Nadal näyttää kuntoutuvan kun hänen suosikkikisansa Ranskan avoimet lähetystyvät
Nadal voi vielä vaikka nousta ATP listan kärkeen.
Murray ja Djokovits sortuneet yllättävän helppoihin virheisiin - onkohan voittamisen tahto jo kadonnut ?
Nadalilta ei voittamisen halu ja taistelutahto ole kadonneet mihinkään.
Naisten Ranskan mestaria onkin vaikeampi veikata. Pelaako Serena - vai estääkä vauvan odotus pelaamisen ?
Sharapova on pystynyt muutaman kerran tuon turnauksen voittamaan, mutta miten nyt kun takana on doupingpanna ja ihmiset ovat häntä vastaan ja kaikki hänen omaa syytään.
Toivottavasti terroi pystytään pitämään tuon kisan ulkopuolella.
Muslimithan eivät Tennistä pelaa, joten hyvinkin voisivat iskeä kisoihin
Nadal kuntoutuu
4
684
Vastaukset
- tennisfan
Nadal kiskoo koko ajan housun persettään , liekö peräsuoli jäänyt liian lyhyeksi ? Kauheaaa katseltavaa. Ei pysty katsomaan.
- nafael_radal
Mä olen leikinpäiten alkanut kotioloissa matkimaan Nadalia, ensin kiskon kalsarit persvaosta, sitten paita ojennukseen ja lopuksi nenä ja korvat ojennukseen. Olen kyl miettinyt että pitäisikö aloittaa tenniksen pelaaminen..
- kamalaa-katsottavaa
Ei enäää riitä että Nadal kiskoo kalsarit persvaosta, nyt Nadal on alkanut hipelöimään piliäänkin!
- tennisfun
Nadalin kaksoisveli, aivan saman näköinen, esiintyy eurosportin mainoksissa. Tunnistaa siitä, että ei nyki kertaakaan housun persettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875