TV5 ei enää näy antenniverkossa?

teeveeviisi

Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? Onkohan siirtynyt eri kanavanippuun, vai mistä lienee kyse?

15

13253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ande53

Digitan omistajille pitää saada lisää rahaa, joten kanavapakettien määrää vähennettiin Tervolan lähettimen ollessa kyseessä kolmesta kahteen. Alla kanavat, mitä jäi jäljelle.

Kanavanippu A
      Taajuuskanava / Taajuus, K40/626 MHz

Yle TV1
      Yle TV2
      MTV3
      Nelonen
      Yle Teema & Fem
      AVA
      Estradi

Kanavanippu E
      Taajuuskanava / Taajuus, K44/658 MHz

Sub
      Liv
      Jim
      Hero
      AlfaTV
      0700 1 1111 deitti

• teeveeviisi

Ok, kiitti tiedosta. Harmin paikka, tuli tosi hyviä ohjelmia kyseiseltä kanavalta. Olisi ennemmin saanut vaikka toi LIV poistua, sitä ei tule käytännössä koskaan katsottua.

• Tguhbg

TV5 einäy:suomalainen tulkinta palvelun tehostamisesta. Ja tv vero on ulos otto kelpoinen vaikkei töllöstä näy kuin pikseleitä tai ei sitäkään. Ne ratio kelit nääs

• Tguhbaggi

"Ja tv vero on ulos otto kelpoinen"

Ja otto lähti ulos vaikk ei ollut kaan äänestys, kelpoinen.

• Tauno.A

"Hävisikö muillakin TV5 näkymästä keskiviikkona, kun piti hakea kanavat uudestaan? "

Karihaarassa hävisivät kaikki televiissiokanavat jo noin pari vuotta sitten. Tarkkaa aikaa en pysty enää kertomaan, mutta kauan siitä alkaa olla. Sen jälkeen televiissiosta ei ole tullut mitään ohjelmaa. Olen tästä tehnyt jo valituksen ja kertonut ruokakaupassa. Olen myös etsinyt kanavia, mutta se ei auta. Onneksi radiossa kuuluu Suomen yleisradiokanava ja jotain muuta. Se kuuluu heti, kun radion avaa, eikä tarvitse etsiä.

• Jizza

Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa.

• Tauno.A

"Minulla näkyy kanavapaikalla 7 jossa ennen oli teema. Asun antenni taloudessa. "

Minulla on televisio pimeänä kaikilla kanavapaikoilla. Asun 1-hengen taloudessa.

• Viltteri

Heips. Voitteko auttaa/vastata näkyykö tv5 antenni talossa?Asun torniossa omakotitalossa.pikaista vastausta odettellen.

• ninpäniin

ei näy

• Anonyymi

Miksi TV 5 ei näy digiboksin kautta, vaikka se näkyy TV:n kautta?

• Anonyymi

TV5 näkyy kanavapaikalla 27 kun hakee kanavat uudestaan ja tulee aivan HD laadulla.

• Anonyymi

Haistakkee kemiläiset piiitkä huaranväli.

• Anonyymi

tv 5 lakkasi näkymästä kristiinankaupungin alueella 2021 mitään ei ilmoitettu ,kanavanippu c vain hävisi yhtäkkiä ja pitäisi näkyä koko maassa on kyllä tosi taspuolista toimintaa kanavat takasin ja heti .

• Anonyymi

Täytyy ostaa viisi antennia niin rupeaa näkymään

• Anonyymi

Hyvin näkyy vitonen .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76