työnhakuvalmennus

näinsemeneeeee

Joudun spring Housen valmennuskurssille . Kestää 5pv. Onko siellä jotain hiton ryhmätehtäviä tms.? En voi sietää sellaisia. En ole mikään sosiaalinen ihminen eikä tuo valmennus saa musta tehtyä sellaista.

Enkä suostu mihinkään sosiaaliseen mediaan luomaan profiilia tai laittamaan kuvaani julkisesti nähtäville jos siellä jotain sen tapaista on. Eikä sellaisiin olekkaan pakko suostua. Ja jos joku video pitää itsestä tehdä niin voin tehdä mutta sitä ei saa näyttää julkisesti missään esim. Muille kurssilaisille.Se miksi en halua on sellainen asia jota ei tarvitse perustella sen kummemmin kenellekkään. Tietenkin töitä haluan mutta en vaan halua että musta on julkisesti kaikkien saatavilla tietoja. Siksi mulla on se esto että kukaan muu kuin viranomaiset ei saa musta mitään tietoja mistään.

Paras olisi jos siellä saisi tehtyä kaiken rauhassa itsenäisesti. Onneksi sillä viikolla on pari tärkeämpää menoa eli maanantaina ilmotan heti et sillon ja sillon en tule koska on sellaista menoa joista saan todistukset kurssin vetäjälle/työkkärille. Työkärille sanoin jo menoista mutta vetäjälle pitää vielä sanoa menoista. Pari tuntia olen niinä päivinä pois valmennuksesta.

6

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielåsenverran

Pitääkö kertoa valmennuksen pitäjälle että mulla on lukemisen ja kuulemisen ymmärtämisessä joskus vaikeuksia? Työvoimakoulutukseen kun menin niin mua ohjeistettiin kertomaan asia kouluttajalle ja niin teinkin.

Sitten jännittää etukäteen esim. Tilanne missä pitäisi keksiä joku mainoslause tms. Itsestä. Menisin siinäkin lukkoon ja tuskin saisin keksittyä ilman vetäjän avustusta tai jos pitäisi keksiä toiselle kurssilaisile omasta päästä kysymyksiä niin lukkoon menisin enkä keksisi mitään mutta minkäs noille voi. Se on semmosta. Ehkä vaikutan jotenkin vajaalta mutta mulle nyt on se ja sama mitä muut musta ajattelee.

• möhömaha1985

Tuskin siellä muuta tehdään kun katellaan jotain kaavioita ja juodaan kahvia. Ei niihin leikkeihin voi kukaan pakottaa, pääasia että saapuu paikalle. Tyhmä tai vajakin oloinen toki saa olla ihan vapaasti.

• Nofear88

Minusta oli asiallista. Olin yhden päivän. Tehtiin tehtäviä. Sai hyviä vinkkejä muilta kurssilaisilta. Ohjaaja oli asiallinen Espoon TE-toimistossa.

• kysyväkyselijä79

Onkos noissa työnhakuvalmennuksissa sellaista että yritetään saada laittamaan nimensä johonkin paperiin missä suostuu omien tietojen luovuttamiseen? Itse en laita nimeäni mihinkään missä lukeekin sana tietojen luovutus.

• Nnn891

Tiedot luovutetaan kuin ilmoittaudut te-toimistolle. Kurssilla keskitytään työnhakuun. Sekin on oma taiteenlajinsa.

• botson

Turussa kurssilla katsottiin powerpoint esityksiä työnhausta (tavoista ja keinosta sekä arvioitiin esimerkki CV.tä ja hakemuksia sekä keskusteltiin työnhausta yleisesti. Tämän lisäksi pelattiin
      mm sanan selityspeliä, muistipelejä ja hirsipuuta . Tämän lisäksi leikittiin haastattelu tilanteita
      siten että oltiin vuorotellen työantajan roolissa ja työnhakija roolissa . Saatiin myös paljon kahvia ja limua ilmaiseksi joutavaksi sekä paljon domino ,Jaffa ja kaurakeksejä syötäväksi ja käytiin myös keilaamassa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8139
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2171
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2072
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1698
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1116
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe