http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201705042200120073_ir.shtml
Miehet valittaa ettei ketään löydy mutta katoavat kuitenkin.
Miksi miehet ei halua seurustella?
72
2694
Vastaukset
- LuulevatLiikoja
Koskapa miehet ovat nykyään hypergamisia.
- Pahamies111
Iidan tilanne on melko epäuskottava. En tunne miestä joka jättäisi vastaamatta ellei nainen ole käytännössä antanut ymmärtää että minkäänlaista kiinnostusta ei todellakaan. Ja moni mies yrittää senkin jälkeen.
" Iida ihastuu, jopa rakastuu. Tapailu saattaa kestää esimerkiksi useamman kuukauden, jolloin oletus mahdollisesta seurustelun aloittamisesta ei ole liioiteltu ajatus."
Tapaillaan useita kuukausia ja ei seurustella, kuulostaa että Iida yrittää sitouttaa jotain supersuosittua kaveria, joka pitää Iida...no tiedätte itsekin minkä vuoksi.- LuulevatLiikoja
Lyllä tuota tekevät aivan tavalliset miehet.
Mikä lienee elämän sietämätön keveys ja ahdistus. Naapurilla aina mielenkiintoisempi vaimoke. - Pahamies111
Tavallisella miehellä ei ole varaa valita seurustelukumppaneita. Pahoittelen suorasanaisuuttani, mutta jonkin verran kuitenkin tiedän, että miehet välttelevät mm. yh-äitejä tai todella ylipainoisia naisia.
- LuulevatLiikoja
Pahamies111 kirjoitti:
Tavallisella miehellä ei ole varaa valita seurustelukumppaneita. Pahoittelen suorasanaisuuttani, mutta jonkin verran kuitenkin tiedän, että miehet välttelevät mm. yh-äitejä tai todella ylipainoisia naisia.
Mitä olen itse huomannut tuttavistani, ne yh:t kelpaavat, jopa ylipainoiset. Jopa he, jotka ovat kumpaakin. Tavallisen, sanotaan nyt vaikka "kiltin", vaikka olisi kauniskin, mahdollisuudet ovat huonot. Olemattomat, jos ei osaa itseään markkinoida.
Tässä on myös jokin ilmiö, että jos nainen on kelvannut jollekin, kelpaa myös muille. Jos sperma hiukan helmoissa tuoksuu, on tosi kuumaa kamaa. - ghfhgfhgfhgfjhgfj
LuulevatLiikoja kirjoitti:
Mitä olen itse huomannut tuttavistani, ne yh:t kelpaavat, jopa ylipainoiset. Jopa he, jotka ovat kumpaakin. Tavallisen, sanotaan nyt vaikka "kiltin", vaikka olisi kauniskin, mahdollisuudet ovat huonot. Olemattomat, jos ei osaa itseään markkinoida.
Tässä on myös jokin ilmiö, että jos nainen on kelvannut jollekin, kelpaa myös muille. Jos sperma hiukan helmoissa tuoksuu, on tosi kuumaa kamaa.Tässä TODELLA mielenkiintoinen näkemys, joka on sivuutettu täysin..
Olen usein ajatellut, etteivät liian kiltit naiset saa varmaan huomiota, vaikka aina niiden perään täällä itketään???? Eihän palstan miehillä ole edes kilpailijoita?
Itse en voi sanoa olevani mitenkään täydellinen, mutta yksin ei ole tarvinnut olla koskaan. Panostan ulkonäkööni ja seksiin. Hyvin on ollut varaa valita miehiä juuri siihen parisuhteeseen...
- Pyöräilijämies
Olen mies, ja haluan seurustella.
Case closed. - Pillujen--asiantuntija
Lyylit luulee ulkonäöstään liikaa. Lyylien pitäsi tajuta omat tasonsa, miehet olleet Iidaa parempi tasoisia ja jättäneet. Iidan pitää kelpuuttaa niitä rumempia miehiä.
- Dybddcidbgxg
Uskoisin että naisten passiivisuus alitajuisesti lyö jarrut kiinni. Kun mies on yksipuolisesti pyrkinyt suhteenluontiin ja naisen yhteyteen hän on luultavasti jo aika luilla jo siinä vaiheessa kun saa jonkinlaisen yhteyden naiseen. Jos nainen ei tee osaans mies kokee että nainen ei yritä läheskään yhtä paljon kuin hän ja katoamistemppu tapahtuu yksinkertaisesti väinpitämättömyden ja kertyvän turhautumisen kautta ja mielenkiinto siirtyy muualle.
Nainen puolestaan ei uhraa ylimääräistä energiaa ja hänelle kaikki vain tapahtuu kunnes lakkaa tapahtumasta. Sitten nainen ihmettelee hetken ja etsii uuden miehen joka panostaa taas valtavasti saadakseen huomion.
Naiskollektiivilla on kirjaimellisesti valtava alijäämä kannetun vastuun määrässä. Tuo velka on niin suuri että kokonainen sukupolvi on lopettanut panostamasta naisiin.- LuulevatLiikoja
Korjaus: "kokonainen suomalainen sukupolvi".
- Fwefnfjdjsdfsdfdfdfdf
No voidaan laajentaa ilmiö kaikkiin moderneihin länsimaihin joissa feminisaatio on tosiasia. Näissä maissa naisen ei tarvi yrittää, vain olla - joka tekee kaikista suhteista epäsuhtaisia jos ajatellaan ihmisiä tasa-arvoisina. Samalla on luotu miehiä syyllistävä dialekti joka asettaa meille velvollisuuksia naisentavoittelussa - jos emme tavoittele tarpeeksi (nuole naisegoa) väsymykseemme saakka olemme "heikkoja", jolloin nimenomaan miesten näännyttäminen naisenjahtaamisessa on ikäänkuin aikamme henki. Naiset puolestaan liitelevät suhdemaastossa täysin vapaana vastuusta ja heille on annettu oikeus syyttää miehiä.
Mitään tervettä tai järkevää tai rakentavaa ei tässä ole. Naisten pitäisi kantaa taakkansa tutustumisessa ja miellyttää potentiaalisia miehiä (myös perushyviä miehiä, ei vain niitä "to-die-for" pahapoikakomistuksia) jotta tasapaino säilyisi ja suhteeseen uhrattu energia olisi yhteistä eikä naisten miehiltä lainaamaa ilman takaisinmaksuvelvollisututa.
Mulla tuli Iidasta mieleen tuote jota hän tarjoaa miehille parisuhteeseen. On ulkonäköä, fiksuutta, pirtsakkuutta, itseluottamusta ja määrätietoisuutta mutta kuka tai mikä hän on sisältä.
Julmaa sanoa, mutta olen törmännyt naisiin joissa ei ole sinällään mitään vikaa, mutta toisaalta ei ole ollut mitään syytä miksi haluta heistä muuta kuin seksiä.
Suhde ei ala sillä että ihmisessä ei ole mitään vikaa, vaan se alkaa siitä että heissä on jotakin ainutlaatuista. Jos ajatellaan rivissä sata samanlaista juomalasia joista 99 on täysin virheettömiä, ja yhdestä on lohjennut pala reunasta, niin vain se josta on lohjennut pala reunasta on ainutlaatuinen. Kaikki muut samanlaisia.- LuulevatLiikoja
Kaunis ajatus, mutta kuten saamme palstaltakin lukea, lohjenneet eivät kelpaa.
LuulevatLiikoja kirjoitti:
Kaunis ajatus, mutta kuten saamme palstaltakin lukea, lohjenneet eivät kelpaa.
Minä tiedän että noin se oikeasti menee. Jotta jokin voisi olla kaunista, siinä pitää olla jotakin joka tekee siitä uniikin ja persoonallisen.
Tämän palstan katkerat ätmit ulvovat vain tuskaansa.- Muija.maalta
Lohjenneet ovat käytössä kuluneita ja siksi heitetään pois, koska kukaan ei huoli. Sillä ei ole merkitystä, miten uniikki se on tai persoonallinen, se näyttää käytetyltä. Tälläkin palstalla vouhottaa muutama mies sitä, ettei nainen saa olla käytetty, lapset on pahasta ja mielellään neitsytkin pitäisi olla.
Ehkäpä Iida vain ei ole kiinnostava, vaikka ulkonäkö ja muut ominaisuudet olisikin kohdallaan, niin ei vaan pitemmän päälle kiinnosta. Ja tekeehän naisetkin samaa, hengaillaan yhden kanssa ja samaan aikaan on verkot vesillä koko ajan. Jos löytyy parempaa, niin surutta vaihdetaan. Miksi ei olisi miehiä, jotka toimii samalla tavalla? Yksi tuttu on jäänyt koukkuun nettideittailuun ja säätää monen kanssa yhtäaikaa, lopputulos on aina sama, hän jää yksin. Sitten itketään, miksi kukaan ei tykkää, aina käy näin. Niin, miksiköhän...? Muija.maalta kirjoitti:
Lohjenneet ovat käytössä kuluneita ja siksi heitetään pois, koska kukaan ei huoli. Sillä ei ole merkitystä, miten uniikki se on tai persoonallinen, se näyttää käytetyltä. Tälläkin palstalla vouhottaa muutama mies sitä, ettei nainen saa olla käytetty, lapset on pahasta ja mielellään neitsytkin pitäisi olla.
Ehkäpä Iida vain ei ole kiinnostava, vaikka ulkonäkö ja muut ominaisuudet olisikin kohdallaan, niin ei vaan pitemmän päälle kiinnosta. Ja tekeehän naisetkin samaa, hengaillaan yhden kanssa ja samaan aikaan on verkot vesillä koko ajan. Jos löytyy parempaa, niin surutta vaihdetaan. Miksi ei olisi miehiä, jotka toimii samalla tavalla? Yksi tuttu on jäänyt koukkuun nettideittailuun ja säätää monen kanssa yhtäaikaa, lopputulos on aina sama, hän jää yksin. Sitten itketään, miksi kukaan ei tykkää, aina käy näin. Niin, miksiköhän...?Totuus näiden palstavouhottajien kohdalla lienee se, etteivät he ole koskaan pitäneet naista sylissään ja tunteneet rakkautta. Noista lähtökohdista nainen on kuva ja lista ominaisuuksia, ei ihminen.
En minä tiedä Iidasta mitään, mutta olen kyllä itsekin tavannut "virheettömiä" naisia joista ei löydy persoonaa. Siksi heitin veikkaukseni.- Muija.maalta
A.Palstamäki kirjoitti:
Totuus näiden palstavouhottajien kohdalla lienee se, etteivät he ole koskaan pitäneet naista sylissään ja tunteneet rakkautta. Noista lähtökohdista nainen on kuva ja lista ominaisuuksia, ei ihminen.
En minä tiedä Iidasta mitään, mutta olen kyllä itsekin tavannut "virheettömiä" naisia joista ei löydy persoonaa. Siksi heitin veikkaukseni.Tämä voi pitää paikkansa, sitä haavekuvaa hehkutetaan ja unohdetaan, että oikeassa elämässä harvoin haaveet toteutuu. Kun rakastuu ei ne pienet viat merkkaa mitään, pitää osata joustaa ja tehdä kompromisseja. Jos vain tiukasti pitää kiinni omasta haavekuvastaan, on onnellisin yksin, koska täydellinen ihminen voi kokea onnea vain toisen täydellisen kanssa.
- tasost.kiinni.kuten.aina
Jotenkin ihan helvetin turhauttavaa lukea tuollaista juttua kun itse miehenä haluaisi ja pystyisi sitoutumaan.
Tulee fiilis että Iida on todellakin yrittänyt vain niitä tasokkaimpia pelimiehiä jotka ei tietenkään halua sitoutua.
Naisten ongelma on se että he ensisijassa haluavat sen kaikista tasokkaimman miehen, fakta on että heikompitasoisemmat miehet haluaisivat sitoutua kyllä mutta Iida ei edes näe heitä.Koko tasoajattelu on täyttä bullshittiä, suhde vaatii inhimillisen ulottuvuuden ja sen tunnistaminen ei kuulu tasoteoriaan.
- hän.on.reikä
tinderityttö vauhdissa ja varatuille miehille antaa itsensä reijäksi eikö tyttö tajua että tyttöä käytetään hyväksi ja kun puhuu seukkaamisesta niin varatut miehet häipyvät samoin sinkkumiehetkin ei tindereistä yms haeta vaimoa vaan tyttöä helppoa antavaista jota saa sitten oikein käyttää hyväkseen ilman tunteita mutta leikitään että olisi tavallinen nainen niin eikö se jo kerro että kipinä puuttuu jos viikkoja kuukausia vaan tapaillaan niin kipinä puuttuu ja jos on kipinää niin ei siinä kauan tapailla kun kumpikin haluaa seurustella ja rakastuvat toisiinsa mutta tinderityttö tuo on eikä edes tiedä missä miehet asuu vaan ei saa puhelimella tai tietokoneella enään yhteyttä niin ei tindereistä yms löydä kunnon miehiä ja naisia niin eikä tindereistä haeta kun seksiseuraa ja nekin samat tyypit vuodesta toiseen siellä mutta tuo nainen tietää kyllä kun itseään miehille tarjoaa ilmaiseksi tai maksua vastaan mutta tarjoo kummiskin itseään
- 121212121212
Siinä kuva iidasta.
https://static.ilcdn.fi/tosielamaa/iida50405JOB_ir.jpg
Pystyn jo kuvittelemaan miltä ne jättäjämiehet näyttävät. Suosittuja miehiä, komeita ja sosiaalisia. Todennäköisesti pelimiehiä. Toki Iidan omissa silmissä tavallisia.
"Vika ei ole sinussa vaan minussa", "en nyt pysty tähän", jne ovat pelimiesten vakioselityksiä joilla panosta tai väliaikaisnaisesta pääsee helposti eroon aiheuttamatta ylimääräistä draamaa.
Iida on nätti, mutta se ei riitä. Miesten kärkijoukolla riittää valinnan varaa.
ps.
"Minulla on isääni liittyvä hylkäämiskokemus lapsuudestani ja mietin joskus asiaa sitäkin kautta, Iida toteaa."
Miksi en ole yllättynyt?
Kaikki merkit täsmäävät pelimieskuvion kanssa.- Pahamies111
""Minulla on isääni liittyvä hylkäämiskokemus lapsuudestani ja mietin joskus asiaa sitäkin kautta, Iida toteaa.""
Mielestäni tasoteoria on hyvä vaihtoehto esim. psykoterapialle kun puhutaan ihmissuhdeongelmista. Esim. jos joku valittaa pariutumisongelmaansa, tasoteoria kehottaa nostamaan tasoaan (esim. vaatteet, kuntoilu ja tiettyihin paikkoihin hakeutuminen). Psykoterapia voi taas tarjota vaikkapa lapsuudesta tarttuneen ongelmapesän käsittelyn kautta "tajuamisen", että vaikkapa tuntemattomille naisille voi mennä juttelemaan ja itseään ei tarvitse häpeillä.
Lopputulos voi olla ekvivalentti, tie siihen vain erilainen. Toisille sopii ehkä toinen ja toisille toinen.
Ongelmana on sen "kova" lähestymistapa (vaikea hyväksyä omaa tasoa) ja toisaalta monia pariutumisilmiöitä on vaikea selittää, esim. miksi joku rakastuu aina renttuun. - Olen.herrasmies
"Vika ei ole sinussa vaan minussa", "en nyt pysty tähän",
Ovat muuten helvetin hyviä selityksiä. Nainen ei loukkaannu, mies ottaa miehekkäästi syyn niskoilleen. Herrasmies näkee vaivaa hyvän syyn keksimiseen, törkimykset vain katoavat.
- jottatiedämme
Ehkä miehille selvisi, että tuokin likka on ollut mamujen käytettävänä. Kukaan itseäänkunnioittava mies ei suostu mihinkään vakavempaan mamupatjan kanssa, seksiäkin harrastaessa kannattaa olla vähintään se kaksi kondomia.
- Normimies38
Voin kertoa miksi. Naiset ei koskaan sano suoraan tykkääkö miehestä vaan miehen pitää arvata eleistä ja ilmeistä mitä nainen ajattelee. Ei sitä jaksa sellaista ilme peliä, miksi naiset ei puhu suoraan tunteistaan. Minulla ollut 6 alkavaa suhdetta mutta naiset ei saaneet sanaa suustaa, itse sanoin suoraan että haluan seurustella ja jos nainen ei sano samaa niin otan todella nopeasti jalat alle.
- 987987098708
Sama juttu! (Olen kyllä nainen.)
Jos alkaa vähänkin jotain venkoilua, lähden. Silloin en ole kiinnostanut tarpeeksi.
- sinklerinlista
Jos nainen on liian kiinnostunut tai ei tarpeeksi kiinnostunut, liian kiinnostava, ei tarpeeksi kiinnostava, liian vahva, liian heikko, liian läski, liian laiha. Aina sille joku syy on.
http://teoriamiehista.blogspot.fi/ - crux
Naisten toimintaa ei tietenkään saa koskaan kritisoida joten vika on aina miehessä. Entä jos tämä Iida ei olekaan liian ihana, vaan liian pinnallinen, liian hölmö, liikaa tenttaava tai liian energiasyöppö. Mies voi olla huono sängyssä joten ehkä sama mahdollisuus voi olla myös naisen tapauksessa. Onhan se tietysti kummallinen ajatus että naisissakin voisi olla vikoja, varsinkin tässä yhteiskunnassa jossa hyvyys määräytyy niillä mittareilla jotka naiset ovat määrittäneet.
Ehkä Iida haluaa jatkossakin toimia kuten on tähänkin saakka toiminut. Ja ainoa johtopäätös joka tekee tuosta rationaalisen, on päätellä että yhdessä naisessa tai hänen toiminnassaan ei voi olla vikaa, vaan vian oltava viidessä eri miehessä.
- totuuskomissio
Eiköhän se lähde siitä tytön asenteesta, tässä on aikalailla homma tiivistettynä;
"Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä. Heidän vikansa on se, että he ovat kävelleet onnensa ohi. He eivät ole nähneet mitä ovat menettäneet ja se jos mikä on iso vika. Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true", Iida kirjoitti. " - Sinkkumies---
Miesten syyksi taas kaikki. Naisissa ei mitään vikaa ole. Jos iida on tapaillut monia miehiä ja miehissä muka aina vika. Ei varmasti ole, kyllä iidassakin jokin mättää, miksi naiset e tunnusta vikojaa.
- ggfdfgfdgfdgdf
http://www.vauva.fi/keskustelu/2861065/miksi-tama-nuori-nainen-ei-kelpaa-miehille
Vauva-foorumilla asiaa käsitelty myös, tässä sieltä hyvä kommentti:
"Nopea veikkaus:
Tapailee liian haluttuja miehiä, joilla olla enemmänkin vientiä, jolloin tämä kyseinen nainen ei vaan riitä heille.
Tuo nainen on monien hyvienkin miesten mielestä varmasti hyvä paketti kaikin puolin, ja ihan varmasti saisi pitkän suhteen, kun lopettaisi niiden "menevien" miesten tapailun.
Vaikkei täällä saa tasoteorioista puhua, niin jos viisi tapailua karahtaa kaikki miesten aloitteesta, niin kyllä tässä nainen etsii liian tasokasta seuraa."
Samaa mieltä. Yleensäkin ottaen ei tavismiehillä ole edes varaa antaa pakkeja. Jos nainen saa 5 pakit putkeen miehiltä niin miehet on sellaisia joilla naisia varmasti riittää..- totuuskomissio
Tuskin noin. Miehenä jolla on vientiä en viitsi tapailla naisia joiden kanssa en oikeasti halua olla.
Kyllä kyseessä on se että tutustumisen myötä naisesta paljastuu piirteitä joita voidaan pitää ei toivottavina.
- herkkäjaitkevämies
Seurustelen tällä hetkellä kolmen naisen kanssa. Yritän pitää sen tuossa määrässä kun aina joku niistä jättää minut ja sitten minä itken kahta muuta naista vasten. Joten turha väittää ettei kaikki miehet halua seurustella.
- sounds.wise
Kuulostaa järkevältä. Itse tein viimeksi niin että kun olin käynyt naisen kanssa 3 kertaa treffeillä niin pistin kaikki tinderit sun muut seuranhaut kiinni. Ei olisi kannattanut, naisilta tulee aina pakit, on vain ajan kysymys. On erittäin ikävää tippua tyhjän päälle kun on jo ehtinyt ihastumaan henkilöön. Muiden naisten tapailu samaan aikaan vähentäisi omaa kiintymistä niin pakkien saaminen ei tuntuisi ihan niin pahalta.
- EiEnääIkinä
Miehet eivät halua seurustella koska he tahtovat panna kaikkea mikä liikkuu ja seurustelu tuota puuhaa haittaa. Miehet on sikoja, paskakasoja, kuolkaa pois!
Jotkut miehet ja naiset juu.. Ja jotkut miehet ja naiset ei.. Jne.. ;P
Kannattaa tarkastella hyvin..hyvin tarkkaan myös omat toimintatavat yms.. Olen 100% varma, että niissä(kin) on ollut vikaa..vikaa.. ;D
- ei.kelpaisi.mullekaan
https://www.instagram.com/p/BR41XaUAhh1/
Eikun nyt voidaan lopettaa spekulaatio, nainen on lihava.
En oikein ymmärrä miten kehtaa pohtia omaa kelpaavuuttaan kun ei ole pitänyt itseään edes hoikkana.- Naisasialooser11
Totta, on survonut nuo sianreitensä ja hyllyvän perseensä tiukkoihin farkkuihin. Voin vain kuvitella miltä näyttää alasti, ei ihme että top20% miehiä ei kiinnosta käyttää häntä kuin hätäpanona.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Asia on niin että nainen päättää haluaako olla miehen kanssa. Mies ei koskaan päätä. Naisen tulee kertoa haluaako seurustella ja mies aina odottaa kelpuuttaako nainen. Miehet ei minnekään katoa, nainen on vain antanut tylyt pakit.
Mies voi kelpuuttaa seksiin monentasoisia naisia, mutta suhteeseen kyllä vaaditaan tasokasta.
- ätmi166cm
Jos nainen käy useilla kymmenillä treffeillä ei kelpaa suhteeseen niin nainen on silloin ruma.
- Flwemflkmksdkldfmk
Päätellen siitä että missään kuvassa ei Idan leukaa näy - niin väitän niitä olevan kaksin kappalein.
- 121212121212
Aajttelin että kohdellaan Iidaa silkkihansikkain, mutta käytyäni lukemassa ko. blogipostauksen joudun riisumaan käsineet.
"Tapasin hänet syksyllä 2015, se oli ihastumista ensi silmäyksellä. Hän vitsaili jo ensi tapaamisella muuttavansa luokseni. Vietimme hänen synttäreitään syöden sushia luonani. Annoin hänelle hiusvahaa lahjaksi. Hän oli suomenruotsalainen ja hän tykkäsi laittaa tukkaansa. Hänen vartalonsa ja pukeutuminen oli juuri minun makuuni täydellistä. Hän vei minua oopperaan ja upeaan ravintolaan."
"Sitten tuli Lauri, häntä en voi koskaan unohtaa. Hänen kanssaan nauroin katketakseni. Hän oli juuri sellainen kuin halusin, fiksu ja hauska, itsevarma ja otti sen minkä halusi. Hän etsi täydellistä naista, josta täyttäisivät hänen kaikki 50 toivettaan. Hänellä oli ihan lista."
"Sitten tapasin Mikon. Hän se vasta olikin täydellinen. Hän kertoi minulle olevansa värisokea punaiselle ja vihreälle ja silti minulla oli ensi treffeillä punainen takki, se nolotti. Hän oli juuri sellainen kuin miehen toivoin olevan, lihaksikas, isokokoinen ja ajotaitoinen."
"Sitten tapasin turkulaisen. En ollut ajatellut, että tapailisin ketään niin kaukana asuvaa, mutta hänen takiaan olin valmis joustamaan. Hän oli täydellinen, hän kävi salilla ja piti huolta ruokavaliostaan, Hän oli pitkä kuin mikä."
"Sitten tapasin seinänaapurin, ihan sattumalta vain. Hänhän se vasta komea olikin."
"Viimein tapasin hänet, josta tiesin, että tässä se nyt on. Hänen kohdallaan kaikki meni eritavalla. Hän oli kiinnostunut minusta oikeasti ja minun ajatuksistani. Nautin keskusteluistamme, jotka olivat usein syvällisiä ja filosofisia. Kävimme kahviloissa ja hän tarjosi. Suutelimme vasta kuukauden tapailun jälkeen, jolloin hän jäi yöksi. Hänen ponnarinsa unohtui minun sänkyyn. Hänen kotinsa oli upein miesasunto, jossa olin käynyt, täydellisesti omaan sisustukseeni sopiva. Näin meidät jo yhteisillä matkoilla rinkat selässä. Nauratti miten täydellisen miehen olin tavannut ja vielä univormullisen! Olin jokaisen ihastumiseni kohdalla ajatellut miehen olevan täydellinen match, mutta jokaisesta oli myöhemmin ilmennyt vikoja. Hänen kohdallaan sekin oli toisin. Hänen kohdallaan kaikki oli toisin."
"Usein olen päätynyt ajattelemaan mikä minussa on vikana, kun kaikki päättyvät aina samalla kaavalla. Mitä helvettiä teen väärin, kun deittailu menee aina näin perseilleen? Viime aikoina sille on jo ystävien kanssa naurettu, kun ei enää jaksa itkeä. Tosin loppuen lopuksi olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä. Heidän vikansa on se, että he ovat kävelleet onnensa ohi. He eivät ole nähneet mitä ovat menettäneet ja se, jos mikä on iso vika. Sen vuoksi ostin minulle paidan, jossa lukee "too good to be true"."
Iida. 5 minuutin lukemisen jälkeen pystyn listaamaan mikä sinussa on vikana. Siihen kylläkin menee pidempi aika kuin 5 minuuttia.- 121212121212
Vetää kyllä sanattomaksi.
Tässä on nykypäivä pienoiskoossa. Vähän pyöreä lastentarhan täti ajattelee nousevansa sinkkubloggaamalla seurapiirikuningattareksi ja ihmettelee miksei yksikään pitkä, komea, lihaksikas, itsevarma, määrätietoinen, sosiaalinen, hauska, suosittu, menestynyt ja rikas unelmien prinssi tule tarjoamaan 150 euron illallisia ja unelmien elämää 500m2 kivitalossaan.
Miehet :/ 121212121212 kirjoitti:
Vetää kyllä sanattomaksi.
Tässä on nykypäivä pienoiskoossa. Vähän pyöreä lastentarhan täti ajattelee nousevansa sinkkubloggaamalla seurapiirikuningattareksi ja ihmettelee miksei yksikään pitkä, komea, lihaksikas, itsevarma, määrätietoinen, sosiaalinen, hauska, suosittu, menestynyt ja rikas unelmien prinssi tule tarjoamaan 150 euron illallisia ja unelmien elämää 500m2 kivitalossaan.
Miehet :/Yksittäistapaus!!!.. ;D
Koita nyt jo Uskoa, että Tämä on Vain Yksittäistapaus, joka sopii PalstaTotuuksien kanssa YksiYhteen.. ;D- flowersreally
Lainausten mielenkiintoisin kohta: "Hänen ponnarinsa jäi minun sänkyyni."
Käyttääkö miehet hiuslisäkkeitä (enkä nyt tarkoita mitään pekkarisia) - Rose_91
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Yksittäistapaus!!!.. ;D
Koita nyt jo Uskoa, että Tämä on Vain Yksittäistapaus, joka sopii PalstaTotuuksien kanssa YksiYhteen.. ;DOn myös mahdollista, että kirjoitus on tehty tahallaan tuommoiseksi, että saisi mahdollisimman paljon huomiota. Nythän kirjoitus pääsi iltalehteen asti mikä taas tietää blogille paljon enemmän näkyvyyttä. Voi hyvin olla vaan julkisuustemppu.
Rose_91 kirjoitti:
On myös mahdollista, että kirjoitus on tehty tahallaan tuommoiseksi, että saisi mahdollisimman paljon huomiota. Nythän kirjoitus pääsi iltalehteen asti mikä taas tietää blogille paljon enemmän näkyvyyttä. Voi hyvin olla vaan julkisuustemppu.
Noh juu, voihan mikä asia vain olla vaikka mitä, mutta monesti tiettyä kaavaa monet asiat vain jostain KuNmasta syystä noudattaa.. Siis ihan kokonaisuudessaan, jos/kun seuraa ihan IRL juttujakin.. Niin tuttujen, kuin tuntemattomienkin.. ;P
flowersreally kirjoitti:
Lainausten mielenkiintoisin kohta: "Hänen ponnarinsa jäi minun sänkyyni."
Käyttääkö miehet hiuslisäkkeitä (enkä nyt tarkoita mitään pekkarisia)Niin no, mitäs mielenkiintoista "normaaleissa" jutuissa on?.. Ei yhtikäs mitään.. Kai.. ;D
- flowersreally
Niin no, mitäs mielenkiintoista "normaaleissa" jutuissa on?.. Ei yhtikäs mitään.. Kai.. ;D
Riippuu "normaalista".
Onko sulla tukassa sulkia? flowersreally kirjoitti:
Riippuu "normaalista".
Onko sulla tukassa sulkia?Hmm.. Mielikuvitukseni saa taas siivet.. ;D .. Vastaan, että olisikin.. Mutta ei ole.. ;P
Noh, kyllä sä varmaan tajusit mitä tarkoitin.. Jos et niin sitten et.. ;( *harmistuu kun ei ymmärretty "hyvää läppää"*.. ;D- flowersreally
Hmm.. Mielikuvitukseni saa taas siivet.. ;D .. Vastaan, että olisikin.. Mutta ei ole.. ;P
Noh, kyllä sä varmaan tajusit mitä tarkoitin.. Jos et niin sitten et.. ;( *harmistuu kun ei ymmärretty "hyvää läppää"*.. ;DEi syytä harmistua, luullakseni ymmärsin kyl, "normaaliakin" kun on niin monenlaista. Mulla on (etenkin tylsistyneenä) huono tapa keskittyä epäoleellisuuksiin, kuten ponnareihin tai sulkiin niin sitten tulee heiteltyä kaikenlaista typerää.
- flowersreally
flowersreally kirjoitti:
Ei syytä harmistua, luullakseni ymmärsin kyl, "normaaliakin" kun on niin monenlaista. Mulla on (etenkin tylsistyneenä) huono tapa keskittyä epäoleellisuuksiin, kuten ponnareihin tai sulkiin niin sitten tulee heiteltyä kaikenlaista typerää.
Ja onhan tuo hassu lause ”Hänen ponnarinsa jäi sänkyyni”
Mieti sitä tilannetta. Heräät unenpöppörössä ja luulet että sun sänkyyn on hiipinyt joku majava. flowersreally kirjoitti:
Ja onhan tuo hassu lause ”Hänen ponnarinsa jäi sänkyyni”
Mieti sitä tilannetta. Heräät unenpöppörössä ja luulet että sun sänkyyn on hiipinyt joku majava.Mitä luulette Iidan tarkoittaneen. Sitä "donitsia", jolla hiukset sidotaan yhteen. Niitähän saattaa löytyä milloin mistäkin.
Majavasta sängyssä tulee mieleen ihan jotain muuta.flowersreally kirjoitti:
Ei syytä harmistua, luullakseni ymmärsin kyl, "normaaliakin" kun on niin monenlaista. Mulla on (etenkin tylsistyneenä) huono tapa keskittyä epäoleellisuuksiin, kuten ponnareihin tai sulkiin niin sitten tulee heiteltyä kaikenlaista typerää.
"Mulla on (etenkin tylsistyneenä) huono tapa keskittyä epäoleellisuuksiin"
Juuh, näin mä aattelinkin.. Mut en sanonut.. Piti kyllä, mutta jätin kuitenkin.. Mulla on katsos ItseHillintää.. ;D.. Ainakin joskus.. ;D
No onhan se lauseena hassu.. Varsinkin, jos/kun "määritelmälle" on muodostunut vahva merkitys tjmv.. Mulle se ei nyt paista pahasti silmään.. Johtuu varmaan erinäisistä seikoista.. Kuten esmes. Sukupuolesta jne.. ;P
Voishan se jossain tilanteessa herättää jotain tuntemuksia, jos/kun jonkun "pehko" yllättäen sinut yllättää.. ;D- flowersreally
scrg kirjoitti:
Mitä luulette Iidan tarkoittaneen. Sitä "donitsia", jolla hiukset sidotaan yhteen. Niitähän saattaa löytyä milloin mistäkin.
Majavasta sängyssä tulee mieleen ihan jotain muuta.No varmaan tarkoitti just sitä hiuslenksua, mutta ponnari on ponnari (siis se kokoon kurottu hiustupsu) – joo, olen aika anaalinen siinä ei-kirjaimellisessä mielessä. Sen kun yhdistää huonoon huumorintajuun ja vilkkaaseen mielikuvitukseen niin jälki on sitten mitä on.
Yhdellä tutulla oli hiljattain sellainen irto-lisäponnari joka kiinnitettiin omien hiusten joukkoon jotta omat hiukset näytti paksummalta. Majava siitä tuli väristä johtuen mieleen vaikka sileämpi oli. Ei sillä että majavaan koskaan olisin kajonnut. - flowersreally
"Mulla on (etenkin tylsistyneenä) huono tapa keskittyä epäoleellisuuksiin"
Juuh, näin mä aattelinkin.. Mut en sanonut.. Piti kyllä, mutta jätin kuitenkin.. Mulla on katsos ItseHillintää.. ;D.. Ainakin joskus.. ;D
No onhan se lauseena hassu.. Varsinkin, jos/kun "määritelmälle" on muodostunut vahva merkitys tjmv.. Mulle se ei nyt paista pahasti silmään.. Johtuu varmaan erinäisistä seikoista.. Kuten esmes. Sukupuolesta jne.. ;P
Voishan se jossain tilanteessa herättää jotain tuntemuksia, jos/kun jonkun "pehko" yllättäen sinut yllättää.. ;DJoo, pehko jäi, mutta pehkoteline häippäs. Eikös se nyt ole tasa-arvoa jos mikä.
flowersreally kirjoitti:
No varmaan tarkoitti just sitä hiuslenksua, mutta ponnari on ponnari (siis se kokoon kurottu hiustupsu) – joo, olen aika anaalinen siinä ei-kirjaimellisessä mielessä. Sen kun yhdistää huonoon huumorintajuun ja vilkkaaseen mielikuvitukseen niin jälki on sitten mitä on.
Yhdellä tutulla oli hiljattain sellainen irto-lisäponnari joka kiinnitettiin omien hiusten joukkoon jotta omat hiukset näytti paksummalta. Majava siitä tuli väristä johtuen mieleen vaikka sileämpi oli. Ei sillä että majavaan koskaan olisin kajonnut.Muistin majavan (tietenkin) tästä kaikkien romanttisten komedioiden äidistä.
https://www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxg- flowersreally
scrg kirjoitti:
Muistin majavan (tietenkin) tästä kaikkien romanttisten komedioiden äidistä.
https://www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxgNo johan oli kertakaikkiaan komea yksilö!
Tuttuni majava oli kyllä paljon pienikokoisempi ja irtonaisempi. flowersreally kirjoitti:
Joo, pehko jäi, mutta pehkoteline häippäs. Eikös se nyt ole tasa-arvoa jos mikä.
Sanoppa muuta.. Aikast laiha lohtu kuitenkin.. Ois niitä tärkeämpiäkin juttuja.. Ehkä.. ;D
- nvghygg
Likka yrittää naruttaa pelimiehiä pysyvään suhteeseen ja sitten, yllättäen, taas vika on miehissä.
- Hölmölässäkö
Miehet eivät halua seurustella, koska suuri osa naisista pelaavat omia parisuhdepelejään / leikkivät "prinssessaa" asenteella;
- minä täydellisenä määrään tahdin sekä vaadin, hyppää, istu kumarra, jne.
- minunhan ei tarvitse olla avoin, ystävällinen, näyttää kiinnostustani / hyväksyntää, eikä tehdä aloitteita, sillä miesten velvollisuus han on juosta perässäni kieli pitkällä.
Eli naiset antamatta itsestään mitään, haluavat saada kaiken olemalla niin kieroja, että eivät k*sekkaan sinne jonne kykistävät.
Miehet odottavat naisilta avoimmuutta, rehellisyyttä, tasa-arvoisuutta, läheisyyttä , lämpöä jopa seksiä.
Suhteen rakentamista naisten kanssa , jotka ovat " minä itse" tyyppiä, kannnattaa välttää tai on syytä lopettaa ajoissa.
Em. ominaisuuksien tunnistaminen naisessa on vaikea lyhyen tuttavuuden aikana, vaikka muutamista se näkyy jo kaukaa.
Uskoisin, että tämä on suurin syy miksi miehet eivät halua seurustella ja naisten fyysiset ominaisuudet ovat vain sivuosassa.
Mehissäkin on omat kielteiset piirteensä, joita naiset karsastavat. - etiketit
Iida-neitiin en ota mitään kantaa enkä lukenut itse juttuakaan.
Sellainen ajatus tuli mieleen täällä keskustellusta, että deittailuun liittynee samoja piirteitä kuin työpaikan tai muunlaisen kevyemmän sosiaalisen kanssakäymisenkin etikettiin.
Ihmiset vierastavat luonnostaan niitä, jotka odottavat liikaa liian varhaisessa vaiheessa, ja tätähän Suomessa on todella paljon (johtuen humalajuomisesta), vaikka ei olisikaan kyse deittailusta. Vaikka amerikkalaisetkin saattavat kertoa itsestään hämmästyttävän intiimejä asioita heti alkuun, he eivät kuitenkaan odota vastapuolelta sen perusteella mitään, uskoutuminen on vain tapa, konventio. Suomessa ajatellaan, että koska minä olen kertonut itsestäni niin paljon (vaikkapa humalassa), luo se välillemme erityisen, velvoittavan siteen, vaikka toinen olisi kokenut koko tilanteen kiusallisena.
Kaikki odottavat itseään kohtaan empatiaa, vastaantulemista ym. hyviä asioita, ja sosiaaliset normit ja käytöstavat pyrkivät tuottamaan hyvää fiilistä ja asioiden sujumista. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ollaan parhaita ystäviä tai edes halutaan sellaisiksi. Koska itselläni on aika hyvät käytöstavat ja olen "ystävällinen", helposti lähestyttävä, niin olen törmännyt tähän ongelmaan sekä naisissa että miehissä. Odotetaan liikaa liian aikaisessa vaiheessa, kun toinen on vasta tutustumassa, tarvittaisiin keveyttä ja pinnallisuutta. Sitten petytään ja jopa suututaan, kun toinen ei vastaakaan omiin toiveisiin vaikkapa ihan vain läheisemmästä ystävyydestä.
Liian paljon liian aikaisin - syndrooma taitaa olla juuri sitä takertuvaisuutta ja epätoivoisuutta, jota naiset valittavat miehissä, mutta osaavat naisetkin takertua. Lisäksi feminiinisyyden konventioihin kuuluu tiettyjä asioita, joita voi miettiä deittailun yhteydessä. "Roisisti" käyttäytyvät "humoristiset" naiset ovat hauskoja tyyppejä, mutta usein sinkkuja. Feministinaiset eivät missään nimessä hyväksy mieheltä vastaavanlaista roisiutta naisia kohtaan. Siinä kohtaa olisi joillakin naisilla peiliin katsomisen paikka. Miltä mun käytökseni vaikuttaa muiden silmissä? Itseä ei tarvitse muuttaa, mutta voi tiedostaa, miten se muihin vaikuttaa.- Roiffe
Ei kai roisit naiset ole samoja kuin feministinaiset? Tai mulle ainakin tulee mieleen roiseista naisita sellaiset jotka omaavat hyvin perinteiset arvot. No, nää jotka ekana tuli mieleen on kyllä naimisissa, mutta sellanen roisi meininki työpaikalla, läpän heitto, pukeutuminen. Heillä on hyvin perinteiset arvot ja menevät vähän sekaisin, jos työpaikalla on esim. joku sinkkunainen jonka heidän mielestä pitäis olla jo naimisissa. Heillä on tää yhteiskunnan ja perinteiden tuoma malli elämänkulusta hyvin visusti pääkopassa, mitään ei tartte kyseenalaistaa ja sitten jääkin roiseille jutuille aikaa. Ei roisi huumori oikein toimi, jos pysähtyy miettimään asioita uusista vinkkeleistä. Sama pätee roiseihin miehiin - ovat perinteisiä ja olettavat kaikkien ajattelevan heidän tavallaan. Sitten taas feministit äärimmillään ovat niitä viivahuulisia, miehekkäisiin liituraita (housu)pukuihin pukeutujia. Heillä päällimmäisenä on puhe oikeudenmukaisuudesta tilanteessa kuin tilanteessa (esim. työasioissa). Eli jos puhut kahdesta ihan eri tyypistä niin eiväthän he voikaan peilistä nähdä samaa. Feministit eivät hyväksy roisiutta. Roisit taas ahdistuvat, jos heidän roisiuttaan millään tavalla kyseenalaistetaan tai rajoitetaan.
- etiketit
Roiffe kirjoitti:
Ei kai roisit naiset ole samoja kuin feministinaiset? Tai mulle ainakin tulee mieleen roiseista naisita sellaiset jotka omaavat hyvin perinteiset arvot. No, nää jotka ekana tuli mieleen on kyllä naimisissa, mutta sellanen roisi meininki työpaikalla, läpän heitto, pukeutuminen. Heillä on hyvin perinteiset arvot ja menevät vähän sekaisin, jos työpaikalla on esim. joku sinkkunainen jonka heidän mielestä pitäis olla jo naimisissa. Heillä on tää yhteiskunnan ja perinteiden tuoma malli elämänkulusta hyvin visusti pääkopassa, mitään ei tartte kyseenalaistaa ja sitten jääkin roiseille jutuille aikaa. Ei roisi huumori oikein toimi, jos pysähtyy miettimään asioita uusista vinkkeleistä. Sama pätee roiseihin miehiin - ovat perinteisiä ja olettavat kaikkien ajattelevan heidän tavallaan. Sitten taas feministit äärimmillään ovat niitä viivahuulisia, miehekkäisiin liituraita (housu)pukuihin pukeutujia. Heillä päällimmäisenä on puhe oikeudenmukaisuudesta tilanteessa kuin tilanteessa (esim. työasioissa). Eli jos puhut kahdesta ihan eri tyypistä niin eiväthän he voikaan peilistä nähdä samaa. Feministit eivät hyväksy roisiutta. Roisit taas ahdistuvat, jos heidän roisiuttaan millään tavalla kyseenalaistetaan tai rajoitetaan.
Noiden adjektiivien kanssa tulee aina hankaluuksia, kun niihin voi liittää vaikka mitä sisältöjä riippuen omista kokemuksista, jolloin keskustelu muuttuu vaikeammaksi.
Feminismejä ja feministejä on todella monenlaisia, eivät tosiaankaan kaikki ole roiseja, sitä en tarkoittanut. En tarkoittanut mitään tiettyjä tyyppejä, vaan ihan roisiudesta puhuin yleisesti. Tapa ottaa tilaa isosti, vitsailla (varsinkin, jos muiden kustannuksella), puhua härskejä, millä ei useimmiten tarkoiteta mitään pahaa, vaan siinä on juuri tuollainen "liian paljon liian aikaisin" -juttu eikä tiedosteta, miten muut sen kokevat. - flowersreally
Osuit varmaan ainakin osittain oikeaan vaikket juttua lukenutkaan.
Jutussa Iida kertoo ihastuvansa helposti ja mainitsee mm.: ”Olisin halunnut kuulla hänestä lisää ja lisää, mutta mitä enemmän minä halusin, sitä vähemmän hän alkoi antaa.”
Vaaditaan sellaista mitä toisella ei ole (halua) antaa. Johtopäätös: toinen on ollut vääränlainen. Varmasti niinkin, mutta voisi olla hyvä miettiä myös sellaisia asioita kuin: ”Miksi minulla on niin kiire?”, ”Jos koen jatkuvasti itse antavani enemmän kuin toinen, mikä on se dynamiikka, joka siihen johtaa? (koitanko esimerkiksi ”ostaa” hyväksyntää tai rakkautta omilla teoillani)” jne. - etiketit
flowersreally kirjoitti:
Osuit varmaan ainakin osittain oikeaan vaikket juttua lukenutkaan.
Jutussa Iida kertoo ihastuvansa helposti ja mainitsee mm.: ”Olisin halunnut kuulla hänestä lisää ja lisää, mutta mitä enemmän minä halusin, sitä vähemmän hän alkoi antaa.”
Vaaditaan sellaista mitä toisella ei ole (halua) antaa. Johtopäätös: toinen on ollut vääränlainen. Varmasti niinkin, mutta voisi olla hyvä miettiä myös sellaisia asioita kuin: ”Miksi minulla on niin kiire?”, ”Jos koen jatkuvasti itse antavani enemmän kuin toinen, mikä on se dynamiikka, joka siihen johtaa? (koitanko esimerkiksi ”ostaa” hyväksyntää tai rakkautta omilla teoillani)” jne.Varmaankaan kenenkään sinkkuuden syynä ei ole yksittäistä asiaa, mutta yksi melkoisella varmuudella liittyy siihen, ettei hahmoteta omaa vaikutusta muihin realistisesti.
Koskee sekä miehiä että naisia enkä tarkoita moittia, mutta kaikkia livenä tuntemiani ikisinkkuja tai pitkään sinkkuna olleita se mun nähdäkseni yhdistää. Eli juuri sen tapaiset asiat, joita tuossa kirjoitat. Ja sitten kun sitä vierestä katsoo, niin on ihan mahdoton sanoa siitä suoraan. Koska se on loukkaavaa. Koska nuo jutut ovat myös suojamekanismeja, kehittyneet pettymysten seurauksena. - oookju
etiketit kirjoitti:
Varmaankaan kenenkään sinkkuuden syynä ei ole yksittäistä asiaa, mutta yksi melkoisella varmuudella liittyy siihen, ettei hahmoteta omaa vaikutusta muihin realistisesti.
Koskee sekä miehiä että naisia enkä tarkoita moittia, mutta kaikkia livenä tuntemiani ikisinkkuja tai pitkään sinkkuna olleita se mun nähdäkseni yhdistää. Eli juuri sen tapaiset asiat, joita tuossa kirjoitat. Ja sitten kun sitä vierestä katsoo, niin on ihan mahdoton sanoa siitä suoraan. Koska se on loukkaavaa. Koska nuo jutut ovat myös suojamekanismeja, kehittyneet pettymysten seurauksena.Ainakin omalla kohdalla ulkonäkö on se kaiken alkusyy. Kun ei sen takia ole kelvannut niille naisille, joista olisi joskus oikeasti ollut kiinnostunut. Tuosta kelpaamattomuudesta johtuen on sitten tullut päälle muut mielenterveyden ongelmat ja sielun rikkinäisyys, ettei enää pysty edes tutustumaan kehenkn niin, että suhde voisi olla mahdollinen.
- einari17
täältä löytyy suomalainen mies joka haluaa parisuhteen ja olla uskollinen
- streetsign
Parinhakututkassa ehkä hieman säätämistä, jos löytyy vain jättäjiä. Sitoutumisvalmiita miehiä varmasti löytyy läjäpäin. Aivan varmasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745