Kautta aikojen suurin tähtitieteilijä?

Mäolenmahtavamies

On suurin Suomalainen, suurin urheilja jne...kuka teidän mielestänne on suurin tähtitieteilijä kautta aikojen?

Minun mielestäni se olen minä itse. Olen mahtimies tälläkin allalla.

8

132

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiviäkin_kiinnostaa

Saatat olla oman kyläsi suurin huomiohuora.

• Ptolemaios, Kopernikus ja Kepler.

Vaikea sanoa kuka oli "suurin" kun tieteessä hyvin suuri osa saavutuksista perustuu aiempien tiedemiesten työhön ja monella suurella nimellä oli nimettömiksi jääneitä apulaisia tekemässä ojankaivuuhommia. Onko suuruutta se, että saa ajatuksensa lävitse katolisen kirkon vastustuksesta huolimatta (rohkelikko!) vai mitataanko sitä tieteellisillä saavutuksilla?

• kerro.nimesi

No mikäs sinun nimesi on suuri tähtitieteilijä. Kerro kaikelle yleisölle oma nimesi ?
      Jos esiinnyt anonyymina tai valehtelet nimesi olet vain pieni kärpäsenpaska S24 trolli.

• Pröööööt

Laittakoot linkkiä tieteellisiin julkaisuihinsa. Siitähän se ilmenisi.

Palstan surkimukset kerjäävät mitä tahansa huomiota. Älkää siis antako.

• Mäolenmahtavamies

Jos kerran nimeä kysytään niin kuulee peruskohteliausuuksiin ensin kertoa kuka kysyy.

Mitä sillä nimellä on väliä. Nimeni on MAHTIMIES!

Enkä usko että Kopernikus tai kukaan muu entisaikojen tähtitieteiljöistä olisi mitenkään suurin. Kyllä henkilön pitää olla sellainen jonka tutkimukset ovat totta ja teoriat aukottomia

• Säoletväärälläpalstalla

"Kyllä henkilön pitää olla sellainen jonka tutkimukset ovat totta ja teoriat aukottomia"

Väärä palsta. Tieteelliseen menetelmään kuuluu se, että mikä tahansa teoria voi osoittautua myöhemmin virheelliseksi eli tulla falsifioduksi. Jos teoriaa ei voi falsifioida niin se ei ole kelvollinen tieteellinen teoria.

Sinulla oli varmaan tarkoitus kirjoittaa jonnekin uskontopalstalle. Uskonnoissa on lupa ja tapa väittää jonkun asian olevan ikuinen totuus.

• OliskoTopelius

Hah hah, "tähtitieteiljät" vetivät herneen nenäänsä jälleen kerran.
      Suomessa on ollut ja on paljon hekilöitä jotka ovat julkaisseet satuja ja tarinoita.
      Suurinta en tähän hätään uskaltane arvailla.

• Hopeaintopii

Juhan Af Grann on kansainvälisesti tunnetuin Suomalainen joka on raottanut universumin saloja ei ole turhaan palkittu monia kertoja tieteen oskareilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 165
      2160
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      407
      1578
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1122
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      764
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      273
      668
    6. 33
      651
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      651
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      593
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    10. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      92
      548
    Aihe