Cleopatra Ink Alanya, kokemuksia!!?

Tatuointikuumetta

Onko kellään kokemusta ko. tatskamestasta?? Kävin paikan päällä tsekkaamassa liikkeen ja kyselin hygienia-jutut läpikotaisin. Nämä asiat Ok. Hinta samaa luokkaa kuin Suomessakin. Ovat osallistuneet moniin kisoihin Euroopassa ja aina voittaneet jonkin sijan (1-3). Tarvisin kuitenkin viime hetken vinkkejä paikasta? Onko jälki hyvää yms??

8

6587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VMPSKAA

      On on, Analiassa on kaikki hyvää! Perunamuusista, ripuliin.

    • Suosittelijax

      Voin suositella kyseistä liikettä. Olen itse käynyt korjauttamassa enstisen tatuointini siellä ja olen lopputulokseen todella tyytyväinen. Hintataso on korkea, mutta työnlaatukin sen mukaista. Aijon mennä jatkamaan tatuointia samaan paikkaan, kunhan palaan takaisin Alanyaan.

    • Turkki2017

      En suosittele...viikossa hävinny kaikki värit...KAIKKI

    • Beanie76

      Suosittelen lämpimästi, kolme tatskaa olen siellä tehnyt.

    • EnsviikollaAlaniaan

      Mua kummastuttaa ne paljon puhutut palkinnot. Kun heidän sivujaan katsoo niin 93% tatuoinneista ihan skeidaa, muutama oikeasti hyvä. Olisiko niin että joku artisti sieltä saanut palkintoja ja muut perinteistä Turkin paskaa? Artisteja kummassakin liikkeessä näytti notkuvan useampia ja kovin oli tyhjää penkkiä. Mutta ottakaa te jos haluatte, minä en.

      • Tattooalanya

        On useampia palkinnon voittaneita tatuoijia. Tehnyt tatuointeja myös julkkiksille eurooppaa ja suomea myöten (pikaisella googlauksella löytyy) Taitavaa jälkeä ja hyvä palvelu. Hintataso suomen luokkaa tai ehkä hieman halvempi. Suosittelen.


    • Parempiakinon

      Ne palkinnot oli voittanut joku Venäläinen tatuoija joka ei ole enää siellä töissä edes. Eli välttäkää kyseistä paikkaa!

      • Beanie76

        Ei pidä kuule paikkaansa. 😡 Jos hieman googlaat niin huomaat että palkinnonsaajat ovat mm. Alper Kilminkaya, Huseyin Göktepe, Bahri Ucgun ja moni muut (juu kyllä venäläinenkin). Huseyin ja Bahri ovat tehneet kaikki mun tatskat, erinomaista palvelua ja laatua kaikilla siellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe