Venäläiset turistit.

tenstase

Moni on pyörtänyt kielteisen kannan venäläisiin, sitä kun vertaa matujen turistimatkaan Suomessa.
Venäläiset tuovat rahaa, matut köyhyyttävät Suomea.

20

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roiso4

      Ei kuitenkaan tarvi kyltittää venäjäksi joka putiikkia.

      • varmaankin_siksi

        Eihän niitä kylttejä sinua varten vaan niille venäläisille. Yrittäjät haluavat venäläisten osuvan liikkeisiinsä, siksi he niitä kylttejä pistelee. Silloinkuin alkaa yrittäjäksi kaikki keinot on käytettävä ja ajatukset tällävuosisadalle, ei auta olla ahdasmielinen.


    • menkääRovaniemelleEIole

      Kemijärvi on ainoa kaupunki jossa on venäjäksi joka kauppa.

      • ha.ra.soo

        Siinä kyltissä on sama suomeksi, ei sinun tarvitse sitä venäjänkielistä osatakkaan.


      • kaikkia-sitä-kuuleekin

        Joko myytiin Puistolan Hoivakoti?
        Tänään piti päättää.


    • johtoon.pyrkivä

      Oulussa ei huomaa venäläisiä sulautuvat kantiksiin, toista se on aliot.

    • tyytttyyyt

      Ajelevat aina keskellä tietä kuuttakymppiä, mikähän siinä. Ohi ei pääse ko tyytäten.

      • 100ja120

        Ajavat kuin reikäpäät, ohittavat hulluissa paikoissa.


    • mutta.kuitenkin

      Oulussa venäläisiä ei huomaa,,,Kemijärvellä ja Rovaniemellä huomaa,,, koska he käyttäytyvät erilailla.

    • hahhhhhhaaaaaa

      Aika pitkälle pääsin "en ole robotti kilpailussa" kun vi==uilussa en vastannut oikein.

    • heikoin.lenkki

      2000 venäläistä on saanut suomalaisuuden, yhtään suomalaista ei saanut venäläisyyttä.

      • eikaksoiskansalaisuutta

        Muun muassa sikäläisen diktaattorin hyvä ystävä oligarkki Timtshenko on Suomen kaksoiskansalainen. Tämä heppu syytänyt varoja Valamon saarelle, jotta sinne saadaan diktaattorille sopiva mökkeily-ympäristö. Tavalliset asukkaat on häädetty jo saarelta, vaikka heiltä työpaikka menisi. Valamo on melkein Suomen rajalla.

        Kaksoiskansalaisuuden kanssa pitäisi olla harkintaa. Venäläisille ei tule tässä maailmantilanteessa sellaista myöntää. Se on turvallisuusuhka. Voivat rauhassa odotella päätöksiä. Ovat tottuneet kotimaassaan byrokratiaan.


    • enolerobotti2

      50 000 odottaa viisumia, eihän siinä mitään, koska omillaan tulevat toimeen ja raja on valvonnassa.

    • Tuovat rahaa kuitenkin,joka kelpaa.Matut tuo kuluja.

      • todettavaon

        Venäläinen on kultakimpale Suomelle joka suhteessa ja varsinkin verrattuna täällä elätettävänä roikkuvaan Lähi-idästä ja Afrikasta tulleeseen ns. pakolaiseen.


      • riippuumihinvertaa
        todettavaon kirjoitti:

        Venäläinen on kultakimpale Suomelle joka suhteessa ja varsinkin verrattuna täällä elätettävänä roikkuvaan Lähi-idästä ja Afrikasta tulleeseen ns. pakolaiseen.

        Vertaappa kiinalaiseen turistiin, siinä jää ryssä toiseksi, aivan turha turistina.


      • siunailee
        riippuumihinvertaa kirjoitti:

        Vertaappa kiinalaiseen turistiin, siinä jää ryssä toiseksi, aivan turha turistina.

        Kiinalaiset tulee sotkeen järvemme,tuleeko siitä kemikaali varasto.Kyllä venäläisten tuomat rahat käy täällä ,kuten kiinalaisten.Sano mandariiniksi!


    • minäminäminä4

      Venäläinen (työssä) on kova pomottamaan, työn ei kaksinen tarvi olla.

      • gid

        Se on lomalla,durak.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe