Kun lähdetään ajattelemaan, että Jeesusta ylistetään ylitse kaiken muun; niin pitää löytää jokin peruste mihin se voisi perustua.
On olemassa Israel ja Jumalan Israel ja samoin Karitsa ja Jumalan Karitsa.
Missä on noiden välinen ero on siinä, että Karitsa on virka ja istuin jolta voi langeta ja jonka voi menttää. Jumalan Karitsa on puolestaan istuin, jolta voi langeta, mutta jota ei voi menettää sillä Jumala ei kadu kutsuaan.
Karitsa tai mikä tahansa muu kuin Jeesus jonakin päivänä lankeavat sillä ei ole olemassa yhtäkään joka ei lankeaisi. Se ei ole Karitsalle sallitua. Hän menttää kunniansa ja hänen istuimensa on annettava toiselle. Mutta mitä tapahtuu sitten kun Jumalan Karitsa lankeaa ja alenee ja menettää kunnian. Hänet puhdistetaan, korotetaan ja hän pysyy Karitsan istuimella iankaikkisesti.
Jeesus oli Karitsojen sinetti. Alussa oli Karitsa, joka lankesi ja tilalle valittiin toinen ja tämä meno jatkui kunnes Jumala kyllästyi. Hän päätti kutsua Karitsan, joka kyllä oli taipuvainen lankeamaan ja menttämään kunnian, mutta joka tuosta seikasta huolimatta pysyisi ikuisesti istuimella.
Samoin on laita Israelin ja Jumalan Israelin kanssa.
Myös Profeetan ja Profeettojen SINETIN kanssa.
Miten alas voikaan langeta pyhänä pidetyt hahmot; aivan tuonelaan asti, mutta on YKSI, joka kaikesta mahdollisesta lankeemisestaan huolimatta PYSYY VIRASSAAN. Sillä hän on Jumalan kutsuma eikä Jumala kadu kutsuaan.
Jumalan Karitsan ja Karitsan välinen ero?
10
128
Vastaukset
- alfa123om22
Jumala kyllä on ainoa vanhurskas ja pyhä sekä hyvä. Hän kyllästyi maan päällä ja taivaassa jatkuvasti tapahtuviin lankeemuksiin ja perusti sen vuoksi virkoja, istuimia ja sinettejä, joiden on tarkoitus pysyä ikuisesti. Pysyä siitä huolimatta tapahtuuko lankeemuksia sillä ei ole järkeä seuraavassa sapluunssa:
Karitsa valitaan
Karitsa lankeaa
Uusi Karitsa valitaan
Uusi karitsa lankeaa
Uusi Karitsa valitaan
Uusi Karitsa lankeaa
jne.
Vaan näin
Karitsa valitaan
Karitsa lankeaa
Uusi Karitsa valitaan
Uusi Karitsa lankeaa
Puhdistetaan Uuden Karitsan lankeemus ja Hänet korotetaan
Uusi Karitsa jatkaa ja on entistä ehompi. Israelin pelastus on Juudasta.
- RaakaArska2
Sinulla näyttää olevan suuria puutteita syyn ja seurauksen tulkitsemisessa. Epäilen, että se johtuu kyvyttömyydestä määritellä tai ymmärtää alkuperäisiä käsitteitä.
Jumala näkee ihmiset lampaina, hän ei ajattelen meidän olevan ihmisiä.
- dedededed
Turhaan tuollaisia mietit , ei se sinun ja meidän elämmäämme auta. Ainakaan uhrilammas-Jeesus ei auta.
- alfa123om22
Ateistit saattavat pitää minua petturina kun nyt kävin ylistämään Kristusta, vaikka olen ateisteja aiemmin tukenut joissakin kirjoituksissa.
Kuitenkin olen vapaa muuttamaan mielipidettä aina kun uusi ajatus tulee mieleeni. Teesiä seuraa Antiteesi ja ehkä joskus on mahdollista jonkinlainen Synteesi.
Katso, Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin. Mutta samalla hän on ihmiskunnan pahin vihollinen ja vainooja. Onko ihmiskunnalla varaa ylimielisesti ryhtyä korottamaan pahinta vihollistaan?
Minä erotan todellisuuden ja kirjoitetun sanan toisistaan. Kirjoitettu sana on vain kirjoitettua sanaa eikä todellisuudessa ole olemassa ketään kirjoitusten kuvaamaa henkilöä. Jos pidän päiväkirjaa ja luen 10 vuotta sitten olleita merkintöjä niin ei tuota henkilöä ole enää olemassa, jonka tekemiä merkintöjä luen. Hän on muuttunut jo toiseksi. Sillä IHMINEN KÄY LÄVITSE ELÄMÄSSÄ NOIN 7 VUODEN VÄLEIN MUUTOKSEN TOISEKSI (Hare Krishna liikkeen kirjoista saatu tieto).
Jeesus on viinipuu. Hän oli villiviiniköynnös parvekkeelaani monen vuoden ajan kunnes muutin pois. Ei mitään muuta. Jeesus on tie. Hän oli allani kun ajoin autolla Turkuun. jne. Hän oli ja meni.
Toki hän on lihaan tullut eli elää minussa ja minun kauttani. Voidaan sanoa, että olen itse Jeesus Kristus. Ei hän ollut sen kummempi persoona kuin minäkään. Tosin hän sai Jumalalta paljon ominaisuuksia ja taitoja jne.
Onhan toki monia, jotka väittävät olevansa Jeesuksia. Yksikään heistä ei vastaa raamatun kuvausta edes etäisesti siitä mikä Jeesus oli ja mitä Jeesus teki. Tiedän sen siitä, että elin lapsuuteni ja nuoruuteni Jeesusta imitoiden.
Hän täällä, hän on tuolla. Jopa valitut ovat vaarassa mennä ansaan. Minä en mene sillä minä tiedän, että hän ei voi olla vähempi kuin mitä itse olen. Elämäni on ollut helppoa ja vaivatonta ja olen pysynyt järkevänä. Aivan samoin on Jeesuksen laita. Ei hän ole mikään hullu raamatun ja Jumalan kieltäjä.
Antikristus vaikuttaa voimakkaasti maailmassa ja monia muita henkivaltoja. Eräät väittävät olevansa Kristus, Muhammed, tai Krishna ja monet uskovat. Tunnen erään demonin hyvin nimeltä Arse tai Tipi, joka on tavallinen rividemoni, vailla suuriakaan taitoja ja silti hän on esittänyt varsin uskottavasti esim. Krishnaa sekä muitakin jumaluuksia.
Mutta Krishan lähti pois vuonna 2012 ja Jehova Toukokuun kuudentena 2014 ja he palaavat luultavasti 500 vuoden ja 1000 vuoden kuluttua. Tiedän tämän koska näin sen omin silmin.
Tipi vaikuttaa maailmassa Jumalan hahmona, vaikka on pelkkä rividemoni. Itsekin vaikutan paljon, vaikka olen pelkkä ihminen. Jumala vaikuttaa lähinnä sanan kautta. Me muut vaikuttajat olemme saaneet enkeleitä ja demoneita avustamaan meitä, mutta Jumalaa on turha vetää mukaan tähän. Minö olen tietysti Antikristus, koska olen nainen.
Minulla ei myöskään ole Isää, eikä Poikaa. Minulla on äiti ja tytär.
Mutta aina voi lohduttautua sillä, että Jumala on heikomman puolella ja kohtelee suurempaa osaa siten, kuin suurempi kohtelee pienenpää.- alfa123om22
On todennäköistä, että kaikki uskonnot pitää tuhota maan päältä. Uskonnot ovat täynnä antikristuksia, porttoja, jumalattomia ja höyrypäitä. Ateistit ovat monessa asiassa oikeassa ja parempia kuin uskovaiset, mutta jos he nyt suuttuvat kun korotan paska-kristuksen eli kirottuna ristiin ripustetun syntisäkin, joka on vastuussa maailman kaikesta verenvuodatuksesta ja on Babylonin portto ja ihmiskunnan suurin vihollinen etc. etc.
