13v seurustelee

Mamma-kysyy

Hei. Itselläni on tytär joka on 13v vanha ja seurustelee saman ikäisen pojan kanssa. En tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua, tulihan tuo tieto yllättäen. Itse olen myös aloittanut seurustelemisen nuorena. Haluaisin tietää, että mitä mieltä te muut olette 13v seurustelusta. Pitäisikö kieltää vai keskustella lapsen kanssa tarkemmin asiasta?

3

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiteeee

Keskustele ihmeessä! Ota selville, mitä hommailevat. Käsi kädessä -oleminen ei kai haittaa tuossakaan iässä. Aikanaan sitten pitää olla tietämystä ehkäisystä ym.
      Osaat kai arvostaa, jos lapsi kertoi sulle itse? Vai kuulitko muualta?
      Ota huomioon, että seurustelusuhde saattaa olla loppu koska vain tuon ikäisillä.

Lasteni kaveripiirissä on ainakin yksi 13v alkanut seurustelusuhde jatkunut ja pari on nyt kihloissa ja 25v.

• Mamma-kysyy

Ovat kuulema pussailleet käyneet elokuvissa jne. Poika olisi tulossa käymään kotonamme esimmäistä kertaa lähipäivinä. Pojan sisaruksen tuntien oletamme pojan oleva mukava ja järkevä. Lapsi tuli itse kertomaan seurustekustaan ja kuulemma tässä tulee kohta lähipäivinä kuukausi jo täyteen :D

• paaooaa

Eihän tuollaista voi kieltää! Mieti nyt... Ole lapsen tukena, mahdollista avoin keskustelu jne. Seksistäkin kannattaa puhua ihan avoimesti. Muistuttaa kauniisti, ettei vielä kannata, mutta myös kertoa ehkäisystä jne. Itse olin juuri täyttänyt 14v, kun menetin neitsyyteni. En ole katunut. Seurustelin sen pojan kanssa kaikkiaan 2 vuotta, ja ihan hyvät muistot jäi.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 108
      5941
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe