http://www.huffingtonpost.com/entry/19-men-go-shirtless-and-share-their-body-image-struggles_us_55c3aa3ce4b0923c12bbfedc
Tässä miehet riisuutuvat.
Mitä olette mieltä näistä vartaloista?
Mikä näistä on lähinnä omaasi, ja minkä ikäinen olet?
En tiennyt että noin monet miehet vihaavat vartaloitaan ja kuvittelevat näyttävänsä huonoilta :(
Miesvartaloita
12
294
Vastaukset
Eiköhän tuo omaan vartaloon tyytyväisyys ole riippuvainen persoonasta eikä sukupuolesta.
Ja mitä asitämääsi kusymykseen tulee, niin arvioisin että vartalotyyppini on jotain tuon kahdeksanneksi viimeisen tyylien. Ainakin rentona ollessa.
http://img.huffingtonpost.com/asset/,scalefit_970_noupscale/55c3a98d1d00006e0014412d.jpeg
ns. toiminnallisessa kuvassa on tällainen.
http://www.hollilla.com/images/3/7/6/376f5f8754fed04ab79f4a4e91573aa6_96883.JPEG
(suattaa olla, että pitääpi käydä täällä jotta kuva näkyy
http://www.hollilla.com/picviewer.php?forum=685&nick=pete_pjn)
Tosinn ihan tyytyväinen omaan kroppaani silleen olen. Tietty painoa olis hyvä tulla pikkasen lisää, mutta tuo pittäis korjaantua ihtestään ko laivalla syön säännöllisesti. Ja ne jotka miut tuntee, niin ihmettelee, että "mihin vatsaan sie oikeen sitä sapuskaa tunget?"- ihanat-hoikkeliinit
Pidin niistä kaikista laihimmista. En pitänyt tatuoidusta enkä niistä isommista ja vanhemmista, harmaakarvaisista. Vaikka olen 47 itsekin. Et kysynyt tätä naisilta, mutta pakko oli kertoa:D
- Neitsytsetä_greekgod
Ensimmäinen on aika lähellä.
Ikää yli 35v.
Olen varmaankin liian hoikka useimpien naisten mieleen. Nyt vähemmän hoikka kuin joskus nuorena, ehkä. Mututuntuma sanoo että nelikymppisistä naisista yllättävän moni tykkää meistä hoikista miehistä...mikä on hyvä koska nelikymppisissä on monia kivoja naisia meille huipputasokkaille ja käyttämättömille miehille.- tasonkertoja
Jos mies on yli 35-vuotiaana hoikka ja käyttämätön, on hän HC-ATM.
- ihanat-hoikkeliinit
Johtuu siitä, että me 40 ikäiset olemme nähneet, miten vanheneminen rumentaa. Niin naisia kuin miehiä. Ja vanheneminen näkyy parhaiten juuri silloin, kun ihminen lihoo. Miehille tulee paksu läskiniska, mahakumpu, posket, jotka näkyy takaapäin, manboobsit. Hoikka mies pysyy saman näköisenä kuin nuorena. Esim. hoikat rokkarimiehet ovat ihania, eivät tunnu vanhenevan lainkaan. Suomessa esim. Ismo Alanko.
Itse olen pysytellyt hoikkana, koska sama vaikuttaa naisiin myös. Tytisevät allit käsivarsissa ja leuat, selluliittireidet ja läskimakkarat vatsassa, riippurinnat eivät nuorenna ketään. Jos ei päästä itseään lihomaan, ulkönäkö säilyy samanlaisena vuosikymmenestä toiseen. Jojoilukin vanhentaa, valitettavasti. - kurppagoddess
Voisin korkata Neitsytsedän ;)
Ikäiseni vapaat miehet ovat lihavia, tylsistyneitä ja juovat jatkuvasti.
Neljäs tai kahdeksas vois olla aika lähelle. Tosin mun haituvat ei ole noin tummia, että näytän liki karvattomalta. :o)
Mikään noista ei ole lähellekään.
- Normibmi
On ollut atleetteja ja kotleetteja, laihoja ja pömppiksiä, ja loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä, sillä jos ihminen miellyttää, vartalonsa miellyttää.
Naisille ne suuremmat kriteerit taitaa olla, niinkuin joku nainen täällä jo siskojaan ehti kuvaillakin. - nnaainee
Nuoret näyttää paremmalta. Miehissäkin.
- Avio.ATmies
Ei löytynyt ketään läheskään yhtä keskivartalolihavaa ja karvatonta kuin minä.
- Avio.ATmies
Mielenkiintoista sekin, että tuon sivun takaa löytyvät olivat kaikki "normaalivartaloisia" miehiä, eli todella ylipainoisia tuolta ei löytynyt yhtäkään, mutta silti moni tunsi itsellään olevan liikaa vatsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406