Ruuhkauttaa tiet Kilpusjärvellä. Liikenneministeriö voisi laittaa tiemaksut, niin saisi valtio hyvät rahat kerättyä.
http://liikennetilanne.liikennevirasto.fi?x=2704826.7698386256&y=10750724.954431621&z=6&view=drivingConditionView&checkedLayers=4,5&cameraId=C14535&cameraPanId=C1453507
Vain 2 kalaa
11
1381
Vastaukset
- Eiruuhkaa
Ei näkynyt tänä vuonna pilkkikisat paljon ruuhkauttavan Kilpisjärven tietä.
- triplefinger
Kaksi etusormea haisee sillille ja kolmas mätitahnalle.
- ohohvaan
Kalatko sielä liikennettä on pantu ohjaamaan. On tainnu vallesmanni ottaa kuppia.
- raudunnaurattaja
kilpailujen järjestäjät saisivat järjestää myös jotu talkoot ja kerätä edes vähän noista roskista pois mitä pilkkiläiset ovat tienposkiin jättäneet,kauheessa kunnossa tienvarret. ulosteläjät nyt aikaa myöten häviää,onneksi niin,mutta muovi ja muu törky on ikävä kyllä vuodesta toisen esillä.
- käveliä
nat on kortonkia ihan mahoton määrä tien poskessa.
- Anonyymi
ei noita lappalaisia muu kiinnosta kuin raha ja nytkin kelikamerat sammutettu ettei nähä paljonko tehää kuititonta kauppaa
- limputkalat
Viis limppua ruuhkautti tänäpänä tien marketille. Nyt kethän mainostamatta, on olemassa hyä ruislimppu. Sitä ko saapuu lasti nin jo on ruuhka.
- ruislimppujamuikku
mitenkä on sattunut kaksi kalaa ja viisi limppua? onko ennusmerkki? varmasti hyvä sellainen
- kalojenystvä
Minua kiinnostaa mitä lajia kalat olivat.
- Anonyymi
Jos nyt kerran vuodessa on tällainen kunnon tapahtuma Kilpisjärvellä ei tiukka pipoisten kannatte ahdistua. Voi ottaa pari pilleriä lisää niinä päivinä. Hyvin meni kisat, parkit, kulkemiset, ruokaa ja juomaa riitti ja kaikilla oli hauskaa. Toivotaan, että kisoja jatketaan pitkään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423