Ärsyttää kun joka kesä halkee uusien sandaalien pohja. Muutenkin vaikeaa löytää kunnollisia sandaaleja jotka sopii oman jalan kokoon ja lestiin.
Tajusin ongelmaksi minun potkulautailun ja tiedän, ettei se ihan skeittaamista ole, mutta olisiko täällä kellään sisätieto onko olemassa sandaaleja jotka kestäisi potkuttelun? (Lenkkareissa yms. hikoo jalka liikaa ja sukat ahdistaa.)
Onko kestäviä sandaaleja potkulautailuun?
4
758
Vastaukset
- skaterdude
Kantsii skeitatessa käyttää suosiolla skeittikenkiä tai tennareita. Jätä sukat pois alta! Niin mä ainakin kesällä teen. Tottuu nopeesti ja yleensä skeittaukseen sopivat kengät on ihan mukavat ilman sukkia.
- Nateh
Muuten kyllä tekisin niin, mutta miulla on niin vammasen kokoiset ja muotoiset jalat, että ilman sukkia kaikki kengät hiertää kun ne ei ihan sovi. Ainoastaan tukevat ja sopivat sandaalit ei hierrä, mutta ne tosiaan halkeaa heti potkuttelussa.
- skaterdude
Nateh kirjoitti:
Muuten kyllä tekisin niin, mutta miulla on niin vammasen kokoiset ja muotoiset jalat, että ilman sukkia kaikki kengät hiertää kun ne ei ihan sovi. Ainoastaan tukevat ja sopivat sandaalit ei hierrä, mutta ne tosiaan halkeaa heti potkuttelussa.
Mä oon kans huomannu et uudet kengät aina hiertää vähän aikaa - alussa parempi käyttää sukkia varsinkin skeitatessa ainakin pari kertaa mut pian kengät alkaa mukautua paremmin ja sit onnituu helposti ilman sukkia skeittaaminen. Aika harvoin kesällä käytän sukkia koska tuntuu paljon rennommalta ilman paitsi tosiaan jos hommaan uudet tennarit niin muutama päivä joutuu sukkia käyttää. Ootsä koittanu jotain ihan normi tennareita? Sellasistakin voi löytyä sopivia. Eihän ne tarvi mitkään välttämättä skeitti kengät olla? Fakta on että sandaalit ei toimi skeittaukseen.
- Understandable
Juuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875