Vaikka naiset usein täällä väitttää palstaa huonoksi milloin mistäkin syystä ei me päästä lähellekään 2000-luvun suomimammojen suoltamia törkeyksiä, Enbuske kirjoittaa asiaa kolumnissaan:
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahempi-kuin-mikaan-miesten-sikailurinki/
Vähän harkitsin mainita tästä asiasta tuolla eilen laittamassani "Naisten globaali kaksinaismoralismi" -avauksessa mutta teinkin sitten oman tälle. Mitä sanoo palstanaiset tähän? Järkyttääkö kun me sinkut- palstan miehet paljastummekin salonkikelpoisiksi herrasmiehiksi joiden kultivoituneita kommentteja on ilo lukea vertailtaessa niitä keskimääräisten 2000-luvun äiti-ihmisten sikailuihin omalla areenallaan?
Sinkut-palsta onkin aika siisti keskusteluareena
50
838
Vastaukset 50
- Naisasialooser11
Olen samaa mieltä. vauva-palstan katkerat haaskat voittavat kyllä tämäkin palstan naiset 100-0. Siellä jos mies kertoo jonkun totuuden naisista niin naiset siellä antavat heti 200 alapeukkua ja yläpeukuttavat omia järjettömiä katkeria mielipiteitään. Tuolla palstalla on todella mukava trollata.
- oikeassaolet
Ainahan se on positiivista kun löytää vertaistaan seuraa.
- Naisasialooser11
P.S
"Julkkismiesten ulkonäön ja älyn arvostelua, kikkelinpituuksia, omien aviomiesten ja naapurin lapsien tyhmyyden päivittelyä. Niin ilkeää tekstiä julkisuuden henkilöistä, ettei edes kaltaiseni ihmisvihaaja pysty sitä lukemaan. Keskustelujen perusteella mies on yleensä vain virheitä tekevä, liian pienen peniksen kantoteline."
Täysin totta, tuo palsta tulvii ulkonäön arvostelua ja muita henkilöhyökkäyksiä. Huvittavinta tuossa on se, ettei noilla rumilla ikäneidoilla luulisi olevan mitään varaa arvostella kenenkään ulkonäköä tai munan kokoa
Enbuskelle iso plussa siitä, että arvostelee naisia julkisesti ja uskaltaa kertoa näistä totuuden vaikka itsekin on tälläkin palstalla joutunut katkerien naisten harjoittaman ulkonäön arvostelun ja muiden henkilöhyökkäysten kohteeksi. Naiset kun eivät vajaaälyisinä muutakaan keksi niin alkavat änkyttää miehen ulkonäöstä ja"saamattomuudesta" Joku jopa väitti, ettei Enbuskella olisi mahdollisuuksia naisiin jollei olisi julkkis eli tyypillistä saamattomuudesta änkyttämistä kun ei muutakaan pysty vastaan sanomaan.
Luulisi naisia hävettävän kaavamainen ja ennalta arvattava käytöksensä.- pientä-änkytystä
Voin vain todeta että äitisi vajaaälyisyys on kerrankin periytynyt miessukupuolelle.
- Tikkua.silmään
Milläs tavalla kirjoittelu eroaa omasta kirjoittelustasi? Taidat vain olla katkera, kun et muualla pysty naisvihaasi tuomaan esille niin hyvin kuin täällä. Ainiin, miehiä ei saa arvostella, mutta naisia kuuluukin arvostella. No, toivottavasti ahdistusta helpottaa, kun saat suoltaa pahaa oloasi ulos täällä.
- kurpittelija
Täytyy siirtyä vauva.fi paltanmlirjoittajsksi, kun siellä ei joudu sensuurin uhriksi,bvaiika kirjoittaisikin, että nelikymppiset naiset on rumia kurppia.
- mielestäni
Sinkut- palstan miehet eivät muutu salonkikelpoisiksi herrasmiehiksi sillä perusteella, että jollain toisellakin areenalla ryvetään kielellisessä sonnassa.
- NaisiinVerrattuna
Muuttuuhan. Kaikki on suhteellista.
En ole lukenut vauva.fi:tä enkä Enbuskea. En myöskään ole lukenut lööppiä enempää miesten sikailuringistä. Musta tuntuu, että pärjään oikein hyvin ilman noitakin. Palstako huono? Jaa, riippuu siitä mihin osallistuu. Oma valinta :)
Olisihan se kiva jos mies vertailisi.
tähänsekaappi kirjoitti:
Sulla on paljon sileämpi leuka kuin minulla. 😊
Helpottiko? 😁 Mä vertailin nyt.Noh ei helpottanut. minua harmittaa vauvakuumeilu. esim raskaus, haluan kaksoset ja en löydä luontaistuotteita mitkä lisäisi luontaisesti😓 mahdollisuutta.
Onpa minulla stressit ja otin ukon viime yönä koska laskurin mukaan ovuloin 5.5. Vau.fi sivun mukaan noin
Ei se pyristele nukkuessa vastaan ja nauttii aina loppuun asti mutta koen sen alhaiseksi teoksi kun ei tee itse aloitetta mutta se nautti kun kysyin.
Mutta taas ne kehon merkit viittaisi jo raskauteen mutta raskaus mittari ei.tähänsekaappi kirjoitti:
Sulla on paljon sileämpi leuka kuin minulla. 😊
Helpottiko? 😁 Mä vertailin nyt.Sain sut nyt pelästyy mutta ukko sanoi nauttivansa ja ei sitä haitannut
- hoioj
valtakunta kirjoitti:
Noh ei helpottanut. minua harmittaa vauvakuumeilu. esim raskaus, haluan kaksoset ja en löydä luontaistuotteita mitkä lisäisi luontaisesti😓 mahdollisuutta.
Onpa minulla stressit ja otin ukon viime yönä koska laskurin mukaan ovuloin 5.5. Vau.fi sivun mukaan noin
Ei se pyristele nukkuessa vastaan ja nauttii aina loppuun asti mutta koen sen alhaiseksi teoksi kun ei tee itse aloitetta mutta se nautti kun kysyin.
Mutta taas ne kehon merkit viittaisi jo raskauteen mutta raskaus mittari ei.Haluan seksiä, haluan kaksoset ja haluan panokoneen jajajaja....Onko teidän perheessänne aina kysymys siitä mitä sinä haluat?
hoioj kirjoitti:
Haluan seksiä, haluan kaksoset ja haluan panokoneen jajajaja....Onko teidän perheessänne aina kysymys siitä mitä sinä haluat?
Noh ukkoni sano että "kysymys on siitä, mitä minä haluan"
Eli ei ole minun päätettävissä.hoioj kirjoitti:
Haluan seksiä, haluan kaksoset ja haluan panokoneen jajajaja....Onko teidän perheessänne aina kysymys siitä mitä sinä haluat?
Mieti nyt vähän järjelläsi, mitä ihmettä kuvittelet. Se haluaa toteuttaa haluni. Paitsi en saa haaremia miehiä vaikka oon kysynyt loukaantui enemmänkin.
Ukkoni sanoi että minulle "Saat aina ottaa minut kun minulla ei ole poksereita jalassa "😍hoioj kirjoitti:
Silloin kun me lapsiluvusta puhuttiin alkuaikoina, puhuttiin 12 lapsesta
valtakunta kirjoitti:
Silloin kun me lapsiluvusta puhuttiin alkuaikoina, puhuttiin 12 lapsesta
No kyllä nyt täytyy sanoa, että kuullostaa kyllä valtakunta vähän hurjalle. Sulla on stressiä ja haluat lisää lapsia. Vähän kun yrittäisit sammuttaa tulipaloa bensalla...😐
tähänsekaappi kirjoitti:
No kyllä nyt täytyy sanoa, että kuullostaa kyllä valtakunta vähän hurjalle. Sulla on stressiä ja haluat lisää lapsia. Vähän kun yrittäisit sammuttaa tulipaloa bensalla...😐
jaa lapset kyllä on minun sielun liekki. Elossa pitämiseen itseni.
Se että kenelle se sit se rasite ei minulle vaan elinvoimani ollut. Ongelma on sitten yhteiskunta ei lapset.😁
Ne on ihania ja tekisin enemmänkin niiden eteen hos olisi rahaa. Nyt yritän saamaan.
Minulle on sanottu etten lapsia saa mahdollisesti ollenkaan jo 17vuotiaana- s.hoffren
Miksi suunnittelet lisää lapsia jos et entisillekään pysty tarjoamaan mitä tarvitsisivat? Kuten itse kirjoitit, tekisit niiden eteen enemmänkin jos olisi rahaa. Kirjoituksistasi päätellen teillä on masennusta, stressiä, rahahuolia, lapsilla oppimisvaikeutta jne,jne. Kannattaisikohan keskittyä hoitamaan ne ensin kuntoon. Lopeta tuo lapsellinen mä haluun, mä tykkään. Toteuta haaveesi sitten, kun on vara. Älä yhteiskunnan tukien varaan. Itselläni on neljä lasta, olen hoitovapaalla, miehellä liikkuva työ. "Mäkin haluisin" lisää lapsia mutta pakko on välillä käydä töissäkin, koska asuntolainakin on hoidettava, Yhteiskunnan tukia emme saa paitsi lapsilisät, ellei hoitavapaan tuloja lasketa. Vituttaa eriarvoisuus, anteeksi suorapuheisuuteni. Veroja maksan 32% tuloistani, mies 38. Haluatko paljastaa omat vastaavasi?
Kuten harmaaritari lyhyesti sanoi, sammutat tulta bensalla. s.hoffren kirjoitti:
Miksi suunnittelet lisää lapsia jos et entisillekään pysty tarjoamaan mitä tarvitsisivat? Kuten itse kirjoitit, tekisit niiden eteen enemmänkin jos olisi rahaa. Kirjoituksistasi päätellen teillä on masennusta, stressiä, rahahuolia, lapsilla oppimisvaikeutta jne,jne. Kannattaisikohan keskittyä hoitamaan ne ensin kuntoon. Lopeta tuo lapsellinen mä haluun, mä tykkään. Toteuta haaveesi sitten, kun on vara. Älä yhteiskunnan tukien varaan. Itselläni on neljä lasta, olen hoitovapaalla, miehellä liikkuva työ. "Mäkin haluisin" lisää lapsia mutta pakko on välillä käydä töissäkin, koska asuntolainakin on hoidettava, Yhteiskunnan tukia emme saa paitsi lapsilisät, ellei hoitavapaan tuloja lasketa. Vituttaa eriarvoisuus, anteeksi suorapuheisuuteni. Veroja maksan 32% tuloistani, mies 38. Haluatko paljastaa omat vastaavasi?
Kuten harmaaritari lyhyesti sanoi, sammutat tulta bensalla.Lyhyesti en saan kuin tukia, enkä varman koskaan yhteiskunnan asemaan kelpoiseksi mutta yritin pystyn lapseni kasvattaa siten,miten minua ei kasvatettu. Minä en odottele vaan onnellisuuttani nyt elän.minkä menetin lapsuudestani, mikä vietiin työtä tekemällä ilman että minusta huolehdettiin.
Lapseni saavat hyviä numeroita ja kaikki on meidän vanhempien panostusta. Elä huoli mies opiskelee ja opettelen lapsien rinnalla. Kumminkin opiskelutekniikka on tärkein opetella. Kyllä nämä hahmottuu. Mutta olen visuaalisesti älykkö joten huolehdin lapsien perustaidoista hyvin. Ja ukko on kirjallisesti älykkö.
Voin pohjana kertoa lapsistani tulee veronmaksajia ja muistutan. syömme nyt veroa nyt lapset tuo takaisin verona ja paremmat mahdollisuudet menestyä kun perustaidot on hyvät ja elättävät siten perheensä. Lapseni alkaa tippumaan työ elämääntässä jo piakin kun hankitaan pikku töitä noin 6vuode päästä alkaa virrata pikkuseni maailmalle. Voin heistä ylpeitä kun heikkuoksia vahvistan
Isäni oli yrittäjä ja työnarkomaniä. taas ukkoni tulee rikkaasta suvusta isänsä, joi perinnöt.
Mutta me emme juo tai käytetä mitään tupakka tai huumeita. Ja olemme nouseet elämään lapsien vuoksi masennuksesta ukolla ei stressi kestä painetta rahahuolista.valtakunta kirjoitti:
Lyhyesti en saan kuin tukia, enkä varman koskaan yhteiskunnan asemaan kelpoiseksi mutta yritin pystyn lapseni kasvattaa siten,miten minua ei kasvatettu. Minä en odottele vaan onnellisuuttani nyt elän.minkä menetin lapsuudestani, mikä vietiin työtä tekemällä ilman että minusta huolehdettiin.
Lapseni saavat hyviä numeroita ja kaikki on meidän vanhempien panostusta. Elä huoli mies opiskelee ja opettelen lapsien rinnalla. Kumminkin opiskelutekniikka on tärkein opetella. Kyllä nämä hahmottuu. Mutta olen visuaalisesti älykkö joten huolehdin lapsien perustaidoista hyvin. Ja ukko on kirjallisesti älykkö.
Voin pohjana kertoa lapsistani tulee veronmaksajia ja muistutan. syömme nyt veroa nyt lapset tuo takaisin verona ja paremmat mahdollisuudet menestyä kun perustaidot on hyvät ja elättävät siten perheensä. Lapseni alkaa tippumaan työ elämääntässä jo piakin kun hankitaan pikku töitä noin 6vuode päästä alkaa virrata pikkuseni maailmalle. Voin heistä ylpeitä kun heikkuoksia vahvistan
Isäni oli yrittäjä ja työnarkomaniä. taas ukkoni tulee rikkaasta suvusta isänsä, joi perinnöt.
Mutta me emme juo tai käytetä mitään tupakka tai huumeita. Ja olemme nouseet elämään lapsien vuoksi masennuksesta ukolla ei stressi kestä painetta rahahuolista.Sisareni ovat kaikki työelämässä ja on osa käyneet saman opin lapsien kautta basta opiskelu työelämään.
Mutta äitini ei usko minun kykyihini, paitsi hoidan hänestä parhaiten lapseni ja kehuu kaikki hyviä jossain.
En sinäänsä yksittäistä perhettä moittisi sitten jos koetaan sellaista tarvetta ja lapseni toi minulle elämäni liekin edes palamaan ja jos en muuta osaa, oon sitten hyvä äiti.
Vaikka luulen että tässä jo alkaa olemaan. Se mitä ihmiset lupaa yleensä se on puolet siitä ja täynnä jos ei kerkeä jo lentämään sitä myöten pois.
Ukkoseni on luvannut minulle vaikka mitä, joten on tavoitteita.
- kaisanoasaa
Jos se naisten kirjoituksista riippuisi niin tämä palsta olisi yhtä kamalaa paskaa kuin Vauva-lehden palsta, mutta me kunnon miehet pidämme tämän palstan siistinä asiaa tihkuvilla kirjoituksillamme.
Juurikin noin, Vaikka palstanaiset aika-ajoin törkykirjoituksillaan, shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä yrittävät vajottaa tämänkin palstan tasoa olemme me palstan asialinjoilla pysyttelevät sinkkumiehet saaneet pidettyä palstan tason korkeana ahkeruudellamme. Palstanaisten alhaisimmat ämpyilyt katoavat nopeasti bittiavaruuteen kun meidän palstamiesten asiatekstit ja -avaukset nopeasti aina peittävät etusivun.
- Eipaljonkiinnosta
Harmaaritari kirjoitti:
Juurikin noin, Vaikka palstanaiset aika-ajoin törkykirjoituksillaan, shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä yrittävät vajottaa tämänkin palstan tasoa olemme me palstan asialinjoilla pysyttelevät sinkkumiehet saaneet pidettyä palstan tason korkeana ahkeruudellamme. Palstanaisten alhaisimmat ämpyilyt katoavat nopeasti bittiavaruuteen kun meidän palstamiesten asiatekstit ja -avaukset nopeasti aina peittävät etusivun.
No kun et sinäkään reppana saa vauva-palstalla minkäänlaista huomiota, niin olet päätynyt tänne vakinarisijaksi. Mut tämähän on muutenkin muutaman vähä-älyisen ikisinkun hiekkalaatikko, ei näitä lässytyksiä viitsi edes lukea.
- Naisasialooser11
Vähä-älyisiä täällä ovat vain naiset ja vauva-palstalla saa kyllä huomiota kun kirjoittaa jonkun totuuden naisista.
Eipaljonkiinnosta kirjoitti:
No kun et sinäkään reppana saa vauva-palstalla minkäänlaista huomiota, niin olet päätynyt tänne vakinarisijaksi. Mut tämähän on muutenkin muutaman vähä-älyisen ikisinkun hiekkalaatikko, ei näitä lässytyksiä viitsi edes lukea.
En ole ikinä ko. palstalle kirjoitellut mutta jos kirjoittelisin epäilemättä huomiota saisin.
ps. ja taas luit :)
Tämä palsta on kaikkien palstojen Palsta. Nokkelia pilluttomia ukkeleita riehumassa keskenään.
(Aplodit)Kyllähän ei ole suomi24 sinkut palstan voittanutta! Löytyy ikiomat tyypit laidasta laitaan. On etelästä pohjoiseen naista ja miestä, kurppaa ja ytmimiä, ketmiä ja taustalla aina laulaa äkäinen ätmikuoro. Ihan huikea paikka. :o)
En vaihtais kaljakoppaankaan. 😊- Kiltti-ja-kunnollinen
Naiset haukkuu kunnollisia miehiä ja kehuvat jännämiehiä.
Niinhän se menee..
Jos nainen puhuu jossain Ellen Degeneres showssa miehensä kyrvän koosta niin femakot vaan taputtaa ja sanoo "more power to ya sister!".. Tyttövoimaa. Oujee.
Mies puhuu vaimonsa tissien koosta niin kohta vaaditaan päätä vadille..
Vähän niinkuin Trumpin pillun kopelointi juttu... Peitetään jonain pätevänä syynä hänen syrjäyttämiseen.- Teknodonna
Kaikki peniskeskustelut Vauvalla ovat mieslähtöisiä.
Tämä on varma tieto.
(naurua)- Teknodonna
Tuosta tulikin mieleen, että mä en ole käsitellyt koko aihetta koskaan. Joskus vuosia sitten taisin naureskella miehen alastomalle ulkonäölle kaikkine killuttimineen, mutta sekin taisi päätyä jonkinlaiseen eeppiseen ylistykseen naisevartalon ällistyttävästä ylivertaisuudesta veistotaiteen saralla.
(reps)
https://www.youtube.com/watch?v=AhLeetJZ3eU - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen, että mä en ole käsitellyt koko aihetta koskaan. Joskus vuosia sitten taisin naureskella miehen alastomalle ulkonäölle kaikkine killuttimineen, mutta sekin taisi päätyä jonkinlaiseen eeppiseen ylistykseen naisevartalon ällistyttävästä ylivertaisuudesta veistotaiteen saralla.
(reps)
https://www.youtube.com/watch?v=AhLeetJZ3eUvuodet vierii..
Kummat on pahemmat: Napaa tavoittelevat rinnat vai polvia hakkaavat kassit?
Jos ei ole shortsikelit, niin kassit saa ainakin piiloon. - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
(reps)
https://www.youtube.com/watch?v=AhLeetJZ3eUMuistaakseni tämän keissin aloitti Michelangelo, joka ei saanut hakattua kunnon munia patsaalleen. Härpäkkeitä oli pienennettävä ja pienennettävä, kunnes ne olivat jo lähellä kadottaa miehuutensa. Jotain oli jätettävä, mutta kaikkea ei voinut laittaa. Pulma oli suhteellisen mittava. Voitaisiin varmaan sanoa, että luonnonvastainen.
Tämän päätöksen jälki on kuin kastrointia Italian kaikissa miestä esittävissä patsaissa.
(naurua) - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Muistaakseni tämän keissin aloitti Michelangelo, joka ei saanut hakattua kunnon munia patsaalleen. Härpäkkeitä oli pienennettävä ja pienennettävä, kunnes ne olivat jo lähellä kadottaa miehuutensa. Jotain oli jätettävä, mutta kaikkea ei voinut laittaa. Pulma oli suhteellisen mittava. Voitaisiin varmaan sanoa, että luonnonvastainen.
Tämän päätöksen jälki on kuin kastrointia Italian kaikissa miestä esittävissä patsaissa.
(naurua)No ni,
Nyt sinäkin olet päässyt sieltä jännästä olennaisen äärelle piipahtamaan.
Ois pitänyt olla kunnon kaksikomponenttiliimat jo aiemmin käytössä, niin mestari olisi voinut ylimääräiset talttauksensa paikata, eikä italian marmorimiehet olis munattomia. - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Muistaakseni tämän keissin aloitti Michelangelo, joka ei saanut hakattua kunnon munia patsaalleen. Härpäkkeitä oli pienennettävä ja pienennettävä, kunnes ne olivat jo lähellä kadottaa miehuutensa. Jotain oli jätettävä, mutta kaikkea ei voinut laittaa. Pulma oli suhteellisen mittava. Voitaisiin varmaan sanoa, että luonnonvastainen.
(naurua)Jos olisin ollut sen ajan kuvanveistäjä, minut oltaisiin varmaan jälleen poltettu, kaltattu ja venytetty, sillä veistokseni olisivat olleet varsin toisenlaisia.
Itseasiassa moderni nainen tietää, mikä miehessä on oleellisinta, ja sen saa ostettua ilman sitä loppuosaa. Siis sitä jatketta.
(naurua) - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Jos olisin ollut sen ajan kuvanveistäjä, minut oltaisiin varmaan jälleen poltettu, kaltattu ja venytetty, sillä veistokseni olisivat olleet varsin toisenlaisia.
Itseasiassa moderni nainen tietää, mikä miehessä on oleellisinta, ja sen saa ostettua ilman sitä loppuosaa. Siis sitä jatketta.
(naurua)Edelleen, ytimessä ollaan.
Nämä on haastavia aikoja luomutavaralle.
Aattele, tommonen 23 x 6 cm kylmän viileätä marmoria. Oisitko lisänny patsaaseen mitään muuta? - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Jos olisin ollut sen ajan kuvanveistäjä, minut oltaisiin varmaan jälleen poltettu, kaltattu ja venytetty, sillä veistokseni olisivat olleet varsin toisenlaisia.
(naurua)Oma suosikkini sieltä naisosastolta.
Über siisti.
http://bot.fi/1y6r - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Oma suosikkini sieltä naisosastolta.
Über siisti.
http://bot.fi/1y6rSiinä on voimaa ja asentoa samassa paketissa. Lisäksi siinä on vahva tunne siitä, että oikeudenjakaja on sitonut itse silmänsä, voidakseen jakaa tuomioita ilman visuaalisia ärsykkeitä tai mainoksia.
Varmaan tunkenut vielä persiljaa korviin.
(reps) - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Oma suosikkini sieltä naisosastolta.
Über siisti.
http://bot.fi/1y6rLakinaiset on aina olleet minunkin makuun. Käsiraudat vielä killumaan toisesta ranteesta.
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Siinä on voimaa ja asentoa samassa paketissa. Lisäksi siinä on vahva tunne siitä, että oikeudenjakaja on sitonut itse silmänsä, voidakseen jakaa tuomioita ilman visuaalisia ärsykkeitä tai mainoksia.
Varmaan tunkenut vielä persiljaa korviin.
(reps)Katsotaanpa siihen Michelangeloon, kun nyt vauhtiin päästiin. Katsokaa, mihin madonna katsoo.
Pieta.
(naurua)
http://www.michelangelo-gallery.org/178228/Pietn-I-large.jpg - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Katsotaanpa siihen Michelangeloon, kun nyt vauhtiin päästiin. Katsokaa, mihin madonna katsoo.
Pieta.
(naurua)
http://www.michelangelo-gallery.org/178228/Pietn-I-large.jpgMittailee senttejä. Paljonko menee hyvää tavaraa hukkaan, mies kuolemassa.
- Teknodonna
eemeli_peeveli kirjoitti:
Mittailee senttejä. Paljonko menee hyvää tavaraa hukkaan, mies kuolemassa.
Mjaa
Mun nähdäkseni nämä nerot aina tekevät jotain muutakin kuin lyysaavat framilla. Tosi kovat kaverit taiteellisine lahjoineen ovat tajuttoman monitasoisia. Joku japsiräiskijä Nikoneineen ei näe kuin kameransa välittämää dataa valotusarvoista, mutta mun kaltainen misu näkee ja kokee aivan toista. Joskus jopa naurattaa, sillä teoksissa on vitsejä, viittauksia ja piloja lähes loputtomiin asti.
(naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Mun nähdäkseni nämä nerot aina tekevät jotain muutakin kuin lyysaavat framilla. Tosi kovat kaverit taiteellisine lahjoineen ovat tajuttoman monitasoisia. Joku japsiräiskijä Nikoneineen ei näe kuin kameransa välittämää dataa valotusarvoista, mutta mun kaltainen misu näkee ja kokee aivan toista. Joskus jopa naurattaa, sillä teoksissa on vitsejä, viittauksia ja piloja lähes loputtomiin asti.
(naurua)Mitä mä yritän tässä sanoa on se että kaikki pyritään tuomaan esiin.
Siis aivan kaikki.
(hihitystä) - eemeli_peeveli
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
(naurua)Niin no,
Pirustako minä tiedän mitä se joku nero kivenhakkaaja on siinä päissään pyöritellyt, mutta tämmönen tavallisempi tallaaja virittyy niin helposti noille eläimellisemmille tasoille.
No,
täytyy kait lähteä touhuamaan jotain vähemmän nerokasta. Nauravaa naista ois aina niin mukavaa kattella, mutta nyt on mentävä. - Teknodonna
eemeli_peeveli kirjoitti:
Niin no,
Pirustako minä tiedän mitä se joku nero kivenhakkaaja on siinä päissään pyöritellyt, mutta tämmönen tavallisempi tallaaja virittyy niin helposti noille eläimellisemmille tasoille.
No,
täytyy kait lähteä touhuamaan jotain vähemmän nerokasta. Nauravaa naista ois aina niin mukavaa kattella, mutta nyt on mentävä.Juuri kun mä olin pääsemässä luomiskertomuksen ytimeen, niin yleisö poistuu.
Aika tavallista.
Jos joku teistä on käynyt Sikstiiniläiskappelissa katsomassa sen freskojen informatiikkaa, niin siellä Buonnarotti vasta on päässyt kiinni elämän todellisiin mittasuhteisiin, antaessaan miehelle elämän. Freskon näyttävin osa on juuri tämä. Kuvassa Jumala ojentaa sormeaan kohti väsähtänyttä nuorukaista, joka on juuri tullut punttisalilta, ja on lerpahtanut oman pilvensä päälle - munattomana.
Miehille tämä on varmaan ihan tuttua, mutta meille naisille ei. Nainen tsekkaa ensin poitsun vehkeet, sitten naurahtaa aj toteaa, että kaikenlaista sitä taivaan alla onkin.
Buonnarotti tiesi tämän. Hän ei ollut ihan siitä tyhmimmästä päästä italiaanoja.
(hihitystä)
Kuinka paljon mikäkin asia mahtaa johtua naisen "perus" persoonasta/luonteesta ja kuinka paljon alueen kulttuurista jossa nainen on kasvanut ja oleskelee?.. ;P
Tosin en itse usko, että tämä on niinkään sukupuoli kysymys.. Vaan kulttuuri.. Joitakin (harvoja?) yksilöitä naisissakin luultavasti löytyy, jotka eivät ole vallitsevan kulttuurin "aivopesemiä" jne.. Heitä voisi kutsua Yksilöiksi Isolla Y:llä.. Heidän massasta poikkeavan käytöksensä vuoksi jne.. ;P
Ja aina täytyy muistaa, että vastinparit löytyvät miehistäkin.. Ja nämä vakat ja kannet muovaavat vielä lisää toistensa käytöstä ja vahvistavat tiettyjä käyttäytymismalleja.. ;P
Mut joo.. Parempi pysytellä sivussa, jos/kun et itse näihin "normaaleihin" lukeudu.. ;D- nallinapsuu
Rairairairai….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560