Ätmihuolia ja miksi miehet ei tunne tasoaan-ketjut ovat suuren ätmiryntäyksen tähden muuttuneet sivistyneestä keskusteluketjusta älämölöketjuiksi. On siis aika avata oma ketju ätmihuuteluille, jossa minä, muutama palstan gentlemanni ja tietenkin palstanaiset yritämme vastailla ätmihuutoon.
Vastaukset 28
- Kysyy.hän
Tuleeko tänne naisiakin?
- limaista.touhua.sinulla
Miten joku voi olla noin läpinäkyvän huomionhaluinen kuin sinä olet?
- Tinsamäki.on.expua
Ja kohta se taas peukuttaa itseään vähintään 6:lla peukutus nikillään.
Noissa parissa ketjussa on jo pitkälti yli 400 kommenttia, on aika avata jatkokeskusteluille oma ketju.
- palstisonparas
Tää on se perusjuttu miksi aloittaja aiheuttaa vastustusta. Naisystävällisellä ja mukavalla kirjoitustyylillään saa sitä naisten huomiota ja ätmimölinä vielä nostaa ketjujen näkyvyyttä lisää.
Oli se kyllä kivaa, jos ätmiliturgiaa olis palstalla vähemmän. Onnea aloittajan ristiretkelle. palstisonparas kirjoitti:
Tää on se perusjuttu miksi aloittaja aiheuttaa vastustusta. Naisystävällisellä ja mukavalla kirjoitustyylillään saa sitä naisten huomiota ja ätmimölinä vielä nostaa ketjujen näkyvyyttä lisää.
Oli se kyllä kivaa, jos ätmiliturgiaa olis palstalla vähemmän. Onnea aloittajan ristiretkelle.En aio välittää ätmimölinästä, itsensähän nuo häpäisevät huudoillaan. Jokainen palstaa seuraava käsittää ketkä huutelee mulle puskista, se mölinä heikentää heidän uskottavuuttaan eikä minun uskottavuutta.
Hyvä nimimerkki "kysyy.hän", naisiakin tulee jos vain haluatte.
- LaskiaisBull
Pullalla maniavaihe päällä?
Ketjuja syntyy taas kuin sieniä sateella :D- Tinsamäki
Joo xD
Kannattaa kaikkien käydä katsomassa tätä ketjua, Pulla yrittää jostain syystä saada sen unohduksiin xD
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14829804/miksi-miehet-ei-ymmarra-tasoaan
- GoPerttiGo
Kusimäki se jaksaa vaan, yötä päivää. No alas nyt jo peukuttaa tätäkin ketjua! Kyllä sulla rekattuja nikkejä riittää.
- kdvomvwf
Miettikää ätmit miten paljon palsta-aki teitä rakastaa, kun niin monta nikkiä on aikanaan luonut jotta teidän kanssa pääsisi keskustelemaan.
- Eijatkoon
Ja näin on taas uusi jeesus syntynyt. Joka parantaa kaikki vammaiset ja muuten toimintakyvyttömät. Tekee maailmasta paremman paikan elää ja nussia.
Uusi Tuleva Kuningas kerää kaikki opetuslapset ja niiden jälkeläiset antamaan kaiken kattavaa viisautta liityi se sitten mihin asiaan hyvänsä. Häntä pitää kumartaman jottei se meitä sortamaan ala ja nussimalla meitä kaivoon aja.
Jere Nussima kolmas kappale vasemmalta 3:1616161- akifani
Tää ätminpelastussyndrooma on yleisempi naisilla, mutta nähtävästi voi miehetkin siihen sairastua. Kauankohan menee, että tyyppi jaksaa? Kunnes löytää jonkun paremman paikan jutella? Naiset kestää yleensä pari kuukautta, kunnes ätmit ajaa ne pois.
Toisaala, palsta-aki ei ehkä yritä pelastaa ätmejä vaan palstan.... akifani kirjoitti:
Tää ätminpelastussyndrooma on yleisempi naisilla, mutta nähtävästi voi miehetkin siihen sairastua. Kauankohan menee, että tyyppi jaksaa? Kunnes löytää jonkun paremman paikan jutella? Naiset kestää yleensä pari kuukautta, kunnes ätmit ajaa ne pois.
Toisaala, palsta-aki ei ehkä yritä pelastaa ätmejä vaan palstan....Mulla on luonnollisesti unelma. Toivoisin että joku ihminen voisi herätä viikonloppuaamuna kotonaan, ja kirjautua sinkut-palstalle vaihtaakseen muutaman sanan oikean ihmisen kanssa. Ei tarvisi miettiä että Ikis (tai joku muu häirikkö) nauraa yksin yksiössään että tulipa taas jymäytettyä tuntematonta ihmistä jollakin pölvästillä trollauksella.
A.Palstamäki kirjoitti:
Mulla on luonnollisesti unelma. Toivoisin että joku ihminen voisi herätä viikonloppuaamuna kotonaan, ja kirjautua sinkut-palstalle vaihtaakseen muutaman sanan oikean ihmisen kanssa. Ei tarvisi miettiä että Ikis (tai joku muu häirikkö) nauraa yksin yksiössään että tulipa taas jymäytettyä tuntematonta ihmistä jollakin pölvästillä trollauksella.
Oi, ihanko totta että minun kommenttien vuoksi joutuu miettimään kirjautumista? Enpä ole arvannutkaan että vaatimattomat sanomisesi vaikuttavat heikkopäisiin tuolla tavalla, mitä tuohon nyt sanoisi...sorry? Ei muuten ole yksiö vaan kaksio, helposti vaihtuisi suurempaankin mutta kun ei ole nyt tarvetta.
Harmaaritari kirjoitti:
Oi, ihanko totta että minun kommenttien vuoksi joutuu miettimään kirjautumista? Enpä ole arvannutkaan että vaatimattomat sanomisesi vaikuttavat heikkopäisiin tuolla tavalla, mitä tuohon nyt sanoisi...sorry? Ei muuten ole yksiö vaan kaksio, helposti vaihtuisi suurempaankin mutta kun ei ole nyt tarvetta.
Trollihan sinä olet ja pahimmasta päästä, pikkumainen ihminen kaiken päälle.
- Nonnnii
Ensimmäinen peukutus itsensä pertin toimesta tehty.
- mistä.sitä.tietää
Luin ensin insesti Pertin xD
Minäkin annoin avaukselle peukun, mukava ajatella että Pertille tulee siitä hyvä mieli :)
Harmaaritari kirjoitti:
Minäkin annoin avaukselle peukun, mukava ajatella että Pertille tulee siitä hyvä mieli :)
Tää nyt oli vaan tällainen tunkio trollaajille, naiset ei kiinnostunu tähän kommentoimaan.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tää nyt oli vaan tällainen tunkio trollaajille, naiset ei kiinnostunu tähän kommentoimaan.
Ehkä sun taso keskustelijana on laskenut? Sinähän olit silloin aluksi aika hyvä keskustelija ja avauksetkin oli monipuolisempia kuin nyt kun olet jäänyt johonkin ihme arvostelen ätmejä -häkkiin pyörimään. Pyrkimys valkoritarointiin on selvästikin syönyt sinusta parasta terää pois, olisit vaan reippaasti oma itsesi enemmän niin tulisi varmaan sitten naiskommenttejakin, semmoisia ihan oikeita.
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä sun taso keskustelijana on laskenut? Sinähän olit silloin aluksi aika hyvä keskustelija ja avauksetkin oli monipuolisempia kuin nyt kun olet jäänyt johonkin ihme arvostelen ätmejä -häkkiin pyörimään. Pyrkimys valkoritarointiin on selvästikin syönyt sinusta parasta terää pois, olisit vaan reippaasti oma itsesi enemmän niin tulisi varmaan sitten naiskommenttejakin, semmoisia ihan oikeita.
Mikään ei syö mun terää pois, minä pystyn keskustelemaan lähes seurassa kuin seurassa. Tarvittaessa minulta löytyy myös lennokkaita juttuja.
Minä olen kuitenkin heteromies, ja aina kun minä tulen palstalle juttelemaan niin minä toivon että keskusteluihin osallistuu myös naiset. Toivon että täällä olisi seurana paljon naisia.
Minä olen ollut naisten kanssa tekemisissä paljon, ja minä tiedän kokemuksesta minkä tason jutut on naisille turn off. Totuus on se, että palsta kuhisee juuri niitä juttuja joita naiset inhoavat.
Mikään järkipuhe ei tunnu tehoavan, eikä mitään kompromisseja ole löydettävissä palstalle, niin jatketaan näin. Te kusette mun muroihin, mä kusen teidän muroihin.
Ps: mä en kommentoi puskista, mun ketjujen naiskommentit on aitoja.A.Palstamäki kirjoitti:
Mikään ei syö mun terää pois, minä pystyn keskustelemaan lähes seurassa kuin seurassa. Tarvittaessa minulta löytyy myös lennokkaita juttuja.
Minä olen kuitenkin heteromies, ja aina kun minä tulen palstalle juttelemaan niin minä toivon että keskusteluihin osallistuu myös naiset. Toivon että täällä olisi seurana paljon naisia.
Minä olen ollut naisten kanssa tekemisissä paljon, ja minä tiedän kokemuksesta minkä tason jutut on naisille turn off. Totuus on se, että palsta kuhisee juuri niitä juttuja joita naiset inhoavat.
Mikään järkipuhe ei tunnu tehoavan, eikä mitään kompromisseja ole löydettävissä palstalle, niin jatketaan näin. Te kusette mun muroihin, mä kusen teidän muroihin.
Ps: mä en kommentoi puskista, mun ketjujen naiskommentit on aitoja."Ps: mä en kommentoi puskista, mun ketjujen naiskommentit on aitoja. "
Aika outo lausunto sinulta kun eihän tuosta kauaa ole kun epäilit suunnilleen kaikkia palstan naisia vuorollaan miesten tekemiksi trolleiksi, mikäs nyt on muuttanut mielen?Harmaaritari kirjoitti:
"Ps: mä en kommentoi puskista, mun ketjujen naiskommentit on aitoja. "
Aika outo lausunto sinulta kun eihän tuosta kauaa ole kun epäilit suunnilleen kaikkia palstan naisia vuorollaan miesten tekemiksi trolleiksi, mikäs nyt on muuttanut mielen?Nyt kun mun ketjuissa ei pyöri vakkarinikit, olen varmempi naisen äänestä.
Pojaaaat, tänne ätmihuutoa.
- ÄtmiIhmettelee
Miksi osassa viesteistä on kommentoi linkki ja osassa ei?
ÄtmiIhmettelee kirjoitti:
Miksi osassa viesteistä on kommentoi linkki ja osassa ei?
Oletan että yksinäiseen kommenttiin vastataan aina ensin klikkaamalla Lisää kommentti. Vasta sen jälkeen tulee sen ketjun viesteihin kommentoi- linkki.
Tää siis veikkaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400