https://www.stara.fi/2017/04/17/miehet-paljastivat-tama-naisissa-sai-juoksemaan-pakoon/
Nih, siksi eivät Suomen(kaan) koulutetut sinkkunaiset löydä oikeaa suhdetta vaan vain panoja, jos/kun täyttyy listan kohdista useampikin ei voi olla kovin haluttua kamaa. Miehiä nu mainitut eivät yllätä mutta koulutettujen länsinaisten mielestä on varmaan mystistä ettei tuolla listalla mainita kouluttamattomuutta, virkkausta, leipomista tai mitään muitakaan heidän aliarvostamiaan asioita karkottajaksi.
Tämä naisissa sai juoksemaan pakoon
26
531
Vastaukset 26
No ihan varmaan minäkin karkaisin... mutta eihän nyt kaikki naiset tuollaisia ole...
- mvcnc
Harmaaritarin ihannenainen on mahdollisimman yksinkertainen ja kouluttamaton nainen, joka vapaa-aikanaan kutoo sukkia ja leipoo pullaa.
Ei sinällään koulutus ole huono juttu jos se ei syö naisellisia ominaisuuksia pois niin kuin usen tuntuu käyvän eikä taas se jos ei ole maisterin papruja välttämättä kerro yksinkertaisuudesta. Joo, pullaa leipova ja sukkia ajankulukseen kutova überkoulutettu nainen on ihan ok.
- katie_I
HC-ätmel kirjoitti:
Sitä kutsutaan vaimomatskuksi.
Hanki nyt edes se ensimmäinen tyttöystävä.
- Muija.maalta
katie_I kirjoitti:
Kovastihan hän yrittää, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu.
katie_I kirjoitti:
Lopeta naisen esittäminen netissä.
Pullaa leipomalla ja sukkia kutomalla ei kenties saa baarista öljytukka luigia mukaansa, mutta jos sellaisen onnistuu jollain muulla konstilla kotiinsa saamaan, saattaa luigi siellä pysyä pidempään, kun muija leipoo hälle pullaa ja kutoo lämpimät sukat talveksi.
Yksinkertaisuus auttaa siinä mielessä, ettei öljytukalta kannata mitään vaikeita kysellä kuten milloin tulet kotiin, tai tuletko ylipäätään enää kotiin. Luigit eivät oikeastaan halua kuulla mitään kysymyksiä, heille riittää muijaltaan pelkkä myöntävä vastaus mihin tahansa.
Vaikka luigien päätä ei matematiikalla ole pilattu, ymmärtävät he silti suurten lukujen päälle, ainakin muijansa pankkitilillä. Pihistä muijasta ei ole luigille iloa, joten hakusessa ovat yhtä helposti avautuvat kukkaronnyörit kuin jalatkin. Yleensä nämä ominaisuudet kulkevatkin käsikädessä.
Vaikka jotkut ominaisuudet naisessa saattavat öljytukka luigin seurasta karkottaa, eivät naiset siinä välttämättä mitään tarpeellista menetä, korkeintaan muutaman vaaleanpunaisen pythonin luikahduksen.Samat mantrat vieläkin.. Voi Sun Koukut ja PullaSudit.. ;D
Noh, kunhan muistat, että puhut vain itsesi ja kaltaistesi puolesta.. Ihmettelen silti vain näiden asioiden tärkeyttä joillekin.. ;P
Tärkein on.. Noh, kyllähän sen jo tiedät.. Kaikilla meillä on MantRansa.. ;DKas, tervetuloa takaisin palstalle. Joo, ihan itseni puolesta täällä kirjoittelen ja lähinnä ajankuluksi, ei nämä palstajutut mikään kuolemanvakava agenda ole, lähinnä van toiveita siitä millaisia naisten tulisi olla.
Harmaaritari kirjoitti:
Kas, tervetuloa takaisin palstalle. Joo, ihan itseni puolesta täällä kirjoittelen ja lähinnä ajankuluksi, ei nämä palstajutut mikään kuolemanvakava agenda ole, lähinnä van toiveita siitä millaisia naisten tulisi olla.
Hyvähän se on kerrata juttu niin monta kertaa että tulee sitten kaikille selväksi.
Vanhimmat palstalaiset lienevät viidessä vuodessa jo oppinu Ikiksen ihannenaisen.
Vuodet ja vuosikymmenet vierii, ja Ikiksen ihannenainen loittonee koko ajan. Kohta Ikiskään ei enää muista koko 50-lukua.Harmaaritari kirjoitti:
Kas, tervetuloa takaisin palstalle. Joo, ihan itseni puolesta täällä kirjoittelen ja lähinnä ajankuluksi, ei nämä palstajutut mikään kuolemanvakava agenda ole, lähinnä van toiveita siitä millaisia naisten tulisi olla.
Tulin nyt ainakin kurkkaa, että mikä on palstalla meininki.. ;P
Mut itse asiaan.. Näkisin asian näin, että jos ei ole aidosti jotain, niin ei sitten ole, eikä toisen mieleksi jotain muuta oleminen asiaa muuksi muuta (tai muuttuminen), jos se ei aidosti kuulu omaan itseensä.. ;
Btw. tökkiikö sulla palsta.. Mulla tulee "OiVoi" ja "502..." ilmoituksia aika usein nyt ja sivut aukee hitaasti jne.?.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Tulin nyt ainakin kurkkaa, että mikä on palstalla meininki.. ;P
Mut itse asiaan.. Näkisin asian näin, että jos ei ole aidosti jotain, niin ei sitten ole, eikä toisen mieleksi jotain muuta oleminen asiaa muuksi muuta (tai muuttuminen), jos se ei aidosti kuulu omaan itseensä.. ;
Btw. tökkiikö sulla palsta.. Mulla tulee "OiVoi" ja "502..." ilmoituksia aika usein nyt ja sivut aukee hitaasti jne.?.. ;PNiinpä, siksi minustakaan ei pidä muuttaa odotuksiaan muiden mielipiteiden mukaiseksi vaan pitää se oma linja jos se on itselle oikea.
Tökkii aikalailla tosiaan, varmaan huomenna tulee kuntoon kun arki alkaa.Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä, siksi minustakaan ei pidä muuttaa odotuksiaan muiden mielipiteiden mukaiseksi vaan pitää se oma linja jos se on itselle oikea.
Tökkii aikalailla tosiaan, varmaan huomenna tulee kuntoon kun arki alkaa.Jeps, Näinhän se on, vaikka kyllä meissä ihmisissä kaiken karvaisia "kameleontteja" on vaikka kuinka paljon, jotka esittävät milloin mitäkin omien tarpeidensa mukaan.. ;P
Ja näistähän erillaisten kannattaa pysyä kaukana ja vältellä parhaansa mukaan.. Ainakaan läheisissä suhteissa ei kannata olla ja vain sen verran olla muutenkin tekemisissä kuin on pakko.. ;P
- totuuskomissio
Ylipaino, koirat, tyhmyys, korsolaisuus, tatuoinnit, epäsiisteys, tupakanpoltto jne..... puuttuvat
- kaukaajamaalta
Voisiko joku selventää tuota "korso" termiä? Tiedän että se on alue Vantaalla mutta muuten en ole perillä alueen maineesta tai sen ihmisistä. Siellä täällä tuota korso-sanaa vaan tahdotaan viljellä.
- Korsolainen
kaukaajamaalta kirjoitti:
Voisiko joku selventää tuota "korso" termiä? Tiedän että se on alue Vantaalla mutta muuten en ole perillä alueen maineesta tai sen ihmisistä. Siellä täällä tuota korso-sanaa vaan tahdotaan viljellä.
Korso on tällainen suomalaista pikkukaupunkia vastaava kaupunginosa Pohois-Vantaalla. Rajoittuu Keravaan ja Tuusulaan. Junalla ja busseilla pääsee Helsinkiin.
Lapsiperheiden suosima alue, paljon myös koiranomistajia. Rivi- ja paritaloja reunoilla, pienä viihtyisiä kerrostaloja kesustassa, ihan radan viereen rakennetaan juuri 7-kerroksista taloa. Iso puisto keskustassa, kauempana monia ulkoiualueita muutaman kilometrin välein. Luonnonläheistä.
Korson keskustassa baarien lähellä voi olla vähän levotonta iltaisin, mutta missäpä suomalaisessa pikkukaupungissa ei olisi.
Mukavaa täällä on asua, turvallista ja rauhallista.
Mutta kunnon ätmihenkeen toki kuuluu, että keksitään värikkäitä tarinoita asioista joista ei tiedetä mitään saati haluta saada kokemuksen kautta tietoa ja levitellään niitä satuja netissä. Koska kyllähän kunnon ennakkoluulot aina tosielämän voittaa.
- hgfhgfhgfhgj
Tuli tuosta kissan potkimisesta mieleen..
Olen jonkin aikaa tutustunut erääseen mieheen, tarkoituksena parisuhde. Tein hänelle alusta asti selväksi, että minulla on vanha koira. Koira on lemmikki, mies on mies. Molemmat yhtä tärkeitä, eikä niitä voi pistää tärkeysjärjestykseen.
Menen huomenna koiran kanssa eläinlääkäriin. Paljon mahdollista, että on sanottava hyvästit ikääntymisen tuomien sairauksien takia. Mies ei ole regoinut mitenkään! Ei lähettänyt lohduttavaa viestiä, vaikka kerroin kaikesta kivasta, mitä ollaan tänään (mahd. viimeisenä päivänä) tehty. tms.
Miten joku voi olla noin välinpitämätön ja epäempaattinen? Kaikki kaverini ja sukulaiseni ovat sydän syrjällään.
Kyse ei ole siis pelkästään koirasta, vaan muutenkin jatkosta. Millaista elämä on hänen kanssaan tulevaisuudessa, jos jotain vastoinkäymisiä tapahtuu? Itse olen tukenut häntä joka asiassa kaikin tavoin. En haluaisi luovuttaa helposti.- Muija.maalta
Mies ei voi sietää sitä, että kilpailee naisen huomiosta eläimen kanssa. Toiset eivät voi ymmärtää lapsiakaan, joten miten sitten lemmikkiä. Kaiken pitäisi olla yksinkertaista ja ihanaa kaiken aikaa. Kertoo paljon miehestä, jos ei tilannetajua ole sen vertaa, että jotenkin edes olevinaan olisi huolessa mukana. Joni777 kommentti on erittäin osuva 😀
- totuuskomissio
Et vain itse ole huomannut että olet koko ajan pitänyt koiraa ihmistä tärkeämpänä ja ensisijaisempana kuin miestäsi. Miehesi on sen sietänyt ja hyväksynyt, eli olet hänelle tärkeä kuten käytös osoittaa.
Naisen logiikalla tietysti nyt voisi hylätä miehen :) :) - allerginen_naisille
Ei ole välttämättä epäempaattisuutta. Mies voi olla allerginen koirille. Sitä ei aina edes itse tiedosta. Jatkuvaa epämukavuutta koiran lähellä, mutta ei kuitenkaan vakavia oireita. Mies on ajatellut, että "vihdoinkin tuosta elukasta pääsee".
- hgfjgjhgjhgj
Kiitos kannustuksesta. Koira kuoli. Syöpä oli levinnyt pernasta joka paikkaan. Nukutettiin pari tuntia sitten kärsimysten välttämiseksi.
- Muija.maalta
Eihän tuossa puhuta koulutuksesta tai kouluttautumattomuudesta yhtään mitään tai yleisestä kurppailusta. Minusta nuo ovat ihan asiallisia syitä nostaa kytkintä, enkä nyt naisena ymmärrä aloituksen pointtia. Samanlaisia ääritapauksia löytyy myös miehistä. Ajatuskin vanhempien helmoissa asuvasta aikuisesta ihmisestä saa miettimään, että miksi?? Sama pätee myös töissä käyvän, yksin asuvan aikuisen vaatimuksiin saada kotoa rahaa elämiseen.
- Riiiiiiiiiiii
Joo, aloittaja veti ihan väärät johtopäätökset ja alkoi sotkemaan virkkaukset ja koulutukset tuohon sinänsä absurdiin listaan. Viitoskohta ja ehkä kakkonen vaikuttavat todenmukaisilta, mutta kuinka moni nainen potkii kissaansa? Itse olen muuten käsitöitä harrastava mestarileipurifeministi. Ja kaikki miehet eivät pelkää naisen koulutusta. Huono itsetunto ei ole seksikästä. Leikitään siis oikeasti omissa porukoissamme, ritari voi etsiä rauhassa himopyykkääjää.
- helppomies
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Joo, aloittaja veti ihan väärät johtopäätökset ja alkoi sotkemaan virkkaukset ja koulutukset tuohon sinänsä absurdiin listaan. Viitoskohta ja ehkä kakkonen vaikuttavat todenmukaisilta, mutta kuinka moni nainen potkii kissaansa? Itse olen muuten käsitöitä harrastava mestarileipurifeministi. Ja kaikki miehet eivät pelkää naisen koulutusta. Huono itsetunto ei ole seksikästä. Leikitään siis oikeasti omissa porukoissamme, ritari voi etsiä rauhassa himopyykkääjää.
Naisen koulutuksesta. Mä olen viime aikoina tajunnut, että tulen parhaiten toimen tohtorin koulutuksen hankkineiden naisten kanssa. Paha juttu, noita kun tapaa todella harvoin.
- uyghgfyy
Eihän koulutetuille naisille, tai miehille, pariutuminen ole helpompaa vaan usein päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352