Ärsyttää kun joka kesä halkee uusien sandaalien pohja. Muutenkin vaikeaa löytää kunnollisia sandaaleja jotka sopii oman jalan kokoon ja lestiin.
Tajusin ongelmaksi minun potkulautailun ja tiedän, ettei se ihan skeittaamista ole, mutta olisiko täällä kellään sisätieto onko olemassa sandaaleja jotka kestäisi potkuttelun? (Lenkkareissa yms. hikoo jalka liikaa ja sukat ahdistaa.)
Onko kestäviä sandaaleja potkulautailuun?
4
837
Vastaukset
- skaterdude
Kantsii skeitatessa käyttää suosiolla skeittikenkiä tai tennareita. Jätä sukat pois alta! Niin mä ainakin kesällä teen. Tottuu nopeesti ja yleensä skeittaukseen sopivat kengät on ihan mukavat ilman sukkia.
- Nateh
Muuten kyllä tekisin niin, mutta miulla on niin vammasen kokoiset ja muotoiset jalat, että ilman sukkia kaikki kengät hiertää kun ne ei ihan sovi. Ainoastaan tukevat ja sopivat sandaalit ei hierrä, mutta ne tosiaan halkeaa heti potkuttelussa.
- skaterdude
Nateh kirjoitti:
Muuten kyllä tekisin niin, mutta miulla on niin vammasen kokoiset ja muotoiset jalat, että ilman sukkia kaikki kengät hiertää kun ne ei ihan sovi. Ainoastaan tukevat ja sopivat sandaalit ei hierrä, mutta ne tosiaan halkeaa heti potkuttelussa.
Mä oon kans huomannu et uudet kengät aina hiertää vähän aikaa - alussa parempi käyttää sukkia varsinkin skeitatessa ainakin pari kertaa mut pian kengät alkaa mukautua paremmin ja sit onnituu helposti ilman sukkia skeittaaminen. Aika harvoin kesällä käytän sukkia koska tuntuu paljon rennommalta ilman paitsi tosiaan jos hommaan uudet tennarit niin muutama päivä joutuu sukkia käyttää. Ootsä koittanu jotain ihan normi tennareita? Sellasistakin voi löytyä sopivia. Eihän ne tarvi mitkään välttämättä skeitti kengät olla? Fakta on että sandaalit ei toimi skeittaukseen.
- Understandable
Juuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510