-Parisuhteeseen kelpaamattomat-

Riiiiiiiin

Miten te oikein jaksatte elämäänne vuodesta toiseen? Itse kuulun tähän kyseiseen ryhmään, ja alkaa hiljalleen raja tulla vastaan...

53

1092

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä jaksan oikein hyvin. Erosta lienee jo 4 vuotta enkä ole uutta suhdetta vailla.

      • Avio.ATMies

        Sinähän et olekaan parisuhteeseen kelpaamaton, sulla on siitä lapsetkin todisteena, ja todennäköisesti lukuisia säätöjä ja tyttöystäviä on ollut teini-iästä asti.


      • APalstamäki
        Avio.ATMies kirjoitti:

        Sinähän et olekaan parisuhteeseen kelpaamaton, sulla on siitä lapsetkin todisteena, ja todennäköisesti lukuisia säätöjä ja tyttöystäviä on ollut teini-iästä asti.

        Olen vanha neitsytsetä ja hc-ätmi.


    • loppukuitti

      En tiedä miten jaksan, mutta olen kerännyt itselleni kämpän täyteen viihde-elektroniikkaa, joilla saan päivät kulutettua työn ohella. Tälläkin hetkellä tuntuu, että olisi kiva olla edes jonkinlaisessa suhteessa, suunnitella tulevaisuutta, mutta ei tule mitään tästä.

      • Anonyymi

        Aina hyvä muistaa sekin, että parisuhteessa on paljon heitäkin, jotka ovat siihen sopimattomia. Voisi olla jopa suurin osa heitä. Harvempi suhde toimii niin, että molemmat siitä nauttii.


    • rumamiesyksin

      Tiesin jo lapsena etten saa koskaan parisuhdetta.

      • edesYHeikelpoo7

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 v työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.
        -------------


      • niksnaks7
        edesYHeikelpoo7 kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 v työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.
        -------------

        Juuri näin, valitettavasti.


      • jusnäinsetosiaankin
        edesYHeikelpoo7 kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 v työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.
        -------------

        " Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä."

        Ehkä kuitenkin tuon vihata sanan sijaan tuohon paremmin sopisi sana inhota. Toki monet naiset sekä inhoavat että myös vihaavatkin tällaisia miehiä, mutta kaikki naiset ainakin inhoavat tällaisia miehiä olivat nämä miehet muuten sitten minkälaisia hyvänsä ja mitään häiriötäkään aiheuttamattomia.


    • Parisuhteessa minä heräisin joka aamu seitsemältä, kävisin suihkussa ja aamupalan jälkeen suuntaisin parkkipaikalle karauttaakseni autolla rahantekoon jotta vaimo ja lapset olisi tyytyväisiä. Tekisin edelleen myyntityötä raapiakseni elantoni, sillä minulla ei olisi sekuntiakaan aikaa miettiä itseäni vaan tyydyttäisin muiden tarpeita.

      Singlenäkään ei voi täysin unohtaa rahaa jota valuu vastuisiin ja välttämättömien perustarpeiden tyydyttämiseen, mutta olen sentään vapaa. Ehkä ihmisen tulee olla kahlittuna ennenkuin ymmärtää vapauden merkityksen.

      • toimitusjohtajanatöissä

        Kyllä mies, ja nainen on molemmat töissä.
        Moni suomalainen urpomies yrittää pienellä palkalla elättää kokonaisen perheen, mut ei se niin mene.


      • toimitusjohtajanatöissä kirjoitti:

        Kyllä mies, ja nainen on molemmat töissä.
        Moni suomalainen urpomies yrittää pienellä palkalla elättää kokonaisen perheen, mut ei se niin mene.

        Kommenttini kuvasi minun omaa tilannettani eikä naisen tilannetta.


      • eihätäätässä

        Meillä eukko käy töissä, itse en viitsi. Ehtii harrastaa.


      • eihätäätässä kirjoitti:

        Meillä eukko käy töissä, itse en viitsi. Ehtii harrastaa.

        Jos minun pitäisi valita suhteen ja työn väliltä, valitsisin työn.

        Työaikalainsäädäntö antaa vapaata, mutta akka ei.


      • 0kTyötön
        toimitusjohtajanatöissä kirjoitti:

        Kyllä mies, ja nainen on molemmat töissä.
        Moni suomalainen urpomies yrittää pienellä palkalla elättää kokonaisen perheen, mut ei se niin mene.

        Parempi työttömänä kuin paskalla palkalla.


    • Pyöräilijämies

      Olen 32-vuotias mies joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa eikä varmaan tulekaan olemaan.

      Tulin jossain vaiheessa elämääni siihen tulokseen, että on naurettavaa määritellä oma elämänsä ja oma ihmisarvonsa naisten kautta. Siis sen kautta, sattuuko naisia juoksemaan perässäni ja mitä mieltä he ovat minun kiinnostavuudestani miehenä parisuhdemielessä.
      Voin periaatteessa olla miten hyvännäköinen tahansa, miten menestynyt urallani tahansa, ja silti päätyä naisten ulossulkemaksi esim. oudon luonteen tai huonon maineen perusteella. Naisten asettamat kriteerit miehelle eivät ole rationaaliset ja perustuvat lähinnä primitiivisiin rakenteisiin siitä mikä on seksikästä, tavoittelemisen arvoista ja niin edespäin.
      Miksi pilaisin oman elämäni murehtimalla tällaisesta? Jos tilastollisesti on pääteltävissä että elän koko elämäni joka tapauksessa yksin, on paras vaihtoehto olla ruoskimatta itseään tästä asiasta.

      Tuntuu ehkä pahalta ajatella olevansa parisuhteeseen kelpaamaton, mutta aina ei voi kaikkialle kelvata. Ei ananaskaan pitsaan kelpaa, mutta on semmoisenaan ihan jees.

      • Pyöräilijämies2

        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???


      • Pyöräilijämies2
        Pyöräilijämies2 kirjoitti:

        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???

        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???
        ------------------------------------
        Yksinäisyys tekee hulluksi! Edes viina ei tunnu auttavan.
        -----------------------------------
        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???


      • keksinhetipyöräolijämi
        Pyöräilijämies2 kirjoitti:

        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???
        ------------------------------------
        Yksinäisyys tekee hulluksi! Edes viina ei tunnu auttavan.
        -----------------------------------
        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???

        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???
        Voisko joku kertoa minkä takia rekisteröi nimimerkkini "Pyöräilijämies" samantien kun olin sen keksinyt itselleni..???


      • justnäinsetosiaankin

        Jo ajatuskin siitä että lähtisi jotain naisia yrittämään tuntuu varsin vastenmieliseltä naisettomalle naiskokemattomalle miehelle. Tämä näin ehkä eniten siksi, kun tietää että toisaalta monet miehet(ei niin kummoiset eikä häävin näköisetkään) puhumattakaan varsinaisista panomiehistä saavat niin helposti ihan suht. hyvän näköisiä naisia ja panomiehille naisia suorastaan tunkee. Siis tilanteen näin ollessa pitäisi alkaa hirveästi yrittämään ja itseänsä naisille tykö tekemään ja niitä pakkeja ja halveksintaa vastaanottamaan, vaikka tuskin näilläkään satsauksilla saisi muuta kuin jonkun rumimman kantturan joka ei enää muille miehille kelpaa, ja rahaakin vielä tällaiseen palaisi.


      • oho.oho

        "Voin periaatteessa olla miten hyvännäköinen tahansa, miten menestynyt urallani tahansa, ja silti päätyä naisten ulossulkemaksi esim. oudon luonteen tai huonon maineen perusteella. Naisten asettamat kriteerit miehelle eivät ole rationaaliset"

        Olet siis sitä mieltä, että naisten tulisi sietää millaista psykopaattia hyvänsä, tai vankilakundia, kun huonon luonteen, tai -maineen takia miestä ei saa dissata. Ainoastaan rumuus ja statuksettomuus näyttävät olevan mielstäsi rationaalisia syitä siihen.


      • öfjsad49

        >>Voin periaatteessa olla miten hyvännäköinen tahansa, miten menestynyt urallani tahansa, ja silti päätyä naisten ulossulkemaksi esim. oudon luonteen tai huonon maineen perusteella. <<

        Ei nyt ensihätään tule mieleen parempaa syytä kiertää joku tyyppi kaukaa kuin outo luonne. Sitä on vaikea korvata rahalla ja ulkonäöllä.


      • vghsf7
        öfjsad49 kirjoitti:

        >>Voin periaatteessa olla miten hyvännäköinen tahansa, miten menestynyt urallani tahansa, ja silti päätyä naisten ulossulkemaksi esim. oudon luonteen tai huonon maineen perusteella. <<

        Ei nyt ensihätään tule mieleen parempaa syytä kiertää joku tyyppi kaukaa kuin outo luonne. Sitä on vaikea korvata rahalla ja ulkonäöllä.

        Luonnevikaisella ei ole oikeita kavereita, kannattaa pitää mielessä.


      • Luonteeton

        Kumpi on syy ja kumpi seuraus?


      • 0rpopiru3
        justnäinsetosiaankin kirjoitti:

        Jo ajatuskin siitä että lähtisi jotain naisia yrittämään tuntuu varsin vastenmieliseltä naisettomalle naiskokemattomalle miehelle. Tämä näin ehkä eniten siksi, kun tietää että toisaalta monet miehet(ei niin kummoiset eikä häävin näköisetkään) puhumattakaan varsinaisista panomiehistä saavat niin helposti ihan suht. hyvän näköisiä naisia ja panomiehille naisia suorastaan tunkee. Siis tilanteen näin ollessa pitäisi alkaa hirveästi yrittämään ja itseänsä naisille tykö tekemään ja niitä pakkeja ja halveksintaa vastaanottamaan, vaikka tuskin näilläkään satsauksilla saisi muuta kuin jonkun rumimman kantturan joka ei enää muille miehille kelpaa, ja rahaakin vielä tällaiseen palaisi.

        Ei naista, ei työtä. Mitä siis jää jäljelle?


      • Anonyymi
        0rpopiru3 kirjoitti:

        Ei naista, ei työtä. Mitä siis jää jäljelle?

        Aina voi rapsuttaa koiraa korvan takanta.


        .


    • 34v-mies

      Käyn maksullisen naisen luona kerran kk. Hyvin jaksaa sen jälkeen.

    • työtön_ätmi

      Kyllä se aika vaikeeta välillä on.

    • Arvioitsestäni

      Mies,54-vuotta..Käyn työssä.Tulen kotiin.Nettiradio auki,Bluesia,Stoneria tai NewOrleans-tuuttausta.Soitan kitaraa,rakentelen pienoismalleja tai teen kotitöitä,pesen pyykkiä,silitän ja siivoan.Käyn kaupassa fillarilla n.15 km joka päivä.En räplää puhelinta,kun ei ole kuin yksi sukulainen.Noin se menee vielä varmaankin 10 vuotta,jolloin pääsen eläkkeelle.Joka päivä toivon että kiva ja mukava nainen juttelisi mutta niin ei ikinä tapahdu.Tyttöystävä oli 15-vuotiaana,sen jälkeen ei mitään.En tiedä varmasti miksi en kelpaa,paitsi että olen lyhyt 166-paino 63 kg ja asun vuokra yksiössä ja ulkonäkö on sellaista indie-partaa,tosin harmaantuva.

      • Näinon.1

        Pituus on naisettomuutesi syy. Vaikka miten hyvin on asiat muuten, niin siihen kosahtaa jos olet tappi.


      • 169-72-18

        Näinhän se on. Jopa alle puolitoistametriset naiset vaativat pariltaan pituutta parisen metriä. Eivätkä huomaa, millaiselta tuollainen pari muista näyttää...


    • 50vtoimeton

      Työttömän ei pidä etsiä naisseuraa.
      Näin estetään huonojen geenien leviäminen.

      • Avio.ATMies

        Ehkäisykin on keksitty, ja jos se pettää niin vielä on katumuspilleri ja viho viimeisenä abortti, jos lapsi ei todellakaan ole toivottu.


      • näinonnnnn

        Kyllä melkein koko ikänsäkin työttömänä olleilla miehillä naisia ja lapsia usein on, linnakundina pyörineilläkin ja vaikka mustalaisilla niitä on. Ja paremmin tällaiset miehet naisseuraa saavat vielä vanhana työttömänäkin, kun on näillä sitä naiskokemusta nuoremmalta iältänsä. Ja saattavat nämä miehet joissain tapauksissa olla olleet myös ihan hyvänkin näköisiä, mikä tietty sekin on plussaa kun heillä siten voi olla paremman näköisiä tyttäriä.
        No joo. Mutta tässä olikin kyse nimenomaan naisettomina eläneistä vanhemmista miehistä, eikä välttämättä suinkaan koko ikäänsä työttömänäkään olleista, mutta siis työttömäksi päätyneistä tai kortistoon saneeratuiksi tulleista naisettomana eläneistä ja iältään jo jotain 50 miehistä tässä kyse oli.


      • HOMOseon

        Koko suku ihmettelee kun ei mies saa naista itselleen, ehkä on kumminkin likainen homo kuiskuttelevat selän takana.


    • jakokokesän

      Työtön istuu kotona säästämässä vähiä kelarahojansa tämänkin viikonlopun.

    • Elämäonparasta

      Hyvässä työssä sinkkuna, mutta mitä noiden naisien perään huutelemaan, elelee omaa elämää ja nauttii siitä. Mikä ihmeen pakko se on olla punanen talo, farkkuvolvo ja kultanen noutaja :). Nauttikaa joka päivästä sellaisenaan :). Elämä onpaljon muutakin kun keskiverto suhde :)

    • seeed7

      Kannattaakin tyytyä mukisematta osaansa ja olla yksin hautaan saakka, ei se tästä enää mihinkään muutu.
      Itsepetos on turhaa.
      Kunnon miehet vie naiset.

      • scorpy

        Olen kunnon mies,,62v,, luulin löytänee24
        Treffiltä kunnon naisen. Kaunis, superpitkät hiukset, urheilullinen,kaikinpuolin kunnossa.olipa reilu meininki, puhu. Kauniisti, olet super luotettava, huippu, rakas,,mitä vielä. Kun
        Sai haluamansa, niin se oli siinä.en ole kovasydämisempää naista tavannu.
        Että se meidän kunnon miesten flaksista.


      • Law0fNature

        Vanhustentalossakin nauravat, kun selviää ettei ole naista koskaan saanut, kammottava kohtalo.


      • Anonyymi
        Law0fNature kirjoitti:

        Vanhustentalossakin nauravat, kun selviää ettei ole naista koskaan saanut, kammottava kohtalo.

        Ei kannata mennä palvelutaloon, lähärit nauravat peräkammarinpojalle.


    • pouut

      En mä ainakaan enää jaksa. Ei kiinnosta mikään. Kaikki päivät on vaan samanlaisia toistensa kanssa. Kun on paska ulkonäkö ja paska luonne, niin ei tää elämä kovin herkkua oo. Loppu tulee onneks pian, alkaa jo sellasia sairauden merkkejä oleen ympäri kehoa.

      • geneettinenjätös

        On meitä naisiakin, joita ei ole ulkoisella viehättävyydellä siunattu. Emme kelpaa kenellekään, tähän lisättynä vielä epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä luonne niin jee.. Tulen kuolemaan yksin tätä menoa.


      • ps2pelattu
        geneettinenjätös kirjoitti:

        On meitä naisiakin, joita ei ole ulkoisella viehättävyydellä siunattu. Emme kelpaa kenellekään, tähän lisättynä vielä epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä luonne niin jee.. Tulen kuolemaan yksin tätä menoa.

        Ruma tyhmä= sinkku, ja pysyy.


      • PaittiSamanlaine
        geneettinenjätös kirjoitti:

        On meitä naisiakin, joita ei ole ulkoisella viehättävyydellä siunattu. Emme kelpaa kenellekään, tähän lisättynä vielä epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä luonne niin jee.. Tulen kuolemaan yksin tätä menoa.

        Höpö, ulkoiset ominaisuudet ei vaikuta pariutumiseen, vaan korvienväli.
        Nyhveröä ei kukaan kelpuuta, harva jaksaa piileskellä koko elämäänsä kotiympyröissä.
        -paitti toinen korvienvälionkelmainen


      • 0nhanHullujakin
        PaittiSamanlaine kirjoitti:

        Höpö, ulkoiset ominaisuudet ei vaikuta pariutumiseen, vaan korvienväli.
        Nyhveröä ei kukaan kelpuuta, harva jaksaa piileskellä koko elämäänsä kotiympyröissä.
        -paitti toinen korvienvälionkelmainen

        Tuo on niin totta.


      • Narumyyjä
        ps2pelattu kirjoitti:

        Ruma tyhmä= sinkku, ja pysyy.

        Oikein.


      • Anonyymi
        PaittiSamanlaine kirjoitti:

        Höpö, ulkoiset ominaisuudet ei vaikuta pariutumiseen, vaan korvienväli.
        Nyhveröä ei kukaan kelpuuta, harva jaksaa piileskellä koko elämäänsä kotiympyröissä.
        -paitti toinen korvienvälionkelmainen

        Hyvä pointti.


    • turhaahiljaistaeloa

      Tästä asiasta vaietaan liian usein.

    • hienoahienoa

      Nuoria miehiä on aina enemmän kuin nuoria naisia, joten miehistä osa jää aina ilman naista. Se on tilastollinen fakta. Ei sille mitään voi. Itsekin kuulun näihin naisettomiin miehiin. Tosin joskus aina kun käyn asioimassa esim. postissa ja siellä on joku nuorehko tai hyvännäköinen nainen, niin yleensä jää vilkuilemaan minua, en tiedä syytä tälle. Ehkä katsoo, että "tuossa taas tuollainen pirun ätmi perkele!". Mutta näin se on, että yksin jää helposti miehenä, vaikkei olisikaan erityisen viallinen yksilö. Tilastojen mukaan kuitenkin, jos nainen jää yksin, niin hänessä on pakko olla jotain perustavanlaatuista vikaa, koska on niin paljon ylitarjontaa miehistä olemassa.

      • ihkj

        Valtion tarjoama eutanasia olisi hyvä ratkaisu tuon eron tasoittamiseen.


      • Anonyymi

        nainen jää vilkuilemaan voi olla kiinnostusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen jää vilkuilemaan voi olla kiinnostusta myös

        Ei ole.
        .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe