13v seurustelee

Mamma-kysyy

Hei. Itselläni on tytär joka on 13v vanha ja seurustelee saman ikäisen pojan kanssa. En tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua, tulihan tuo tieto yllättäen. Itse olen myös aloittanut seurustelemisen nuorena. Haluaisin tietää, että mitä mieltä te muut olette 13v seurustelusta. Pitäisikö kieltää vai keskustella lapsen kanssa tarkemmin asiasta?

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiteeee

Keskustele ihmeessä! Ota selville, mitä hommailevat. Käsi kädessä -oleminen ei kai haittaa tuossakaan iässä. Aikanaan sitten pitää olla tietämystä ehkäisystä ym.
      Osaat kai arvostaa, jos lapsi kertoi sulle itse? Vai kuulitko muualta?
      Ota huomioon, että seurustelusuhde saattaa olla loppu koska vain tuon ikäisillä.

Lasteni kaveripiirissä on ainakin yksi 13v alkanut seurustelusuhde jatkunut ja pari on nyt kihloissa ja 25v.

• Mamma-kysyy

Ovat kuulema pussailleet käyneet elokuvissa jne. Poika olisi tulossa käymään kotonamme esimmäistä kertaa lähipäivinä. Pojan sisaruksen tuntien oletamme pojan oleva mukava ja järkevä. Lapsi tuli itse kertomaan seurustekustaan ja kuulemma tässä tulee kohta lähipäivinä kuukausi jo täyteen :D

• paaooaa

Eihän tuollaista voi kieltää! Mieti nyt... Ole lapsen tukena, mahdollista avoin keskustelu jne. Seksistäkin kannattaa puhua ihan avoimesti. Muistuttaa kauniisti, ettei vielä kannata, mutta myös kertoa ehkäisystä jne. Itse olin juuri täyttänyt 14v, kun menetin neitsyyteni. En ole katunut. Seurustelin sen pojan kanssa kaikkiaan 2 vuotta, ja ihan hyvät muistot jäi.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe