TV5 ei enää näy antenniverkossa?

teeveeviisi

Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? Onkohan siirtynyt eri kanavanippuun, vai mistä lienee kyse?

11

8208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ande53

      Digitan omistajille pitää saada lisää rahaa, joten kanavapakettien määrää vähennettiin Tervolan lähettimen ollessa kyseessä kolmesta kahteen. Alla kanavat, mitä jäi jäljelle.

      Kanavanippu A
      Taajuuskanava / Taajuus, K40/626 MHz

      Yle TV1
      Yle TV2
      MTV3
      Nelonen
      Yle Teema & Fem
      AVA
      Estradi


      Kanavanippu E
      Taajuuskanava / Taajuus, K44/658 MHz

      Sub
      Liv
      Jim
      Hero
      AlfaTV
      0700 1 1111 deitti

    • teeveeviisi

      Ok, kiitti tiedosta. Harmin paikka, tuli tosi hyviä ohjelmia kyseiseltä kanavalta. Olisi ennemmin saanut vaikka toi LIV poistua, sitä ei tule käytännössä koskaan katsottua.

    • Tguhbg

      TV5 einäy:suomalainen tulkinta palvelun tehostamisesta. Ja tv vero on ulos otto kelpoinen vaikkei töllöstä näy kuin pikseleitä tai ei sitäkään. Ne ratio kelit nääs

      • Tguhbaggi

        "Ja tv vero on ulos otto kelpoinen"

        Ja otto lähti ulos vaikk ei ollut kaan äänestys, kelpoinen.


    • Tauno.A

      "Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? "

      Karihaarassa hävisivät kaikki televiissiokanavat jo noin pari vuotta sitten. Tarkkaa aikaa en pysty enää kertomaan, mutta kauan siitä alkaa olla. Sen jälkeen televiissiosta ei ole tullut mitään ohjelmaa. Olen tästä tehnyt jo valituksen ja kertonut ruokakaupassa. Olen myös etsinyt kanavia, mutta se ei auta. Onneksi radiossa kuuluu Suomen yleisradiokanava ja jotain muuta. Se kuuluu heti, kun radion avaa, eikä tarvitse etsiä.

    • Jizza

      Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa.

      • Tauno.A

        "Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa. "

        Minulla on televisio pimeänä kaikilla kanavapaikoilla. Asun 1-hengen taloudessa.


    • Viltteri

      Heips. Voitteko auttaa/vastata näkyykö tv5 antenni talossa?Asun torniossa omakotitalossa.pikaista vastausta odettellen.

      • ninpäniin

        ei näy


    • Anonyymi

      Miksi TV 5 ei näy digiboksin kautta, vaikka se näkyy TV:n kautta?

    • Anonyymi

      TV5 näkyy kanavapaikalla 27 kun hakee kanavat uudestaan ja tulee aivan HD laadulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe