Voi perhana aloitin uudessa työpaikassa ja itse työ ja työkaverit on tosi jees mutta esimies ja samalla yksi puljun omistajista on täys aasi ja narsisti. Suhtautuu kaikkeen mikä ei ole hänen mieleen, kuin se olisi maailmanloppu ja yleensä mikään ei ole hänen mieleen. Joka viikko kuulee hänen sanovan, että tuokin pitäisi ite tehä, silti se ite ei saa vastattua yhteenkään sähköpostiin vaikka päivät sitä tietokonettaan tuijottaa. Meno on kun 1950 luvulla, ei jaksaisi tuommosta enään 2000-luvulla kun parempiakin työpaikkoja on.
Lähenkö vetää vai lypsänkö hölmöltä rahat harrastuksiini esitän tekeväni töitä. Ei kiinnosta ollenkaan tehdä töitään hyvin ja firmalle rahaa kun pomo on tuollainen aasi.
Esimies on pässi
4
260
Vastaukset
- Eipäolehyvääpomoa
tullut itselläni vastaan koskaan! Heillä on aina ne suosikit. joita suosivat. Eriarvoista kohtelua; toiselta vaaditaan mieletön työpanos, toiselta ei juuri mitään. Toinen ei saa sanomista mistään, toinen jokaisesta asiasta.
Mitä kysymykseesi tulee, jos kestät tilanteen, etsi työ ja nosta kytkintä sitten. - Pää_pystyyn_mies
Jeps! Tsekkaat onko firmassa jotain itsellesi uutta opittavaa. Jotain sellaista uutta taitoa jota voit hyödyntää jossain muussa duunissa. Opettelet sen ja sitten vaihdat firmaa. Jos mitään opittavaa ei ole niin koetat löytää sen uuden duunin niin nopeasti kuin suinkin. Firmat ja pomot ovat erilaisia kuin yö ja päivä. Olen sen monta kertaa nähnyt. Narsistien kanssa ei kannata liian pitkään seurustella jos ei ole välttämätön pakko. Sellainen suhde ei toimi. Kun aloittaa uudessa firmassa, niin kannattaa olla etukäteen fundeerattuna takataskusuunnitelma ( Plan B) . Helposti sitä jää jumiin ja kahleisiin johonkin sellaiseen mikä ei pelitä alkuunkaan. Tosi merimies vaihtaa laivaa ja varustamoa oman halunsa mukaan mahdollisimman usein kapteenilta lupaa kysymättä. Pää pystyyn mies.
- piinkovatyöntekijä
Ihme vässyköitä olette, jos big boss ei oo narsisti, se on vässykkä.
Kaikkien menestyneimpien firmojen pomot ovat äärimmäisen narsistisia ihmisiä.
Minua ja minun työtäni ei narsistipomo ole haitannut ikinä, päinvastoin narsisti pomo on kannustava.- juupjoop
"Narsisti tai vässykkä". Sanattomaksi vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926