Miten on naiset, päästääkö miehet yhden yön keikalla lastit sisälle kysymättäkään mitään ehkäisystä ? Minulle on näin tapahtunut joka kerta. Kertokaahan kokemuksianne.
Ehkäisy yhden yön jutuissa
16
10055
Vastaukset
- sdfdsfdsfsf
En ole nainen mutta eipä tulis mieleenkään kenenkään yhdenillanjutun sisään lasteja päästellä ilman ehkäisyä, tai ylipäätään ilman ehkäisyä seksiä harrastella tuntemattomien kanssa. Ja aika idiootti olet jos annat niin tapahtua? Ei millään pahalla.
- Nainen
Olen yhden kerran mennyt loppuun asti yhdenillanjutussa ja vaikka humalassa oltiin, niin onneksi itse muistin sanoa miehelle, että mitä jos kuitenkin käytettäisiin kondomia...
Hassua, kun näitä tautejakin tosiaan liikkuu, niin tämä mies olisi pannut ilman mitään, enkä edes syö ehkäisypillereitä, joten raskauskin olisi ollut mahdollinen. Eipä miehillä järki tosiaan pakota silloin kun järki taitaa olla siellä muualla...
Omahan on vastuuni, en siis aio toista kertaa kokeilla lähteä humalassa jonkun miehen matkaan. Ehkä niitä on herrasmiehiäkin joukossa, mutta kaikenlaista riesaa on tullut tästä koko jutusta muutenkin, mies kun oli tavallaan tuttu...- Jatta-85
"Eipä miehillä järki tosiaan pakota silloin kun järki taitaa olla siellä muualla... "
Olen täysin samaa mieltä. Mutta eipä kyllä pakota myöskään naisilla, jotka antavat ilman ehkäisyä sen tehdä. Väittäisin että tismalleen yhtä tyhmiä siinä ovat molemmat osapuolet.
Ja kannattaako yhdenyönjuttuja ylipäätään harrastaa, se onkin sitten jo toinen juttu...
- *nainen
pitää olla tosi tyhmä jos ei huolehdi ehkäisystä ja taudeista.Jos antaa mennä vaan ilman kondoomia ja tulee raskaaksi tai saa taudin,niin ei voi muuta sanoa kun tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- Raili
En tarkoittanut, etten käyttäisi itse ehkäisyä, syön pillerit hyvin tunnollisesti. Sänkykaverit ovat hyvässä asemassa olevia varattuja miehiä, joten tautien vaara lienee olematon. Sensijaan ihmetyttää heidän välinpitämättömyytensä ehkäisyyn.
- varattu ...
mies niin ei se takaa sitä ettei olisi tauteja,vaikka olis miten hyvässä asemassa.Kotona kun ne harrastaa harvoin seksiä niin ei vaimo tiedä että toinen on ollut siinä jossain välissä lääkekuurilla sukupuolitaudin takia(tiedän muutaman tämmöisen tapauksen)Ja jos se on vain yhden yön juttu niin miksi ne niin välittäisi siitä että tuleeko toinen raskaaksi,eihän ne edes käytä välttämättä oikeeta nimeensä kun esittelee itseensä.
- Anna
Et sinä välttämättä ole heidän ainoa ilotyttö, vaikka varattuja olisivatkin. Sänkykaverit eivät ilmeisesti käytä kondomeja muittenkaan kanssa, joten sinulla on suuri vaara saada jos vaikka minkälaista tautia.
- uskottomalla miehellä
Ja ajattele, jos vaimo tarjoilee pipariaan samaan tapaan varatulle kuin sinä, ei kondomia, ja sillä vartulla miehellä on muutama samassa tilanteessa oleva rakastajatar..
Jos sinulla on muiden taitojen lisäksi edes hiukan matemaattista lahjakkuuta, niin laskeppa piruuttas, kuinka monelle naiselle olet napalanko..
Itselläni ei ainakaan mitään halua saada kenties tappavakin tauti yhdenyön ilosta.. - renttumies
Aina paljaalla ja tavarat sisään, ei haittaa jos lapsia tulee antaa yhteiskunnan maksaa. On hienoa että saa omat geenit siirrettyä eteenpäin.
- ..-ä
Voi Raili kuule, se ei sitä katso onko miehet miten koulutettuja tai hyvässä asemassa, että onko niillä tauteja vai ei..He, naurattaa tyhmyytesi.Pillerithän ne taudeilta suojaa ja mistä tiedät kenen kanssa ne miehet ennen sinua on paneskellut...Joku kaunis pv sinulla on klamydia, kondylooma, voipi jo ollakkin..Kannattaisi hieman miettiä!!!!!!Mutta jokainen tavallaan.....
- nuppu
Oletko niin tyhmä, että annat torttua ilman kumia yhden illan ukoille?
Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin sukupuolitaudit...kyllä...niitä voi olla myös naimisissa olevilla miehillä, jotka tykkää harrastaa yhden illan juttuja! - Petrus
Meillä kävi ex-vaimokkeen kanssa niin, että hän tuli raskaaksi mulle ns. yhden yön suhteesta. Ei me oltu niin kännissä että ehkäsyn puute olisi siitä johtunut. Ei ollut kondomia, mutta oli hirveä himo. Nainen kyllä kertoi ettei hänellä ole ehkäisyä, ehdittiin myös vannoa molemmin puolin terveyttämme. Yhdyntään kuitenkin päädyttiin vaikkei ihan ollut tarkoitus. Eikä ollut tarkoitus yhtyä loppuun asti, mutta niin vaan kävi. Lopputuloksena oli että muutaman viikon kuluttua alkoi vauva ilmotella tulostaan ja aloitimme seurustelun, mitä tuskin olisimme muuten aloittaneet. Myöhemmin erosimme kun vauva oli vielä pieni. Kaikki johtui vain yhden hetken himosta, jota kaikesta järkipuheesta huolimatta ei kyetty pitämään kurissa.
- Digimies
Ei kannata miehen eikä naisenkaan luulla olevansa niin ainutlaatuinen, että se uusi kumppani antaa vaan just Mulle/sulle. Jos se antaa sinulle, niin on se antanut muillekin ja nataa edelleenkin ja tauti leviää...
- ei kukaan
pidä mennä uskomaan olevansa ainutlaatuinen!!
Kondoomeja löytyy joka nurkalta ostettavaksi.
- Tiia
Taidat olla varsinainen vitsinikkari?
-Toivottavasti!- Se on loppu nyt.
Parin vuoden tullu pantua useita kymmeniä muijia. Osaa ilman kumia ja osaa kumin kans. Kävin hiljattain testeis, hiv ja noi yleisimmät. Ei löytyny mitään, on muuten varma etten pane vierasta muijaa ilman kumia ja tuttuaki sen jälkeen ku on käyny testeis. Monet kaverit käy huorissa Tallinnas ja Thaimaas ja panevat ilman kumia ja sit vaan suominaisia kans. Ennemmin vedän käteen ku panen paljaaltaan jotain yhden yön hoitoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978