BMX tarrat....

pyöräiliJä

Moi!

Aattelin tehä mun BMX:sään tarroja..

Niin onnistuisko se silleen että ostan pari tarra-arkkia ja sitten tulostan tietsikalla niille jotain?? Ja sitten leikkaan sen sopivan kokoseks ja sitte laitan pyörää kiinni..??
Mahtaakohan kestää veden? jos esim. sataa????
Aattelin laittaa jonkun läpinäkyvän muovin sen päälle sateen varalta..
Ja jos toi ei onnistu niin mistä voi ostaa "kunnon" tarroja BMX:sään??

Niin ja mitä mieltä ootte muuten mun BMX:sästä??
Se ei oo mikään huippu temppupyörä. Ei oo etu tai taka tappeja, ei vaihteita, ei käsijarruja. Mutta aion laittaa noi kaikki.. mistä sais? ja ku ostin sen nii se oli sinine mut nyt se on musta ku maalasin sen spray maalilla. ihan hyvä mun mielestä ku vähä kunnostaa.. Laittaa vaikka pari tarraa kii ja sitte laittaa käsijarrut ja etu ja takatapit.. Mitäs ootte mieltä???

Ja sitte mun toinen BMX on valkonen. Siinä oli etu käsijarru mut otin sen pois ku oli niin huonossa kunnossa.. Aion laittaa uuden. Niin ja sitte siin ei oo vaihteita. Aattelin maalaa sen BMX:sän sen spray maalilla valkoseks ku siinä on nyt aika paljon naarmuja. Niin ja sitten aattelin myös laittaa pari tarraa siihe..

---

ni mitäs mieltä ootte?? mistä sais ostaa noita tarroja tai osia? mm. vaihteita, jarruja jne..

Niin ja niitä tarroja..

-kiitos jos vastaat!! =)

8

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Toda toda..Bmx:sissä harvemmin(eikoskaan) on vaihteita..joten niitä ei varmaan kannata ettiä..Ja jarrutkin vähän sen mukaan mitä sillä meinas harrastella..samoin ne tapit..kannattaa käydä katteleen ja kyseleen esim: http://www.bikebb.org/bike/bb/index.php

• Cavalera

Käyhän vierailemassa fi.bmx:n foorumeilla,koska sen jälkeen sulle selviää kaikki bmx-pyöräilystä, tuunauksesta ja yleisesti ottaen Suomi-skenestä. Tervetuloa sinne, ehkä siellä törmätään. Itse rullaan myös. Käy tsekkaas, moni asia valkenee...=)

• lolololololollolo
      • lollolllll

lol

• -

Googlaa siirtokuvat tai water slide decals. Yhdestä painotalosta kyselin joskus tarroja ja sanoivat tekevänsä ne vesisiirtokuvina. Mikäli taittaa matskut itse niin printtaus ei muistaakseni ollut edes kovin kallista, luokkaa 10-20e. En kyllä muista, että vaativatko vesisiirtokuvat lakkauksen pysyäkseen kiinni kovemmassa käytössä.

• ???

niin asiaan vaihteita bmxpyörisssä ei ole ellei joku idiootti itse laita ja jos tulostat jonkun kuvan niin ihan kontakstilla saa ne pysymään hyvässä kunnossa. ja tappeja et tarvi ellet grondaile tai harrasta flättiä. monissa bmxpyörissä on vain takajarru.

• .

singaturebmx.com

• BMX

mistä sais noita bmx tarroja TILAAMALLA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe