Ihannemies on

helmi.possujen.joukossa

...niin. Minkälainen on ihannemies? Eiköhän se itse kullakin ole hieman erilainen, tuskin mitään tiettyä muottia löytyy, vai?
Kummallista mutta mulla ei ole mielessä mitään tiettyä kuvaa ja kriteeriä siinä asiassa. Joitain perus periaatteita kuten en huoli juoppoa enkä renttua. Ihan taulapäätä en myöskään, sydämen sivistyksen lisäksi pitää olla myös muuta sivistystä. Ja tietysti pitää tuntea että meillä on jotain yhteistä ja jokin sitoo meitä yhteen.
Tässä esimerkki; viime viikolla olin matkalla toiseen kaupunkiin ja otin linja-auton. Bussiasemalla oli aikaa odotella, ja siinä miten ollakaan alettiin juttelemaan hieman.. no - pyöreämmän nuoren miehen kanssa. Hän oli minua joitakin vuosia nuorempi, luultavasti lukioikäinen. Mutta että osasi olla viehättävä poika! Eniten minua hänessä viehätti ääni - rauhallinen ja sujuva tapa puhua. Miellyttävä kuulla. Toiseksi luontevuus. Poika oli selvästi täysin sinut itsensä kanssa vaikka ei varmasti näitä tämänkin palstan ihanne-vaatimuksia ulkoisesti täyttänytkään. Sellainen luonteva itsevarmuus mutta ei ylimielisyys eikä turha luulo itsestään. Piti selvästi itseään täysin samanarvoisena kuin kuka tahansa muukin. Harvinaisen tasapainoinen nuoreksi mieheksi, enkä muista samanlaista kohdanneeni kuin taas joissain vanhemman ikäluokan miehissä, harvoin sielläkin. Tunsin oloni hyväksi ja mukavaksi hänen seurassaan, ikävä kyllä olisin varmasti liian vanha hänelle :-(
Tässäkään tapauksessa elopaino tai muu ulkomuoto ei mitenkään häirinnyt, hieno poika kaiken kaikkiaan. Kunpa ikäisensä tytöt tajuaisivat....

6

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaihannemies

Ihannemies parilla sanalla: MARCO HIETALA ❤️

• realitystar

Niin on ihannemies, jättää naisensa kun naiselle ikää tulee liikaa ja päättää vaihtaa sitten yli 20 vuotta nuorempaan kaunottareen. Näin ne ihannemiehet toimii.

• kanoottikeisarit

Ihannemies ei itse vanhene. Kummallinen luonnonilmiö. Tiedemiehet ovat ihmeissään. Onko kysymyksessä jäämies Öts ? Ihannemies on siis jäädytetty mies, joka on ikinuori vaitelias veikkonen.

• kierojalieroja

Marco on kiero savolainen, jopa partakin menee kieroon kuin korkkiruuvi.

• Nfjxnfnnf

Ville on ihannemies

• kukkahattusetä

ihannemiehellä on multaa varpaissaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      14
      5659
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2470
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1836
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1477
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1019
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe