Esimies on pässi

apinaakoijataan

Voi perhana aloitin uudessa työpaikassa ja itse työ ja työkaverit on tosi jees mutta esimies ja samalla yksi puljun omistajista on täys aasi ja narsisti. Suhtautuu kaikkeen mikä ei ole hänen mieleen, kuin se olisi maailmanloppu ja yleensä mikään ei ole hänen mieleen. Joka viikko kuulee hänen sanovan, että tuokin pitäisi ite tehä, silti se ite ei saa vastattua yhteenkään sähköpostiin vaikka päivät sitä tietokonettaan tuijottaa. Meno on kun 1950 luvulla, ei jaksaisi tuommosta enään 2000-luvulla kun parempiakin työpaikkoja on.

Lähenkö vetää vai lypsänkö hölmöltä rahat harrastuksiini esitän tekeväni töitä. Ei kiinnosta ollenkaan tehdä töitään hyvin ja firmalle rahaa kun pomo on tuollainen aasi.

4

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäolehyvääpomoa

tullut itselläni vastaan koskaan! Heillä on aina ne suosikit. joita suosivat. Eriarvoista kohtelua; toiselta vaaditaan mieletön työpanos, toiselta ei juuri mitään. Toinen ei saa sanomista mistään, toinen jokaisesta asiasta.

Mitä kysymykseesi tulee, jos kestät tilanteen, etsi työ ja nosta kytkintä sitten.

• Pää_pystyyn_mies

Jeps! Tsekkaat onko firmassa jotain itsellesi uutta opittavaa. Jotain sellaista uutta taitoa jota voit hyödyntää jossain muussa duunissa. Opettelet sen ja sitten vaihdat firmaa. Jos mitään opittavaa ei ole niin koetat löytää sen uuden duunin niin nopeasti kuin suinkin. Firmat ja pomot ovat erilaisia kuin yö ja päivä. Olen sen monta kertaa nähnyt. Narsistien kanssa ei kannata liian pitkään seurustella jos ei ole välttämätön pakko. Sellainen suhde ei toimi. Kun aloittaa uudessa firmassa, niin kannattaa olla etukäteen fundeerattuna takataskusuunnitelma ( Plan B) . Helposti sitä jää jumiin ja kahleisiin johonkin sellaiseen mikä ei pelitä alkuunkaan. Tosi merimies vaihtaa laivaa ja varustamoa oman halunsa mukaan mahdollisimman usein kapteenilta lupaa kysymättä. Pää pystyyn mies.

• piinkovatyöntekijä

Ihme vässyköitä olette, jos big boss ei oo narsisti, se on vässykkä.
      Kaikkien menestyneimpien firmojen pomot ovat äärimmäisen narsistisia ihmisiä.
      Minua ja minun työtäni ei narsistipomo ole haitannut ikinä, päinvastoin narsisti pomo on kannustava.

• juupjoop

"Narsisti tai vässykkä". Sanattomaksi vetää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe