Miksi en löydä tyttöystävää?

Hei! Olen 32 v mies joka käy töissä. Olen luonteeltani mukava,rehellinen,sosiaalinen,luotettava, vähän ujo ja rauhallinen. Tykkään monista asioista, kuten kuunnella musiikkia katella leffoja ja sarjoja, käydä lenkillä jne. Olen ihan hyvän näkönen, ei ole rumaksi sanottu ja pitkä. enkä ole läski. En vain ymmärrä miksei löydy tyttöystävää. Laittakaahan naiset viestiä.

56

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmankomeinmies

Jotain vikaa vikaa sussa on....

• oma.arvioni

Kai se suurin ongelma on erottuminen joukosta niin että saa edes sen tilaisuuden päästä tutustumaan kahdenkesken treffeille naisen kanssa.
      Nykyään naisilla on todella paljon valinnanvaraa miehistä esim tinderissä ym joten sun pitää miehenä olla poikkeuksellisen komea pitkä ja korkea status että saat naiset kiinnostumaan.

• No juuri niin, kun naisilla se valta on tässä elämässä.

• alkuperäiseen

Olet liian kiltti ja hyvätapainen. Onko sinulla edes yhtään rikosta rekisterissä? Oletko valkoihoinen heteromies? Molempiin vastauksen ollessa kyllä, et todellakaan kelpaa suomivalaille.

Kiltillä, ujolla ja hyvätapaisella miehellä ei tee mitään. Tämä on valitettava tosia. Seksi ja seurustelu on tarkoitettu itsevarmoille öykkärijyystäreille.

• Olen kiltti, ei taida olla, olen valkoinen.

• ettänäintää

Juuri näin se on.Toki myös sillä onko mies ulkonäöltään tai perusolemukseltaan naisten silmissä nimenomaan panettavan näköinen tai oloinen on merkitystä. Mutta panettavan näköinen tai oloinen voi olla joillekin naisille yhtä hyvin vähän läski kova bodarikundi kuin mitä joku somalivartaloinen hoikka äijä toisille naisille. Tärkeintä on siis itsevarma käytös ja olemus. Statuskin on tärkeä asia, mutta statuksesta käy monille naisille myös alakulttuuristatukset, kuten tyypillisesti kova linnakundistatus tai tiettyihin vähemmistökulttuureihin kuuluminen tai vaikka huumekulttuuriin kytkeytyvä status. Täydellinen turn-off naisille on joku valtakulttuurin arvot sisäistänyt mies, mutta kuitenkin tässä kulttuurissa huonostatuksinen ja vielä epävarmakin itsestään ja epävarmasti käyttäytyvä n.s. huonoitsetuntoinen mies. Vain fyysisesti hyvin panettavan näköisenä voi tällainen mies jotain naisia saada muita kuin ihan kaikkein rumimpia, mitä ei niitäkään voi saada kuin kovalla yrittämisellä ja asiaan satsaamisella.

• Pillujen--asiantuntija

Sun viat on rehellisyys ja luotettavuus. Katsos kun naiset haluaa epäluotettavia miehiä. Sulla myös tylsiä harrastuksia kuten musan kuuntelu. Ei naiset jaksa tylsää miestä. Jos olisit jännittävä baaritappelija niin saisit naisia.

• Onko sulla koiraa?

• ei ole koiraa

• Andy32 kirjoitti:

ei ole koiraa

Näin oletin. Kuvauksestasi päätellen olet miestyyppiä jolla naiset odottavat olevan koira. Jackrusselinterrieri voisi olla sun juttusi, mutta jos olet koira-allerginen niin suosittelen kokeilemaan kääpiösnautseria.

• LittleSunshine

Mikähän vitun koirien sutenööri sä oikein olet, herr Palstamäki...

• LittleSunshine kirjoitti:

Mikähän vitun koirien sutenööri sä oikein olet, herr Palstamäki...

Mikähän kommentissani meni vikaan?

• PalstaTrolli
        A.Palstamäki kirjoitti:

Mikähän kommentissani meni vikaan?

Oletan viaksi sen, että sormesi eksyivät näppäimistölle tai kosketusnäytölle.

Toisaalta, Jackrusselinterrieri ei ole koira. Se on puolikas karvarukkanen.

• Nuo kuvailemasi asiat mainiosti on riittäneet useimmille naisille vielä -50, -60, -70, -80 ja -90 -luvuilla, sitten tuli vuosituhannen vaihde ja näin feminismin ja kaikenlaisen muunkin lyötyä lävitse, tuli suvaitsevaisuus, visiot kansojen rauhaisasta yhteiselosta ja suomimuijillekin kuvitelma kansainvälisyydestä niin että ne ajattelee aina saavansa jonkun jännittävän ulkkiksen tai vähintäänkin edes kihelmöivän jännämiehen jonka elämästä ei vauhtia ja vaarallisia tilanteita puutu. Näin muuttui kotimainen, valkoinen heteromies jolla ei ole edes rikosrekisteriä kuolettavan tylsäksi jossa ei ole mitään esiteltävää tyttökavereille.

Puutteettomuutesi on siis puute nykyään, teitä ja meitä miehiä jotka voisimme tarjota naiselle väkivallattoman, turvallisen suhteen mahtuu kolmetoista tusinaan eikä meissä ole mitään suominaista kiehtovaa, ei voi hoivata kun ei ole ongelmia eikä saa jännästi pelätä koska tulee nyrkistä niin ei suomilortto vaan jaksa meitä valita. Sen irtopaneskelutkin tarjoaa paljon enemmän jännitystä ja jutunaiheita tyttöjen saunailloissa kuin meidän kanssa suhteeseen ryhtyminen, mitä jännää meistä voisi kenellekään kertoa? ei mitään.

• Yhtenä päivänä sinä kerrot olevasi kunnon ytmi, toisena päivänä ätmi.

Kirjoitteleeko tuolla nikillä montakin henkeä?

• A.Palstamäki kirjoitti:

Yhtenä päivänä sinä kerrot olevasi kunnon ytmi, toisena päivänä ätmi.

Kirjoitteleeko tuolla nikillä montakin henkeä?

Myönsinkö muka olevani ätmi tuossa tai korotinko itseni ytmiksi? En näe mitään ristiriitaa tuossa aiempiin kommentteihini koska siinä mielessä toki olen ytmi että kiinnitän kyllä naisten huomion positiivisessa mielessä kun ne näkevät minut. Varmaan aika helpostikin saisin suhteen aikaiseksi jos vain sellaista alkaisin hakemaan mutta aivan yhtä varmasti nainen jo aika piankin huomaisi tylsän tavallisuuteni ja haluttomuuden lähteä sitä muuttamaan jännittävillä irtiotoilla. Kun tavallinen arki ei tarjoaisikaan niitä jännittäviä käänteitä mitä nainen odotti tulisi aika jutella niin parempi kun en edes lähde tarjoamaan itseäni sen parisuhderulettiin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Myönsinkö muka olevani ätmi tuossa tai korotinko itseni ytmiksi? En näe mitään ristiriitaa tuossa aiempiin kommentteihini koska siinä mielessä toki olen ytmi että kiinnitän kyllä naisten huomion positiivisessa mielessä kun ne näkevät minut. Varmaan aika helpostikin saisin suhteen aikaiseksi jos vain sellaista alkaisin hakemaan mutta aivan yhtä varmasti nainen jo aika piankin huomaisi tylsän tavallisuuteni ja haluttomuuden lähteä sitä muuttamaan jännittävillä irtiotoilla. Kun tavallinen arki ei tarjoaisikaan niitä jännittäviä käänteitä mitä nainen odotti tulisi aika jutella niin parempi kun en edes lähde tarjoamaan itseäni sen parisuhderulettiin.

"Puutteettomuutesi on siis puute nykyään, teitä ja meitä miehiä jotka voisimme tarjota naiselle väkivallattoman, turvallisen suhteen mahtuu kolmetoista tusinaan eikä meissä ole mitään suominaista kiehtovaa, ei voi hoivata kun ei ole ongelmia eikä saa jännästi pelätä koska tulee nyrkistä niin ei suomilortto vaan jaksa meitä valita."

Minä vain tuota mietin ja ajattelin sun kertoneen että olet naistenmies pohjimmiltasi.

"Puutteettomuutesi on siis puute nykyään, teitä ja meitä miehiä jotka voisimme tarjota naiselle väkivallattoman, turvallisen suhteen mahtuu kolmetoista tusinaan eikä meissä ole mitään suominaista kiehtovaa, ei voi hoivata kun ei ole ongelmia eikä saa jännästi pelätä koska tulee nyrkistä niin ei suomilortto vaan jaksa meitä valita."

Minä vain tuota mietin ja ajattelin sun kertoneen että olet naistenmies pohjimmiltasi.

Ei kun nimeomaan en ole kun ei minun luonteessa ole tuota jännittävää impulsiivisuutta ja vaikka olen verbaalisesti hyvä tekemään vaikutuksen siinä on myös sitten se kääntöpuoli että lataa sitten varmaan myös enemmän odotuksia yhteiseen elämään.

Sanotaanko nyt vaikka niin että jos sosiaalisesti aktiivinen nainen tulee seurueeseen jossa olen mukana se minun puheliaisuuden ja sosiaalisuuden perusteella saattaa helposti ehkä tehdä päätelmän että tässä on jännittävä mies jolla aina tapahtuu ja jolla laajat sosiaaliset piirit. Todellisuudessa taas sitten kun olen paljon omassa rauhassa viihtyvä enkä mitenkään menevä, en sitä naistakaan 24/7 varmaan jaksaisi katsella niin se tavallaan väärän mielikuvan perusteella sitten huomaisi luoneensa suhteen. Siinä on myös vielä se että jos siinä porukassa sattuisi olemaan joku hiljaisempikin introverttinainen, minulle paljon paremmin sopiva se taas ei sitten kiinnostu tai ainakaan näytä kiinnostustaan kun kuvittelee minun olevan luonteeltani niin paljon erilainen kuin mitä hän itse on.

• mielikuviasi-ovat
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun nimeomaan en ole kun ei minun luonteessa ole tuota jännittävää impulsiivisuutta ja vaikka olen verbaalisesti hyvä tekemään vaikutuksen siinä on myös sitten se kääntöpuoli että lataa sitten varmaan myös enemmän odotuksia yhteiseen elämään.

Sanotaanko nyt vaikka niin että jos sosiaalisesti aktiivinen nainen tulee seurueeseen jossa olen mukana se minun puheliaisuuden ja sosiaalisuuden perusteella saattaa helposti ehkä tehdä päätelmän että tässä on jännittävä mies jolla aina tapahtuu ja jolla laajat sosiaaliset piirit. Todellisuudessa taas sitten kun olen paljon omassa rauhassa viihtyvä enkä mitenkään menevä, en sitä naistakaan 24/7 varmaan jaksaisi katsella niin se tavallaan väärän mielikuvan perusteella sitten huomaisi luoneensa suhteen. Siinä on myös vielä se että jos siinä porukassa sattuisi olemaan joku hiljaisempikin introverttinainen, minulle paljon paremmin sopiva se taas ei sitten kiinnostu tai ainakaan näytä kiinnostustaan kun kuvittelee minun olevan luonteeltani niin paljon erilainen kuin mitä hän itse on.

Eihän ulkoisen käyttäytymisen perusteella voi tehdä mitään päätelmiä siitä, onko kotona ja omassa rauhassaan viihtyvä vai ei. Itsekin kerrot olevasi sosiaalisesti taitava, mutta et silti jaksa sitä koko ajan, vaan viihdyt kotona. Kuitenkin sovellat ennakkokäsitystäsi naisiin.

Sopivuus, mieltymykset jne. selviävät vasta tutustumalla, ei sen perusteella, miten joku käyttäytyy small talk -tilanteissa.

Luulen että sulla on ennemminkin itsetunto-ongelmia kuin varsinainen persoonallisuushäiriö.

Naisille riittää kun osaa kommunikoida ja osoittaa että pitää niitä tasa-arvoisina.

Luulen että sulla on ennemminkin itsetunto-ongelmia kuin varsinainen persoonallisuushäiriö.

Naisille riittää kun osaa kommunikoida ja osoittaa että pitää niitä tasa-arvoisina.

Riittää se ehkä hetken, sen verran että panemaan pääsee mutta ei kiinnosta pelkät panot.

Riittää se ehkä hetken, sen verran että panemaan pääsee mutta ei kiinnosta pelkät panot.

Sähän sälli olet, haluaisit suhteen josta naisella ei ole oikeutta perääntyä.

Ei sekään kuulosta reilulta, kyllä suhteen pitää perustua vapaaehtoisuuteen.

Sähän sälli olet, haluaisit suhteen josta naisella ei ole oikeutta perääntyä.

Ei sekään kuulosta reilulta, kyllä suhteen pitää perustua vapaaehtoisuuteen.

Ei vaan haluaisin kestävän suhteen ja nimenomaan vapaaehtoisuuteen perustuvan, se on ihan eri asia kuin semmoisen miehen suhde joka ei anna mahdollisuutta perääntymiseen. Minä annan liiankin helposti siihen mahdollisuuden kun välttelen esim. semmoista että laitetaan lusikoita liian aikaisin samaan laatikkoon ja nainen sitten pitää sitoumiskammoisena kun olen halunnut pitää asiat niin että ilman vaurioita voi helposti lähteä jos haluaa.

Ei vaan haluaisin kestävän suhteen ja nimenomaan vapaaehtoisuuteen perustuvan, se on ihan eri asia kuin semmoisen miehen suhde joka ei anna mahdollisuutta perääntymiseen. Minä annan liiankin helposti siihen mahdollisuuden kun välttelen esim. semmoista että laitetaan lusikoita liian aikaisin samaan laatikkoon ja nainen sitten pitää sitoumiskammoisena kun olen halunnut pitää asiat niin että ilman vaurioita voi helposti lähteä jos haluaa.

Mä luulen että sulla on Ikis oikeasti pirun tylsä avioliitto ja siksi trollailet palstalla vuodesta toiseen.

Jutuissasi ei ainakaan ole päätä eikä häntää.

• mielikuviasi-ovat
        Harmaaritari kirjoitti:

Paljonhan tuollaisia naisia on, jotka ajattelevat täsmälleen samalla tavalla. Heistä voisi löytyä joku, jos haluaisit yrittää tutustua. Aiemmin olet muistaakseni sanonut, ettet halua suhdetta, nyt hiukan raotat ovea ajatuksen tasolla, mutta et käytännössä sitten kuitenkaan?

• mielikuviasi-ovat kirjoitti:

Paljonhan tuollaisia naisia on, jotka ajattelevat täsmälleen samalla tavalla. Heistä voisi löytyä joku, jos haluaisit yrittää tutustua. Aiemmin olet muistaakseni sanonut, ettet halua suhdetta, nyt hiukan raotat ovea ajatuksen tasolla, mutta et käytännössä sitten kuitenkaan?

Niin no siinähän se ongelma onkin kun niihin ei tutustu missään "vahingossa" vaan vaatisi aktiivista hakemista joka menettely taas sitten toisi epäsopivia naisia niin paljon kohdattavaksi että ehtisin niiden kanssa pilata itseni siinä etsiessä enkä olisi enää sopivan arvoinen jos sen viimein löytäisin.

Mä luulen että sulla on Ikis oikeasti pirun tylsä avioliitto ja siksi trollailet palstalla vuodesta toiseen.

Jutuissasi ei ainakaan ole päätä eikä häntää.

Sitähän saa itsekukin luulla ihan mitä haluaa, foliohattuisuudessa ei ole mitään hävettävää nykyään kun likimain kaikki muutkin ihmiset ovat aikalailla sekaisin. Paitsi tietysti minä :D Nyt pitää lähtä nukkumaan, antoisia hattuiluja palstalle itsekullekin.

Sitähän saa itsekukin luulla ihan mitä haluaa, foliohattuisuudessa ei ole mitään hävettävää nykyään kun likimain kaikki muutkin ihmiset ovat aikalailla sekaisin. Paitsi tietysti minä :D Nyt pitää lähtä nukkumaan, antoisia hattuiluja palstalle itsekullekin.

Öitä sullekin ja vaimolle terkkuja.

• mielikuviasi-ovat
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no siinähän se ongelma onkin kun niihin ei tutustu missään "vahingossa" vaan vaatisi aktiivista hakemista joka menettely taas sitten toisi epäsopivia naisia niin paljon kohdattavaksi että ehtisin niiden kanssa pilata itseni siinä etsiessä enkä olisi enää sopivan arvoinen jos sen viimein löytäisin.

Ymmärrän täysin, mitä tuolla tarkoitat. (Jäi tähän vastaamatta aiemmin.) Sopivan etsiminen ei ollut helppoa nuorena, ja vaikeusaste kasvaa vanhempana edelleen.

Siitä huolimatta aivan ihmeellisesti ihmiset löytävät toinen toisiaan, siis tuttavapiirin lesket ja eronneet. Yhdistävä tekijä heissä on mielestäni se, että heidän ammatissaan tapaa paljon ihmisiä, heillä on hyvät sosiaaliset taidot, heillä on myös paljon harrastuksia, joissa käy samantyylisiä ihmisiä kuin he itsekin ovat. Eivät he ole nettideiteillä käyneet, siinä varmasti iskee uskonpuute aika nopeasti ja kyynisyys.

• Muija.maalta
        Harmaaritari kirjoitti:

Haluat suhteen, mutta et sitoutua? Haluat olla varma, mutta kuitenkin pidät takaoven auki, että karkuun pääsee. Haluat olla varma, ettei sinuun satu missään vaiheessa millään tavalla. Olet kyllä tehnyt aivan oikean ratkaisun, kun pysyttelet yksin. Tosin en ymmärrä tuota omakehua, miten olet naisten mieleen, mutta et kuitenkaan löydä itsellesi sopivaa naista. Tosin, jos sulla olis nainen, et ehtisi viettää aikaa tällä palstalla 24/7 haaveilemassa menneestä maailmasta. Kun ei uskalla, ei mitään saavutakkaan. Parisuhde on aina riski, ikinä ei tiedä toimiiko homma loppupeleissä.

• LittleSunshine

No tuossa sä listasit itsestäsi hyviä asioita. Mitä "huonoja" ominaisuuksia sulla on?

• ujot_nöösipojat

Tossahan se sanoi että "vähän ujo".
        Aiaiai, iso turnoff heti!

• LittleSunshine

No ei se mun mielestäni mikään huono ominaisuus ole...

• LittleSunshine kirjoitti:

No ei se mun mielestäni mikään huono ominaisuus ole...

Kyllä on. Vaikkei naista ujous haittaisikaan, niin silti kontaktin ottaminen ja aloitteellisuus ovat miehen vastuulla.

• Lerppamuna

Vaikka näyttäisit paperilla hyvältä, niin se ei takaa naisonnea. Ekana tuli mieleen rohkeus, supliikki ja naisten käsittelytaidot. Jos ne puuttuu, niin vaikeeta on

• Fekfmsdklfmkldfmkldf

Luonteeton mies taas kerran. Jos maailma olisi sims-peli olisit joku hahmo sivukylillä, prototyyppikirjastosta repäisty ja lätkäisty maailmaan vain jotta katukuvassa olisi enemmän liikettä.

Vedä edes huumeita kunnes kuuppa leviää seinille. Sitten koostat harhoistasi elämänfilosofian jota alat käyttämään koukkuna ja muutut kiinnostavaksi ainakin joillekin naisille. Tai kiinnity johonkin tunteeseen ja elä sen kautta, viha on ihan toimiva - tai ainakin toimivampi kuin se mitä sinulla on nyt.

• Pitää olla joku biledani että löytää hohhoijaa

• fla.vio

Olet ehkä jälkeenjäänyt. :D

• fla.vio kirjoitti:

Olet ehkä jälkeenjäänyt. :D

Imartelija palstalla.

• nehäneivätlopu

Tunnen useampia samanlaisia miehiä. yksi on niin kiinni töissään ja projekteissaan, että ei jätä vapaa-aikaa yhtään ylimääräistä, haalii kaiken aikansa täyteen. Oikein hyvä mies.

Toinen ei näe eikä kuule, jos joku on hänestä kiinnostunut, silti naisia hyörii ympärillä liikaakin. Mutta mies ei varmaan edes huomaa, Tai kuule tai näe, miten kenenkään silmiä aukaista,.

Sitten on yksi joka säälii itseään jatkuvasti, ja alentaa itseään, mutta jokainen tuttu tietää tismalleen, millainen missityyppi on miehelle mieleen. Mies juoksee niiden perässä, eikä ole tutustunut edes työkavereihin, kun on niin tiukka seula kuka on ok ihminen.

Sitten on yksi, joka ei näe naisia ihmisinä, jolla on ominaisuuksia vaan ulkoisen kautta, ei tutustu kehenkään joka on ns. saatavilla eikä ymmärrä, että yhdessäolo on jotakin jakamista tai tekemistä, kuin sitä, että miltä näyttää. Sitten kun löytyy sopiva ulkonäkö, naiset ei pysy, koska mies ei tajua, että se ei riitä, että vaan näyttäytyy parina kun mitään yhteistä ei ole eikä sitä voi edes kehittyä, kun ei mitään jaa tai tee yhdessä.

Sen lisäksi tunnen pari miestä, jolle oma habitus on se ykkösrakkaus ja tulee aina olemaan. Se on ulkonäkö, urheilu, muodikkaat harrastukset, menevän oloinen ja tyylikäs elämä, mutta kumpikaan ei sitten kiinnostu yleensä koskaan muista ihmisistä, ei edes ystävinä, koska aika menee siihen oman habituksen kiillottamiseen ja itsensäkorostamiseen. Seuraa riittäisi, mutta kun se oma itse on se suurin kiinnostuksen kohde, niin miten sellaistakaan neuvoa, et kiinnostu edes joskus jostakin toisesta ihmisestä tai yhtään oman navan ympäriltä laajemmasta maailmasta. Ihmisiä, jotka ei koskaan edes kysy kenestäkään muista yhtään mitään. Pää on täynnä itseään. Hyvät olis raameiltaan, mutta sitä ykkösrakkautta omaa napaa ei voita mikään.

Ja vielä tuli yksi mieleen, jonka kaveripiiri on niin rajoittunutta, että tää munaton mies välillä tuntee, välillä ei uskalla tuntea naisia, koska kaverit..
      Näitä on.

• ghui

Kyttäätkö myös naapureitasi, kun tunnut tietävän tuttavienkin asiat melkoisen hyvin?

• Näinhän.se.on

Tässähän analysoitiin palstamiehet varsin tyhjentävästi 😁😁😁

• uyhjvhuy

Et tee tarpeeksi aloitteita tai vie niitä tarvittavan pitkälle, siitähän se aina on kiinni.

• muutama-ajatus

Tietenkin noin lyhyestä kuvauksesta on epäreilua sanoa mitään analyysiä, mutta pieni tuntemus tuli, että puuttuisi jonkinlaista särmää. Katoat ehkä massaan, niin mielipiteillä/ajatuksilla, kuin ulkoisestikin (pukeutumisella). Ei tarvitse olla korostetusti erilainen, vaan ihan pienikin positiivinen irtiotto harmaasta massasta voi herättää jonkun naisen kiinnostuksen. Ei kuitenkaan kannata feikata, eli yrittää olla jotain, mitä ei normaalisti ole, muuten se kiinnostus kadonnee. Tuo enemmän esiin kuka ja millainen olet. Jokainen on oma erityistapaus, mutta, jos sitä ei mitenkään tuo esiin, ei sitä kukaan saa tietääkään. Miehenkään ei tarvitse olla kovinkaan sosiaalinen, tai edes aloitteen tekijä, ujokin saa olla, mutta jotain pitää antaa itsestään ulospäin, oli se sitten tehty kirjoittamalla, puhumalla, pukeutumisella, tai jollain muulla tavalla. Sen verran rohkeutta ainakin tarvitsee.

• Olipas Makoisa MakuPala.. ;P

Näinhän se just on MolemminPuolisesti.. Mut.. Kiinnostus/Huomaaminen hukkuu/katoaa yleensä hetkessä, jos/kun se ei johda siitä eteenpäin syystä tai toisesta.. Ja näin monesti tapahtuu satunnaisissa kohtaamisissa yms.. ;P

• Sattumamies-85

Kaikki nämä ns. "kunnolliset miehet" jotka valittavat että eivät saa parisuhdetta, unohtavat aina että suhteen alun ehdoton edellytys on erottua joukosta. Jännämiehistä loputtomiin jauhavat palstajyrät sitten aina toteavat tähän että pitää ruvata jännittäväksi puolirikolliseksi juopoksi että naiset kiinnostuvat. Todellisessa elämässä ei kuitenkaan tietenkään tarvitse tehdä mitään näin radikaalia vaan löytää vain se yksi pieni juttu joka erottaa sinut niistä sadoista muista tavallisista kunnon miehistä ja toisaalta liittää sinut jotenkin naiseen. Kun olet saanut naisen huomaamaan sinut ja tuntemaan että teillä on jotain yhteistä, siitä on paljon helpompi jatkaa varsinaisen suhteen luomista.

Ja kyseessä ei tarvitse olla mikään keinotekoinen juttu vaan se yhteys voi löyty ihan sattumaltakin. Otan esimerkiksi itseni. Tapasin kerran ravintolassa mukavan näköisen naisen ja melkein heti kävi ilmi että hän on opiskellut erästä vähän harvinaisempaa alaa. No minun setäni sattui olemaan samalla alalla ja nainen myös tunsi työkuvioiden kautta hänet. Onnekseni naisella oli myös kuva sedästäni mukavana miehenä joten alitajuisesti tämä sama mukavuus varmaan tarttui minuun. Vielä kun sitten satun tietämään tästä alasta enemmän kuin moni tavis, meillä riitti juttua heti asiasta josta nainen harvoin sai puhua ulkopuolisten kanssa.
      No tästä sitten lopulta syhtyi ihan pitkäkin suhde enkä todellakaan usko että olisin hänet saanut jos olisin ollut muuten samanlainen tavis mutta jonka kanssa hänellä ei olisi ollut tätä muuta kautta tullutta yhteyttä.

Toisen naisen tapasin niin että hänen koiransa näykkäisi minua jalkaan kun lenkkeilin ohi. Menimme naisen luo paikkaamaan jalkaa ja siinä sitten juteltiin koirista joita minullakin on ollut ja joista kovasti pidän. Vaihdoimme puhelinnumeroita jos tulee jotain lääkärikuluja mutta lopulta sovittiin sitten treffit kun viestiteltiin onko jalka parantunut. Ilman tuota puremaa ja "koirayhteyttä" tuskin olisi mitään tullut.

Ja korostettakoon että kertaakaan en ole onnistunut iskemään yhtään naista niin että olisin vain jutellut niitä näitä ilman että mitään eritysitä yhteyttä olisi löytynyt eikä kukaan nainen ole aktiivisesti muuten osoittanut kiinnostusta ihan vain sattumalta.

• jhtgre

Totta, aivan kuten romanttisen tutustumisen edellytys on ulkonäöllisten standardien täyttäminen.

• pyhäkolminaisuus
        jhtgre kirjoitti:

Totta, aivan kuten romanttisen tutustumisen edellytys on ulkonäöllisten standardien täyttäminen.

Sekä status ja resurssi standardien

• nallekarkit

Vittumainen juttu. Itse oon lyhyt erakko ja aika negatiivinen luonteeltani. Silti seuraa ollis vaikka muille jakaa. En varmaan mikään komea, ennemmin ruma.

• Lemmenkäinen

Lähde pariksi viikoksi Pattayaan niin asiat järjestyy !

• Kyllä löytyy kun käyt juhlimassa esim samasta tykkäävä voi löytyä jo festarilta. Sieltä löysi sisarpuoleni ja velipuoli puolisot.

• suuuuuu

Sinun suu on samannäköinen kuin sillä joka on Suomen Madin kannessa ;)

• super-atm kirjoitti:

Olet varmasti yhtä kaunis kuin tuo.

http://mesta.net/wp-content/uploads/2014/05/mad.jpg

Tyttöäni toissavuonna harmitti kun näytän hänestä Belalta eli kanottarelle. Muistutin hänestä tulevan yhtä kaunis koska hän on tyttäreni.
        http://m.imdb.com/title/tt0101414/mediaviewer/rm2858358784

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe