Työhakemusten rehellisyydestä.

Tuntematontyötön

Miten nyt kun työhakemuksia tarttenee jatkossa pakosta tehtailla tietty määrä kuukaudessa niin kannattaako niissä mainita vakavasta mesennuksesta. Aikaisemmin ajattelin, ettei tästä kannata kauheasti huudella koska voi vaikuttaa tulevaisuuteen, mutta jotenkin tullut sellainen olo, että kannattaisi kuitenkin olla rehellinen jotta yhteiskunnan resursseja ei mene hukkaan ja työnantajat voi heti päättää haluavatko riskeerata masentuneen kanssa vai palkata mieluummin ei masentuneen henkilön. Ja sama muitten ongelmien kanssa joista on todellista ongelmaa jatkossa, mutta joista ei ole sopivaa tehokkaassa työhakemuksessa kertoa, koska näin on opetettu.
Varmaan kannattaa hakemuksissa olla jatkossa oikeesti rehellisempi, ettei kaikki hyvä valu hukkaan ja töihin palkata täysin väärää henkilöstöä joka muutamassa viikossa osoittautuu täysin sopimattomaksi. Vain koska olivat työnhakukursseilla oppineet laatimaan hienot hakemukset todellisista ongelmistaan huolimatta.

2

220

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8675

Älä nyt hölmöjä kirjoita. Jos tuntuu että sinusta ei ole vielä töihin niin älä hae työpaikkoja. Itse aikoinani tein sen virheen että lähdin töihin liian aikaisin. (itsetunto eikä mikään ollut kohdallaan) asia kostautui. Älä hötkyile töihin menon kanssa, harrasta, ole sosiaalinen ja hoida itsesi kuntoon. Tärkeää on, että et jää kotiin neljän seinän sisään.

Monella on aukkoja CV:ssä näinä aikoina se ei varmastikaan herätä edes kummastusta.

• bvvvbbb

Oon todennu, että mun hakemukset tyssää ikään (50-vuotias) ja työkokemus on huono juttu myös, meistä vanhoistahan työnantaja maksaa työkyvyttömyyseläkemaksuja hirveitä summia ja tietysti kokemuslisät . Jos pakonomainen hakeminen tulee voimaan, haen kaikkia ylilääkärin, insinöörin ja kaupunginjohtajien paikkoja, siinäpä miettivät, kannattaako haastatella. Niin ja tarvittaessa voin olla helvetin masentunu (kuten olenki), kun ei työtä löydy, vaikka kuinka hakee. Joten rehellisyys kunniaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe