TV5 ei enää näy antenniverkossa?

teeveeviisi

Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? Onkohan siirtynyt eri kanavanippuun, vai mistä lienee kyse?

15

10630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ande53

Digitan omistajille pitää saada lisää rahaa, joten kanavapakettien määrää vähennettiin Tervolan lähettimen ollessa kyseessä kolmesta kahteen. Alla kanavat, mitä jäi jäljelle.

Kanavanippu A
      Taajuuskanava / Taajuus, K40/626 MHz

Yle TV1
      Yle TV2
      MTV3
      Nelonen
      Yle Teema & Fem
      AVA
      Estradi

Kanavanippu E
      Taajuuskanava / Taajuus, K44/658 MHz

Sub
      Liv
      Jim
      Hero
      AlfaTV
      0700 1 1111 deitti

• teeveeviisi

Ok, kiitti tiedosta. Harmin paikka, tuli tosi hyviä ohjelmia kyseiseltä kanavalta. Olisi ennemmin saanut vaikka toi LIV poistua, sitä ei tule käytännössä koskaan katsottua.

• Tguhbg

TV5 einäy:suomalainen tulkinta palvelun tehostamisesta. Ja tv vero on ulos otto kelpoinen vaikkei töllöstä näy kuin pikseleitä tai ei sitäkään. Ne ratio kelit nääs

• Tguhbaggi

"Ja tv vero on ulos otto kelpoinen"

Ja otto lähti ulos vaikk ei ollut kaan äänestys, kelpoinen.

• Tauno.A

"Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? "

Karihaarassa hävisivät kaikki televiissiokanavat jo noin pari vuotta sitten. Tarkkaa aikaa en pysty enää kertomaan, mutta kauan siitä alkaa olla. Sen jälkeen televiissiosta ei ole tullut mitään ohjelmaa. Olen tästä tehnyt jo valituksen ja kertonut ruokakaupassa. Olen myös etsinyt kanavia, mutta se ei auta. Onneksi radiossa kuuluu Suomen yleisradiokanava ja jotain muuta. Se kuuluu heti, kun radion avaa, eikä tarvitse etsiä.

• Jizza

Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa.

• Tauno.A

"Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa. "

Minulla on televisio pimeänä kaikilla kanavapaikoilla. Asun 1-hengen taloudessa.

• Viltteri

Heips. Voitteko auttaa/vastata näkyykö tv5 antenni talossa?Asun torniossa omakotitalossa.pikaista vastausta odettellen.

• ninpäniin

ei näy

• Anonyymi

Miksi TV 5 ei näy digiboksin kautta, vaikka se näkyy TV:n kautta?

• Anonyymi

TV5 näkyy kanavapaikalla 27 kun hakee kanavat uudestaan ja tulee aivan HD laadulla.

• Anonyymi

Haistakkee kemiläiset piiitkä huaranväli.

• Anonyymi

tv 5 lakkasi näkymästä kristiinankaupungin alueella 2021 mitään ei ilmoitettu ,kanavanippu c vain hävisi yhtäkkiä ja pitäisi näkyä koko maassa on kyllä tosi taspuolista toimintaa kanavat takasin ja heti .

• Anonyymi

Täytyy ostaa viisi antennia niin rupeaa näkymään

• Anonyymi

Hyvin näkyy vitonen .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      378
      1162
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      883
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe