Osaako joku sanoa sopiiko Garnier pure active-kasvovesi couperosa-iholle vai onko liian tujua tavaraa? Tarkoitus olisi käyttää sitä vain nenän alueella, joka muusta ihosta poiketen rasvoittuu todella nopeasti ja kerryttää talia jo valmiiksi laajentuneisiin ihohuokosiin... :( Olen käyttänyt jo pidemmän aikaa kasvojen päivittäiseen puhdistukseen Erisanin puhdistusemulsiovoidetta ja kasvovettä, koska ne ovat herkän ihon tuotteita, mutta tuntuu, että ne eivät tuolle nenän alueelle oikein riitä :/ Luin jostain, että rasvoittuvalle couperosa-iholle pitäisi käyttää rasvoittuvan ihon hoitotuotteita, mutta onko jotain aineita, mitä nämä puhdistustuotteet eivät saisi sisältää, etteivät ne tuota couperoosaa pahenna? Alkoholia nyt ei ainakaan...
Kasvovesi rasvoittuvalle couperosa-iholle
3
211
Vastaukset
- pfghytrrergffftttgffdg
Älä vaan osta tota Garnierin kasvovettä! Se on pelkkää hajustettua alkoholia ja se kuivattaa ihon pilalle. Kysy apteekista neuvoja sopiviin tuotteisiin.
- Sara_pks
Suosittelen että ostaa kunnon tuotteen millä on hoitavia vaikutuksia.
Itse käytän PH balance toneria. Aivan mahtava tuote ja rasvoittuvuus hävinnyt iholta. Ja palautti takaisin ihanteellisen pH-arvon - tyytyväinenolen
Tuo Carnierin kasvovesi on ainoa, joka poistaa lian ja meikin rippeet kunnolla iholta. Testannut olen lukuisia tuotteita, niin halpoja kuin kalliitakin. Itsellänikin tuota coupea, mutta en kyllä luovu tuosta kasvovedestä.
On kyllä muutenkin tutkittu juttu, ettei kallis hinta tai tunnettu nimi tee tuotteista yhtään sen parempia kui halvemmatkaan.
Itse en ole löytänyt apteekistakaan sellaisia tuotteita, joiden vannoutunut käyttäjä minusta tulisi. Ne kasvovedetkin on kui vesilitkuja millä ei ole mitään vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038