Ihannemies on

helmi.possujen.joukossa

...niin. Minkälainen on ihannemies? Eiköhän se itse kullakin ole hieman erilainen, tuskin mitään tiettyä muottia löytyy, vai?
Kummallista mutta mulla ei ole mielessä mitään tiettyä kuvaa ja kriteeriä siinä asiassa. Joitain perus periaatteita kuten en huoli juoppoa enkä renttua. Ihan taulapäätä en myöskään, sydämen sivistyksen lisäksi pitää olla myös muuta sivistystä. Ja tietysti pitää tuntea että meillä on jotain yhteistä ja jokin sitoo meitä yhteen.
Tässä esimerkki; viime viikolla olin matkalla toiseen kaupunkiin ja otin linja-auton. Bussiasemalla oli aikaa odotella, ja siinä miten ollakaan alettiin juttelemaan hieman.. no - pyöreämmän nuoren miehen kanssa. Hän oli minua joitakin vuosia nuorempi, luultavasti lukioikäinen. Mutta että osasi olla viehättävä poika! Eniten minua hänessä viehätti ääni - rauhallinen ja sujuva tapa puhua. Miellyttävä kuulla. Toiseksi luontevuus. Poika oli selvästi täysin sinut itsensä kanssa vaikka ei varmasti näitä tämänkin palstan ihanne-vaatimuksia ulkoisesti täyttänytkään. Sellainen luonteva itsevarmuus mutta ei ylimielisyys eikä turha luulo itsestään. Piti selvästi itseään täysin samanarvoisena kuin kuka tahansa muukin. Harvinaisen tasapainoinen nuoreksi mieheksi, enkä muista samanlaista kohdanneeni kuin taas joissain vanhemman ikäluokan miehissä, harvoin sielläkin. Tunsin oloni hyväksi ja mukavaksi hänen seurassaan, ikävä kyllä olisin varmasti liian vanha hänelle :-(
Tässäkään tapauksessa elopaino tai muu ulkomuoto ei mitenkään häirinnyt, hieno poika kaiken kaikkiaan. Kunpa ikäisensä tytöt tajuaisivat....

6

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaihannemies

      Ihannemies parilla sanalla: MARCO HIETALA ❤️

      • realitystar

        Niin on ihannemies, jättää naisensa kun naiselle ikää tulee liikaa ja päättää vaihtaa sitten yli 20 vuotta nuorempaan kaunottareen. Näin ne ihannemiehet toimii.


      • kanoottikeisarit

        Ihannemies ei itse vanhene. Kummallinen luonnonilmiö. Tiedemiehet ovat ihmeissään. Onko kysymyksessä jäämies Öts ? Ihannemies on siis jäädytetty mies, joka on ikinuori vaitelias veikkonen.


      • kierojalieroja

        Marco on kiero savolainen, jopa partakin menee kieroon kuin korkkiruuvi.


    • Nfjxnfnnf

      Ville on ihannemies

    • kukkahattusetä

      ihannemiehellä on multaa varpaissaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe