Esimies on pässi

apinaakoijataan

Voi perhana aloitin uudessa työpaikassa ja itse työ ja työkaverit on tosi jees mutta esimies ja samalla yksi puljun omistajista on täys aasi ja narsisti. Suhtautuu kaikkeen mikä ei ole hänen mieleen, kuin se olisi maailmanloppu ja yleensä mikään ei ole hänen mieleen. Joka viikko kuulee hänen sanovan, että tuokin pitäisi ite tehä, silti se ite ei saa vastattua yhteenkään sähköpostiin vaikka päivät sitä tietokonettaan tuijottaa. Meno on kun 1950 luvulla, ei jaksaisi tuommosta enään 2000-luvulla kun parempiakin työpaikkoja on.

Lähenkö vetää vai lypsänkö hölmöltä rahat harrastuksiini esitän tekeväni töitä. Ei kiinnosta ollenkaan tehdä töitään hyvin ja firmalle rahaa kun pomo on tuollainen aasi.

4

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäolehyvääpomoa

tullut itselläni vastaan koskaan! Heillä on aina ne suosikit. joita suosivat. Eriarvoista kohtelua; toiselta vaaditaan mieletön työpanos, toiselta ei juuri mitään. Toinen ei saa sanomista mistään, toinen jokaisesta asiasta.

Mitä kysymykseesi tulee, jos kestät tilanteen, etsi työ ja nosta kytkintä sitten.

• Pää_pystyyn_mies

Jeps! Tsekkaat onko firmassa jotain itsellesi uutta opittavaa. Jotain sellaista uutta taitoa jota voit hyödyntää jossain muussa duunissa. Opettelet sen ja sitten vaihdat firmaa. Jos mitään opittavaa ei ole niin koetat löytää sen uuden duunin niin nopeasti kuin suinkin. Firmat ja pomot ovat erilaisia kuin yö ja päivä. Olen sen monta kertaa nähnyt. Narsistien kanssa ei kannata liian pitkään seurustella jos ei ole välttämätön pakko. Sellainen suhde ei toimi. Kun aloittaa uudessa firmassa, niin kannattaa olla etukäteen fundeerattuna takataskusuunnitelma ( Plan B) . Helposti sitä jää jumiin ja kahleisiin johonkin sellaiseen mikä ei pelitä alkuunkaan. Tosi merimies vaihtaa laivaa ja varustamoa oman halunsa mukaan mahdollisimman usein kapteenilta lupaa kysymättä. Pää pystyyn mies.

• piinkovatyöntekijä

Ihme vässyköitä olette, jos big boss ei oo narsisti, se on vässykkä.
      Kaikkien menestyneimpien firmojen pomot ovat äärimmäisen narsistisia ihmisiä.
      Minua ja minun työtäni ei narsistipomo ole haitannut ikinä, päinvastoin narsisti pomo on kannustava.

• juupjoop

"Narsisti tai vässykkä". Sanattomaksi vetää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe