Kauppojen kassat suhtautuvat minuun erityisen ystävällisesti.
Tavallisestikin kohtelu on ihan ok, mutta nyt piti käydä peilistä tarkastamassa onko itsessäni jotain erityistä. En havainnut poikkeamia standardista.
No sitten oli vielä yksi juttu, eli kävin kirpparilla ja eräs nuorenpuoleinen ja nätti naishenkilö kiinnitti minuun huomiota kun ohitin hänet ja sen jälkeen hän asettautui useamman kerran lähistölleni ja tarkkaili minua. Mutta sinne jäi, eikä siitä seurannut edes keskustelutilannetta.
Erakoitumiseni etenee.
Vein Liskolle tänään ruusuja.
Helsingissä on nyt jotain omituisesti pielesä
10
245
Vastaukset 10
- Ou_JEA----
.
"Aito DDR verkkariasu kiinnittää positiivista huomiota"
har-har
.- Lääklehtisenisukki
tinyurl--- kirjoitti:
.
https://tinyurl.com/ddrkleider
https://www.amazon.de/gestickt-royalblau-Streifen-Material-Baumwolle/dp/B00HNPVBE4/ref=sr_1_7/258-9409472-2568103?s=apparel&ie=UTF8&qid=1494754802&sr=1-7&nodeID=77028031&psd=1&keywords=DDR
har
.Lehtisen vaimolle Äitienpäiväxi keltainen huppari
www.amazon.de somalia kleidung - HeHEE----
Lääklehtisenisukki kirjoitti:
Lehtisen vaimolle Äitienpäiväxi keltainen huppari
www.amazon.de somalia kleidung.
"Nythän mä hokasin että murresana "kledjut" tulee DDR:n sanasta kleidung!1!!!!!1!!!!1"
Seid bereit
unsere kombinat
har-HAAAR
. - ja_genosssen--
HeHEE---- kirjoitti:
.
"Nythän mä hokasin että murresana "kledjut" tulee DDR:n sanasta kleidung!1!!!!!1!!!!1"
Seid bereit
unsere kombinat
har-HAAAR
.niin ja genossen
Antifaschistischer Schutzwall !!!!!!11!!1!1!!1!1! halt toten amerikanische spiooon
har!1
. - wartburg_tourist_353W-
ja_genosssen-- kirjoitti:
niin ja genossen
Antifaschistischer Schutzwall !!!!!!11!!1!1!!1!1! halt toten amerikanische spiooon
har!1
..
"Revolutsionääriset materiaalivalinnat"
https://www.youtube.com/watch?v=kBt3tLEA3Fk
har
Minulla oli ikävä sinua.
Tottahan toki kassaneidit suhtautuvat sinun myönteisesti. Oletko lopultakin oppinut hymyilemään ja iskemään silmää? Onnittelut!
Kuivaharjottelu tuottaa vihdoinkin tulosta. :)
Miten sinulla noin muuten menee?- 0000000000000000000
Ei se tarkoita mitään, ystävällisyys on osa asiakaspalvelua.
- höb-----
.
"Eip suap murskata päiväfantasioita noin * musertavasti * "
har
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396