Niin katson, että minulla on oikeus siihen. Tuollainen paskakin voi Jumalan silmissä olla arvokas ja hänet voidaan kunniassa korottaa jopa ihmisen yläpuolelle, vaikka onkin leijona. Mikä minä olen kumoamaan Jumalan ennalta valintaa ja Jumalan työtä maailman ja syntisten eteen? Mikä minä olen kumoamaan sitä Jumalan tahtoa, että tulee loppu laille Kristuksessa ja loppu jatkuville tarpeille nimittää uusi henkilö Karitsan virkaan näiden kaikkien kerta toisensa jälkeen lankeillesssa.
En minä ryhdy kumoamaan Jumalan aivoituksia pelkästään sen tähden, että hän perustaa helvetin ja laittaa sinne luultavasti täysin viattomia. Minä taistelen omin käsin oman elämäni puolesta ja omin ajatuksin kaikkia höyrypäiden peräpään höyryjä vastaan. Jos Jumalalla on enemmän voimaa ja potentiaalia niin sille ei voi mitään. Hän kykenee vihan viininsä pohjasakalla hulluttamaan kaikki maailman kansat yksi toisensa jälkeen. jne.
Jeesus oli Hoosean Jisreel ja Vladimir Lenin oli Lo-Ruhama ja Mao Tse-Tung oli Lo-Ammi. Kaikki yhtä arvokkaita ihmisinä Jumalan silmissä ja kaikki yhtä kunnia-arvoisia, mutta Jeesuksen virka on Jumalan Karitsana selkeästi sellainen, että hänestä sikiää pelastus myös noille kahdelle muulle jos jostakin sikiää. Minullakin on oikeus sanoa, koska äidit ja tyttäret on hylätty kristillisen isän perheväestä.
Tämä isä-jumala on julma yksinhuoltaja joka kidutti ainoan poikansa.
Jumalaisessa perheessä kuuluu olla isä ja äiti, poika ja tytär. Tytär on täysin unohdettu ja minä sanonkin, että tytär on se kallis kulmakivi, joka puuttuu, koska temppelissä on neljä kulmakiveä.- alfa123om22
Tänä päivänä on naisen korottaminen ylöspäin alhaisesta asemastaan ajatuksena helppoa. Sillä miehet ovat itse langenneet ja tulleet mätämuniksi. Apostoli Pietari sanoi minulle muutama vuosi sitten, että paikoissa, joissa miehet ovat langenneempia kuin naiset eikä löydy yhtäkään kunnollista miestä opettamaan voi nainen ottaa opettajan viran haltuunsa. Jotta lapset tulisivat edes opetetuiksi.
Tänä päivänä on paikka paikoin myös sotien uhreista suuri osa naisia ja lapsia, joita pitäisi mielestäni koskea sama palkka kuin Suomen sodissa etulinjassa taistelleille miehille kuului. Heidän kuuluisi saada tuntuvaa korvausta kärsimyksistään. Islamin eskatologia tuntee SufyAni nimisen Imaami Mahdin vihollisen, jonka toimesta naisten vatsat (kohdut?) revitään ja lapsetkin tapetaan. Ja tappaminen suoritetaan tavalla jolla tavalla ei koskaan aiemmin ole ketään tapettu.
Jos maailmassa on jokin oikeudenmukaisuus niin tulisi huomioida tämä naisten ja lasten osaksi tullut ahdingo jollakin tavoin. Uusi testamentti kertoo, että LAPSET TUOTTAVAT MYÖHEMMIN KUOLEMAN VANHEMMILLEEN. Tätä ei voida välttää, mutta tuo yksi sana on este sille, että tahdottaisiin koston pelon vuoksi antaa lapsille korvausta kärsimyksistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528