Omituinen avautumimen

Yönkummajainen

Olin ihan kummastunut kun miespuolinen ystäväni heitti kommenttia, jossa kysyi olinko virittänyt hänelle ansan vuosia sitten, jotta epäilys hänen kierosta luonteestaan sais vahvistuksen. Hän kysyi että: " oliko se ansa?" Minä en ollut ikinä kuvitellutkaan mitään moista.
Näitä hän nyt oli märehtinyt vuosikaudet ja nyt hän vasta otti asian puheeksi.
Itse en ollut ajatellut koko asiaa eikä todella ansan viritys olis mieleeni juolahtanutkaan.
Hän epäili minun epäilevän mikä on miehiään. Nyt mietin asiaa , että mitä jos se onki joku seksuaalisesti vinksahtanut.
Muistin, että kun olen yksin hän yritti saada mua ikävään tilanteeseen, jossa mun pitää väistellä olevani liian lähellä häntä. Minä yritän todistella, että hän on ystäväni. On ollut kuvioissa elämässämme aiemminkin , jolloin oli neuvonantajana, suunnan näyttäjänä, mutta ei ottanut vastuuta kuitenkaan kun luotin hänen puheisiinsa ja oletin saavani tukea niissä.
Sanoi kerran kun eroat nii voidaan sitten suudella. Eipä voi olla vissiin ystävä ystävän kanssa, on jotenki koko ajan väärässä roolissa suhteessa hemmoon.
Ihan outoa on ollut tajuta että joku yrittää uida sisään. On avannut sisäistä minuuttansa enkä niin auliisti kuuntelis kaikkea vaikka pitkään on tunnettu.

4

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha-aloitus

      Oikeassa olet, sekava sepustus, jutussasi ei ole järjen hiventäkään.

    • Hyväystävätunnetaan

      Aika omituista kyllä. Eli tiesi sun olevan varatun ja vasta kun eroat voitte pussata? Aika järkevää kyllä minusta. Hyvä ystävä se on ja järkevä. Tuo sun kirjoitus on vain sellaista siansaksaa ettei oikein osaa tulkita. Ystävä joka pussaa on kylläkin muuta kuin ystävä eli poikaystävä. Joten kun pussaatte niin tee kuin ystävä pyytää eroa ensin sitten pussaatte. Sun kertomus tuosta ystävästä on vain niin sekava etten osaa oikein hahmottaa asiaa. Mutta asiat selkenee kyllä kun eroat.

    • Vinksahtanut

      Joko ystäväsi on vinksahtanut tai sinä olet vinksahtanut tai te molemmat olette.
      Sepustuksesi on hyvin outoa luettavaa.

    • JJ107

      Todella sekava kirjoitus....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe