Ainainen hakkaaja

Heli88

Mä olen ollut useanvuoden parisuhteessa missä mies hakkaa, kuristaa, nimittelee, halventaa jos en häntä miellytä, eli tee asioita niin kuin tahtoo. Hän suuttuu pienestäkin asiasta ja aina kaikki on minun vika. Nyt tämä tilanne on riistäytynyt jo niin käsistä että hän saattaa yhtäkkiä selän takaa hakata nyrkillä päähän tai hyökätä toiseen huoneeseen johon olen vetäytynyt etten vaan sano väärää sanaa taas mikä on hänelle liikaa. Tänään hän on pahoinpidellyt jo useampaan kertaan. Olen ihan loppu. Harkitsen itsemurhaa harvase päivä. Olen sosiaalinen ihminen enkä enää kykene luomaan mitään uutta ympärilleni. Häpeän itseäni, kun asunnosta poistun niin hiivin hiljaa enkä halua nähdä ketään. Itken päivittäin ja olen hyvin ahdistunut. En näe enää mitään järkeä elämässäni. Kotona kun tekee asioita, se on väärin ja kun jättää tekemättä se on väärin. Mikään ei kelpaa. Kun yrittää pyytää hyvää kohtelua, huomioo, siitä tulee riitaa, käyttääntyy empatiokyvyttömästi. Syyttää että haastan riitaa. Ei halua apua vaikka sitä olen hänelle yrittänyt etsiä. Mikään ei kelpaa. Onkohan hän narsisti?

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäsemitäteet

Call 911 (112) ja potkaise se sika helvettiin sun elämästä.

• Mieskuitenkin

8)kertoi mikä häntä vaivaa :P

• Oppeliini1

Miksi VALITSET tuollaisen elämä?

Sinulla on kaikki valtit oman elämäsi suhteen. Miksi VALITSET olla käyttämättä niitä? Miksi? Miksi ? Miksi??????!

• Heli88

Hän uhkailee minua jatkuvasti. Pelkään häntä. Hän osaa olla myös varsin ihana silloin kun sitä on. Kun hän huomio unohdan kaiken ikävän mitä on tapahtunut meidän välillä. Sitä ihmettelen kun hän haluaa hallinnan kaikesta itsepäisesti. Nykyään en enää jaksa pitää yhteyttä kehenkään tän takia.

• Hei nimimerkki, Heli88

Kuulostaa kyllä niin kurjalta ja hankalalta, etten voi sanoa kuin, että pelasta itsesi tuollaisesta tilanteesta. Sanot, että välttelet jo ihmisiä, olet loppu, et jaksa pitää kehenkään yhteyttä jne. Ei elämä voi noin jatkua. Älä suostu enää tuollaiseen. Tiedät itsekin, että hän toimii ja tekee väärin. Jos sinulla on joku paikka jossa voit olla ja asua, vanhempien koti tms, mene turvaan ja ala järjestellä elämääsi uudella tavalla. Puhu jollekin tilanteesta, joko ystävälle, läheiselle tai ulkopuoliselle ammattailaiselle, että saat muidenkin ajatuksia kuulla.

Tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

• lähdepian

Neuvo:et voi häntä pelastaa siis pelasta itsesi.Jos et nyt jo havahdu niin mitä vielä odotat? Pakkaa laukku ja lähe salaa turvaan äläkä palaa vaikka tyyppi kuinka ihanasti pyytelis takasin.Sullakin on elämä elettävänä turvallinen sellainen siihen ei hakkaajat kuulu!

• kunnollinen-mies

Naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2124
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1799
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1567
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      11
      1467
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1205
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      25
      1145
    Aihe