Kesätyöt jännittää

virheistäainakinoppii

Sain oman alan kesätöitä, mutta nyt jännittää ja ahdistaa kun odotan kesää. Mitä jos olen ihan paska, enkä osaakaan mitään?

Olen siis viimesen vuoden amk-opiskelijia, mutta työ on minun tasoon nähden aika vaativa. Työhön liittyy paljon asioita joita on käyty läpi koulussa alkuaikoina eli paljon on unohtunut ja se laskee itseluottamustani entisestään.

Pelkään, että tuotan pettymyksen.

Onko kellään muilla samanlaisia jännitys-/ahdistus-/pelkotuntemuksia?

Sen voin kyllä sanoa, että jos tästä kesästä selviän, niin pärjään kyllä jatkossakin. Haastan itseni todella.

2

1282

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 46574578

Kukaan ei ole seppä syntyessään ja opiskelu tarjoaa vain jonkinlaisen pohjan. En usko, että sinulta odotetaankaan ihan hirveää asiantuntemusta ja osaamista, jos ei sinulla ole takana myös vankka työkokemus. Eiköhän sinulle ole haluttu nimenomaan tarjota paikka oppia sitä työtä, eikä paikka, mihin menet todistamaan omaa osaamistasi. Jo pelkästään se, että olet saanut itsesi myytyä töihin (et varmaan hoitanut paikkaa itsellesi suhteilla?), kertoo, että työnantaja on nähnyt sinussa jotain, eikä hän ole vielä nähnyt sinua edes tulevassa työssä. Luottoa siis löytyy.

Pyydä rohkeasti apua, jos joudut tilanteisiin, joita et koe hallitsevasi. Toki tilanteesta riippuen kannattaa pyrkiä itsekin yrittämään.

• Sossumaksaa

Älä mene. Elämämkoulu sossusta rahhee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      866
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      74
      714
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      621
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe