Löytyskö täältä palstalta aseksuaali miehiä?

typy3033

Minä olen 27v nainen aseksuaali

45

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsittääkseni lähes kaikki palstapojat ovat aseksuaaleja ja impotenttejä.

• fd45454

aseksuaali on sellainen jota ei kiinnnosta seksi

• Pihtarikurppa

Sinä etunenässä.

• 876

Löytyy kyllä, 35v täyttävä. Miten tuo sinun aseksuaalisuus ilmenee?

• kdskölsköl

Pertti kulta, taas avasit itsellesi tällaisen.

Miksi aseksuaali nainen olisi kiinnostunut miehistä? Sellainen kiinnostus on aina seksuaalista eli sukupuolista.

• japyh

Moni aseksuaali toivoo parisuhdetta. Ei aseksuaalisuus tarkoita, etteikö haluaisi rakastaa ja olla rakastettu sekä jakaa arkeaan jonkun ihanan ihmisen kanssa. Fyysinen läheisyyskin on monille aseksuaaleille tärkeää esim. halailun ja sylikkäin istumisen tasolla.

• typy3033

haluan tuntea että olisin rakastettu

• kdskölsköl

Vetovoima toiseen on aina pohjimmiltaan seksuaalista. Paitsi sukulaiseen.

Se on sitten eri asia mitä toisen kanssa haluaa tehdä.

• en.usko

Ei muuten ole. Samaa sukupuolta olevaan ihmiseenkin voi tuntea voimakasta vetoa, siten ystävyys-suhteet syntyvät.

• kdskölsköl
        en.usko kirjoitti:

Ei muuten ole. Samaa sukupuolta olevaan ihmiseenkin voi tuntea voimakasta vetoa, siten ystävyys-suhteet syntyvät.

En nyt mennytkään tässä niihin sairaisiin samasukupuoli ja outosukupuoli suhteisiin. Ihan heterona mennään.

• IhanUteliaisuuttani

Miksi siihen tarvitaan nimenomaan miestä?

• Pillujen--asiantuntija

Miksi tulit palstalle. Ei kukaan tee mitään naisella joka on pihtari

• tarkennus

Aseksuaali mies kyllä nimenomaan tekee jotain naisella, joka on "pihtari".

• Fewklmwfklfkmldfsdf

Itse kun olen toivoton romantikko niin huolimatta täydestä seksuaalisuudestani toivoisin ettei aseksuaalikaan dissaisi minua. Se että seksi ja seksuaalisuus on minulle tärkeää ei tarkoita ettäkö se olisi kaikkein tärkeintä.

MInusta on surullinen ajatus se että elämäni rakkaus ehkä dissaisi minua tai jäisi toteutumatta kohtaamisen puuttuessa koska olen seksuaalinen ja toinen ei ole. Itselleni ei tulisi mieleenikään että loisin tälläisiä rajoja kenenkään suhteen.

Vaikka asia olisi ristiriitainen ja epäsuhtainen - koen että se ristiriita ja epäsuhta on juurikin sellainen asia jota varten rakkaus on olemassa yleensäkään. Oma toteutumattomuus tai riittämättömyydentunne etc. puolestaan ovat henkilökohtaisia dilemmoja joita tiedän/vaistoan että rakkauden toteutuminen voi hyvinkin vaatia kohtaamaan ja mittelemään itsensä kanssa.

Onko siis täysin poissuljettua että ehkäpä myös seksuaali tulisi kyseeseen, koska seksuaaliset ihmisetkään eivät ole pelkkää seksiä. Päinvastoin, ainakin useimmiten.

• vaikeuksia

En suosittelisi ikinä aseksuaalin ja seksuaalisen välistä parisuhdetta. Seksuaalisista asioista tulisi kyllä väkisinkin ongelma suhteessa. Harva sohvaperunakaan rupeaisi himokuntoilijan kumppaniksi, jos se edellyttäisi yhdessä kuntoilemista.

• Fwekfjwensdfdfs

" Harva sohvaperunakaan rupeaisi himokuntoilijan kumppaniksi, jos se edellyttäisi yhdessä kuntoilemista."

Mistä lähtien täysin vapaasti valittavissa oleva suhdesisältö asettaa automaattisesti parin seksuaaliseen toteutusvastuuseen/velvollisuuteen toistensa suhteen?

Eihän se aseta. Mielestäni tuo on nimenomaan sellainen odotus joka saatana polkee kohtuullisuuden päälle - jopa seksuaalinen-seksuaalinen suhteessa. Me emme ole panoautomaatteja toisillemme vaan ihmisiä saatana. Täten siis ainakaan minä en koe että aseksuaali kumppani olisi minkäänlaisessa velvollisuudessa palvelemaan seksuaalisuuttani, joka tekee suhteesta mahdollisen.

Siis huolimatta siitä että olen hyvinkin seksuaalinen ihminen varma tapa saada minut lerpattamaan pitkäksi ajaksi on vaatia tai uhkailla. Tehdä siitä pakko. Hyi vittu sentään.

• Vaikken ole aseksuaali itse saattaisin hyvinkin ehkä elää aseksuaalin naisen kanssa jos se nainen omaisi muita hyviä vaimomatskuominaisuuksia kun eihän sitä seksiä nytkään sada ovista ja ikkunoista. Pidemmän päälle aseksuaali nainen olisi varmaan jopa helpompi kumppanina kuin joku seksihullu nymfomaani jota pitäisi olla koko ajan panemassa.

• 7800

No mutta eikö tuosta nyt kannattaisi kehitellä jotain aloittajan kanssa, kaksi aseksuaalista löytäisi toisensa, ei sekään ihan yksinkertaista ole löytää tuollaisia.

• 7800 kirjoitti:

No mutta eikö tuosta nyt kannattaisi kehitellä jotain aloittajan kanssa, kaksi aseksuaalista löytäisi toisensa, ei sekään ihan yksinkertaista ole löytää tuollaisia.

Kuten sanoin en itse ole aseksuaali, siksi en tietenkään lähtisi tavoittelemaan aseksuaalia naista mutta jos olosuhteet olisivat oikeat, tutustuisin jossakin yhteydessä kauniiseen ja kaikin puolin hyvään aseksuaalinaiseen jonka kanssa henkinen yhteys toimisi niin kyllä sitä sitten voisi varmaan ajatella ihan hyvänä vaihtoehtona yksin elämiselle.

• provoo
        7800 kirjoitti:

Se aloittaja oli vain hirmuinen rölli senttimetrisine munineen.

• kreisiä

Aseksuaali nainen ei haluaisi seksiä koskaan. Miten sellaisessa suhteessa edes toisinaan seksiä haluava mies hoitaisi oman seksuaalisuutensa? Ei kai se niin voisi mennä, että nainen suostuisi toisinaan puuhaan, jota ei missään nimessä halua tehdä. Kumpikin rupeaisi jossakin vaiheessa suhtautumaan toiseen nurjasti. Nainen suhtautuisi nurjasti mieheen, jos joutuisi makaamaan tämän kanssa ja mies suhtautuisi puolestaan nurjasti naiseen, jos ei koskaan saisi maata tämän kanssa.

• joskus.haluttaa
        kreisiä kirjoitti:

Aseksuaali nainen ei haluaisi seksiä koskaan. Miten sellaisessa suhteessa edes toisinaan seksiä haluava mies hoitaisi oman seksuaalisuutensa? Ei kai se niin voisi mennä, että nainen suostuisi toisinaan puuhaan, jota ei missään nimessä halua tehdä. Kumpikin rupeaisi jossakin vaiheessa suhtautumaan toiseen nurjasti. Nainen suhtautuisi nurjasti mieheen, jos joutuisi makaamaan tämän kanssa ja mies suhtautuisi puolestaan nurjasti naiseen, jos ei koskaan saisi maata tämän kanssa.

Mies kävisi satunnaisesti harvat himonsa tyydyttämässä maksullisilla. Sitten palaisi rakkaan vaimonsa luo tyytyväisenä.

• kreisiä kirjoitti:

Käsittääkseni moni perheellinen mies joutuu elämään melkolailla ilman seksiä ihan "normaalienkin" naisten kanssa. Sen jälkeen kun lapset on tehty muuttuukin nymfomaani aseksuaaliksi niin minusta melkein olisi parempikin semmoinen rehellinen diili jossa aseksuaalisuudesta tietää jo etukäteen niin ei tule sitten yllätyksenä. Nykyäänhän on muuten seksirobotit jo kovasti kehittyneet, aseksuaali nainen varmaan semmoisen voisi hyväksyä.

• Fwkjfnjdfssdfdsfdfdf
        kreisiä kirjoitti:

Tässä kyse on aseksuaalisesta - ei antiseksuaalisuudesta (vaikka nämä kaksi niputetaan usein yhteen ja käytetään virheellisesti synonyyminomaisesti sanassa aseksuaali).

Osa huorista on aseksuaaleja, heillä ei ole suhtautumista tai intohimoa seksiin joten he jakavat perää rahasta koska se on heille ihan se ja sama. Aseksuaali ei välttämättä koe seksiä negatiivisena laisinkaan - vain ei-kiinnostavana ja ei-antavana - pointittomana.

Tässä suhteessa siis aseksuaali harrastamassa seksiä ei ole mikään mahdoton ajatus todellakaan, itse olen käyttänyt vertausta että "sinä annat minun käyttää ruumista nautintooni ja minä hieron huomenna hartiasi ja teen sinulle herkkuvoileipiä". Kumpikaan ei anna "suorittajalle" mitään oleellista kiksiä, mutta toiselle osapuolelle kyllä, käytännönläheistä tarvekauppaa jota suhdessa voidaan käydä ihan kumppanin mieliksi.

Itse olen "aseksuaali" suhteessa päihteisiin. En vain koe päihtymisessä mitään sellaista pointtia mikä saisi minut tekemään sitä, humallun siinä missä muutkin jos juon, en suhtaudu asiaan negatiivisesti tai pelokkaasti - en vain saa siitä mitään irti.

• kreisiä

Pillun antaminen ei ole sama kuin auton lainaaminen, ei aseksuaaleillekaan. Oma keho on oma keho. Vaikka seksi ei kiinnostaisikaan, ei omaa kehoa kuitenkaan käytetä kuin tavaraa.
        Suhde, joka toimisi periaatteella "sinä annat minun käyttää ruumista nautintooni" ei ole terve eikä tule toimimaan. Ihminen ei halua olla käytettävänä ja jos toinen vain käyttää toisen kehoa, seksi ei ole kahden ihmisen jakama rakkauden kokemus kuten sen parisuhteessa tulisi olla. Ei tule onnistumaan.

• Frugidbgyfhh

Jos olet töissä annat joka päivä kehosi, huomiosi aikasi ja pohjimmiltaan palan rajallista elämää työnantajalle. Tässä suhteessa töiden tekeminen on tietyssä mielessä pahempi kuin ei-kiinnostunut seks, sinun odotetaan osallistuvan ja sinua palkitaan asiaan liittymättömällä substanssilla.

Tai sitten sukupuolielimet ovat jotenkin maagiset. Eivät ole. vain suhtautuminen on jos on. Aseksuaali tuksin lataa sukupuolielimille maagista arvoa toisin kuin sinä.

• kreisiä

Sukupuolielimet ovat maagiset, sen huomaa jo siitä, että ihminen pyrkii suojaamaan niitä katseilta, ollessaan alaston.
        Kehon antaminen toisen käyttöön niin läheisellä tasolla kuin mitä yhdyntä on, on jotain aivan muuta kuin antaa työpanoksensa esim. kassakoneen takana. Vaikka ihminen olisi aseksuaali, hänellä on silti todennäköisesti normaalit rajat yksityisyyden ja läheisyyden suhteen ja toisen ihmisen käyttämäksi joutuminen ei ole kenenkään käsitys parisuhteeseen kuuluvasta läheisyydestä.

• Tahvo52

Hommaa koira......

• kylläkyllä--

Eikö muna maistu. No elämässä ei tee mitään seksillä.

• SolitudeMan1977

Kelpaisi hyvinkin. Läheisyys ja hellyys onkin minusta parempaa kuin itse akti. Kunhan nainen ei ole ylipainoinen (mielummin hoikka) ja lapseton myös, mikä on varmaan itsestäänselvyys aseksuaalisen kohdalla. Ja muutenkin kiva luonteensa puolesta. Kyllä sitten olisi hyvä.

• Kuuless

Miksi pitää hoikka olla? Yritiätkö saada hänestä tyydytystä itsellesi?

• SolitudeMan1977
        Kuuless kirjoitti:

Miksi pitää hoikka olla? Yritiätkö saada hänestä tyydytystä itsellesi?

Ei pysty ihastumaan/rakastumaan jos nainen on ylipainoinen. Ylipaino kertoo jotain myös naisen luonteesta (ei halua pitää itsestään huolta). Siksi. Tyydytystä on muunkinlaista kuin seksuaalista. Aseksuaalikin saa läheisyydestä ja hellyydestä varmasti jonkinlaista emotionaalista tyydytystä.

• tääällöämä
        SolitudeMan1977 kirjoitti:

Ei pysty ihastumaan/rakastumaan jos nainen on ylipainoinen. Ylipaino kertoo jotain myös naisen luonteesta (ei halua pitää itsestään huolta). Siksi. Tyydytystä on muunkinlaista kuin seksuaalista. Aseksuaalikin saa läheisyydestä ja hellyydestä varmasti jonkinlaista emotionaalista tyydytystä.

Ja ikää naisella saa olla?

• SolitudeMan1977

25-40v olis aika hyvä. Nuorempi menis vähän arveluttavaksi ja vanhempi olis jo liian vanha.

• SolitudeMan1977 kirjoitti:

Tuskin se kertoo siitä ettei haluaa pitää huolta itsestään jos on ylipainoa. Jotkut tykkää pyöreästä itsestä :) on olemassa sairauksia joille ei nyt voi mitään. he joilla heikko itsetunto ja ylipainoa, eikä sairauksia todennäköisesti vain omaavat heikon itsekontrollin sekä mielellään sysää vastuun ja syyn muille ulkopuolisille tekijöille. Näin on miehissäkin.

• no.fat.chicks
        ExN38 kirjoitti:

Tuskin se kertoo siitä ettei haluaa pitää huolta itsestään jos on ylipainoa. Jotkut tykkää pyöreästä itsestä :) on olemassa sairauksia joille ei nyt voi mitään. he joilla heikko itsetunto ja ylipainoa, eikä sairauksia todennäköisesti vain omaavat heikon itsekontrollin sekä mielellään sysää vastuun ja syyn muille ulkopuolisille tekijöille. Näin on miehissäkin.

Tilastollisesti lihavista 1% taisi sairastaa tauteja jotka varsinaisesti aiheuttaisivat painon nousua ja silloinkin puhutaan noin 5-10kg hallitsemattomasta ylipainosta. Geenit vaikuttavat osittain lihavuuteen syntymiseen, mutta eivät varsinaiseen lihoamiseen: joillekin rasva menee tasaisemmin ympäri kehoa, kun joillakin se pakkautuu vatsan kohdalle, mutta se ei ole syy suurelle ylipainolle.

