Kumpi on tyhmenpi.......

kysmys

...mies jolla on salasuhde ja ei tiedä että vaimo tietää vai
...vaimo joka tietää, mutta odottaa, että mies kertoo asiasta ja eroaa?

22

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksikiinnostaa

minusta sinä olet tyhmä kun tuollaista mietit

• Kaikkitietää

Hmm..... Mietitäänpä? No mitä tuo odottaa? Sanoisit asian niin saisit eron? Kummallista kyllä. Molemmat olette tyhmiä! Onneksi olkoon! Yksi kysymys tietääkö kakkonen? Sitten pitää uudestaan miettiä kuka on tyhmin!

• ujhyujh

Ehkä vaimo katsoo kuin pitkälle menee, kieroa eikö.

• Kukaontyhmin

Täällä sama juttu enkä tiedä kuka on se tyhmin? Miehellä hoito josta kerrottiin ulkopuolelta, teki ratkaisun jäädä, aikoi kertoa kakkoselle päätöksestään. Nyt vain epäilen ettei kertonutkaan. Kun kiusaa sitä selkeästi. Kysyttäessä kieltää ettei yhteyttä pidä. Siis olenko minä nyt se tyhmin vai tuo kakkonen jolle ei nähtävästi ole asiaa kerrottu? Pitäisi kyllä tuon kakkosen tietää toisen olevan varatun koska meillä yhteisiä tuttuja. Siitä ei ainakaan ole kyse ettei tietäisi sen olevan varatun.

• apminä

Sama levy taas tällä vuodesta toiseen, älä jaksa kikkonen kakkanen.

• Tyhmäköolet

Kyllä minä haluan tietää kuka on noista tyhmin. Joten AP älä lue jos kolahti! Kyllä näitä pitää miettiä itse kukin ja missä roolissa.

• ookkonäävaiko
        Tyhmäköolet kirjoitti:

Kyllä minä haluan tietää kuka on noista tyhmin. Joten AP älä lue jos kolahti! Kyllä näitä pitää miettiä itse kukin ja missä roolissa.

Tee vajakki oma avaus, älä omi muiden.

• kjhygh

Ap täs tämä ei ollut mikään henkilökohtainen aloitus vaan yleensä kysyn mielipidettä tälläisessa asiassa, älkää ottako hernukkaa nenuun.

• kunniinkovinkiinnostaa

Kysymyksen asettelusi saattaa olla vähän vinksallaan. Yritäpä uudelleen, niin voit saada vastauksen.

• pottirobootti

Mikset vastaa sellaiseen kuin itse ajattelit niin ei tarvitse tehdä turhaan uutta avausta?

• Näistä antamistasi vaihtoehdoista katsoen se on se mies joka on tyhmempi. Se että se vaimo tietää siitä, mutta ei eroa itse, ei tarkoita muuta kuin sitä, että hän on alkanut tekemään järjestelyjä heidän omaisuutensa kanssa. Ja kerää itselleen uutta pesämunaa. Vaimolle saattaa olla helpompikin sellainen järjestely, että hän pääsee tuhlaa miehen varallisuutta ja mies hoitaa seksiasiat toisen naisen kanssa.

Tai ihan miten vain.

• tietystikö

Juupas eipäs.

• näinonmusta

No joo jos omaisuutta on niin avioliitossa on säännöt miten omaisuus jaetaan eron sattuessa. Mies on tyhmempi, vaimo haluaa nähdä kuinka tyhmän miehen on saanut ja pikkuhiljaa ottaa eron.

• On kyllä ositussäännöt, mutta onhan sitä ennenkin varallisuutta osattu piilottaa toiselta. Tunnettu tosiasia kun on, että eniten sitä piilotetaan juurikin aviopuolisolta.

• pkjkij

Aviopuolison täytyy olla erittäin tyhmä jos siltä pystyy omaisuutta piilottamaan. Ehkä elokuvissa voi.

• Minun mielestä on täysin turhaa miettiä kuka on tyhmä tai tyhmin. Arvaan että enemmistön mielipide vaimon tyhmyydestä olisi kakkoselle tervetullut. Se ei kuitenkaan ole niin. Tuhmä tekee väärin kuka pettämisessä tekee väärin, no se mies. Mies on tyhmä kun luulee naisia niin tyhmiksi että luulee näiden alkavan kilpailemaan tyhmemmän naisen tittelistä.

• säälien

Kyl te kaikki ootte tyhmii narsistei, kun haluutte mustamaalata ja sekoittaa omiin mielenterveys ongelmiinne muitakin ihmisiä, mut ehkä se on niin että ennen taivas repee, kun ei huorat osaa häpee.

• Exjopitkään

En edes odota, että mieheni sanoisi paneskelevansa toista. Tiedän että niin on tehnyt. Yhden kerran jälkeen päätin jatkaa, mutta nyt toisen kerran jälkeen järjestelen asiani kuntoon, lapsia ei saa ja rahat on minulla. Loppu on edessä, kun kesäloma molemmilla alkaa, mies vaan ei tiedä, että silloin joutuu pakkaamaan tavaransa kotoa ja sulkee oven perässään tästä perhe-elämästä. Menossa viimeiselle työmatkalleen Seinäjoen farmarimessuille, mutta takaisin ei enää ole tulemista niistä messuista. Uransa sieltä aloitti paneskellen lapualaista messuhuoraa. Nyt on sekä ura että kotielämä loppunut. Yksin jatkaa matkaansa.

• pyhä_yksinkertaisuus

Todella tyhmä kysymys.

• xcdfrd

Pyhät yksinkertaisuudet syyttävät mielellään vaimoja siitä kun on pettäjämies. Ei mitenkään tyhmä kysymys, aika viisas:)

• Siinämielipidekin

Ai täällä pitää siis kertoa mielipide asiasta. No olisiko tuo mies se tyhmin kun näe eikä kuule vaikka vaimo tietää asiasta eikä näytä sitä sille? Esittää hyvin tietämätöntä. Mies luulee salaa hoitavansa panot. Eikö miehet tajua että naiset ovat susia toisilleen. Tässäkin varmaan kakkonen on kimpassa vaimon kanssa kosta en samalla miehelle joka jää yksin lopuksi. No sitä saa mitä tilaa. Onpahan mies ylpeä naisista kun kaikki ilmi tulee. Se että tyhmänä luottaa vaimoosa on kyllä tyhmä mies. Kannattaa aina olla varuillaan jos itse pettää ja jää kiinni tietämättään. Vaimon puuhastella rauhassa eron tullessa. Huh ei käy kateeksi kyllä onneksi olen itse aina elänyt rehellistä elämää. Karmeita nämä tarinat kyllä.

• gughg

Eikös se kikkeli ole miehen kropassa joten mies saa tehdä sillä mitä haluaa, ei se vaimolle kuulu vaan miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      188
      4697
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      204
      3392
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      117
      2926
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2922
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      2850
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2267
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      52
      2258
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2025
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1975
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      68
      1565
    Aihe