...virkkaamaan, se on rentouttavampaa kuin seksi:
http://www.findance.com/uutiset/33309/seksikas-malli-kertoo-mika-on-rentouttavampaa-kuin-seksi-3-kuvaa
"Tutkimusten mukaan 18 prosenttia naisista rentoutuu virkkaamalla ja vähentää näin ollen omaa stressiään. Samainen tutkimus paljastaa, että vain 8 prosenttia naisista rentoutuu seksin parissa. "
Veikkaan että täällä Suomessa ei ole ihan tuollaiset prosentit. Osaakohan suominaiset edes virkata? Paneskella ne ainakin osaavat. Virkkaus jokatapauksessa tekee naisesta kauniin selvästikin niin kannattaisi palstanaistenkin sitä harrastaa.
Palstan(kin) naisten kannattaisi opetella...
43
485
Vastaukset 43
Voi v* näitä sun aloituksiasi ;D
Osaan virkata, en vaan nyt millään keksi mitä virkkaisin. Onko sulla ideoita? Tosin kuulun siihen 8%, joille seksi on rentouttavaa.
Hmm, joku sellainen hippi-pontso vois olla kiva... Virkkais pieniä monivärisiä ja -kuvioisia neliöitä. Mulla on liian vähän aikaa nyt, mutta sitten kun olen yhtä vanha ja raihnainen kuin sinä ja poden kipeää selkää renkaanvaihdon jälkeen, voisin aikani kuluksi tehdä pontson.Mitäs vikaa aloituksessa oli? Siivoa kielenkäyttöäsi ja virkkaa sinäkin itsellesi pikkuruiset salibiksut joissa sitten kelpaa siellä pyllistellä ja kerätä huomiota pete parkkosen näköisiltä adoniksilta, vakuutan että arvostavat omavirkkaamia enemmän kuin jotain kaupallisia tuotteita joita näkee kaikilla.
LinerT.2 kirjoitti:
Osaan virkata, en vaan nyt millään keksi mitä virkkaisin. Onko sulla ideoita? Tosin kuulun siihen 8%, joille seksi on rentouttavaa.
Hmm, joku sellainen hippi-pontso vois olla kiva... Virkkais pieniä monivärisiä ja -kuvioisia neliöitä. Mulla on liian vähän aikaa nyt, mutta sitten kun olen yhtä vanha ja raihnainen kuin sinä ja poden kipeää selkää renkaanvaihdon jälkeen, voisin aikani kuluksi tehdä pontson.Ei mulla ole selkä kipeä, mainitsin vaan sen niksahduksen kun yksi kaverini valitti että sillä aina selkä niksahtaa renkaan vaihdossa mutta se nyt on muutenkin aika käsi ja se varmaan vaan tekosyy sille että saa vaihdattaa liikkeellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitäs vikaa aloituksessa oli? Siivoa kielenkäyttöäsi ja virkkaa sinäkin itsellesi pikkuruiset salibiksut joissa sitten kelpaa siellä pyllistellä ja kerätä huomiota pete parkkosen näköisiltä adoniksilta, vakuutan että arvostavat omavirkkaamia enemmän kuin jotain kaupallisia tuotteita joita näkee kaikilla.
Älä nyt kaiva tähän sitä Parkkosta, kun muutenkin oli seksistä puhetta, täytyy muuten tehdä vähän pidempi lenkki treenimatkalla.. ;)
Harmaaritari kirjoitti:
Mitäs vikaa aloituksessa oli? Siivoa kielenkäyttöäsi ja virkkaa sinäkin itsellesi pikkuruiset salibiksut joissa sitten kelpaa siellä pyllistellä ja kerätä huomiota pete parkkosen näköisiltä adoniksilta, vakuutan että arvostavat omavirkkaamia enemmän kuin jotain kaupallisia tuotteita joita näkee kaikilla.
Ei toimi sellaiset virkatut pöksyt urheillessa, pölhö. Vp:lle vois harkita hameen virkkaamista kyllä, samalla hippi-tyylillä, isot sivuhalkiot ja ompelis alushameen sille. Vois olla kiva! :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla ole selkä kipeä, mainitsin vaan sen niksahduksen kun yksi kaverini valitti että sillä aina selkä niksahtaa renkaan vaihdossa mutta se nyt on muutenkin aika käsi ja se varmaan vaan tekosyy sille että saa vaihdattaa liikkeellä.
Selän niksahdus on erittäin veemäistä, mulla on niksahtanut monta kertaa. Paranemiseen menee useita viikkoja. Kyseessä ilmeisesti välilevyn pullistuma
LinerT.2 kirjoitti:
Ei toimi sellaiset virkatut pöksyt urheillessa, pölhö. Vp:lle vois harkita hameen virkkaamista kyllä, samalla hippi-tyylillä, isot sivuhalkiot ja ompelis alushameen sille. Vois olla kiva! :)
Ethän sinä toki niissä omavirkatuissa biksuissa urheilisi siellä vaan pyllistelisit pebaa esittelemässä paikallisille parkkosille :D No olisi ne hamejututkin ihan kivoja varmaan, ei kun vaan tekemään. Niin ja Parkkonen, Parkkonen, Parkkonen, Parkkonen.....lenkille siitä hopi hopi :D
pujottelija kirjoitti:
Selän niksahdus on erittäin veemäistä, mulla on niksahtanut monta kertaa. Paranemiseen menee useita viikkoja. Kyseessä ilmeisesti välilevyn pullistuma
Totta, pitkillä/pitkähköillä niksahtaa helpommin jos on varomaton. On mullakin pari kertaa niksahtanut ja joskus mennyt parannellessa pidempäänkin, ei ehkä paria viikkoa enempää kuitenkaan ole ihan jumissa ollut. Sivuttaiset kiertoliikkeet on ainakin mulle pahoja, siis jos tekee jonkun äkkiliikkeen harkitsematta ja samalla kertaa kääntää kroppaa niin saattaa käydä niin että tietää kääntäneensä sitten.
- toimi_näin
Harmaaritari kirjoitti:
Totta, pitkillä/pitkähköillä niksahtaa helpommin jos on varomaton. On mullakin pari kertaa niksahtanut ja joskus mennyt parannellessa pidempäänkin, ei ehkä paria viikkoa enempää kuitenkaan ole ihan jumissa ollut. Sivuttaiset kiertoliikkeet on ainakin mulle pahoja, siis jos tekee jonkun äkkiliikkeen harkitsematta ja samalla kertaa kääntää kroppaa niin saattaa käydä niin että tietää kääntäneensä sitten.
"Pienet niksahdukset yleensä yllättäen paranee miehellä heti kun nainen antaa sille seksiä, ei siinä viikkojen hoivaamista tarvitse."
Tässä sulle ihan itse laatimasi neuvo, millä parantuu.
- 1217
Aloittajankin kannattaa opetella virkkaamaan, paljon rentouttavampaa kuin tämä palstailu ja idiotismi.
Mistäs muutenjohtuu, että koitat keksiä koko ajan naisille jotain muuta puuhaa kuin seksin harrastaminen, ja paheksut sitä niin kovasti? Saanko arvata, sama ongelma kuin Pertillä..? Te vanhat sedät olette kyllä hassuja, jos ei itse pysty, niin ei muutkaan sais. >:(
Johtuu siitä kun perinteisesti naiset on touhunneet muutakin kuin pelkkiä seksikeskeisiä juttuja, seksihän on pääasiassa lasten tekoa varten. Minusta voisi olla hyvä teille palstanaisillekin saada muuta puuhaa kuin pelkkää tinderöintiä ja paneskelua elämään.
- lihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Johtuu siitä kun perinteisesti naiset on touhunneet muutakin kuin pelkkiä seksikeskeisiä juttuja, seksihän on pääasiassa lasten tekoa varten. Minusta voisi olla hyvä teille palstanaisillekin saada muuta puuhaa kuin pelkkää tinderöintiä ja paneskelua elämään.
Luettelepa kaikki tinderöivät ja paneskelevat palstanaiset. Monta sait listalle?
Minä en tinderöi, paneskele mutta en myöskään virkkaa. Koulussa olen virkannut käsityötunnilla, joten eiköhän se mieleen muistuisi. Mutta miksi ihmeessä virkkaisin? Ja mitä? - nyt.lutka.lähe.siitä
Harmaaritari kirjoitti:
"Minusta voisi olla hyvä teille palstanaisillekin saada muuta puuhaa kuin pelkkää tinderöintiä ja paneskelua elämään."
Nämä palstanaiset paneskelee ja tinderöi yhtä paljon kuin sinäkin. Sulle tosin se paneskelu ja tinderöinti tekis hyvää, loppuis toi turha stressailu palstalla ja huomiohuoraaminen.
Palstanaisten paneskelu ja tinderöinti on 0. Onko se numero vai kirjain. Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä mä taidan silti mieluummin panna, kuin tinderöidä tai virkata.
LinerT.2 kirjoitti:
Kyllä mä taidan silti mieluummin panna, kuin tinderöidä tai virkata.
Niin mutta kun ne irtosuhteilevat panot ei ole hyväksi teille sinkkunaisille, ennemminkin stressaa stressinpoiston sijaan:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/iskiko_irtoseksidarra_seksuaaliterapeutti_kertoo_miksi_yhden_illan_jutut
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01099Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta kun ne irtosuhteilevat panot ei ole hyväksi teille sinkkunaisille, ennemminkin stressaa stressinpoiston sijaan:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/iskiko_irtoseksidarra_seksuaaliterapeutti_kertoo_miksi_yhden_illan_jutut
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01099Sinähän tässä jatkuvasti irtosuhteita olet pyöritellyt, ei palstan naiset. Eikä mulla ole irtosuhteita. ;)
Ei voisi olla tylsempää aktiviteettia. Itse rentoudun mieluiten musiikin parissa tai urheillessa. Miksi ihmeessä vaatia toiselta jotain tiettyä harrastusta? Ja tämä vastakkainasettelu oli nyt muutenkin täysin absurdia. Virkkaus vs. seksi.
Ei tuo ollut mikään vaatimus vaan pelkkä vieno ehdotus. Olisi hienoa kun te palstanaiset loisitte jotain kaunista & hyödyllistä tähän maailmaan, vaikka tämmöisiä:
https://www.google.fi/search?q=virkatut&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0zIasnavTAhUQfFAKHeMzC8EQ_AUIBigB&biw=1365&bih=787Ajattelepa vaikka kun tekaisisit tuollaiset pikkuiset tossut:
https://vuodatus.net/media/cache/normal/blog_content_image/normal/55a5f3efb596dc9423000006/DSC04081.jpg
Alkais sullakin vauvakuume heräämään :)Harmaaritari kirjoitti:
Ei tuo ollut mikään vaatimus vaan pelkkä vieno ehdotus. Olisi hienoa kun te palstanaiset loisitte jotain kaunista & hyödyllistä tähän maailmaan, vaikka tämmöisiä:
https://www.google.fi/search?q=virkatut&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0zIasnavTAhUQfFAKHeMzC8EQ_AUIBigB&biw=1365&bih=787Onhan noi ihan nättejä, mutta mun mielestäni ihan ajan haaskausta.
Harmaaritari kirjoitti:
Ajattelepa vaikka kun tekaisisit tuollaiset pikkuiset tossut:
https://vuodatus.net/media/cache/normal/blog_content_image/normal/55a5f3efb596dc9423000006/DSC04081.jpg
Alkais sullakin vauvakuume heräämään :)Tykkäisitkö itse kuluttaa aikaa tuollaiseen väkertämiseen? Mua ei kyllä nappaa, teen mielummin jotain muuta. :)
Harmaaritari kirjoitti:
Alkais sullakin vauvakuume heräämään :)Hei, ainahan noita löytää käsitöitä myyvistä kaupoista ja kojuista. Jopa kirppiksellä on pöytiä missä myydään käsitöitä, vaikka juuri virkattuja vauvantöppösiä. :)
Mä annan jonkun toisen luoda nuo kauniit tekstiilit ja ostan sitten häneltä ne. :)Harmaaritari kirjoitti:
Alkais sullakin vauvakuume heräämään :)Lupaan sulle, että ei kyllä alkaisi heräämään.
Voisivat samalla opetella viikkaamaan vaatteet ja pesemään saunan.
Mä en osaa virkata enkä kutoa. Ompelukoneellakin omplen vain välttävästi. :)
En ole koskaan opetellut, enkä tuntenut veto kyseisiin juttuihin. Mä rentoudun keskustelemalla ja musiikkia kuuntelemalla, puutarhassa mylläämällä tai luonnossa luontoa aisteillani ihailemassa. Motocross olisi virkkaamiselle parempi vaihtoehto. Uskon että nauttisin siitä miljoona kertaa enemmän kuin virkkaamisesta.Virkkaaminen on kiva. Jos vaan ehtis tässä porakoneen ja tunkin välistä :).
Seksi on kuitenkin kivempi :)- 567000
Kärsimättömällä ihmiselle menee hermot näpertäessä tuollaisia, jos ei osaa kunnolla, joten en usko että virkkaaminen kaikkia rentouttaisi.
- Teknodonna
Homoseksuaalis-painotteiselle kansalaispalstalle mieskirjoittelu on siinä mielessä hauskaa, että täällä voi livauttaa väliin kortteja, joiden olemassaolosta ei ollut mitään tietoa.
Sain juuri käteeni Heli Laaksosen "Lähtisiks föli" -runokokoelman, ja minulla on ollut jo nyt minuutin verran hauskaa.
Joo, virkataan vaan.
(naurua) - vitsimestari
Vanhalle emännälle ja miniälle tuli riitaa, ja kiukuissaan emäntä karjaisi:
- Ei sinullakaan ollut taloon tullessasi mukana muuta kuin vittu ja virkkuukoukku.
Johon miniä:
- Mitä sitten? Niitähän täällä ensimmäisenä tarvittiin. - virkkumirkku
Voisin virkata sellaiset syntisenmustat kalukukkarot.
- normijuttu
Eiköhän ole paljon sinkkuja jotka virkkaa. Sehän on ihan normaalia toimintaa. Itse neulon villasukkia. Myös moni mies (hetero) harrastaa neulomista.
Ei mitenkään liikaa vaadittu naisilta. Yleensähän naiset vaativat että etenkin aisurimiehen täytyy osata tehdä miesten työt, eli ne työt joita nainen ei osaa tehdä, ei halua tehdä, eikä halua opetella tekemään.
Loput työt sitten ovatkin nykyajan feminsitiyhteiskunnassa naisten mielestä sekä miehen että naisen tehtäviä yhteisiä töitä.
Jos mies erehtyy toivomaan että nainen voisi tehdä naisille perinteisesti kuuluvia töitä, niin naiset alkavat huutaa naamat punaisina miten mies on sovinistisika."Jos mies erehtyy toivomaan että nainen voisi tehdä naisille perinteisesti kuuluvia töitä, niin naiset alkavat huutaa naamat punaisina miten mies on sovinistisika."
No niinpä, palastanaisten vastauksistakin jo näkee että suurin osa ei taida edes osata ja ne jotka osaisikin eivät viitsi/jaksa. Kun taas sitten jos palstanainen pariutuu ja tulee sitten joku "miesten työ", vaikkapa nyt sitten jo tänään tapetilla olleet renkaiden vaihto tai reikien poraaminen betoniseinään ja mies sitten palstanaiselle sanoisi "En osaa/viitsi/jaksa näperrellä sellaisia" kyllä siinä varmaan palstanainen pitäisi semmoista miestä avuttomana nössykkänä kun ei osaa miehelle kuuluvia töitä edes tehdä.- eivirkkaa
Mitä joku virkkaaminen hyödyttää kun voi ostaa valmiina kaupasta villasukat?
eivirkkaa kirjoitti:
Mitä joku virkkaaminen hyödyttää kun voi ostaa valmiina kaupasta villasukat?
Tyypillinen palstanaiskommentti, ilmankos olette sinkkuja. Sulla suhteessakin varmaan kiva kun olisi maanataina tärkeä työmeno aamusta ja viikonloppuna ehdotat miehelle että voisiko vaihtaa autoon renkaat niin se sanoo vaan että tilaa aika ja käy liikkeellä vaihdattamassa. Ei iso juttu mutta kertoo välittämisestä jos tekee jotain toisen eteen.
- eivirkkaaa
Harmaaritari kirjoitti:
Tyypillinen palstanaiskommentti, ilmankos olette sinkkuja. Sulla suhteessakin varmaan kiva kun olisi maanataina tärkeä työmeno aamusta ja viikonloppuna ehdotat miehelle että voisiko vaihtaa autoon renkaat niin se sanoo vaan että tilaa aika ja käy liikkeellä vaihdattamassa. Ei iso juttu mutta kertoo välittämisestä jos tekee jotain toisen eteen.
Joo siitä se johtuu se sinkkuus, virkkaamattomuudesta. Miestä voi huomioida todella monella muullakin tavalla, ei sen mitään virkkausta tarvitse olla. :D Mummojen ja yksinkertaisten touhua.
eivirkkaaa kirjoitti:
Joo siitä se johtuu se sinkkuus, virkkaamattomuudesta. Miestä voi huomioida todella monella muullakin tavalla, ei sen mitään virkkausta tarvitse olla. :D Mummojen ja yksinkertaisten touhua.
"Miestä voi huomioida todella monella muullakin tavalla, ei sen mitään virkkausta tarvitse olla. :D "
Paitsi että et huomioi koska mitään oikeasti naisellista et osaa/jaksa/viitsi tehdä. Sinun kuvitelma miehen huomioimisesta on se kun tilaat kaalimadosta itsestäsi jännittäviä leluja ja suunnittelet jonnekin viehättävään maaseutuhotelliin fifty-shades-of-grey -tyyppisen viikonlopun jonka mies maksaa ja tekee kaikki työt, sinä nautiskelet ja kuvittelet tarjonneesi jotain ihmeellistä.- eivirkkaa
Harmaaritari kirjoitti:
"Miestä voi huomioida todella monella muullakin tavalla, ei sen mitään virkkausta tarvitse olla. :D "
Paitsi että et huomioi koska mitään oikeasti naisellista et osaa/jaksa/viitsi tehdä. Sinun kuvitelma miehen huomioimisesta on se kun tilaat kaalimadosta itsestäsi jännittäviä leluja ja suunnittelet jonnekin viehättävään maaseutuhotelliin fifty-shades-of-grey -tyyppisen viikonlopun jonka mies maksaa ja tekee kaikki työt, sinä nautiskelet ja kuvittelet tarjonneesi jotain ihmeellistä.Tuollaista huvitustako se sun 40 v. naisystäväsi järjesti? Vai mikä trauma sulla on nyt? Veikkaan että aika monta muuta miestä kiinnostaisi tuo viikonloppu enemmän kuin jotkut kämäiset villasukat.
eivirkkaa kirjoitti:
Tuollaista huvitustako se sun 40 v. naisystäväsi järjesti? Vai mikä trauma sulla on nyt? Veikkaan että aika monta muuta miestä kiinnostaisi tuo viikonloppu enemmän kuin jotkut kämäiset villasukat.
Noup, vaikka hän kyllä pukeutui seksikkään naisellisesti korkkkareihin ja silleen ei tarvittu mitään lisähöysteitä seksiin, se kun toimi muutenkin vähintääkin riittävän hyvin.
- timanttisinkku
Apua! Onko munannypläys mennyt jo pois muodista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1361316
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.196747- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608