Mika Myllyllä kaunis 18v tytär

Naisasialooser11

14

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta kaikilla pitää olla elämässä huippu hetkemme ja sen vuoksi vanheneminen on parasta kun arvostaa enemmän tekoja kuin ulkonäköä vaikka siitä ulkonäköä voi ihailla kuin patsaita. Ei kauneus lopu.

      • Mikäköhän on lyhyen miehen huippuhetki elämässä? Olla jonkun suomihomon spermaviemäri?


      • 164cmMies kirjoitti:

        Mikäköhän on lyhyen miehen huippuhetki elämässä? Olla jonkun suomihomon spermaviemäri?

        Voi kultaiseni,Ongelma on asenteesi enemmän, eikö silloin yrittää lopettaa tuollainen hyväksikäytöksi tuleminen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Voi kultaiseni,Ongelma on asenteesi enemmän, eikö silloin yrittää lopettaa tuollainen hyväksikäytöksi tuleminen.

        Eiköhän se ongelma ole muiden ihmisten asenteissa jotka eivät kykene kohtelemaan minua kuin muita ihmisiä. Älä syyllistä uhria.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Eiköhän se ongelma ole muiden ihmisten asenteissa jotka eivät kykene kohtelemaan minua kuin muita ihmisiä. Älä syyllistä uhria.

        Tuskin olet vastentahtoisesti aikuisena viemäriksi ryhtynyt, marttyyrimaisuus ei ole kovin kiihottavaa enemmänkin pistää varovaiseksi. Eikä ne mustat miehet innosta minua ainakaan. Kuulostaa vaan helpolta miehen saaminen jos minäkin naisen sain ja olen samanpituinen kuin sinä


        Ei siinä ole pituus ollut ongelma ja kyseisellä nainen oli varattu. En sinäänsä tiedä miksi kiihotin munattomana ja taas kuulin poikaystävänsä tulevan kesken seksileikkimme ei ollut mukava tilanne, hyvänköinen poikkis sillä oli. Tuskin tiesi meidän tyttöjen suihkuleikeistä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuskin olet vastentahtoisesti aikuisena viemäriksi ryhtynyt, marttyyrimaisuus ei ole kovin kiihottavaa enemmänkin pistää varovaiseksi. Eikä ne mustat miehet innosta minua ainakaan. Kuulostaa vaan helpolta miehen saaminen jos minäkin naisen sain ja olen samanpituinen kuin sinä


        Ei siinä ole pituus ollut ongelma ja kyseisellä nainen oli varattu. En sinäänsä tiedä miksi kiihotin munattomana ja taas kuulin poikaystävänsä tulevan kesken seksileikkimme ei ollut mukava tilanne, hyvänköinen poikkis sillä oli. Tuskin tiesi meidän tyttöjen suihkuleikeistä.

        Ukkoseni tiesi meidän suihkuleikeistä ja jatkoin ukkoseni kanssa melkein heti vain pyyhe päällä istuin hänen päälleen, mitään muistikuvaa ei jäänyt tästä. Sinäänsä olisin voinut siinä tilanteessa ottaa ihan kenet vain, muisti mennyt punaviinistä. Mutta kyllä muistikuvat tuli siitä iltaisesta jossain kohtaan mutta miten päädyin tilanteeseen ei mitään muistikuvaa ukon kanssa. Olin minä lyhyempi naista.

        Onneksi ei ollut mitään sellaista ihmistä enää siinä hetkellä paikalla että olisin pilannut niiden elämän koska törkeyteni olisi vain ottaa toisen mieskin siinä tilassa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuskin olet vastentahtoisesti aikuisena viemäriksi ryhtynyt, marttyyrimaisuus ei ole kovin kiihottavaa enemmänkin pistää varovaiseksi. Eikä ne mustat miehet innosta minua ainakaan. Kuulostaa vaan helpolta miehen saaminen jos minäkin naisen sain ja olen samanpituinen kuin sinä


        Ei siinä ole pituus ollut ongelma ja kyseisellä nainen oli varattu. En sinäänsä tiedä miksi kiihotin munattomana ja taas kuulin poikaystävänsä tulevan kesken seksileikkimme ei ollut mukava tilanne, hyvänköinen poikkis sillä oli. Tuskin tiesi meidän tyttöjen suihkuleikeistä.

        Tuli vähän wtf fiilis tuosta postauksesta. En ymmärrä.(olen kännissä ja vajaaälyinen) Siis veit bi naisena joltain mieheltä naisen? Lesbohommissa kumppanin pituus ei merkitse kuten ei myöskään homostelussa.
        Ihan testimielessä kokeilin treffipalvelussa tätäkin aluetta, niin siellä olisi ollut musta mies heti kuumana. Mielelläni toivoisin tuohon väliin ikään kuin muuriksi vaaleaa naista. Tuollainen kolmen kimppa olisi ihanteellinen.
        Mitä tulee sitten nettitreffeihin naisten kanssa, niin ei kyllä kukaan ole ollut niin kiinnostunut että olisi halunnut tavata. Treffeillä en ole käynyt koskaan.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Tuli vähän wtf fiilis tuosta postauksesta. En ymmärrä.(olen kännissä ja vajaaälyinen) Siis veit bi naisena joltain mieheltä naisen? Lesbohommissa kumppanin pituus ei merkitse kuten ei myöskään homostelussa.
        Ihan testimielessä kokeilin treffipalvelussa tätäkin aluetta, niin siellä olisi ollut musta mies heti kuumana. Mielelläni toivoisin tuohon väliin ikään kuin muuriksi vaaleaa naista. Tuollainen kolmen kimppa olisi ihanteellinen.
        Mitä tulee sitten nettitreffeihin naisten kanssa, niin ei kyllä kukaan ole ollut niin kiinnostunut että olisi halunnut tavata. Treffeillä en ole käynyt koskaan.

        Noh. 😂 oon kerennyt jo ne 3miestä, 2miestä ,ukkomies ja nainen. Eikä se nyt nainen innosta tai kiinnosta pariutumisessa . Käytännössä se nainen petti miestään minun kanssani ja näin vaan poikkiksen suihkuoven välistä, poikkiksensa näki mut. Ehkä ongelma on vain se ettet elä vaan oot kärpetyneenä kehoos keinumassa ja pelkästään treffipalstaa odottamassa. Jos naista haluat lihatiskille ja voisit mennä jos aikuisten bileitä tiedossa voi sattua ja tapahtua kuin minullekin.

        Perustelin vain sinun väitteen lyhyestäni etkö voisi nyt ymmärtää, että se ei ole lyhyestä kiinni enempi luonteesta ja jos olisit yli 14v sit kohdattu, olisit kyllä varmasti oltu tyydytetty alkoholi ei vaan sovi ja komeat miehet ne itsevarmat olivat ja tiesi katsoa ne hiljaisimmat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh. 😂 oon kerennyt jo ne 3miestä, 2miestä ,ukkomies ja nainen. Eikä se nyt nainen innosta tai kiinnosta pariutumisessa . Käytännössä se nainen petti miestään minun kanssani ja näin vaan poikkiksen suihkuoven välistä, poikkiksensa näki mut. Ehkä ongelma on vain se ettet elä vaan oot kärpetyneenä kehoos keinumassa ja pelkästään treffipalstaa odottamassa. Jos naista haluat lihatiskille ja voisit mennä jos aikuisten bileitä tiedossa voi sattua ja tapahtua kuin minullekin.

        Perustelin vain sinun väitteen lyhyestäni etkö voisi nyt ymmärtää, että se ei ole lyhyestä kiinni enempi luonteesta ja jos olisit yli 14v sit kohdattu, olisit kyllä varmasti oltu tyydytetty alkoholi ei vaan sovi ja komeat miehet ne itsevarmat olivat ja tiesi katsoa ne hiljaisimmat.

        Sekin vielä itse olen ollut aina hellyyden kipeä kuin vieläkin sen vuoksi helposti vietävissä ja kalastelin näin jos olisi vaan antanut niitä yhteistietoja oltais jämähdetty kyllä siihen että otakäyntikortit mukaan että voi antaa sit jäljestä tehtyä jos vielä kiinnostaa.
        Liha on liha ja treffi on vähän kuin tori.fi katsellaan liian tarkkaan ja todellisuudessa et näkisi niitä luonnossa tai huomaisi heti.

        Sain nuoruudessa yhden pojan kuvan ja vähän osittain nolotti se poika halusi,että muistan sen ja katselen sen kuvaa. Se oli ihastunut minuun.


    • Teinitohtori

      Kuvasta päätellen ainakin alavartalo on hyvänmallinen.

    • kurppaska

      Nainen vanhenee ja looseri on aina 18v.

    • Pillujen--asiantuntija

      Aika tavis nainen. Varmaan jonkun jännämieheen korkkaama.

      • opiskelelisää

        Naisen alapäässä on reikä ilman korkkaamistakin. Ei näytä tietosi asiantuntijan tiedoilta. Varmaan poikalaumassa opittua.


    • what.what

      Onko sillä toinenkin tytär? Missä se kaunis oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe