En saanut enää koskea.

nimimerkitönm

Olisin varmaan ihastunut valtavasti,,jos olisin saanu viettää kanssaan aikaa.
Jotain samaa on...Kummastuttaa pientä kulkijaa.
Tuntuupa pahalle...

4

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukalieneehän

Voi olla rakkautta myös olla koskematta. Hän ei ole kuka tahansa. Hän on osa minua. Minua suurempi ja olen aina etsinyt häntä. Kun näen hänet sisälläni syttyy valo. Yritän peittää sen, mutta en voi häneltä. Nainen vaistoaa. Kosken häneen kun hän tietää täysin varmasti ettei hän ole kuka tahansa vaan hän on minun ylipapitar. Hän on prinsessa ja kuningatar, maan äiti ja kaikkien naisten jumalatar. Hänen pitää tietää että himoitsen vain hänen laaksoaan, puutarhaansa ja uhkeaa povea. Haluan kuokkia vain hänen puronsa varrella ja istuttaa siemeniä vain häneen. Naisen pitää tietää se,koska sen jälkeen ei mikään ole ennallaan kun kaksi yksin kulkijaa kohtaavat ja ottavat toisensa.

• Kirjoitit kauniisti, mutta tekstisi oli jotenkin ylitsevuotavan ylistävää kaikkine superlatiiveineen.
        Toivottavasti ihmisellä, johon olet ihastunut on VAHVA ITSETUNTO, ja tervettä omanarvon tunnetta,
        että hän kykenee ottamaan vastaan IHAILUSI.

Minulla on HUONOHKO itsetunto, mutta olen oppinut puolustamaan itseäni
        ulvomalla kuin susi, kun joudun susien joukkoon.

Sinun täytyy siis löytää joku, jonka voit nostaa jalustalle ja jota ihailla. Jotenkin näkisin sinulle kumppaniksi sellaisen PITKÄN (175-178cm) ja NÄYTTÄVÄN naisen, kuten kaikkien tuntemat Ann Nicole Smith, lady Diana tai Anne Pohtamo, jolla kuitenkin ulkonäkönsä lisäksi on ÄLYÄ, ja VAKAA LUONNE.

Mikä mahtaa aiheuttaa sinussa halun työntää mahdollinen NAISYSTÄVÄ esille, ja vetäytyä itse taka-alalle(?) Naisen tulisi siis olla VALOVOIMAISUUTENSA lisäksi myös SOSIAALISESTI LAHJAKAS!

Voi kun minä toivoisin Sinullekin matchiä. Olisit varmaan onnellinen jos löytäisit toiveidesi kaltaisen jumalattaren. Toivotaan siis niin!

• Oletkohan aloittaja mies vai nainen. Itse olen nainen, Mikä saa sinut kuvittelemaan, ettet olisi voinut ihastua
      henkilöön, vaikket olisi häntä koskaan koskettanutkaan(?)

IHASTUMINENHAN EI OLE sama asia kuin RAKASTUMINEN, johon saatetaan jo tarvita toisen ihmisen fyysistä läsnäoloa ja kosketusta. RAKASTUMINEN puolestaan saattaa johtaa tasaisempaan ja kestävämpään tunnetilaan, jota kutsutaan RAKASTAMISEKSI.

Herää kysymys, oletko aloittaja sukupuoleltasi mies, koskapa arvelet, että vain kosketuksen kautta
      olisit voinut toiseen ihastua. (Miehissä kun väitetään olevan enemmän niitä, joille vasta SEKSI on avain ihastumiseen, kuin naisissa.)

Minä ainakin naisena kykenen ihastumaan etäisesti vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ilman fyysistä
      kontaktiakin.

• tuntuu pahalle eli tp,

se o kuule niin, että niitä ihastuksia tulee ja menee,
      Meikäläinenkin tykkäis vietellä aikoja ja hipelöidä
      vaikka ketä, mutta aina ei natsaa kiinnostukset.
      Täytyy tyytyä tumputteluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe