Mikä on tämän kevään kuumin trendiväri tai kuosi pyöräilytikoisiin? En kehtaisi millään viimevuotisilla lähteä ihmisten ilmoille ja posti on hävittänyt johonkin uusimman Pyöräilijä -lehteni, jossa käsittääkseni on asiaa syväluodattu.
Oikean väriset trikoot
6
197
Vastaukset
- lateksiajalkaan
uskoisin että sulle sopii kuosiin vuodesta toiseen pinkki väri...kuvaa kun olet vähän "höpsähtänyt " hupsuttelija..
- Pyöräiljä
Oranssin punaiset liekkikuviolla on tulevan kesän trendiväri.
Mikäs viimevuotisissa on vikana, kyllä niillä voi useamman kesän ajaa, jos ovat ehjät.- Trikootjalkaan
Repesivät perseestä. Vissiin liikaa jerkkua, kun olen treenannut niin kovaa.
- Itsetuntokysymys
Muoti on niitä varten, jotka eivät itse tiedä, mitä laittaisivat päälle.
Ja niille, jotka niitä riepuja myyvät. Jos haluaa trollata, kannattaa perehtyä ensin asiaan sen verran että menee täydestä. Pyöräilijä-lehteä ei ole olemassakaan.
- Trollaatitrollaatitrolll
No sepäs upposi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163