EN RAHOJANI TUHLATA..... MITEN SE JATKUU? AUTTAKAA
ON LAUANTAI ILTA
8
2781
Vastaukset
- jotenki näin
..ja tilin juuri sain en rahojani aio sääliä lain, sitten voi veljet mä sanon vaan laitetaan paikat heilumaan mä lähden juhlimaan mä lähden tanssimaan mä lähden joraamaan tosi rankasti..
ei tainnu tulla ihan oikein? - Runttaaja
...en rahojani aio sääliä lain, (nyt/mä?) sanon gou gou juhlitaan, laitetaan paikat heilumaan, mä lähden...
Ei prkl, en minä muista.
Jatkakoon ja korjatkoon joku muu vuorostaan. Juhlitaan (rip it up)
On lauantai ilta ja tilin juuri sain
en rahojani aio sääliä mä lain
Kyllä sanoo go go juhlitaan
pannaan kemut pystyyn vaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti
Eilen iskin komean pimuinkin
on treffeille mentävä jalkaisin
Voi sitten veljet mä sanon vaan
mutta laitetaan paikat heilumaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti
Siinä kolmen maissa vielä pyöritään
ja kunto ei petä tietenkään
enkä välitä jos kaikki rikotaan
pelit soi lähden uudestaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti- sieltä
KIITOS
samaa tekstiä - muistini mukaan tuo on Jussi & The Boys-tuotantoa, pitkäsoitolla "Mä tahdon rokata", vuosi 1973...........???
T. MM.
P.S. En sitten googlannut!- Runttaaja
Oli sellainen aavistus siitä kuka nuo sanat kirjoittaa.
Muististako? Man-of-Mystery kirjoitti:
samaa tekstiä - muistini mukaan tuo on Jussi & The Boys-tuotantoa, pitkäsoitolla "Mä tahdon rokata", vuosi 1973...........???
T. MM.
P.S. En sitten googlannut!Kappaleen suomenkielinen nimi on Boysien mainitulla levyllä "Juhlimaan (tosi rankasti)".
T. MM.
P.S. Tunnustan - googlasin nämä tiedot, korvieni välistä (siellä on sittenkin elämää, vastaväitteistä huolimatta!).Runttaaja kirjoitti:
Oli sellainen aavistus siitä kuka nuo sanat kirjoittaa.
Muististako?sitä kukaan muistista vaan omista musiikkitiedostoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674124Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181722- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981255- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088