Olen ollut avoliitossa 26 vuotta, viimeiset vuosi kaksi menty kulissiliitossa eli mitään intiimiä ei ole eikä oikein muutakaan. Ketuttaa kun avovaimoni aina hymy huulilla ketoo kun joku kysyy että mites teillä niin hyvin menee. Sitä ja tätä tehty, joo aikoinaan tehtiinkin. Ja aina sama turha neuvo kun johonkin mennään, koita käytäyttyä ihmisiksi ja hymyile ollaan sentään pariskunta. Se on siis avovaimon mielipide suhteesta. Ollaan kaksi ihmistä samassa taloudessa, asuinkumppaneita varmaan oikea sana. Otin eronkin esiin mutta tuli ehdot ja tyrmäys, sanoin ettei kauheesti innosta kun ei edes panna enää ja sehän taas ärsytti avovaimoa. Ai panoko on kaikki mitä suhteesta saa ei mutta ei siitä paljon muutakaan irtoa vastasin. Enkä kyllä tiedä että haluunko enää seksuaalisesti avokkia on tainnut himo loppua. Tiedän kyllä että avokki voi heittäytyä hankalaksi, on pari asiaa jos erotaan ja mulla ei ole varaa maksaa tietyista hankinnoista ja tavaroitakaan kun ei voi puolittaa, olis siinäkin vääntämistä. Kumpi saa kun maksettu puoliksi. Olen kyllä huomannut että avovaimo on aina halunnut näyttää muille kuinka hyvin menee vaikka suhteen tila olis huonossa kunnossa taitaa olla itsetunto huono kun ei voi myöntää. Korjausliikkeitä on tehty mutta ne on pääasiassa ollet mun ehdotuksia toisella kun se halu puuttua ongelmiin pysyy.
Peittely harmittaa
1
327
Vastaukset
- Näytelmänrooli
Jaaha sielläkin kulissia vedetään? Miksi ihmeessä? Jos se kiinni on omaisuuden jaosta niin ottakaa ulkopuolinen jakamaan se. Kuullostaa kyllä hieman katkeran ihmisen kertomus joka kyllästynyt elämään. Olisi uusi jo katsottuna mutta kun ei uskalla. Aika kauan olet jaksanut kulissia vetää. Nyt täällä itket kun et uskalla totuutta kertoa puolisollesi. Näitä puolisoita löytyy. Aika raukkamaisia ovat. Tuskin sunkaan kumppani edes tietää mitä kyllästyneenä mietit. Otappas itseäsi niskasta kiinni ja ole aikuinen. Tietyistä syistä et voi muka erota. Älä viitsi melko typerältä vaikutat. Olet muka eroakin väläytellyt ja toinen vastustaa sitä miksi? Sen esiintymisen takiako? Aika huono sun kertomus kyllä. Itse olet keski ikään tullut ja kyllästynyt etkä uskalla kertoa totuutta. Siinäpä kun näyttelet ja jatkat kun et totuutta uskalla kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483