Minä olen jo useamman kuukauden ajan tilannut reseptilääkkeet netistä yliopistonapteekki.fi. On se kyllä niin helppoa. Posti tai r-kioski toimittaa lääkkeet ilman maksua. Tämä ei ollut ennen mahdollista. Nyt on. Great.
Apteekiin asiaa
Apoteka55
3
327
Vastaukset
- Omat_palvelut
Helppohan nuo apteekkiasiat on hoitaa Sallan apteekissakin. On lisäksi hyvä palvelu. Se on myös hyvä tapa säilyttää palvelut Sallassa. Kohta ei ole jäljellä kuin Posti ja kioski. Ei hyvä.
- totta_On
Nämä nettikaupat on jossainmielessä hyviäkin lisäävät syrjäseuduille valikoimia. Kuitenkin on paikallista suosittava tuohan se paikkakunnalle työpaikkoja ja verotulojakin. Nettikaupoissa nämä valuvat usein ulkomaille.
Huono on tilanne jos paikalliset sulkevat liikkeitä kannattamattomana se on jo lopun alkua.
- tapusupu
Olekko pillerihumalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594