Olen aina miettinyt miksi kukaan naisvihaajamies ei saa naista.
Mikähän siinä on?
miksi naisvihaajat jää yksin
43
613
Vastaukset
- Komeemies1975
Siksi koska naisia ei riitä kaiken ikäisille miehille! Yli 25v ei ole nainen eli vaihtoehto vaan kurppa! Tiedä säkin se jo saatana ja paina kaaliisi kerrasta! Ja usko!
- näin-Uskoisin
Luulisin, ettei naisia vihaavat miehet halua edes naista, siksi elävät koko elämänsä yksin.
- näin-Uskoisin
A.Palstamäki kirjoitti:
Olisiko naisilla kuitenkin halu ottaa mieheksi naisvihaajamies?
Aika turha kysymys. Kenelläkään naisella tuskin on halua ottaa naisia vihaavaa miestä.
Myös naisten perseennuolijat jäävät yksin jos heidän ulkonäkönsä ei miellytä naisia. Se on oikeastaan sama miten käyttäydyt, joko olet naisten mielestä kiinnostava tai sitten et. Ulkonäkö ratkaisee. Jos olet ruma niin kukaan nainen ei halua tietää sisäistä komeuttasi.
Turvakotien tarpeen ja uutisten perusteella väittäisin että naisvihaajamiehet saa naisia paljon helpommin kuin kiltit & kunnolliset miehet.
Palstan perusteella ja menneisyyteni itse en yrittäisi muuttamaan enää miesten mielipidettä koska, jos en muuta valmiiksi itsenäni,en usko että ne muuttuu ilman kunnon hoitoa. Ongelma on silloin pinttynyt kiinni ja todellisuutta ei nähdä vaan vääristetään jokainen sana.
- Tiedännaisvihaajamiehen
Kuka järkevä nainen haluaa tunteettoman ja negtiivisen mulkun rinalle jakamaan elämän kaikkein ihaninta asiaa mitä kahden ihmisen välillä voi olla?
Kuka nainen haluu kuunella vihaa kellon ympari?
Kun raukaudessa toista kohtaan ollaan empaattisia .Kilttejä kohteliaitaa avuliata ja ihania. Ja vastavuoroisia .
Ja toisen kanssa olosta nautitaan
Mitä myyvää naisvihaajassa on ihmisduhde rintamalle ?
Ihan samoin on miesvihassa.
Ei yhtään mitään
Olkoon yksin sitte asennevamman kera ja se on ihan oikein jos ei pysty rakkauteen.
Ja tekemaan kaikkea sitä työtä mitä parisuhde vaatii.
Naisvihaisella miehellä on harhakuva omasta rakastettavuudesta ja täydelyydestä jossa ei tarvise tehdä töitä onnen eteen.
Ja sen empaatisen laiskuuden vuoksi tyypit jää yksin.
Toinen variaatiaatio on se että itseään täydelisenä pitävä naisvihaajamies ei löydä ikipäivänä naista joka täyttäisi kaikki kriteerit.
Eli naisvihainen mies rajaa itse naiset pois elämästään ko se peilikuva on vaan kaikista ihanin ja parhain.
Vittu soikoon parisuhde on ilon ja epätäydelisyyden sietoa toisessa ihmisessa ja toisen täydentämistä paremksi kun se olisi yksin
Naisvihainen mies ei tarvise naista muutakun tarpeiden tyydytykseen ja naiset tietää sen ja nainen etsii usein enneminkin pitkäaikasta yhteistyöläistä itseleen perheen perustus mielessä kun hetken pokausta..
Kyllä sen huomaa ettei toinen vaan halua olla lähellä ja jakaa ja tukea ja täydentää.
Eli naisvihaajalla on sekin ajatus hukassa että parisuhde on tavallaan kahden ihmisen yhteistyö sopimusja yhteisyritys tosen täydentämiseen jossa ei vaan voi olla toinen se täydelinen vaan moilenpien tekemä yhteistyö on yhtäkuin se täydelisyys ja onni.
Nais vihaaja löytää onnen itsenäisyydestään ja muista asioista.
Siksi naisvihaaja ei kelpaa.
Ja yksi tekiä vielä on että naisvihaajalla on usen rima korkeammalla kun oma ukonäkö on tai sitte se on mt potilas tai juoppo tai muuten kurja elämä jolle viha on suunilleen ainoa onnen lähde elämässä.
Kyllä naiset huomaa kaikki noi ongelmat
Naisvihainen mies taas ei itse huomaa koska hän on täynnä täydelisyyttään.- suomentaja-
Suom.huom. =Nainen resurssien ja statuksen tarpeessa
- Akkojaturpiin
Kiltin miehen luota lähdetään siinä kuin sen pahan ja rentun luotakin. Ehkä enemmänkin lähdetään sen kiltin luota tai ollaan uskottomia, koska nainen uskaltaa sanoa ja olla miten tahtoo sen kiltin miehen kanssa, ainoastaan varovaisuus ja pieni pelko pitää naisen miehen luona. Naista pitää lyödä välillä ennen kuin se tajuaa paikkansa perheessä. Kyllä tämän päivän Suomalainen nainen on keskivertona ansainnut tulla v ihatuksi. Yhtenä vihan syynä on ns tasaarvo kulttuurimme.
En sanoisi sellaisia miehiä millään tavalla oikeasti kilteiksi ja kunnollisiksi, jotka aina vaan syyllistävät naisia heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta ja suorastaan nauttivat siitä, että he joutuvat miesten pahoinpitelemäksi tai jopa tapetuksi. Tällaisia luuserimiehiä kun suurin osa näistä nämä palstan "kilteiksi ja kunnollisiksi" itseän nimittävät miehet kun aina oikeasti just ovat.
Näitä oikeasti kilttejä ja kunnollisia miehiä kn ei tällä palstalla edes ole, kun he ovat joko parisuhteessa tai jos ovat sinkkuna, niin eivät kuitenkaan viitsi kirjoitella tällä palstalla.- onpa-söpö
uunounelmaerakko kirjoitti:
Joo kunnollisena sinkkuna...munkaan ei pitäisi näistä palstoja katsella
Tuo sun kuvasi on aivan ihastuttava. Varmaan siksi, kun se ei ole hempeänvärinen.
onpa-söpö kirjoitti:
Tuo sun kuvasi on aivan ihastuttava. Varmaan siksi, kun se ei ole hempeänvärinen.
Kiitos. Värini ei kyllä kuvasta luonnettani. olen oikeastaan aika hempeä.
- Teknodonna
Hämmentävä kysymys. Olen tottunut kaikenlaisiin kysymyksiin, mutta tämä on hämmentävyydessään ainutlaatuinen. Kysymys kuulostaa retoriselta, mutta se oikestaan ei sitä ole.
Yritän perustella tätä jollain tavalla.
Palstavallalla oleva käsite "jännämies" on pohjimmiltaan naisia vihaava mies, eli torso, jonka riittämättömyyden tunne ohjaa hänen toimintaansa niinä hetkinä, joina hän kohtaa todellisuutensa. On siis outoa, että "palstamies" kopioi "jännämiehen" käytöstä verbaalisella tasolla, siis torso-moodissa.
Nyt menin jo itsekin sekaisin.
(naurua)- Teknodonna
Hetken tuumailun jälkeen on päädyttävä siihen, että miehen ainoa sekusaalinen suhde naiseen voi perustua vain vihaan tätä itseään kohtaan.
Ei naisella ole tässä osaa eikä arpaa.
Ongelma on miesten.
(reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Hetken tuumailun jälkeen on päädyttävä siihen, että miehen ainoa sekusaalinen suhde naiseen voi perustua vain vihaan tätä itseään kohtaan.
Ei naisella ole tässä osaa eikä arpaa.
Ongelma on miesten.
(reps)Eli jos minä kissaihmisenä otan itselleni koiran ja alan viikon kuluttua tätä potkimaan, niin minut pitäisi toimittaa karanteeniin.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Eli jos minä kissaihmisenä otan itselleni koiran ja alan viikon kuluttua tätä potkimaan, niin minut pitäisi toimittaa karanteeniin.
(hirn)Ehkä tuo oli vähän huono vertaus. Otetaan toinen:
Mitä kauniimpi nainen niin sitä suurempi tuska. Ja jos nainen on vielä huippuälykäs ja erittäin lahjakas, niin sitä kammottavampi soppa. Mutta silti tämä mikään ei voi olla tämän naisen syy.
Tämä oli kommenttini fiktiivinen osuus.
(hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Ehkä tuo oli vähän huono vertaus. Otetaan toinen:
Mitä kauniimpi nainen niin sitä suurempi tuska. Ja jos nainen on vielä huippuälykäs ja erittäin lahjakas, niin sitä kammottavampi soppa. Mutta silti tämä mikään ei voi olla tämän naisen syy.
Tämä oli kommenttini fiktiivinen osuus.
(hihitystä)Mä jään toisinaan sanattomaksi luettuani sun kommenttejasi, nyt olen lähellä tuota.
Mutta sekään ei voi olla naisen syy.A.Palstamäki kirjoitti:
Mä jään toisinaan sanattomaksi luettuani sun kommenttejasi, nyt olen lähellä tuota.
Mutta sekään ei voi olla naisen syy.Mä olisin vähän varmempi kommenteistani jos käsittäisin mistä puhutaan.
Haluaisin oikeastaan olla loukkaamatta mutta on vähän vaikeaa kun olen ulalla viestien merkityksestä. Myös omien viestieni.
Hauskaa vappua.- kaikenlaista-on
"On siis outoa, että "palstamies" kopioi "jännämiehen" käytöstä verbaalisella tasolla, siis torso-moodissa."
Kyllä, sekin on outoa. Huomattavasti oudompaa kuin monissa paikoissa, jonne järjestetään opastettuja kiertoajeluja. Mutta jotenkin asiaan liittynee se, että ytmi on sama asia kuin jännämies. - tulkitsija
A.Palstamäki kirjoitti:
Mä olisin vähän varmempi kommenteistani jos käsittäisin mistä puhutaan.
Haluaisin oikeastaan olla loukkaamatta mutta on vähän vaikeaa kun olen ulalla viestien merkityksestä. Myös omien viestieni.
Hauskaa vappua.Jos nyt puhutaan neiti Donnasta, niin mä olen ymmärtänyt, että hänen tekstinsä tarkoitus ei aina ole kommunikaatio, vaan kirjoittamalla ajatteleminen ja jotain sen tapaista. Korjatkoon, jos olen väärässä.
Jos noin on, niin ei tarvitse kuin eläytyä ja tulkita, ehkä jopa oivaltaa ja ymmärtää, ei välttämättä käsittää. Vähän niin kuin runoudessa.
- warcraft
Itseasiassa vihani kohdistuu alunperin ripuliaivoisiin miehiin. Mutta koska aloittajankaltaiset ripuliaivoiset miehet ovat naisten suosikkeja, enemmistön naisista täytyy myös olla ripuliaivoja.
Minä pidän kaikista niistä naisista, jotka luontaisesti näkevät aloittajan olevan ripuliaivo. Kyse ei siis ole naisvihasta vaan luontaisesta ripuliaivojen ja jalosielujen vihanpidosta kuten örkkien ja haltioiden välillä. - Kiltti-ja-kunnollinen
Miksi naiset ei vihaa jännämiehiä? Naiset aina tukemassa jännämiesten rikoksia.
- EdesUnissa
Kyllä naisvihaajatkin saavat naisia. Naisia on miljardeja eivätkä he ole suinkaan homogeeninen ryhmä. Osa naisista pitää kilteistä ja kunnollisista ja marginaalinen osa pitää jopa naisvihaajista. Osa naisista haluaa pelastaa tai parantaa miehen, eivätkä itse asiassa halua sitä mitä ottavat vaan uskovat että voivat tehdä miehestä paremman.
- 574
Minä taas olen huomannut, että miehet, jotka eivät kiinnosta naisia alkavat pikkuhiljaa naisvihaajiksi.
- radioaktiivista
Eivät kaikki naisvihaajat kuitenkaan yksin jää. Äärimmäistä vihaa ja tuhoamistahan edustaa naisen tappaminen, ja Suomessakin kuolee aika paljon naisia puolisonsa tappamina.
Ehkä naisviha on kuin radioaktiivinen säteily. Se ehtii vaikuttaa ennen kuin ehtii huomata vaikutukset, minkä jälkeen saattaa olla liian myöhäistä. - yyrturtrtu
Vihaiskohan moni naisia koska ei saa pillua? Voisko se olla syy naisvihaan? Ootko alottaja miettiny? Vitun huora
- SeSuuriEro
Ei naisistakaan, jotka jäävät ilman miestä tule miesvihaajia.
- SirCucco
Miksi joka luuserin pitäisi saada pillua? On miehiä, joihin kukaan nainen ei täysin ymmärrettävistä syistä halua koskea pitkällä tikullakaan.
Ei se ole ihmetyksen paikka. Väärät naisetkin on olemassa kuin väärät miehet
- Totuudenorpo
Siksi he eivät ole naisten kanssa, koska kerran he naisia vihaavat.
- vai.niin
Silmäsi muistuttaa ärsyttävästi pimppiä ja mielipiteesi ovat typeriä. Taidan sitten olla sellainen naisvihaaja.
- panzer
Tiedän kokemuksesta että kun tuloluokka madaltuu niin lyyli kuin lyyli lemppaa tyypin pöpelikköön. Kiitos exälleni jonka yhteisvelkaisena kannan velkareppua tänäänkin! stalingrad hans
- Lomakuikelo
Psykopaatit ja narsistit ei jää yksin, niillä riittää naisia joka sormelle.
- SirCucco
Niin. Mikähän siinä on, kun naisvihaajat viettävät elämänsä yksinäisyydessä ja usein jopa panttaavat poikuuttaan hautaan asti? No. Ansionsa mukaan saavat.
- Lomakuikelo
Niin. Mikähän siinä on, kun narsistit, jotka on ihmisvihaajia, saa naisia enemmän kuin ehtii jyystää. No. Ansionsa mukaan kai sitten saavat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972