Te joilla on ollu jotain suhteita jo nuorena
( 9-13v) , miten suhteet alkoi? Saa puhuu ekasta oikeesta suhteesta. Kumpi osapuoli aloitti suhteen, ja miten? Vinkkejä? Pojat ja tytöt kummatkin saa vastata, ja esim siitä millä luokalla suhde alkoi, ja kauanko kesti? Mulla on siis tällä hetkellä ihastus, joka on 1v vanhempi ku mä. Ja on toinen joka on luokallani! Auttakaaaaaa!
Auttakaa Aikuiset! ( Ja teinit)
6
379
Vastaukset
Onneksi "meidän aikaan" saatiin olla lapsia lapsen ikäisenä.
9-vuotiaalla "oikea" suhde? Todellako? Edes todella harva 13-vuotias on kypsä sellaiseen. Tai edes 15-vuotias.
Ihastuminen on täysin luonnollista ja normaalia, mutta vaikka silloin istuttaisiinkin vierekkäin sydämmet läpättäen ja jopa pussailtaisiinkin, niin kyllä siitä touhusta on se oikea vakava parisuhde vielä aika kaukana. Onneksi.- Jokukkkk
Olen vielä parisuhteessa joka alkoi kolmos luokalla olen nyt ysillä ja tyttö aloitti tämän suhteen tulemalla jutteleen ja kysy et voinko mennä niille sitte menin ja siitä lähtien ollaa seurusteltu
- Poika14ww
Neuvon vähän tuon luokkalaisen kohdalla. Onko sinulla ja luokallasi olevalla minkäänlaista kaveruussuhdetta? Jos on niin pyydä hänet luoksesi käymään ja siellä kerro hänelle, että olet ihastunut häneen. Voit myös luonasi kysyä häneltä, että haluaisiko tämä alkaa parisuhteeseen kanssasi. Niin itse ainakin tekisin. Toivottavasti autoin :)
- LisäänpäsTähän
minä lisäisin tähän vielä, että suosittelen tekemään sen pian. Kesäloman aikana luokkalaisesi voi hankkia jonkun muun tyttöystäväkseen.
- OnneksiOlinLapsi
Leikin vielä nukeilla kun olin 9-13-vuotias, nyt olen ollut 30 vuotta naimisissa.
- MirandaUusi
Moi oon 13wee ja etin poikakaveria noin 12-16 vuotiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2551791Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651454- 831135
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2021061Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280984- 54979
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7936Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment197911- 73903
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68901