Parisuhde tai panomarkkinoilla?
Vastaukset 24
- LittleSunshine
En koe olevani mikään vitun "saalis"... mitä ääliöiden juttuja...
pujottelija kirjoitti:
Ei tarvi alkaa kiroilemaan
Tuo päivänsäde on vielä pikkuinen, mutta varmaan siitä kasvaessaan vielä samalla lämpeneekin. Sitä odotellessa.
- LittleSunshine
Vai "pikkuinen"? Salli mun nauraa... Ihan täysikasvuinen nainen mutta sun jutuille nyt ei kukaan itseään kunnioittava lämpiäisi edes tuhannessa vuodessa...
LittleSunshine kirjoitti:
Vai "pikkuinen"? Salli mun nauraa... Ihan täysikasvuinen nainen mutta sun jutuille nyt ei kukaan itseään kunnioittava lämpiäisi edes tuhannessa vuodessa...
Pujottelija: tämän vastauksen täytyi olla sinulle, koska minä ainakaan en saanut siitä ilmoitusta. Vähän huomaan jo lämpenemisen merkkejä.
- Polkupyörämies
Vaikka olenkin mies, en todellakaan halua alentaa itseäni pelkäksi "hyväksi panoksi".
- kovapanomies
Panomarkkinoilla kyllä.
Parisuhdemarkkinoilla menen kaupaksi. 😆
Tietysti olisin hyvä "saalis" millä tahansa markkinoilla mutta jos vain huomaisin että olen naiselle vain "saalis" taitaisin päästää sen jatkamaan metsästelyjään.
Elähän Harmis takerru lillukanvarsiin. Kyllä sä oikeanlaiselle naiselle olet saalis. Keittää pullakahvit ja kyynärpäihin nojaten unelmoi vastapäätä kun kerrot tarinoitasi pulla haukaten ja kehuen antimia. Voin nähdä sielunsilmin mimmin silmienräpsyttelyn ja syvän huokauksen. 😊
- m-i-e-z
Älä ole vain hyvä saalis, ole erinomainen saalis. =)
- Selvähäse
Trofeeni roikkuu miehen kunniapaikalla.
- Mitäihmettäjakummaa
Pillunkarvatko sinne seinälle on laitettu??
- Munaotus
Haluan olla vain panomarkkinoilla.
Noup.. Olen SieluMarkkinoilla.. ;D.. Ja Meno voisi olla, kuin etsisi NeulanKärkeä HeinäSuovasta.. Jos siis etsisi.. ;D
- Kiltti-ja-kunnollinen
en usko koska olen kokematon yli 30 v mies.
- ei-uskonasia
Siinä MA-teoria on aivan oikeassa, ettei kukaan voi itse määritellä omaa menestystään vastakkaisen sukupuolen silmissä. Se ei ole siis mikään abstrakti uskonasia, vaan hyvin konkreettista.
Mä näen ainakin eri asioina sen kuinka "hyväksi saaliiksi" joku kokee itsensä ja sen kuinka tavoiteltu tiedostaa olevansa. Tietysti jos noiden kahden välillä on suunnaton ero, niin ehkä edellistäkin on syytä tarkistaa.
- ei-uskonasia
scrg kirjoitti:
Mä näen ainakin eri asioina sen kuinka "hyväksi saaliiksi" joku kokee itsensä ja sen kuinka tavoiteltu tiedostaa olevansa. Tietysti jos noiden kahden välillä on suunnaton ero, niin ehkä edellistäkin on syytä tarkistaa.
Aika harvinaista nähdä itsensä samalla tavalla kuin muut näkevät. Masentuneet aliarvioivat, itsevarmat yliarvioivat, ja muidenkin kohdalla on heittoa. Tätä on tutkittu niin, että verrataan omia ja muiden arvioita keskenään.
- M184
Panomarkkinoilla tuskin sillä pyrin niiltä metsästysmailta siirtymään mahdollisuuksien mukaan luonnonsuojelualueille.
Parisuhdemielessä ehkä; jos vain löytyy metsästäjä joka ymmärtää ettei minua kannata pyytää täytettäväksi takan reunalle mutta minusta saa kyllä evästä tulevaisuuden varalle. Olen erinomainen saalis naisille mutta valitettavasti en täytä naisten vaatimuksia fyysisestä koosta. Veisin naisen heti kiihkeälle seksilomalle afrikkaan hinnalla millä hyvänsä. Itse voisin maata sen aikaa kännissä hotellihuoneen sängyssä, kun nainen olisi urosten käsittelyssä.
- reyeryww
Olen kaikenlaisilla suhdemarkkinoilla ongelmajätettä.
- fgdggffg
Olen lähinnä ihmetellyt että miten markkina-arvoni pariutumisen suhteen on niin alhainen. Juuri kenellekään en tunnu kelpaavan.
Jotenkin ihmetyttää että vaikka tinder on täynnä naisia niin juuri ketään naisista ei kiinnosta tutustua, on aina joku toinen parempi miesvaihtoehto. Eikö kaikille pitäisi olla se joku, eikö ulkonäön pitänyt olla mielipideasia?
Sama livenä kouluissa ja työpaikoilla, en ole kenellekään se kiinnostava vaihtoehto. En koskaan pääse kokemaan intohimoa vastapuolelta ellen tyydy naisen suhteen todella alas. - HuonoSaalis
En usko olevani hyvä saalis eikä se mua haittaakkaan. Siis jos saalina pidetään sellaista joka herättää metsästäjässä halua napata. Jos taas tarkoittaa sellaista jolla on piilossa olevia, saalistamisen arvoisia hyviä asioita, niin juu, olen kyllä hyvä saalis. Mutta en ole katkera, ettei nämä kaksi mätsää. Saalistajia tuskin kiinnostaa yli 40v, ylipainoinen, yh. En ole minkään näköistä vipinää hakenut...ööö..ainakaan 8-9 vuoteen. Sellainen olo on, että ne jotka mun ikäisten kanssa seurustelee, ovat seurustelleet jo vuosikymmeniä (eli pitkät parisuhteet). En usko, että ketään kiinnostaisi tällainen jo pelkän iänkin puolesta. Eiköhän ne oman ikäiset heteromiehet ole joko varattuja, nuorempien perään tai päättäneet etteivät naista halua. Eikä tämä häiritse, vaivaa tai sureta mua millään tavalla. Esim. seksistä saan melkein aina tulehduksia (virtsa ja muita siellä suunnalla), ikäviä vaivoja, niin en kyllä niitä ollenkaan kaipaa. Ja tämä ei liity ylipainoon, ennen kun joku sen keksii sanoa. Samoista vaivoista kärsin normaalipainoisena jota olen ollut suurimman osan elämästäni. Monilla naisilla on näitä vaivoja, tosi epämukavia, kivuliaita, kiusallisia. Eli sitä puolta en kyllä yhtään kaipaa ja saan onnitella itseäni, ettei petiäni jaa kukaan. Joskus käy mielessä, että mitä jos nyt olisi juuri sopiva aika löytää joku heppu. Henkisesti olen kyllä parhaimmillani, kun elämä on sopivasti koulinut ja nuoruuden angstit historiaa. Mutta mistäs ihmeestä miestä muka löytäisi edes? Ei, ei..helpompi ja mukavampi olla näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.741132Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 61594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447