Bachelor juha ja jutta gustafsberg paneskelee

Pillujen--asiantuntija

Mitä mieltä tuosta olette?

Hyvinvointialan ammattilainen ja tv-persoona Jutta Gustafsberg paljastaa Facebook-sivuillaan seurustelevansa Suomen Bachelor-ohjelmasta tutun Juha Rouvisen kanssa. Gustafsberg julkaisi tuoreesta pariskunnasta onnellisen yhteiskuvan Facebookissa.

– Kun yhteinen taival syvästä ystävyydestä kasvoikin ihanaksi parisuhteeksi, on helppo olla onnellinen, Gustafsberg on kirjoittanut kuvan tekstiksi lisäten sydänhymiöitä.
Juha Rouvinen esiintyi tosi-tv-ohjelma Suomen Bachelorissa unelmien poikamiehenä, jota kymmenen sinkkunaista tavoitteli omaksi sydänkäpysekseen. Espoossa asuva Rouvinen työskentelee mainostoimistossa liiketoimintajohtajana. Rouvisella on kaksi lasta.

Helmikuussa Gustafsberg ja Rouvinen paljastivat aikovansa perustaa Tampereelle yhteisen uuden hyvinvointikeskuksen. Tuolloin kaksikko kiisti jyrkästi parisuhdehuhut. Gustafsberg painotti IS:n haastattelussa kaksikon olevan vain ystäviä.

Jutta Gustafsberg erosi kihlatustaan viime kesänä. Helmikuussa Gustafsberg kertoi viihtyvänsä vielä hyvin yksin sinkkuna. Gustafsbergin ja Rouvisen yhteinen liikeprojekti on laitettu alulle ja se valmistuu luultavasti tämän vuoden tai viimeistään vuoden 2018 aikana.

61

3133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Komea mies ja kurppa nainen. Naiselle ie kelpaa muu kuin pitkä komea mies.

      • kurppaska

        Makuasia tuo komeus. Minusta ei ole komeaa nähnytkään. En tykkää partajeesuksista. Muutenkin ihan taviksen näköinen.
        Hyvähän se on kurpaksi kutsua kun ei itse saa minkäänlaista naista. Olet varmaan ukkokurppa itse.


      • LOLlahdus_

        Ei vois vähempää kiinnostaa, tulin vaan lukeen kommentit mitä matalan testosteronin-ukkelit kirjoittaa asiasta ;D


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        kurppaska kirjoitti:

        Makuasia tuo komeus. Minusta ei ole komeaa nähnytkään. En tykkää partajeesuksista. Muutenkin ihan taviksen näköinen.
        Hyvähän se on kurpaksi kutsua kun ei itse saa minkäänlaista naista. Olet varmaan ukkokurppa itse.

        Olen kyllä erittäin ruma kurppa mies. En ole koskaan pillua saanut.


      • Naisasialooser11
        LOLlahdus_ kirjoitti:

        Ei vois vähempää kiinnostaa, tulin vaan lukeen kommentit mitä matalan testosteronin-ukkelit kirjoittaa asiasta ;D

        Kyllä sinua kiinnostaa, vanhalla haaskalla siellä verisuoni pullistelee kurttuisella otsalla. Ja mitä höpiset testosteronista? Oletko täysin vajaaälyinen?


      • luulet-vain
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Olen kyllä erittäin ruma kurppa mies. En ole koskaan pillua saanut.

        En usko, että olet ruma. En välttämättä usko sitäkään, että olet kiltti ja kunnollinen, aina sitä ei jaksa olla niin kilttinä eikä kunnollisena kukaan.


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        luulet-vain kirjoitti:

        En usko, että olet ruma. En välttämättä usko sitäkään, että olet kiltti ja kunnollinen, aina sitä ei jaksa olla niin kilttinä eikä kunnollisena kukaan.

        Jos mies ei ole saanut 33 v ikään mennessä niin mies on ruma.


      • luulet-vain
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Jos mies ei ole saanut 33 v ikään mennessä niin mies on ruma.

        Oletko sen ikäinen? Olet vielä nuori mies.


      • LOLlahdus_

        Sitä vaan että ne miehet joilla korkea testosteronitaso eivät ole kiinnostuneita naistenlehtien juoruista :D


      • rouviset
        kurppaska kirjoitti:

        Makuasia tuo komeus. Minusta ei ole komeaa nähnytkään. En tykkää partajeesuksista. Muutenkin ihan taviksen näköinen.
        Hyvähän se on kurpaksi kutsua kun ei itse saa minkäänlaista naista. Olet varmaan ukkokurppa itse.

        Kaksi tyhmää yhdessä, siinähän se lisääntyy.
        Enbuske veti pohjanooterauksen.


      • Itsekkin_tollo

        Kyllä sitä sopii paneskella vaikka ei oo aviossa, mutta vain takaa päin. Ja tissiliivit pitää olla päällä siihen asti kun papitar sanoo uamen.


    • flowersreally

      Onko Jutta nainut kaikki bisneskumppaninsa? Ehkä tietyt asiat kannattaisi pitää erillään.

      • Jaa-a.. eikös sen bisnekset ole kuitenkin menestyneet oikein hyvin, ehkä juuri siksi?


      • flowersreally
        LinerT.2 kirjoitti:

        Jaa-a.. eikös sen bisnekset ole kuitenkin menestyneet oikein hyvin, ehkä juuri siksi?

        Mutta avioliitot kaikki kariutuneet. Ehkä juuri siksi?


    • käteevetäjäd

      kaksi porvarimenestyjää huipulla kohtaa, voivat keskittyä panemiseen ku molemmat lapsensa teettäneet..

    • makunsakullakinjuu

      Tämän naisen (40 )makuun Jutta on kyllä kamalan näköinen, ikäisekseen tosiaan kurppa. Vartalo kuin kyttyräselkäinen Notre Damen kellonsoittaja ja naama oudoksi leikelty ankka. Jos olis jättänyt täytteet naamasta ja tisseistä, fitnessit vähemmälle, niin voisi olla ihan nättikin. Jos olisi vain pysytellyt luonnollisen hoikkana siis. Tuo mies on liian komea Jutalle, Mutta näinhän se usein menee.

      • makunsakullakinjuu

        Eli kuvastakin näkee. Jos tuo ekan kuvan tyttö olis vanhentunut luonnollisesti ja pysynyt hoikkana ilman huulitäytteitä, silikoneja, yliampuvaa kömpelön näköistä fitness-vartaloa, hän voisi tänä päivänä olla kaunis aikuinen nainen:
        http://static.iltalehti.fi/viihde/jutta_etu030511PP_vi.jpg


      • huhuhuhhh

        Notre Damen kellonsoittaja :D Mutta totta on, että jos nainen on hieman kyssäniska ja kaulaton hänen ei kannattaisi harrastaa kehonrakennusta. Miehellä se vielä menettelee (vaikka omaa silmää sekään ei miellytä), mutta naista ei roteva kaulaton kyttyrävartalo kaunista. Silikonit pahentaa vielä etupainotteisuutta ja kokonaisuutta.


      • jkhkihkjhlkjhkjl
        huhuhuhhh kirjoitti:

        Notre Damen kellonsoittaja :D Mutta totta on, että jos nainen on hieman kyssäniska ja kaulaton hänen ei kannattaisi harrastaa kehonrakennusta. Miehellä se vielä menettelee (vaikka omaa silmää sekään ei miellytä), mutta naista ei roteva kaulaton kyttyrävartalo kaunista. Silikonit pahentaa vielä etupainotteisuutta ja kokonaisuutta.

        Höpö höpö! Olen 100% varma, että olette ITSE lihavia ja rumia! :D

        Jutta on todella kaunis!


      • nainenenen
        jkhkihkjhlkjhkjl kirjoitti:

        Höpö höpö! Olen 100% varma, että olette ITSE lihavia ja rumia! :D

        Jutta on todella kaunis!

        Jep, yleensä noita tuollaisia kommentteja tulee just lihavilta ja rumilta naisilta, jotka ei saa penkistä persettä ylös.


      • Anonyymi

        Minkähän näköinen itte olet kato peilii


    • Burt_Ytmi

      Karsee akka. Ei ihme, että Petteri Jussila ei jaksanut enää.

    • suomalainen.kateus

      Kyllä on taas kateellisia ja katkeria liikkeellä. Onko toisen onni teiltä pois? Ihana pari ovat , toivotan onnea.

      • nytköheräsit

        Nyt vasta heilahti kateuskortti. Aina arvostelu on toki kateutta. Huonosti valittua tyyliä ja epäonnistuneita kauneusoperaatioita ei tietenkään ole edes olemassa. Kaikki vain kadehdituttaa niin maan perusteellisesti.


      • flowersreally

        No jos sä oletkin kateellinen, niin mä kyllä luulen, että henkilöt, joiden koko ura perustuu sille, että ovat elämänsä, parisuhteensa, kroppansa ja ”kauneusvinkkinsä” julkisuuteen yhä uudelleen ja uudelleen antaneet, ovat iloisia kaikista näistä kommenteista ja lisäjulkisuudesta, olkoon sitten vaikka paremman liikevainunsa ja minkä tahansa muun ominaisuutensa vuoksi.


      • Hhjkklllll

        Joo, ihmeellistä negaamista taas. Mun mielestä Rouvinen on itseasiassa miehekkäällä tavalla ihan hot, panisin, ja Jutta vaikuttaa symppikseltä, vaikka minunkaan esteettistä silmää ei kaikin mahdollisin tavoin pumpattu habitus naisella sinänsä viehätäkään.


    • kaisanoasaa

      Pankoot niin paljon kuin tykkäävät. Minä en moiseen kuminaamaan, siihen naiseen, koskisi pitkällä tikullakaan.

    • OikeaÄtmi

      Jutta on aika hyvän näkönen nainen. Se vois kyllä vähän laihduttaa lisää.

      • liiannn

        Liian isot silikonit tekee pullean vaikutuksen. Olisi hoikemman näköinen jos rinnat olisi pienemmät.


      • miehen-näkemys

        Jos olisi kokonaan jättänyt silikonit pois olisi parhaimman näköinen. Jos rinnat roikkuu, niitä voi kohottaa tai yrittää kehonrakennuksella muokata. Suurentaminen on hulluutta ja ruman näköistä. Naiset luulee että se on isot tissit joka miehiä kiinnostaa. Ei helvetissä ole. Ainakaan suurinta osaa miehiä ei ton kokoiset ja näköiset lollot kiinnosta. Ei Jutta ole mikään tiimalasi, vaan irvokkaan näköinen muija.


    • Siinähän paneskelevat mutta nuo yhteiset businekset on huono juttu, jos menee jommassakummassa suhteessa tai busineksissa huonosti se väistämättä vaikuttaa sitten toiseenkin.

      • EyesOpens

        Mitä jos Jutta olis köyhä? Jutalla on Fitfarm, se on miljoonabisness...Varo Jutta näitä yhteisbisneksiä, laita kaikki omiin nimiisi vain! Onnea olette ihania!


      • Lisäaineet

        Voi vittu että ihminen osaa olla naaivi idiootti.


    • crux

      Lähinnä mietityttää tuo metsän keskelle rakennettava hyvinvointikeskus. Aika monella suomalaisella on jo sellainen: mökki. Toivottavasti bisnekset kuitenkin menevät mukavasti ja voihan parisuhteellakin olla mahdollisuutensa.

    • ätmi166cm

      Olen kateellinen aina kun joku paneskelee. En kuitenkaan jaksa katsoa muiden halailua ja lääppimistä koska itse en pääse naisen lähelle enkä saa naista.

    • jantterikäsi

      normaalia

      yli 40 rikas nainen ottaa nuoremman alta 40 jantteri pojan

      t'ss' tapaukses tosin moelmmat melko varakkaita

      kulissihan tuo toki täysin selvästi on, bisneksiä pyröittävät ahneuksissaan siat

    • Riiiiiiiiii

      Eihän tän näin pitänyt mennä! Ytmi otti vanhemman naisen. Mitä MA-teorioille tapahtui?

      • Tapaus aiheuttanee palstaätmeille henkistä ahdistusta, lienee vaikea uskoa tämän jälkeen omiin mahdollisuuksiin parisuhdemarkkinoilla kun ytmeillekään ei tarjota muuta kuin kurppaa.


    • kaikkeaeikannatauskoa

      Tarkoitus on mainostaa sitä yhteistä bisnestä. Rakkaus on siihen tarinaan hyvä myyvä lisä.

    • Sinkkumies---

      Julkkisten suhteet ei kauan kestä.

    • homojuhna

      taitas tuo jutta vielä ehtiä parikin mukulaa tekaista, terveys asioita kerta harrastaa, tulenee hyvinkin paksuksi , ku reilusti alle 50

      luin jostai uutisista , joku maialman poptähti nainen musta 50 jotai, yliki oliko.. pakusna..

      • näinsemeneee

        Totta kai tulee paksuksi jos haluaa. Yli nelikymppiset naiset joilla on jo lapsia, tulee helposti. Ne taas joilla ei ole, tuskin enää hedelmöittyy. Biologiaa. Mutta eri asia haluaako lapsia enää. Tuskin. Luulen, että on 100 % ehkäisyt, kierukat tms. asennettu, että voi keskittyä vaan täysillä ura- ja fitness-asioihin. Ja seksiin.


    • kovatpaikat

      ytmi ja kurppa siitä ei tuu lurppa

    • hyvä-aottiosko

      hyvvääv otsikkokoe. Niikl ne tekee. Seiie panee.e

    • minävaan10

      No olisko yksi suomen ällöttävimmistä akoista, kuminaama, tekotissi, en koskisi pitkällä tikullakaan, eli jos toi olis maailman ainoa nainen, se olisi varma selibaatti!!

    • Pillujen--asiantuntija

      Mies voi hyvin kun saa seksiä säännöllisesti. Jutta on omaksunut miehen hyvinvoinnin.

    • leieomt

      Äijä on kiinnostunut rahasta. Se paistaa siitä kilometrin päähän.
      Bisnestä. Ei rakkautta.

    • raharatkaisee

      Mies on komea, mutta rouva...No, jääköön sanomatta.

      • makuasiat

        Minun makuuni mieskään ei ole komea.


    • Tosirakkauttapajoo

      Ei tuu kestään kauaa toikaan liitto. Juha on rahan ja julkisuuden perässä ja on niin vietävissä, ettei toista yhtä helppoa miestä olekaan.

    • Sen jälkeen kun Jutta hankki tissit, huulet ja blondauksen, mulle on tullut siitä aina mieleen Fakta Homman Pirre :) Mitään muita ajatuksia hän ei herätä. Miestänsä en tiedä.

      • Tää on muuten totta, sehän näyttää Pirreltä!:D Voi vitsi,voikun näyttäisivät fakta hommia uudestaan,loistava sarja :D


      • peppupupu kirjoitti:

        Tää on muuten totta, sehän näyttää Pirreltä!:D Voi vitsi,voikun näyttäisivät fakta hommia uudestaan,loistava sarja :D

        Areenasta tuo luullakseni näkyy? Vai oliko se jostain Arkistosta. Uskon, että netistä löytyy ainakin. Jep, aivan huippu sarja! Itse pidin vielä enemmän Hansusta. Mulla oli hyvin samanoloinen ja näköinen luokanvalvoja yläasteella :D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Areenasta tuo luullakseni näkyy? Vai oliko se jostain Arkistosta. Uskon, että netistä löytyy ainakin. Jep, aivan huippu sarja! Itse pidin vielä enemmän Hansusta. Mulla oli hyvin samanoloinen ja näköinen luokanvalvoja yläasteella :D

        Näkyykö?? Koska mä olen ettiny noita jaksoja niiiin pitkään haha Ne oli youtubessa vähän aikaa mut poistettiin..Fakta homma tuo mieleen hyviä muistoja ja ne hahmot on vaan niin hauskoja,Aulis XD Sulla oli Hansun näköinen luokanvalvoja? Voi eiiii,varmaan nauratti varsinkin jos se oli hansumainen,tekikö sen ihme äänen muikeella naamalla??:D


      • peppupupu kirjoitti:

        Näkyykö?? Koska mä olen ettiny noita jaksoja niiiin pitkään haha Ne oli youtubessa vähän aikaa mut poistettiin..Fakta homma tuo mieleen hyviä muistoja ja ne hahmot on vaan niin hauskoja,Aulis XD Sulla oli Hansun näköinen luokanvalvoja? Voi eiiii,varmaan nauratti varsinkin jos se oli hansumainen,tekikö sen ihme äänen muikeella naamalla??:D

        Mä olin ysillä ennen Fakta Hommaa, mutta sit kun Fakta Homma tuli tv.stä tunnistin luokanvalvojani heti siitä :D Samanlainen tekopyhä tapa taivastella asioita, samanlaiset ilmeet ja ääntelyt, silmänpyörittelyt ja kaiken huipuksi samanlaiset toppahaalarit ajoittain päällä koulussa :D :D Hiukset tummat ja saman mittaiset.. Ja mun koulukiusaajani oli hänestä "niiin fiksu ja kiva poika" :)


      • peppupupu kirjoitti:

        Näkyykö?? Koska mä olen ettiny noita jaksoja niiiin pitkään haha Ne oli youtubessa vähän aikaa mut poistettiin..Fakta homma tuo mieleen hyviä muistoja ja ne hahmot on vaan niin hauskoja,Aulis XD Sulla oli Hansun näköinen luokanvalvoja? Voi eiiii,varmaan nauratti varsinkin jos se oli hansumainen,tekikö sen ihme äänen muikeella naamalla??:D

        Tuolla näytti olevan, onhan noi hauskoja:

        https://haku.yle.fi/?category=Elävä arkisto&q=fakta homma

        Tuo ainakin oli hyvä:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/11/fakta-homma-pershygieniaa

        On se kyllä ihan jutta :D:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/11/fakta-homma-aviokriisi


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuolla näytti olevan, onhan noi hauskoja:

        https://haku.yle.fi/?category=Elävä arkisto&q=fakta homma

        Tuo ainakin oli hyvä:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/11/fakta-homma-pershygieniaa

        On se kyllä ihan jutta :D:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/11/fakta-homma-aviokriisi

        Heh, se mikä fakta homman aikoina oli karikatyyri on nykyään vallassa, sen kanssa joudutaan nyt elämään:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/27/fakta-homma-probleemia-pankkiautomaatilla

        "Natsi, hän oli natsi!" :D



    • Haloo70

      Jutta on omituisen näköinen. Ankan huulet, tekohampaat, naama täynnä fillereitä ja botoxia. Hiusraja no kohta kaljuuntuu....lisäkkeet sillä on lehtien kuvissa. Kävelee kuin mies, kerran näin kaupassa ja ajattelin että kukas jätkä siinä tallustaa, no Juttahan se. Se on irvokkaan näköinen, ruma nainen. Vartalo suora ja kamalat pallukat tissien kohdalla. Jutta on NARSISTI. Vaihtaa miestä kun on saanut haluamansa, ihmettelen vain mistä näitä miehiä hänelle sikiää, varmaan rahapussi auttaa asiaa ja julkisuus. Ihmettelen, kuinka tyhmä tämä poliisi mies oli, adoptoi Jutan pojan, no onhan se Jutalla kiva kun voi tehdä itseään tärkeäksi lehtien palstoilla ja tehdä niitä typeriä bisneksiään. Harri hoitaa sitten Jutan lapsen. Hyvinvointivalmentaja hoho hoho hoho.....antakaa mun nauraa. Se on HUOMIOHUORA. Miksi se jätti tämän bodarityypin, noh oli varmaan saanut haluamansa, treenasi sitä huomiohuora kroppaansa kisoihin silloin, bodari mies auttoi. Sitten olikin taas aika vaihtaa.........kun kisat olivat ohi.

    • Puolit

      Kertoo paljon naisesta jos on voinut olla vakavissaan Ari Kokkosen kanssa.. Tämä nykyinen mies taitaa olla poli kuurilla. Poski Juha.

      • Anonyymi

        Liian siirappista Jutan ja Juhan esiintyminen ei tule kestämään


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe