Tulipa haettua innoissaan tuohonkin laitokseen keväällä. Oli useita paikkoja avoinna logistiikan työtehtäviin. Hermot meni jo hakemusta täyttäessä kun sekin piti vääntää alusta asti englanniksi. Englanti kyllä sujuu erinomaisesti meikäläisellä, mutta sivut potki pihalle 60 min jälkeen automaattisesti. Olipa kivaa kun viimeistä vaille valmis englanniksi kirjoitettu hakemus hävisi kuin tuhka tuuleen tuon aikakatkaisun takia. Noh ei siinä, päätin etten lannistu: Kirjoitin hakemuksen uudelleen tehden varmuustallennuksia taustalla auki olevaan Wordiin. Laitoin CV:t, yms. kaikki todistukset ja paperit. Koko kevään tullut sähköpostia että kohta kutsutaan haastatteluun ja kuinka paikkoja on vielä avoinna. Mistään ei ole kuulunut mitään pyyntöä haastatteluihin. Sama tilanne muutamalla muullakin tutulla, jotka hakeneet samoihin hommiin. Taitavat olla virtuaalikesätyöpaikkoja. Piti ihan avautua tästä kesäduuniin saamisen vaikeudesta. Moneen paikkaa täytellyt lomakkeita, suomeksi, enkuksi, kiinaksi ja siansaksaksi. Liitteinä kaikki hyvät todistukset yms. meriitit ja mistään ei kuulu mitään! Pahinta on tämä tylsä verkkokurssin täytteinen kesä. Kait sitä on sitten juotava kesä.
UPM kesätyöt pelkkä vitsi
MittaTäynnä
2
401
Vastaukset
- Liibenlaaben
Juominen ei ole koskaan huono vaihtoehto!
Ja kylläpä sen tietää ketä kys. Firmaan otetaan kesätöihin...
Nepotismia - Nubbins
Noihin nettihakemuksiin kun kirjoittaa, niin kannattaa kirjoittaa koko hoito vaikka wordissa ja vasta sitten kun on valmis, niin kopioi ja liittää sinne sivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059