Lähes aina lihavan fyysinen koko johtuu lihavan ihmisen elintavoista ja aktiivisuustasosta. Jos seuraat lihavan ihmisen elämää vaikka viikon ajan niin huomaat kyllä mistä se lihavuus johtuu (olen tehnyt tämän muutaman kerran, kun lihavat ovat valittaneet "Kun en vaan laihdu!"). Normaalipainoiset ihmiset kuitenkin syövät itselleen sopivan määrän ruokaa ja kuntoilevat sen 3-4 kertaa viikossa jonkinlaisen hikiliikunnan parissa.

• no.fat.chicks kirjoitti:

Tilastollisesti lihavista 1% taisi sairastaa tauteja jotka varsinaisesti aiheuttaisivat painon nousua ja silloinkin puhutaan noin 5-10kg hallitsemattomasta ylipainosta. Geenit vaikuttavat osittain lihavuuteen syntymiseen, mutta eivät varsinaiseen lihoamiseen: joillekin rasva menee tasaisemmin ympäri kehoa, kun joillakin se pakkautuu vatsan kohdalle, mutta se ei ole syy suurelle ylipainolle.

Lähes aina lihavan fyysinen koko johtuu lihavan ihmisen elintavoista ja aktiivisuustasosta. Jos seuraat lihavan ihmisen elämää vaikka viikon ajan niin huomaat kyllä mistä se lihavuus johtuu (olen tehnyt tämän muutaman kerran, kun lihavat ovat valittaneet "Kun en vaan laihdu!"). Normaalipainoiset ihmiset kuitenkin syövät itselleen sopivan määrän ruokaa ja kuntoilevat sen 3-4 kertaa viikossa jonkinlaisen hikiliikunnan parissa.

Mitä pidät ylipainona? Kun on ns myös ns laihaläskejä. Onko centtimetrit tärkeitä vai lasketko kumppanin rasvaprosentin? Ylipainoiseksi voi sanoa jokaista bodariakin :) eli mikä ylipainossa siis haittaa? Koko vai rasvanmäärä vai mikä? Tunnen naisen, joka on niin aktiivinen liikkuja kuin voi olla tavallinen nainen ja enemmänkin. Hän on isompi kokoinen kuitenkin, syö toki varmasti aika paljon mutta on kyllä aktiivisin tuntemani perheellinen nainen. Asiat eivät koskaan mustavalkoisia ole :)

• no.fat.chicks
        ExN38 kirjoitti:

Mitä pidät ylipainona? Kun on ns myös ns laihaläskejä. Onko centtimetrit tärkeitä vai lasketko kumppanin rasvaprosentin? Ylipainoiseksi voi sanoa jokaista bodariakin :) eli mikä ylipainossa siis haittaa? Koko vai rasvanmäärä vai mikä? Tunnen naisen, joka on niin aktiivinen liikkuja kuin voi olla tavallinen nainen ja enemmänkin. Hän on isompi kokoinen kuitenkin, syö toki varmasti aika paljon mutta on kyllä aktiivisin tuntemani perheellinen nainen. Asiat eivät koskaan mustavalkoisia ole :)

Yleensä painoindeksi ei kerro kauheastikaan ihmisen ylipainosta, koska tosiaankin bodari on aina ylipainoinen, vaikka olisikin erittäin terveellisessä kunnossa. Huomaat luultavasti kuitenkin selkeän eron bodaajan ja saman painoisen miehen kohdalla jolla ei ole ollenkaan lihaksia. "Tavalliselle" ihmisille tuo painoindeksikin voi olla ihan hyvä mittari. Kehonkoostumismittaus ja rasvaprosentti antavat ehkä realistisemman kuvan sopivasta painosta. Useimmiten ylipainon näkee kuitenkin ihan vain katsomalla toista.

Ylipaino kertoo henkilön laiskuudesta huolehtia itsestään ja on mielestäni myös visuaalisesti yököttävää. Useimmat miehet arvostavat naisissa siroutta, koska se tekee heistä naisellisempia ja tämä puuttuu kaikilta isokokoisilta naisilta. Samalla tavalla kuin useimmat naiset tuntevat vetoa pitkiin, lihaksikkaisiin miehiin.

Yleensä painoindeksi ei kerro kauheastikaan ihmisen ylipainosta, koska tosiaankin bodari on aina ylipainoinen, vaikka olisikin erittäin terveellisessä kunnossa. Huomaat luultavasti kuitenkin selkeän eron bodaajan ja saman painoisen miehen kohdalla jolla ei ole ollenkaan lihaksia. "Tavalliselle" ihmisille tuo painoindeksikin voi olla ihan hyvä mittari. Kehonkoostumismittaus ja rasvaprosentti antavat ehkä realistisemman kuvan sopivasta painosta. Useimmiten ylipainon näkee kuitenkin ihan vain katsomalla toista.

Ylipaino kertoo henkilön laiskuudesta huolehtia itsestään ja on mielestäni myös visuaalisesti yököttävää. Useimmat miehet arvostavat naisissa siroutta, koska se tekee heistä naisellisempia ja tämä puuttuu kaikilta isokokoisilta naisilta. Samalla tavalla kuin useimmat naiset tuntevat vetoa pitkiin, lihaksikkaisiin miehiin.

Ymmärrän. Jos samaistun siihen, että ulkonäkö on tärkein tekijä parin valinnassa. Toisille on toiset seikat tärkeitä, toisille toiset :). Toki ylipaino yhdistettynä epäsiistiin olemuksen minullekin saamattomuudesta ja laiskuudesta kertoo. Kuitenkin se kokonaisuus on tarkempi kuvaaja. Itse jos nyt päättäisin lähteä tosissani etsimään kumppania olisin huolissa ylipainoisen tyypin kohdalla vain hänen jaksamisesta ja terveydestä :) ei ihan heti haluais joutua hoitajaksi kumppanille :)

Mutta ymmärrän pointtisi, vaikken itse näe maailmaa näin :) kaikki ollaan erilaisia ja on Ok, et jokaisella omat tarpeet :).

Itse olen suht pitkä enkä sirommasta päästä. Kurvikas kyllä, mutten selkeästi ylipainoisen näköinen. Niin eräs treffailutyyppi kun ihaili kovasti vartaloani ja tärkein hänelle oli etten kai meinaa koskaan laihduttaa... että hän tykkäisi jos vähän lihoittaisin itseäni... en lähtenyt uusille. treffeille, sillä jos ihminen on niin ulkonäkökeskeinen tiedän ettei meillä tulis mitään :) mutta oli hyvä oppitunti itselleni siitä että eri ihmisillä eri mieltymykset :)
        Tunnen myös miehiä jotka jumaloivat pyöreitä naisia 🙂

• no.fat.chicks
        ExN38 kirjoitti:

Ymmärrän. Jos samaistun siihen, että ulkonäkö on tärkein tekijä parin valinnassa. Toisille on toiset seikat tärkeitä, toisille toiset :). Toki ylipaino yhdistettynä epäsiistiin olemuksen minullekin saamattomuudesta ja laiskuudesta kertoo. Kuitenkin se kokonaisuus on tarkempi kuvaaja. Itse jos nyt päättäisin lähteä tosissani etsimään kumppania olisin huolissa ylipainoisen tyypin kohdalla vain hänen jaksamisesta ja terveydestä :) ei ihan heti haluais joutua hoitajaksi kumppanille :)

Mutta ymmärrän pointtisi, vaikken itse näe maailmaa näin :) kaikki ollaan erilaisia ja on Ok, et jokaisella omat tarpeet :).

Itse olen suht pitkä enkä sirommasta päästä. Kurvikas kyllä, mutten selkeästi ylipainoisen näköinen. Niin eräs treffailutyyppi kun ihaili kovasti vartaloani ja tärkein hänelle oli etten kai meinaa koskaan laihduttaa... että hän tykkäisi jos vähän lihoittaisin itseäni... en lähtenyt uusille. treffeille, sillä jos ihminen on niin ulkonäkökeskeinen tiedän ettei meillä tulis mitään :) mutta oli hyvä oppitunti itselleni siitä että eri ihmisillä eri mieltymykset :)
        Tunnen myös miehiä jotka jumaloivat pyöreitä naisia 🙂

Ei se ole -tärkein- asia kumppania etsiessä, mutta on se lähes yhtä tärkeää kuin henkilön persoonallisuus. Henkilöä kohtaan pitää kuitenkin tuntea seksuaalista vetovoimaa ja se jää puuttumaan, jos en pidä naista fyysisesti viehättävänä. Tämä ei tarkoita, että etsisin jotain mallin näköistä naista, mutta tunnen vetoa vain normaalipainoisia ja hoikkia naisia kohtaan. Uskoisin useimpien ihmisten ajattelevan näin, mutta toki osa ihmisistä voi nähdä kaiken kokoiset ihmiset seksuaalisesti viehättävinä :)

Miehen ylipaino ei ole useimmille naisille yhtä suuri turn-off kuin naisten ylipaino miehelle. Osa naisista jopa tykkää sellaisista "isoista nallekarhuista", koska tämä alitajuisesti viestittää naiselle miehen pystymään pitämään naisensa puolia tositilanteessa. Iso mies on kuitenkin miehekäs. Mielestäni parempi vertauskuva naisten ylipainolle on lyhyt JA hintelä mies, koska tuollainen mies ei kelpaa monillekaan naisista.

Mielestäni teit liian hätiköiden päätöksen olla menemättä tuon miehen kanssa uusille treffeille. On ihan mahdollista, että mies heitti kommenttinsa puolihuomiossa tai jopa arveli sinun tykkäävän siitä, koska monet naiset ovat epävarmoja painostaan, varsinkin liikapainosta. Mies ehkä koetti olla kohtelias ja viestittää, että olet nyt hyvässä kunnossa ja ei tarvitse edes pelätä pientä lihoamista.

Ei se ole -tärkein- asia kumppania etsiessä, mutta on se lähes yhtä tärkeää kuin henkilön persoonallisuus. Henkilöä kohtaan pitää kuitenkin tuntea seksuaalista vetovoimaa ja se jää puuttumaan, jos en pidä naista fyysisesti viehättävänä. Tämä ei tarkoita, että etsisin jotain mallin näköistä naista, mutta tunnen vetoa vain normaalipainoisia ja hoikkia naisia kohtaan. Uskoisin useimpien ihmisten ajattelevan näin, mutta toki osa ihmisistä voi nähdä kaiken kokoiset ihmiset seksuaalisesti viehättävinä :)

Miehen ylipaino ei ole useimmille naisille yhtä suuri turn-off kuin naisten ylipaino miehelle. Osa naisista jopa tykkää sellaisista "isoista nallekarhuista", koska tämä alitajuisesti viestittää naiselle miehen pystymään pitämään naisensa puolia tositilanteessa. Iso mies on kuitenkin miehekäs. Mielestäni parempi vertauskuva naisten ylipainolle on lyhyt JA hintelä mies, koska tuollainen mies ei kelpaa monillekaan naisista.

Mielestäni teit liian hätiköiden päätöksen olla menemättä tuon miehen kanssa uusille treffeille. On ihan mahdollista, että mies heitti kommenttinsa puolihuomiossa tai jopa arveli sinun tykkäävän siitä, koska monet naiset ovat epävarmoja painostaan, varsinkin liikapainosta. Mies ehkä koetti olla kohtelias ja viestittää, että olet nyt hyvässä kunnossa ja ei tarvitse edes pelätä pientä lihoamista.

🙂 ymmärrän näkökulmasi :)

Siinä miehessä oli kyllä muutakin kuin liian vahva ulkonäkökeskeisyys :) Mä en pidä siitä kun miehet puhuvat mun rinnoille vaikka ne on kauniit toki, ja joudun kumartumaan alaspäin jotta saan miehen silmiin yhteyttä :)

Mä en tykkää myöskään katkerista ja pitkvohaisista ihmisistä, ymmärrän heitä mutten kumppaniksi halua.

Mies ei yrittänyt olla kohtelias. Tarkoitti kyllä mitä kertoi, mul on ns tuntosarvet päässä ja aistin ihmisten käyttäytymisen "taakse", jos ymmärrät mitäbtarkoitan :)

Minä keskityn ihan vain elää, tutustua uusien ihmisten kanssa, keskustella ja kehittää itseäni nyt :) jos ihme tapahtuu ja tapaan sitä oikea ( tuskin, se varmaan asuu Kuussa) niin sitten se on näin. Enää en ees pysty huijaamaan itseäni, niin kuin vielä talvella tein, vaan tiedän tasan tarkkaan mikä on minua varten ja mikä ei :)

Mutta asiallisesta keskustelusta ja erilaisista perustelluista näkökulmista pidän kyllä :)

• hekotus.ruudun.takaa
        ExN38 kirjoitti:

🙂 ymmärrän näkökulmasi :)

Siinä miehessä oli kyllä muutakin kuin liian vahva ulkonäkökeskeisyys :) Mä en pidä siitä kun miehet puhuvat mun rinnoille vaikka ne on kauniit toki, ja joudun kumartumaan alaspäin jotta saan miehen silmiin yhteyttä :)

Mä en tykkää myöskään katkerista ja pitkvohaisista ihmisistä, ymmärrän heitä mutten kumppaniksi halua.

Mies ei yrittänyt olla kohtelias. Tarkoitti kyllä mitä kertoi, mul on ns tuntosarvet päässä ja aistin ihmisten käyttäytymisen "taakse", jos ymmärrät mitäbtarkoitan :)

Minä keskityn ihan vain elää, tutustua uusien ihmisten kanssa, keskustella ja kehittää itseäni nyt :) jos ihme tapahtuu ja tapaan sitä oikea ( tuskin, se varmaan asuu Kuussa) niin sitten se on näin. Enää en ees pysty huijaamaan itseäni, niin kuin vielä talvella tein, vaan tiedän tasan tarkkaan mikä on minua varten ja mikä ei :)

Mutta asiallisesta keskustelusta ja erilaisista perustelluista näkökulmista pidän kyllä :)

"vaikka ne on kauniit toki"

Todista!

• APalstamäki

Käykö seisokkivikainen vanhempi neitsytsetä?

• Kyllä ehkä aseksuaalimiehiäkin on olemassa. Itselläni oli yksi tuttavuus, aseksuaalimies. Tutustumisvaiheessa niin sanoi. Totuus olikin se, että hän vain oli niin epävarma itsestään ja siitä, että löytyy nainen jonka kanssa juuri hänen fantasioita voisi toteuttaa. Ja yritti sitten kääntää lapsen lailla: haluan kovasti en saa = en halua. Hän oli kuitenkin kaikkea muuta kuin aseksuaali. Nuori hän oli toki vielä ja toivottavasti ymmärtä näitä elämänsä polulla vielä.

Mietin, että aseksuaalinaisella on ehkä traumoja yms niin toivottavasti hän käy läpi jonkun kanssa ne. Löytää osaavan kumppanin ja sen että seksi on ihana asia muun elämän lisäksi

• Sinkkunainen--

Kaikki palstan kokemattomat miehet on aseksuaaleja. Eivät halua koskaan seksiä eivätkä naista. Muuten olisivat jo saaneet seksiä sillä onhan naisia helposti saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe