Millä aloitat aamusi ?
Itse teen sen terveellisesti ja kansanomaisesti : Kahvilla ja pullalla !
Hei Painosi Hallisia !
6
184
Vastaukset
- Veijotaasasiallisena
Minä syön ranskanleipää ja siihen päälle terveellistä ja sydänystävällistä beceliä.
- joutava-
Pari kuppia kahvia. Joskus klo 11 lounas, joka sisältää pekonia (aamiais makkaraa tai vastaavaa), juustoa ja pari kananmunaa (eri muodoissa). Lisäksi pieni salaatti.
Seuraavan kerran syön noin klo 19 illallisen. En tarvitse välipaloja, koska vähähiilihydraattinen runsasrasvainen lounas pitää nälän kauan loitolla. - Onnellinen.Laihduttaja
Bulletproof-kahvilla. :)
Eli luomukahvia, 50 g suolatonta voita ja ruokalusikallinen MCT-öljyä (100% kookos). Tehosekoittimeen ja kas pärjää pitkään. Pullankin kanssa on tullut kokeiltua, samoin ruisleivän. Mitä enemmän on hiilaria aamupalalla tullut, sen nopeammin ja äkäisempi nälkä tulee.- Onnellinen.Laihduttaja
Tosin tosta 50 g syö muutkin, kuin minä. Ehkä ruokalusikallinen per nokka on voita.
- juupajuukin
tosi on itse syön nykyään aamupuurosta vain voisilmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702