Mitäs mieltä tällaisesta ns. naisesta?

järjettömän_ruma

Kun täällä at-miehet valittaa, että yt-miehet on jykeväleukaisia ja raamikkaita, leveärintakehäisiä/selkäisiä ja harteisia niin miltä kuulostaa kun nainen on juuri tuollaisen kadehditun yt-miehen kaltainen ulkoisesti? Aiheuttaisiko se kateutta teissä vihaa vai jotain muuta kun NAINEN omaa sellaiset kadehditun miehen fyysiset ominaisuudet?

Tottakai olen jo huomannut tähän ikään mennessä etten ole yhdenkään miehen silmissä ollut haluttava millään muotoa en edes teininä jolloin jokainen siis JOKAINEN poika ja mies inhosi niin paljon, että melkein sylki päälle mut nähtyään. Haluaisin tietää mitä se tunne on sitten jota kaltaistani kohtaan miehet tuntee muuta kuin inhoa ja luotaantyöntävyyttä? Olen kohdannut niin paljon miestenkin kohdalla pelkkää vihaa, vaikka eivät edes tuntisi mua, eivät ole koskaan nähneetkään vaan jo eka näkemiskerta riittää sellaisen alkukaltaisen inhon ja vihan syntymiseen.

Olen silti hoikka ja aina huolehtinut ulkoisesta olemuksesta, mutta esim. todella ylipainoiset homssuiset, tupakoivat ja jopa alkoholiongelmaiset epäsiistit naiset ovat heti hyväksyttyjä ainakin muhun verrattuna. Kerran joku sanoikin mulle, että miten yhdessä naisessa voi olla noin paljon vikoja ja rumuutta . . vieressä oli pari todella lihavaa mua huomattavasti vanhempaa röökiä vetävää miesmäisesti käyttäytyvää tosin ei kumminkaan miehen näköstä naista kuten mä.

Tää mun maskuliinisuus ei siis johdu mistään siitä, että olisin joku itseni näännyksiin vetävä fitnesskaakki tai mikään muukaan urheilija sillä en tosiaankana ole harrastanut urheilun urheilua päivääkään paitsi kevyttä kävelyä korkeintaan luonnossa. Ei ole rekkalesbon vaatteita ja hiuksia, päinvastoin olen aina laittautunut erittäin naisellisesti ja etenkin käytös ja olemus on todella naisellista.

Myöskään mulla ei ole mitään hormonitasojen häiriötä ollut koskaan joten ei siitäkään kyse. Tosin nyt keski-ikäisenä on estrogeenit melko olemattomat, mutta eipä nuo testotasotkaan ole häävit olleet vaan ehkä jopa keskivertoa alemmat. Äitini on sanonut, että olen tullut isäni sukuun, mutta onhan monella muullakin tytöllä maskuliininen isä ja ovat jopa perineet isänsä ulkonäön, mutta ovat silti femiinisellä tavalla isänsä näkösiä. Mä olen perinyt isäni luustonrakentaan täysin jopa ne miehiset ominaisuudet tosin siitintä ei mulla ole, mutta kaikki muut miehiset ominaisuudet kyllä löytyy tästä kropasta ja leukapiirteistä.

No vaikuttaahan muhun lisäksi toki äitini maskuliiniset kasvot, mutta, että näin järkyttävän maskuliininen on oikeasti jotain käsittämätöntä jota ei voi oikeasti millään selittää paitsi ehkä jos joku tuolla henkimaailmassa haluaa kostaa tai vittuilla mulle ja pitää keskenään huskaa kaltaiseni kustannuksella. Yksikään lääkäri ei silti ole suostunut mihinkään apuun eikä syntymätodistuksessa lue, että olisin jotenkin sukupuoleton tai peräti MIES puolinen tai epmuodostunut. Myöskään kouluaikojen terveystarkastuksissa ei ilmennyt mitään tai mulle ei sanottu mitään saati, että olisi alettu tekemään jotain hoitoja tms.

Nyt keski-ikäisenä olen pyytänyt lääkriltä yhä toistuvasti, että saisin estrogeenilääkitystä, mutta eivät suostu siihen niin kaukaa kuin mulla on kuukautiset. Valehtelin kerran jopa, että kuukautiset on loppu, mutta silti mitään apua ei saanut, vaikka ongelma on täysin ILMEINEN.

Lähes jokainen ihminen siis ihan hypähtää ilmaan mut nähtyään puhumattakaan niistä tuijotuksista kaikkialla missä satun liikkumaan jopa ihan vanhat mummot, papat ja jopa kehitysvammaiset tuijottaa ihmeissään suut auki yleensä ja pyörittelee epäuskoisena päätään. Saati sitten ne ikäni kuulemani haulut ja vittuilut missä ikinä kulen. Joten taidanpa olla tämänki palstan at-miehistäkin surkeampi olento koska naisissa ei yhdessäkään naisessa ole näin suurta vikaa.

69

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjoo

      Tämä kuulostaa jonkinlaiselta 50 -luvun sarjakuvahahmolta. Tässä on jotain anti-feminiiniä ja ultranaisellisuutta samassa paketissa. Ehkä tämä on juuri se kuuluisa karikatyyri kellohameblondista, jollainen kellohameblondin sisin todellisuudessa on.

      En tiedä. Vaikea sanoa.

      (hirn)

      • Teknodonna

        Nyt mä sen hokasin!

        Tämä on anti-minä. Itse synnyin tavallista kauniimmaksi mieheksi, ja olen saanut kärsiä siitä koko elämäni.

        (naurua)


      • järjettömän_ruma
        Teknodonna kirjoitti:

        Nyt mä sen hokasin!

        Tämä on anti-minä. Itse synnyin tavallista kauniimmaksi mieheksi, ja olen saanut kärsiä siitä koko elämäni.

        (naurua)

        Ketään ei haittaa jos mies omaa femiiniset piirteet kuten esim. kapearakenteisuuden ja pienileukaisuuden, päinvastoin se on jopa ihan yleistä suomessa ja muuallakin eikä kukaan ihmette ja moni sellainen kaunis mies on jopa erittäin suosittu naisten keskuudessa ja löytyyhän noita femiinisen näkösiä kauniita filmitähtiä ja muita taiteilijoita lähes pilvin pimein.

        Mutta auta armias jos nainen on todella maskuliininen niin se on maanpäällinen hirviö. Mies kun voi olla ihan millä tavalla ja tyylillä tahansa hyvännäköinen ja haluttava, mutta naisen osa on olla vain kaunis ja hyväksyttävä yhdellä ainoalla tavalla ja jopa tietyllä ainoalla piirteellä kaunis, mitään eroavaisuuksia ei sallita vaan eiköhän kaikki naiselliset naiset ole ns. samassa muotissa, jotta voi sanoa edes kauniiksi. Mulle olisi riittänyt ihan normaalin tavallisen naisen luusto ja kasvot eli pelkästään NAISEN luusto ja leukapiirteet. Tällainen maskuliinisuus jo hirvittää muita.


      • Teknodonna
        järjettömän_ruma kirjoitti:

        Ketään ei haittaa jos mies omaa femiiniset piirteet kuten esim. kapearakenteisuuden ja pienileukaisuuden, päinvastoin se on jopa ihan yleistä suomessa ja muuallakin eikä kukaan ihmette ja moni sellainen kaunis mies on jopa erittäin suosittu naisten keskuudessa ja löytyyhän noita femiinisen näkösiä kauniita filmitähtiä ja muita taiteilijoita lähes pilvin pimein.

        Mutta auta armias jos nainen on todella maskuliininen niin se on maanpäällinen hirviö. Mies kun voi olla ihan millä tavalla ja tyylillä tahansa hyvännäköinen ja haluttava, mutta naisen osa on olla vain kaunis ja hyväksyttävä yhdellä ainoalla tavalla ja jopa tietyllä ainoalla piirteellä kaunis, mitään eroavaisuuksia ei sallita vaan eiköhän kaikki naiselliset naiset ole ns. samassa muotissa, jotta voi sanoa edes kauniiksi. Mulle olisi riittänyt ihan normaalin tavallisen naisen luusto ja kasvot eli pelkästään NAISEN luusto ja leukapiirteet. Tällainen maskuliinisuus jo hirvittää muita.

        Mjaa

        Täällä kun aina pulistaan jostain tasojutuista, niin miten tämä mun keissi sopii sitten tasojuttuihin, jos on vähän heiveröisempi ja femiinimpi kuin moni nainen, mutta naiset ovat aina tykänneet musta?

        Enkö mä ole siten jokin "YTM"?

        (naurua)


      • 12121212121212
        järjettömän_ruma kirjoitti:

        Ketään ei haittaa jos mies omaa femiiniset piirteet kuten esim. kapearakenteisuuden ja pienileukaisuuden, päinvastoin se on jopa ihan yleistä suomessa ja muuallakin eikä kukaan ihmette ja moni sellainen kaunis mies on jopa erittäin suosittu naisten keskuudessa ja löytyyhän noita femiinisen näkösiä kauniita filmitähtiä ja muita taiteilijoita lähes pilvin pimein.

        Mutta auta armias jos nainen on todella maskuliininen niin se on maanpäällinen hirviö. Mies kun voi olla ihan millä tavalla ja tyylillä tahansa hyvännäköinen ja haluttava, mutta naisen osa on olla vain kaunis ja hyväksyttävä yhdellä ainoalla tavalla ja jopa tietyllä ainoalla piirteellä kaunis, mitään eroavaisuuksia ei sallita vaan eiköhän kaikki naiselliset naiset ole ns. samassa muotissa, jotta voi sanoa edes kauniiksi. Mulle olisi riittänyt ihan normaalin tavallisen naisen luusto ja kasvot eli pelkästään NAISEN luusto ja leukapiirteet. Tällainen maskuliinisuus jo hirvittää muita.

        Se todellakin haittaa.

        Julkkismiehet harvemmin ovat feminiinisiä, ja täytyy muistaa ettei julkisuus silloin perustu ulkonäköön.

        Usein kun sanotaan että feminiininen mutta komea mies, kyseessä on:
        - nuori hädin tuskin murrosiän ohittanut teini-idoli joka on miehekkään näköinen ikäisekseen
        - siloitelluksi stailattu mutta piirteiltään vahvaleukainen ja tasaharteinen nuori mies

        Lisäksi oletetaan että kyseessä on tumma mies joka omaa symmetriset piirteet.

        "Ei lyhyys haittaa, saahan Tom Cruisekin naisia".


    • APalstamäki

      Mielestäni tuollainen miehekkäänpuoleinen nainen, isokoinen ja raamikas, voi olla paikallaan kun vain löytää paikkansa elämässään.

      Tästä lienee jo vuosikymmen aikaa kun lupauduin tekemään eräälle ystävälleni remppaa hänen perinnöksi tulleeseen maataloonsa, ja hommaa varten kävimme hakemassa puutavaraa eräästä päijät-hämeessä sijainneesta sahalaitoksesta josta myytiin puutavaraa poistohintaan kun pariskunta oli eläköitymässä.

      Ukolla oli ollut aivoinfarkti ja hän ei ollut kovin vahvassa vedossa, mutta rouva oli erinomaisessa fyysisessä kunnossa ja hän oli oikeasti sellainen saatanan riski matalaääninen, jykeväleukainen ja leveäharteinen työkone. Rouva kiipeili puutavarahyllyllyissä ja ojenteli sieltä mulle tilaamiani täyspitkiä 8 tuuman lankkuja jotka olin suunnitellut maatalon välipohjan tekoon.

      Siinä paikalla mietin ettei sahaa pyörittävä mies olisi voinut parempaa vaimoa itselleen löytää.

      • järjettömän_ruma

        Koomiseksi tekee sitten vielä sekin kun olen kumminkin 164 50 kg cm enkä mikään voimakaskaan koska en ole harrastanut mitään erityisemmin joten eihän mun lihaksissa voi olla voimaakaan. Äääni mulla on todella naisellinen eli sitäkin sitten ihmetellään kun aukaisen suuni. Olemus ja ääni on mulla kuin jollain avuttomalla helinä keijulla.


      • APalstamäki
        järjettömän_ruma kirjoitti:

        Koomiseksi tekee sitten vielä sekin kun olen kumminkin 164 50 kg cm enkä mikään voimakaskaan koska en ole harrastanut mitään erityisemmin joten eihän mun lihaksissa voi olla voimaakaan. Äääni mulla on todella naisellinen eli sitäkin sitten ihmetellään kun aukaisen suuni. Olemus ja ääni on mulla kuin jollain avuttomalla helinä keijulla.

        Kuvauksestasi päätellen sulla on ollut huono onni geenilotossa, olet jostakin käsittämättömästä syystä perinyt isäsi miehekkäät piirteet sellaisenaan etkä naisellisina versioina kuten luonnolla on tapana asiat järjestää.

        Ihan suoraan en tuossa avauskommentissani kehoittanut sua katselemaan sahayrittäjien puhelinnumeroita, vaan tarkoitin että jokaisella on mahdollisuus löytää paikkansa kun etsii vain oikeasta paikasta. Sahayrittäjän rouva oli mun mittainen (180cm) ja todellinen lihaskimppu. Arvioisin että elopaino liikkui 100 ja 110 kilon välillä ja käynti puutavarahyllyissä oli gorillamaisen sulavaa.


      • 12121212121212
        APalstamäki kirjoitti:

        Kuvauksestasi päätellen sulla on ollut huono onni geenilotossa, olet jostakin käsittämättömästä syystä perinyt isäsi miehekkäät piirteet sellaisenaan etkä naisellisina versioina kuten luonnolla on tapana asiat järjestää.

        Ihan suoraan en tuossa avauskommentissani kehoittanut sua katselemaan sahayrittäjien puhelinnumeroita, vaan tarkoitin että jokaisella on mahdollisuus löytää paikkansa kun etsii vain oikeasta paikasta. Sahayrittäjän rouva oli mun mittainen (180cm) ja todellinen lihaskimppu. Arvioisin että elopaino liikkui 100 ja 110 kilon välillä ja käynti puutavarahyllyissä oli gorillamaisen sulavaa.

        Eipä se niin taida mennä että miehekkäät piirteet automaattisesti periytyisivät "naisellisina versioina".

        Kun nainen haluaa pitkiä ja vahvoja lapsia, se mikä toimii pojilla ei välttämättä toimi tytöillä. Toki useimmilla ytmeillä on kaunis vaimo, mutta joskus käy noinkin.


      • APalstamäki
        12121212121212 kirjoitti:

        Eipä se niin taida mennä että miehekkäät piirteet automaattisesti periytyisivät "naisellisina versioina".

        Kun nainen haluaa pitkiä ja vahvoja lapsia, se mikä toimii pojilla ei välttämättä toimi tytöillä. Toki useimmilla ytmeillä on kaunis vaimo, mutta joskus käy noinkin.

        Tietyt miehekkäät piirteet ovat testosteronitasosta riippuvaisia, ja periytyvät yleensä "naisellisina versioina" tytöille.

        Veli-Pekka Ketola oli aikoinaan kunnon ytmi, ja hän siitti hyvännäköisiä tyttäriä joissa oli myös isänsä piirteitä. Tyttäret pääsivät miss Suomi-finaaleihin asti.


      • äärimmäisen_ruma
        APalstamäki kirjoitti:

        Tietyt miehekkäät piirteet ovat testosteronitasosta riippuvaisia, ja periytyvät yleensä "naisellisina versioina" tytöille.

        Veli-Pekka Ketola oli aikoinaan kunnon ytmi, ja hän siitti hyvännäköisiä tyttäriä joissa oli myös isänsä piirteitä. Tyttäret pääsivät miss Suomi-finaaleihin asti.

        Niin ehkä äidilläni ei ollut raskausaikana juuri lainkaan estrogeenia vaan lähinnä vain korkeat testosteronitasot jotka vaikuttivat siihen, että musta tuli tällainen. Oikeasti musta oli jo ilmeisesti muodostumassa hyvää kyytiä poika siellä kohdussa, mutta jokin meni vikaan ja se päätti laittaa mulle pillun. Vahinko oli jo tapahtunut eli vartalo ja kasvot olivat jo saaneet kaikki pojan ominaisuudet, vaikka pillu viimekädessä päätettiinkin laittaa.

        Äitini ei ole koskaan ollut femiininen juuri lainkaan ja on mua maskuliinisempi, vaikka hieman sirompi rakenteelta onkin kuin mä, mutta kasvoilta on yhtä ellei vielä maskuliinisempi kuin mä. Ihmettelen vain sitä miten kukaan mies on viitsinyt äitiäni haluta seksuaalisesti koska eihän muakaan haluta, vaikka olemme naamasta ainakin yhtä rumia. Myös siskopuoleni on yhtä ruma ja maskuliininen, vaikka meillä on eri isä ja siskopuoleni on myös ollut avioliitossa ja omaa lapisa jota ihmettelen suuresti. Äidilläni on ollut varmasti rankaa kun sai näin äärimmäisen ruman tyttären ja vieläpä kaksin kappalein.


      • APalstamäki
        äärimmäisen_ruma kirjoitti:

        Niin ehkä äidilläni ei ollut raskausaikana juuri lainkaan estrogeenia vaan lähinnä vain korkeat testosteronitasot jotka vaikuttivat siihen, että musta tuli tällainen. Oikeasti musta oli jo ilmeisesti muodostumassa hyvää kyytiä poika siellä kohdussa, mutta jokin meni vikaan ja se päätti laittaa mulle pillun. Vahinko oli jo tapahtunut eli vartalo ja kasvot olivat jo saaneet kaikki pojan ominaisuudet, vaikka pillu viimekädessä päätettiinkin laittaa.

        Äitini ei ole koskaan ollut femiininen juuri lainkaan ja on mua maskuliinisempi, vaikka hieman sirompi rakenteelta onkin kuin mä, mutta kasvoilta on yhtä ellei vielä maskuliinisempi kuin mä. Ihmettelen vain sitä miten kukaan mies on viitsinyt äitiäni haluta seksuaalisesti koska eihän muakaan haluta, vaikka olemme naamasta ainakin yhtä rumia. Myös siskopuoleni on yhtä ruma ja maskuliininen, vaikka meillä on eri isä ja siskopuoleni on myös ollut avioliitossa ja omaa lapisa jota ihmettelen suuresti. Äidilläni on ollut varmasti rankaa kun sai näin äärimmäisen ruman tyttären ja vieläpä kaksin kappalein.

        Nyt on pakko sanoa että en tiedä miten hormonitasot vaikuttavat mukulaan (sukupuoli ei kyllä vaihdu eikä pojille kasva pillua), mutta muistelen lukeneeni että naisen korkeat testosteronitasot raskausaikana voivat johtaa syntyvien poikien matalaan testosteronitasoon. Mulla ei ole tytöistä tietoa.

        Äidilläsi lienee raskasta, siinä missä homous ei periydy, rumuus voi kulkea suvussa pitkäänkin.


      • 12121212121212
        APalstamäki kirjoitti:

        Tietyt miehekkäät piirteet ovat testosteronitasosta riippuvaisia, ja periytyvät yleensä "naisellisina versioina" tytöille.

        Veli-Pekka Ketola oli aikoinaan kunnon ytmi, ja hän siitti hyvännäköisiä tyttäriä joissa oli myös isänsä piirteitä. Tyttäret pääsivät miss Suomi-finaaleihin asti.

        http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02080/Bernie_2080848c.jpg

        Tai Bernie, Super-YTM jonka tyttäret ovat selkeästi perineet isänsä piirteet.


      • 12121212121212
        äärimmäisen_ruma kirjoitti:

        Niin ehkä äidilläni ei ollut raskausaikana juuri lainkaan estrogeenia vaan lähinnä vain korkeat testosteronitasot jotka vaikuttivat siihen, että musta tuli tällainen. Oikeasti musta oli jo ilmeisesti muodostumassa hyvää kyytiä poika siellä kohdussa, mutta jokin meni vikaan ja se päätti laittaa mulle pillun. Vahinko oli jo tapahtunut eli vartalo ja kasvot olivat jo saaneet kaikki pojan ominaisuudet, vaikka pillu viimekädessä päätettiinkin laittaa.

        Äitini ei ole koskaan ollut femiininen juuri lainkaan ja on mua maskuliinisempi, vaikka hieman sirompi rakenteelta onkin kuin mä, mutta kasvoilta on yhtä ellei vielä maskuliinisempi kuin mä. Ihmettelen vain sitä miten kukaan mies on viitsinyt äitiäni haluta seksuaalisesti koska eihän muakaan haluta, vaikka olemme naamasta ainakin yhtä rumia. Myös siskopuoleni on yhtä ruma ja maskuliininen, vaikka meillä on eri isä ja siskopuoleni on myös ollut avioliitossa ja omaa lapisa jota ihmettelen suuresti. Äidilläni on ollut varmasti rankaa kun sai näin äärimmäisen ruman tyttären ja vieläpä kaksin kappalein.

        Lopetetaanpa turha selittely ja linkataan kuva sinua vastaavasta miehekkäästä naisesta? Näemme n. sekunnissa mistä on kyse.

        Oma veikkaukseni on ettei ulkonäkösi ole tasolla joka estäisi pariutumista. Mutta se yhdistettynä asenteeseen/luuloihin saattaa estääkin.


      • APalstamäki

    • 12121212121212

      Kysyn saman kysymyksen kuin aina näissä tapauksissa.

      Tarkoitatko "miehillä" miehiä vai maskuliinisia ja suosittuja miehiä joiden rinnalla kokisit itsesi naisellisemmaksi?

      "Lähes jokainen ihminen siis ihan hypähtää ilmaan mut nähtyään puhumattakaan niistä tuijotuksista kaikkialla missä satun liikkumaan jopa ihan vanhat mummot, papat ja jopa kehitysvammaiset tuijottaa ihmeissään suut auki yleensä ja pyörittelee epäuskoisena päätään."

      Tuohon en usko. Minusta kuulostaa että kuvittelet mielessäsi kaikkien ihmisten inhoavan sinua. Oikeasti useimpia ei juuri kiinnosta satunnaiset vastaantulijat, elleivät he ole komeita/kauniita.

      • toim.huom

        Höpö höpö.

        Tunsin joskus tuon tyyppisen naisen. Ihmiset ihan oikeasti kyttäsivät joka paikassa. Teinit huutelivat, lapset hihittelivät.

        Yksikään mies ei ollut koskaan kiinnostunut. Jopa kaltaisesi metrin hukkapalat katsoivat pois päin.


      • 12121212121212
        toim.huom kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Tunsin joskus tuon tyyppisen naisen. Ihmiset ihan oikeasti kyttäsivät joka paikassa. Teinit huutelivat, lapset hihittelivät.

        Yksikään mies ei ollut koskaan kiinnostunut. Jopa kaltaisesi metrin hukkapalat katsoivat pois päin.

        Kuinka maskuliinisesta naisesta nyt oikein puhutaan?

        Jos tyylikin on naisellinen?

        Kuvahaulla löytyi mm. seuraavanlaisia:

        http://i88.photobucket.com/albums/k197/tom0560/manly.jpg
        Näyttää mieheltä, mutta pitkillä hiuksilla ja naisellisimmilla vaatteilla ei juuri erottuisi joukosta.

        http://i.bnet.com/blogs/oneill185.jpg
        Miehekäs leuka, leveät hartiat, mutta kurpaksi oikein naisellinen ja söpö.

        http://static.tvfanatic.com/images/gallery/edyta-sliwinska-picture.jpg
        Miesleuka. Mutta naisellinen tyyli ja meikkiä, moni varmasti tykkäisi kovastikin.

        http://m.fooyoh.com/files/attach/images/591/445/517/008/face.JPG
        Kaikki kolme ihan ok.

        http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/49022/images/2008/dimitrova_s_20020808_gh_l_19309216.jpg
        Tämä on ensimmäinen joka herättäisi huomion. Tosin en usko että monikaan alkaisi huutelemaan. Herää kysymys millaista "palkkaria" koutsi on juottanut tälle juoksijalle?

        Mietin juuri omia kavereitani, tulee mieleen kolme naista joilla on paljon miehekkäitä piirteitä. Kaikilla on leveät hartiat, vahva leuka ja matala ääni. Kaikilla on miehekäs luonne, tykkäävät poikien jutuista ja kilpailemisesta. Kaksi on urakiitureita.

        Kahdella näistä on silti mukavasti kysyntää, vaikka toinen on lisäksi todella pitkä ja romuluinen. Syy: kova treeni jolla on tullut naisellisia muotoja peppuun ja reisiin. Suhteissa he ovat ikuisia epäonnistujia koska tavoittelevat vain vielä vahvempia ja menestyvämpiä miehiä (samoja joita naiselliset naiset tavoittelevat). Nekin miehet joita heillä on ollut, ovat kyllästyneet jatkuvaan nokitteluun ja ottaneet hatkat.

        Kolmas, ulkonäöltään selkeästi vähiten hot, toimi High T-naiseksi poikkeuksellisella tavalla ja otti tasoisensa miehen. Sellaisen pehmeän betan joka hoitaa kodin juttuja naisen tehdessä uraa. Vaikuttavat olevan onnellisia yhdessä.


      • toim.huom
        12121212121212 kirjoitti:

        Kuinka maskuliinisesta naisesta nyt oikein puhutaan?

        Jos tyylikin on naisellinen?

        Kuvahaulla löytyi mm. seuraavanlaisia:

        http://i88.photobucket.com/albums/k197/tom0560/manly.jpg
        Näyttää mieheltä, mutta pitkillä hiuksilla ja naisellisimmilla vaatteilla ei juuri erottuisi joukosta.

        http://i.bnet.com/blogs/oneill185.jpg
        Miehekäs leuka, leveät hartiat, mutta kurpaksi oikein naisellinen ja söpö.

        http://static.tvfanatic.com/images/gallery/edyta-sliwinska-picture.jpg
        Miesleuka. Mutta naisellinen tyyli ja meikkiä, moni varmasti tykkäisi kovastikin.

        http://m.fooyoh.com/files/attach/images/591/445/517/008/face.JPG
        Kaikki kolme ihan ok.

        http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/49022/images/2008/dimitrova_s_20020808_gh_l_19309216.jpg
        Tämä on ensimmäinen joka herättäisi huomion. Tosin en usko että monikaan alkaisi huutelemaan. Herää kysymys millaista "palkkaria" koutsi on juottanut tälle juoksijalle?

        Mietin juuri omia kavereitani, tulee mieleen kolme naista joilla on paljon miehekkäitä piirteitä. Kaikilla on leveät hartiat, vahva leuka ja matala ääni. Kaikilla on miehekäs luonne, tykkäävät poikien jutuista ja kilpailemisesta. Kaksi on urakiitureita.

        Kahdella näistä on silti mukavasti kysyntää, vaikka toinen on lisäksi todella pitkä ja romuluinen. Syy: kova treeni jolla on tullut naisellisia muotoja peppuun ja reisiin. Suhteissa he ovat ikuisia epäonnistujia koska tavoittelevat vain vielä vahvempia ja menestyvämpiä miehiä (samoja joita naiselliset naiset tavoittelevat). Nekin miehet joita heillä on ollut, ovat kyllästyneet jatkuvaan nokitteluun ja ottaneet hatkat.

        Kolmas, ulkonäöltään selkeästi vähiten hot, toimi High T-naiseksi poikkeuksellisella tavalla ja otti tasoisensa miehen. Sellaisen pehmeän betan joka hoitaa kodin juttuja naisen tehdessä uraa. Vaikuttavat olevan onnellisia yhdessä.

        Ylin aika tyypillinen keski-ikäinen nainen.

        Muut eivät edes ole rumia. Ei yllätä, että vääristelit tämänkin omiin tarkoitusperiin sopivaksi.


      • 12121212121212
        toim.huom kirjoitti:

        Ylin aika tyypillinen keski-ikäinen nainen.

        Muut eivät edes ole rumia. Ei yllätä, että vääristelit tämänkin omiin tarkoitusperiin sopivaksi.

        En väittänytkään että olisivat. Paitsi tuon urheilijan veisin kyllä testeihin.

        "Ei yllätä, että vääristelit tämänkin omiin tarkoitusperiin sopivaksi."

        En vääristellyt. Tein haun "masculine women" ja linkkasin ekoja tuloksia tänne. Jätin pois Sarah Jessica Parkerin jne.


      • APalstamäki
        12121212121212 kirjoitti:

        En väittänytkään että olisivat. Paitsi tuon urheilijan veisin kyllä testeihin.

        "Ei yllätä, että vääristelit tämänkin omiin tarkoitusperiin sopivaksi."

        En vääristellyt. Tein haun "masculine women" ja linkkasin ekoja tuloksia tänne. Jätin pois Sarah Jessica Parkerin jne.

        Miksi Sarah Jessica Parker ei kelvannut esimerkkitapaukseksi?


      • järkyttävän_ruma

        Nuo linkittämäsi kuvan naiset olivat jokainen muhun verrattuna SUPERNAISELLISIA no ehkä tämän kuvan naisen kasvot voivat olla enemmän mun näköä . .

        http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/49022/images/2008/dimitrova_s_20020808_gh_l_19309216.jpg

        mutta olen tuotakin HUOMATTAVASTI maskuliinisemman ja jykevä piirteisemmän näköinen kasvoista koska leukapiierteeni ovat niin paljon isommat, leveämmät ja jykevämmät. Siis mun kasvot kun on äärimmäisen leveät sekä äärimmäisen pitkät ja leuankärki vielä pitkä, leveä ja voimakkaasti eteenpän työntynyt ja siinä leuan päässä vielä iso jykevä pallo ja pallon päässä vielä halkeama eli joku Ridge Forrester leukoineen näyttäisi rinnallani peri naiselliselta. Kasvojeni kokonaiskoko on myös luonnottoman SUURI. Ei löydy yhtään kuvaa kenestäkään julkkismiehestäkään johon mun kasvojeni maskuliinisuutta voisi verrata. Jotku action elokuvien suurimmat toimintasankarien nimet kalpenevat nekin rinnallani ihan pikkupoikasiksi ja näyttävät enemmän naisilta kuin mä. Ehkä jostain kauhuleffasta saattaisi löytyä omaa tasoani oleva hirviö ja sekin on tietenki vain maskeerattu tai animoitu hirviön näköiseksi, mutta mä olen ihan luonnostaan.

        En mä liioittele tai kuvittele, vaikka sitä ei moni uskoisi koska ei ole nähnyt moista kuvatusta koskaan. Eikä kukaan juuri enää näekään mua koska olen joutunut piiloutumaan maailmalta. En vain tiedä viel kuinka täältä lähtisin koska eihän tällaisena kukaan ihminen kestäisi hetkeäkään. En mäkään enää kestä. Mikä tarkoitus on elää täällä, koska elämähän tarkittaa elämistä jota mulla ei ole eikä tule olemaan. Olen pelkkä vitsi ja vieläpä huonoin sellainen.

        Olen käynyt lukuisilla trffeillä aikoinani ja jokainen siis ihan jokainen treffi meni mönkään kun mies mut näki, ei siitä sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut pihaustakaan. Tyhmä kun olin niin kuvittelin, että joku mies sieltä vielä löytyy joka saattaisi olla kiinnostunut ja nähdä ulkokuoreni taa, mutta eipä se luonnekaan auta jos on tämän näköinen.


      • toim.huom
        12121212121212 kirjoitti:

        En väittänytkään että olisivat. Paitsi tuon urheilijan veisin kyllä testeihin.

        "Ei yllätä, että vääristelit tämänkin omiin tarkoitusperiin sopivaksi."

        En vääristellyt. Tein haun "masculine women" ja linkkasin ekoja tuloksia tänne. Jätin pois Sarah Jessica Parkerin jne.

        Tony Spelling on hyvä esimerkki naisesta, jota eivät edes kirurgit ole pystyneet auttamaan.

        Silti valovuosien päässä ihan oikeasti rumasta.

        Parkerilla vartalo 10 . Se kompensoi.


      • toim.huom
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        Nuo linkittämäsi kuvan naiset olivat jokainen muhun verrattuna SUPERNAISELLISIA no ehkä tämän kuvan naisen kasvot voivat olla enemmän mun näköä . .

        http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/49022/images/2008/dimitrova_s_20020808_gh_l_19309216.jpg

        mutta olen tuotakin HUOMATTAVASTI maskuliinisemman ja jykevä piirteisemmän näköinen kasvoista koska leukapiierteeni ovat niin paljon isommat, leveämmät ja jykevämmät. Siis mun kasvot kun on äärimmäisen leveät sekä äärimmäisen pitkät ja leuankärki vielä pitkä, leveä ja voimakkaasti eteenpän työntynyt ja siinä leuan päässä vielä iso jykevä pallo ja pallon päässä vielä halkeama eli joku Ridge Forrester leukoineen näyttäisi rinnallani peri naiselliselta. Kasvojeni kokonaiskoko on myös luonnottoman SUURI. Ei löydy yhtään kuvaa kenestäkään julkkismiehestäkään johon mun kasvojeni maskuliinisuutta voisi verrata. Jotku action elokuvien suurimmat toimintasankarien nimet kalpenevat nekin rinnallani ihan pikkupoikasiksi ja näyttävät enemmän naisilta kuin mä. Ehkä jostain kauhuleffasta saattaisi löytyä omaa tasoani oleva hirviö ja sekin on tietenki vain maskeerattu tai animoitu hirviön näköiseksi, mutta mä olen ihan luonnostaan.

        En mä liioittele tai kuvittele, vaikka sitä ei moni uskoisi koska ei ole nähnyt moista kuvatusta koskaan. Eikä kukaan juuri enää näekään mua koska olen joutunut piiloutumaan maailmalta. En vain tiedä viel kuinka täältä lähtisin koska eihän tällaisena kukaan ihminen kestäisi hetkeäkään. En mäkään enää kestä. Mikä tarkoitus on elää täällä, koska elämähän tarkittaa elämistä jota mulla ei ole eikä tule olemaan. Olen pelkkä vitsi ja vieläpä huonoin sellainen.

        Olen käynyt lukuisilla trffeillä aikoinani ja jokainen siis ihan jokainen treffi meni mönkään kun mies mut näki, ei siitä sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut pihaustakaan. Tyhmä kun olin niin kuvittelin, että joku mies sieltä vielä löytyy joka saattaisi olla kiinnostunut ja nähdä ulkokuoreni taa, mutta eipä se luonnekaan auta jos on tämän näköinen.

        Don´t worry. Lyttään kyllä kaikki paskiaiset, jotka sulle täällä vittuilee.. <3

        Taas yritetään karkottaa yksi nainen.. :D


      • 12121212121212
        APalstamäki kirjoitti:

        Miksi Sarah Jessica Parker ei kelvannut esimerkkitapaukseksi?

        Koska Parker ei ole ytmileuasta huolimatta kokonaisuutena miehek's vaan naisellinen.

        Pois jäi myös painonnostaja Julia Vins, joka on lihaksikas mutta syntyjään erittäin feminiininen.


      • APalstamäki
        toim.huom kirjoitti:

        Tony Spelling on hyvä esimerkki naisesta, jota eivät edes kirurgit ole pystyneet auttamaan.

        Silti valovuosien päässä ihan oikeasti rumasta.

        Parkerilla vartalo 10 . Se kompensoi.

        Pitää huomioda lähtöpiste ja määränpää, joskus kuljettava matka on liian pitkä.

        Esim. Michael Jackson lienee ollut ihan ok tummahipiäiseksi (afrikkalaiseksi), mutta kun haaveena oli muuttua suoratukkaiseksi, siropiirteiseksi valkoiseksi mieheksi, niin lääketieteen keinot loppuivat kesken. Valkaisu onnistui joten kuten, mutta kasvonpiirteiden muokkaus oli katastrofi.


      • toim.huom
        12121212121212 kirjoitti:

        Koska Parker ei ole ytmileuasta huolimatta kokonaisuutena miehek's vaan naisellinen.

        Pois jäi myös painonnostaja Julia Vins, joka on lihaksikas mutta syntyjään erittäin feminiininen.

        Julia Vins..

        No on ai helevetin "ruma" naamastaan.. :D Yritä nyt keksiä jotain vähän parempaa.


      • 12121212121212
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        Nuo linkittämäsi kuvan naiset olivat jokainen muhun verrattuna SUPERNAISELLISIA no ehkä tämän kuvan naisen kasvot voivat olla enemmän mun näköä . .

        http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/49022/images/2008/dimitrova_s_20020808_gh_l_19309216.jpg

        mutta olen tuotakin HUOMATTAVASTI maskuliinisemman ja jykevä piirteisemmän näköinen kasvoista koska leukapiierteeni ovat niin paljon isommat, leveämmät ja jykevämmät. Siis mun kasvot kun on äärimmäisen leveät sekä äärimmäisen pitkät ja leuankärki vielä pitkä, leveä ja voimakkaasti eteenpän työntynyt ja siinä leuan päässä vielä iso jykevä pallo ja pallon päässä vielä halkeama eli joku Ridge Forrester leukoineen näyttäisi rinnallani peri naiselliselta. Kasvojeni kokonaiskoko on myös luonnottoman SUURI. Ei löydy yhtään kuvaa kenestäkään julkkismiehestäkään johon mun kasvojeni maskuliinisuutta voisi verrata. Jotku action elokuvien suurimmat toimintasankarien nimet kalpenevat nekin rinnallani ihan pikkupoikasiksi ja näyttävät enemmän naisilta kuin mä. Ehkä jostain kauhuleffasta saattaisi löytyä omaa tasoani oleva hirviö ja sekin on tietenki vain maskeerattu tai animoitu hirviön näköiseksi, mutta mä olen ihan luonnostaan.

        En mä liioittele tai kuvittele, vaikka sitä ei moni uskoisi koska ei ole nähnyt moista kuvatusta koskaan. Eikä kukaan juuri enää näekään mua koska olen joutunut piiloutumaan maailmalta. En vain tiedä viel kuinka täältä lähtisin koska eihän tällaisena kukaan ihminen kestäisi hetkeäkään. En mäkään enää kestä. Mikä tarkoitus on elää täällä, koska elämähän tarkittaa elämistä jota mulla ei ole eikä tule olemaan. Olen pelkkä vitsi ja vieläpä huonoin sellainen.

        Olen käynyt lukuisilla trffeillä aikoinani ja jokainen siis ihan jokainen treffi meni mönkään kun mies mut näki, ei siitä sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut pihaustakaan. Tyhmä kun olin niin kuvittelin, että joku mies sieltä vielä löytyy joka saattaisi olla kiinnostunut ja nähdä ulkokuoreni taa, mutta eipä se luonnekaan auta jos on tämän näköinen.

        Miksi jokuvaantutkani hälyttää? ;)

        http://l7.alamy.com/zooms/e4a698698454486591eb1cc45dd10e0d/svetla-dimitrova-wins-100m-hurdles-helsinki-17-august-1994-hxre8j.jpg

        Siinä sama nainen, ja vieläpä Helsingissä. Hymyä, naisellinen tyyli, meikkiä, kyykkyjä muttei hauiskääntöjä -> Kyllä Svetlasta ihan nainen saadaan.


      • 12121212121212
        toim.huom kirjoitti:

        Julia Vins..

        No on ai helevetin "ruma" naamastaan.. :D Yritä nyt keksiä jotain vähän parempaa.

        Sitä juuri tarkoitin.

        Jätin pois, koska kyseessä on missinkasvoinen ja tiimalasivartaloinen nuori nainen jonka ainoa miehekäs piirre on _hankittu_ eli lihaksikkuus.


      • järkyttävän_ruma
        12121212121212 kirjoitti:

        Miksi jokuvaantutkani hälyttää? ;)

        http://l7.alamy.com/zooms/e4a698698454486591eb1cc45dd10e0d/svetla-dimitrova-wins-100m-hurdles-helsinki-17-august-1994-hxre8j.jpg

        Siinä sama nainen, ja vieläpä Helsingissä. Hymyä, naisellinen tyyli, meikkiä, kyykkyjä muttei hauiskääntöjä -> Kyllä Svetlasta ihan nainen saadaan.

        Niin onhan tuolla Svetlanalla aika kevyet alakasvot ja kasvojen kokonaiskoko on lyhyehkö eli aivan toista luokkaa kuin mun massiiviset jättimäiset kasvoni. Naisellinen siitä tulisi helpostikin. Tuokin maskuliinisuus mitä sillä jonkinverran on johtuu urheilun tuotoksesta, ylimääräisestä testosteronista jota on mitä ilmeisemmin hankkinut jostain ulkopuolisesta lähteestä. Mutta mä olen ihan luonnostaan huomattavasti maskuliinisempi, vaikka en ole koskaan urheillut puhumattakaan, että olisin hankkinit lisää testoa jostain muualta.

        joten eipä netistä löydy ainuttakaan kaltaiseni naisen tai edes miehen kuvaa joka yltäisi mun tasolle maskuliinisuudessa ja tarkoitan vielä sellaista naista joka olisi luonnostaan maskuliininen kuten mä ilman mitään lisäkikkailuja ja vuosikausien treenaamisesta johtuvaa.


      • toim.huom
        12121212121212 kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin.

        Jätin pois, koska kyseessä on missinkasvoinen ja tiimalasivartaloinen nuori nainen jonka ainoa miehekäs piirre on _hankittu_ eli lihaksikkuus.

        Ap ei tarkoittanut.

        Sokea taas näsäviisaana ja vittumaisena neuvomassa rampaa.. Eipä ole omat kärsimyksesi ainakaan ymmärrystä muiden ahdinkoon tuoneet.


      • 12121212121212
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        Niin onhan tuolla Svetlanalla aika kevyet alakasvot ja kasvojen kokonaiskoko on lyhyehkö eli aivan toista luokkaa kuin mun massiiviset jättimäiset kasvoni. Naisellinen siitä tulisi helpostikin. Tuokin maskuliinisuus mitä sillä jonkinverran on johtuu urheilun tuotoksesta, ylimääräisestä testosteronista jota on mitä ilmeisemmin hankkinut jostain ulkopuolisesta lähteestä. Mutta mä olen ihan luonnostaan huomattavasti maskuliinisempi, vaikka en ole koskaan urheillut puhumattakaan, että olisin hankkinit lisää testoa jostain muualta.

        joten eipä netistä löydy ainuttakaan kaltaiseni naisen tai edes miehen kuvaa joka yltäisi mun tasolle maskuliinisuudessa ja tarkoitan vielä sellaista naista joka olisi luonnostaan maskuliininen kuten mä ilman mitään lisäkikkailuja ja vuosikausien treenaamisesta johtuvaa.

        En usko. Ei mene läpi että olisit maailman maskuliinisin nainen, niin suurella erolla kakkossijaan ettei Googlellakaan löydy vastaavaa kuvaa.

        Sama vastaus toiselle nikillesi (toim. huom.).


      • toim.huom
        12121212121212 kirjoitti:

        En usko. Ei mene läpi että olisit maailman maskuliinisin nainen, niin suurella erolla kakkossijaan ettei Googlellakaan löydy vastaavaa kuvaa.

        Sama vastaus toiselle nikillesi (toim. huom.).

        Ap ei olis osannut sanoa sua metrin hukkapaksi.


      • toim.huom
        toim.huom kirjoitti:

        Ap ei olis osannut sanoa sua metrin hukkapaksi.

        -hukkapalaksi-


    • Jokaisella on jotain itsessään, mistä he eivät pidä. Joskus se saa kaiken mahdollisen päälleen se yksi epäluulo itsessä, monesti se on ulkonäkö tai joku muu ulospäin näkyvä ominaisuus...varsinkin suhdemarkkinoilla. Maailma on ainakin minun mielestä kuitenkin ihan uskomaton paikka, täällä on niin kaikenlaisia ihmisiä laidasta laitaan ja jokaisella on omat makumieltymyksensä. Yksi hamuaa kaunista naista ja vähemmän sisäisen kauneutta ja hyvätapaisuutta hipovaa, toiselle taas asiat ovat päivastoin.
      Minusta jokaisen pitäisi ennemmin etsiä jotain vahvuuksia itsestään ja edetä niiden kautta elämässään ja suhdemarkkinoilla. En ole vielä törmännyt kehenkään ihmiseen, joka ei jossain asiassa olisi erityisen hyvä. Enkä usko törmääväni.
      Kaverilla on kehitysvammainen lapsi. Joskus kaveri murehti sitä, että minkälainen tämän pienen ihmisen elämä tulee olemaan isompana. Mutta minusta tämä viikari on niin elämäniloa täynnä, että se vielä saa monen ihmisen hymyilemään ja tuntemaan olonsa mukavaksi...Minut hän saa ainakin aina niin hyvälle tuulelle, olipa minulla kuinka kehno fiilis tahansa.

      Nostahan leuka ylös aloittaja. Ja hieno aloitusjuttu. Pistää miettimään. :o)

    • tirlittantantan

      En vain voi uskoa että olisit niin ruma, että ihmiset säpsähtävät sinut nähdessään, luulen kirjoituksesi sisältävän hieman liioittelua. Saatat kyllä itse tähän uskoa, harmi.

      Olen aina pitänyt itseäni vähän rumana, siihen on monia syitä, mutta suurin rumuus taisi olla epävarmuus itsestäni ja se huokui myös muiden silmiin, ehkä sinulla vähän sama tarina?

      Pikkuhiljaa olen oppinut hyväksymään niitä ns. virheitä itsessäni, helpottaa eloa kummasti :)

      • APalstamäki

        Sisäisestä kauneudesta puhuminen on ihan asiaa, sieltä se vetovoima ja viehätys kumpuaa.

        Mä tunsin nuorempana sisarukset joista toinen oli sulokas ballerina ja toinen törkymöykky kuvataiteilija. Eivät he olleet näöltään sentään identtisiä, mutta oli heidän piirteissään paljon enemmän samaa kuin mitä olemus viestitti.


    • Tuttua.paatosta

      Aloittajan täytyy olla "Joku vaan" nimimerkillä aikoinaan operoinut palstasankari. Pitääkö paikkansa?

    • Oivoivoih

      Ulkoisin kyseessä olevan ihan perustavis "ruma", jolla on vakava minäkuvan vääristymä. Nuo mitatkaan ei millään vääntämällä saa naista kauhean maskuliiniseksi.. Paitsi omassa päässä. Ja se kyllä huokuu esiin ja karkottaa muita.

      Itse tunnen pari rotevan puoleista naista suvusta. On tosiaan isot luut ja leukaa riittää jne. Eivätkä ole läskejä mutta pituus/paino on reilumpi verraten ns.tavikseen. Eli jossain mättää tuossa ap:n jutussa..
      Nekin ovat kivan kumppanin silti löytäneet kun elämäniloisia hupsuja olleet nuoresta lähtien. Moni silti ihmettelee joskus näitä tapauksia mikä on typerää mielestäni.

      Jos ap sinulla olisi oikeasti jokin kehityshäiriö tai hormonivajetta niin kyllä sitä olisi hoidettu. Mielenterveyspalvelujen piiriin kun ei moni lääkäri ilkeä suosittaa jos potilas alkaa suoltamaan "miehekkyydestään". Joo jos olisit vaikka sen 188/98 eikä näkyvää läskiä missään niin voisin uskoa jotain olevan vialla, mikäli et urheile tms. ;)

      Kokeilepa ajella näin kesän kunniaksi pää kaljuksi?
      Sitten voi ihmiset oikeasti jo aukoa päätään jne..

      Surullista silti kuinka se oma mieli monilla paisuttelee "epäkohtia" ja kuvitteleehan sitä.silloin kaikkien katsovan ja kuiskivan jne.

      Hyvä psykologi alkuun voisi auttaa. :)
      Voisi aueta aivan uusi maailma hetken päästä sinullekin!
      Terveisin ei-mikään-missi tosiaan ja minulla srntään on sairauksia, jotka näkyy päällepäin.. Niidenkin kanssa vaan on elettävä ja pää pystyssä mentävä.

      • järkyttävän_ruma

        >>Jos ap sinulla olisi oikeasti jokin kehityshäiriö tai hormonivajetta niin kyllä sitä olisi hoidettu. <<

        Onhan mulla selkeästi jokin kasvuhäiriö eli kasvuhormoni tuottanut liikaa kasvuhormonia luihini jotka kasvoivat yli äyräiden. Ei pituussuunnassa vaan muista poiketen leveyssuunnassa. Siksi näytän luonnottomalta 164 senttisenä kun muhun on ympätty tähän pituuteen sellaisen yli 2 metrisen erittäin iso ja rotevaluisen maskuliinisen miehen luusto niin johonki suuntaanhan sen luuston pitää mahtua kun ei kerta pituus suunnassa niin leveyssuunnassa. Yläkroppani on 2 numeroa isompi kuin hennompi alakroppani joten tuottaahan se ongelmia hieman liikkumisessa ja vaatteiden hankinnassa.

        Kaikki ovat mussa erittäin epäsopusuhtaista ja epätasapainoista eli yksikään kohta ei sovi yhteen toistensa kanssa vaan riitelevät rajusti keskenään. Tää yläkroppa ensinnäkin on tosiaan täysin ison miehen ja alakroppa lähinnä hennon pikkupojan, vaikka kengänkokoni tosin on 42. Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana. Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        Kaulaa ja niskaa ei ole lainkaan eli kannattelen isoa naamaani leveillä harteilla tai lähinnä leveän rintakehäni päällä. Rinnat ovat suuret ja alkoivat roikkua LITTANINA jo 12 vuotiaana eli ne eivät kehittyneet naisellisen täyteläisiksi ja pyöreiksi vaan miehen rinnoiksi lättänät suorina roikkuvat ja kaukana toisistaan koska näin leveässä rintakehässä ei voi rinnatkaan kehittyä normaaleiksi. Takamus myös jäi kehittymättä eli pakaralihas on vajavainen sellainen "suipon" mallinen ja lättänä eli se on leveämpään lantoon nähden täysin kehittymätön ja vajavainen.

        Lääkärit eivät halua auttaa koska olen luonnostaan ruma eli eivät näe sitä minään kehityshäiriönä tai vammana vaan olen muuten vaan geneettiseti näin ruma.


      • tirlittantantan

        Kuulostaa aivain kuin piirtäisit karikatyyrihahmoa itsestäsi, hieman korostellen. Mutta jos todella tunnet noin, ei siihen taida auttaa muiden vakuuttelut. Toivottavasti koet ahaa-elämyksen ja opit hyväksymään itsesi, hyvässä ja pahassa.

        Tsemppiä kuitenkin :)


      • 0832458
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        >>Jos ap sinulla olisi oikeasti jokin kehityshäiriö tai hormonivajetta niin kyllä sitä olisi hoidettu. <<

        Onhan mulla selkeästi jokin kasvuhäiriö eli kasvuhormoni tuottanut liikaa kasvuhormonia luihini jotka kasvoivat yli äyräiden. Ei pituussuunnassa vaan muista poiketen leveyssuunnassa. Siksi näytän luonnottomalta 164 senttisenä kun muhun on ympätty tähän pituuteen sellaisen yli 2 metrisen erittäin iso ja rotevaluisen maskuliinisen miehen luusto niin johonki suuntaanhan sen luuston pitää mahtua kun ei kerta pituus suunnassa niin leveyssuunnassa. Yläkroppani on 2 numeroa isompi kuin hennompi alakroppani joten tuottaahan se ongelmia hieman liikkumisessa ja vaatteiden hankinnassa.

        Kaikki ovat mussa erittäin epäsopusuhtaista ja epätasapainoista eli yksikään kohta ei sovi yhteen toistensa kanssa vaan riitelevät rajusti keskenään. Tää yläkroppa ensinnäkin on tosiaan täysin ison miehen ja alakroppa lähinnä hennon pikkupojan, vaikka kengänkokoni tosin on 42. Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana. Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        Kaulaa ja niskaa ei ole lainkaan eli kannattelen isoa naamaani leveillä harteilla tai lähinnä leveän rintakehäni päällä. Rinnat ovat suuret ja alkoivat roikkua LITTANINA jo 12 vuotiaana eli ne eivät kehittyneet naisellisen täyteläisiksi ja pyöreiksi vaan miehen rinnoiksi lättänät suorina roikkuvat ja kaukana toisistaan koska näin leveässä rintakehässä ei voi rinnatkaan kehittyä normaaleiksi. Takamus myös jäi kehittymättä eli pakaralihas on vajavainen sellainen "suipon" mallinen ja lättänä eli se on leveämpään lantoon nähden täysin kehittymätön ja vajavainen.

        Lääkärit eivät halua auttaa koska olen luonnostaan ruma eli eivät näe sitä minään kehityshäiriönä tai vammana vaan olen muuten vaan geneettiseti näin ruma.

        Taitaapa olla, niinkuin monilla, että liika tutkiskelu on tehnyt melkoisen negatiivisen omakuvan. Harva ihminen on täysin "sopusuhtainen" tai symmetrinen. Mutta huono mennä sanomaan näkemättä.


      • hfdsa
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        >>Jos ap sinulla olisi oikeasti jokin kehityshäiriö tai hormonivajetta niin kyllä sitä olisi hoidettu. <<

        Onhan mulla selkeästi jokin kasvuhäiriö eli kasvuhormoni tuottanut liikaa kasvuhormonia luihini jotka kasvoivat yli äyräiden. Ei pituussuunnassa vaan muista poiketen leveyssuunnassa. Siksi näytän luonnottomalta 164 senttisenä kun muhun on ympätty tähän pituuteen sellaisen yli 2 metrisen erittäin iso ja rotevaluisen maskuliinisen miehen luusto niin johonki suuntaanhan sen luuston pitää mahtua kun ei kerta pituus suunnassa niin leveyssuunnassa. Yläkroppani on 2 numeroa isompi kuin hennompi alakroppani joten tuottaahan se ongelmia hieman liikkumisessa ja vaatteiden hankinnassa.

        Kaikki ovat mussa erittäin epäsopusuhtaista ja epätasapainoista eli yksikään kohta ei sovi yhteen toistensa kanssa vaan riitelevät rajusti keskenään. Tää yläkroppa ensinnäkin on tosiaan täysin ison miehen ja alakroppa lähinnä hennon pikkupojan, vaikka kengänkokoni tosin on 42. Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana. Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        Kaulaa ja niskaa ei ole lainkaan eli kannattelen isoa naamaani leveillä harteilla tai lähinnä leveän rintakehäni päällä. Rinnat ovat suuret ja alkoivat roikkua LITTANINA jo 12 vuotiaana eli ne eivät kehittyneet naisellisen täyteläisiksi ja pyöreiksi vaan miehen rinnoiksi lättänät suorina roikkuvat ja kaukana toisistaan koska näin leveässä rintakehässä ei voi rinnatkaan kehittyä normaaleiksi. Takamus myös jäi kehittymättä eli pakaralihas on vajavainen sellainen "suipon" mallinen ja lättänä eli se on leveämpään lantoon nähden täysin kehittymätön ja vajavainen.

        Lääkärit eivät halua auttaa koska olen luonnostaan ruma eli eivät näe sitä minään kehityshäiriönä tai vammana vaan olen muuten vaan geneettiseti näin ruma.

        "Tää yläkroppa ensinnäkin on tosiaan täysin ison miehen ja alakroppa lähinnä hennon pikkupojan, "
        Kuulostaa tutulta, samanmoisia geenejä olen itse saanut. Pukeutuminen ja vaatteiden löytäminen on erittäin hankalaa. Samoin leukaperäni ovat leveät ja leuka vahva. Pienet silmät ja pieni nenä, takaraivo littana. Takamukseni myö lättänä, mutta minulla ei edes lantiota.

        Eli kyllä tällaisiä samanlaisia löytyy, et ole ainoa.


      • toim.huom
        järkyttävän_ruma kirjoitti:

        >>Jos ap sinulla olisi oikeasti jokin kehityshäiriö tai hormonivajetta niin kyllä sitä olisi hoidettu. <<

        Onhan mulla selkeästi jokin kasvuhäiriö eli kasvuhormoni tuottanut liikaa kasvuhormonia luihini jotka kasvoivat yli äyräiden. Ei pituussuunnassa vaan muista poiketen leveyssuunnassa. Siksi näytän luonnottomalta 164 senttisenä kun muhun on ympätty tähän pituuteen sellaisen yli 2 metrisen erittäin iso ja rotevaluisen maskuliinisen miehen luusto niin johonki suuntaanhan sen luuston pitää mahtua kun ei kerta pituus suunnassa niin leveyssuunnassa. Yläkroppani on 2 numeroa isompi kuin hennompi alakroppani joten tuottaahan se ongelmia hieman liikkumisessa ja vaatteiden hankinnassa.

        Kaikki ovat mussa erittäin epäsopusuhtaista ja epätasapainoista eli yksikään kohta ei sovi yhteen toistensa kanssa vaan riitelevät rajusti keskenään. Tää yläkroppa ensinnäkin on tosiaan täysin ison miehen ja alakroppa lähinnä hennon pikkupojan, vaikka kengänkokoni tosin on 42. Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana. Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        Kaulaa ja niskaa ei ole lainkaan eli kannattelen isoa naamaani leveillä harteilla tai lähinnä leveän rintakehäni päällä. Rinnat ovat suuret ja alkoivat roikkua LITTANINA jo 12 vuotiaana eli ne eivät kehittyneet naisellisen täyteläisiksi ja pyöreiksi vaan miehen rinnoiksi lättänät suorina roikkuvat ja kaukana toisistaan koska näin leveässä rintakehässä ei voi rinnatkaan kehittyä normaaleiksi. Takamus myös jäi kehittymättä eli pakaralihas on vajavainen sellainen "suipon" mallinen ja lättänä eli se on leveämpään lantoon nähden täysin kehittymätön ja vajavainen.

        Lääkärit eivät halua auttaa koska olen luonnostaan ruma eli eivät näe sitä minään kehityshäiriönä tai vammana vaan olen muuten vaan geneettiseti näin ruma.

        Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana.

        -Oletko käynyt plastiikkakirurgin juttusilla? Luustoa ei pysty tuossa tapauksessa muuttamaan, mutta kaikkea muuta pystyy. Nykyään ei välttämättä edes veistä tarvita. Botox kaventaa myös kasvoja. Hiuksissa tulee olla sivuilla (yläviistossa) volyymia tasapainottamassa leukaa.

        Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        -Silmiä pystyy suurentamaan meikillä, kulmakarvojen muodolla ja irtoripsillä. Nenä harvoin liian pieni. Pornohuulia tuskin haluat, joten täyteaineet ei tule kysymykseen. Kosmeettinen tatuointi on sun juttu.. Volyymiä saat varjostuksilla -keskelle vaaleampaa huulipunaa.


      • toim.huom
        toim.huom kirjoitti:

        Alakasvoni ovat epänormaalin isot ja pääni on lähinnä ns. pienipäisyyteen viittaava koska ohimoni ovat suipot/kapeat ja otsa matala ja suora sekä kalloni hieman littana.

        -Oletko käynyt plastiikkakirurgin juttusilla? Luustoa ei pysty tuossa tapauksessa muuttamaan, mutta kaikkea muuta pystyy. Nykyään ei välttämättä edes veistä tarvita. Botox kaventaa myös kasvoja. Hiuksissa tulee olla sivuilla (yläviistossa) volyymia tasapainottamassa leukaa.

        Sitten näissä järkyn raskaissa leveissä suurissa leukapiirteissä on laitettu pisteen kokoinen suu eikä huulia lainkaan joka ei todellakaan sovi tämän kokoiseen leukaan. Samoin myös nenä ja silmät ovat lähinnä pisteen kokoa.

        -Silmiä pystyy suurentamaan meikillä, kulmakarvojen muodolla ja irtoripsillä. Nenä harvoin liian pieni. Pornohuulia tuskin haluat, joten täyteaineet ei tule kysymykseen. Kosmeettinen tatuointi on sun juttu.. Volyymiä saat varjostuksilla -keskelle vaaleampaa huulipunaa.

        Näyttävät korvikset ovat myös kätevät kiinnittämään huomiota muuhun kuin leukaan. Ne eivät saa kuitenkaan roikkua. Hiuksiin myös ohimolle joku näyttävä koriste.

        Sulla on myös varmasti sydän kultaa, joten ystävystyt helposti. Rempseä naispuolinen ystävä vetää menomestoissa miehiä puoleensa. Siinä vanavedessä tutustut itsekin uusiin ihmisiin.


      • toim.huom
        toim.huom kirjoitti:

        Näyttävät korvikset ovat myös kätevät kiinnittämään huomiota muuhun kuin leukaan. Ne eivät saa kuitenkaan roikkua. Hiuksiin myös ohimolle joku näyttävä koriste.

        Sulla on myös varmasti sydän kultaa, joten ystävystyt helposti. Rempseä naispuolinen ystävä vetää menomestoissa miehiä puoleensa. Siinä vanavedessä tutustut itsekin uusiin ihmisiin.

        Julmia treffipalstoja en sulle suosittele, vaan oikeaa elämää. Siellä saat palautten heti. Sun tyyppisille ihanaisille ne tuottavat vaan pettymystä.

        Kaikkea hyvää. <3


    • onpakumma

      Eihän tuolla SVETLA DIMITROVALLA ole juuri lainkaan leukeperiä joka on yksi maskuliinisuuden merkki vaan lähinnä näyttää ns. heikkoleukaiselta. Joten mikä sitten on se joka tekee siitä niin maskuliinisen? Ääni, nenä?

      https://www.youtube.com/watch?v=NYzzSPCzn_8

      • APalstamäki

        Eihän tuo ole todellista, tuossa ei ole mitään feminiinistä.


      • 12121212121212

        Tuossa videossa näyttää vähemmän maskuliiniselta kuin kuvissa.

        Ääni on miehekäs, en liene ainoa joka veikkaa että on tullut syötyä muutakin kuin lisäproteiinia.


      • onpakumma
        APalstamäki kirjoitti:

        Eihän tuo ole todellista, tuossa ei ole mitään feminiinistä.

        Ei olekaan yhtään femiininen siksi ihmettelen kun sanotaan, että leveät isot leukaperät tekevät maskuliinisen? Miksi tuo nainen on noin maskuliininen, vaikka sillä ei ole leukaperiä juuri lainkaan?


      • sironainenitse

        Ei minusta ole erityisen miehekkään näköinen kasvoista. Ääni on miehekäs ja liikkuminen, koko, mutta onhan sillä tissitkin ja pieni siro leuka,korkeat poskipäät.


      • 12121212121212
        onpakumma kirjoitti:

        Ei olekaan yhtään femiininen siksi ihmettelen kun sanotaan, että leveät isot leukaperät tekevät maskuliinisen? Miksi tuo nainen on noin maskuliininen, vaikka sillä ei ole leukaperiä juuri lainkaan?

        Ei välttämättä teekään. Muistathan että miesten mieltymykset naisten suhteet vaihtelevat huomattavasti enemmän kuin naisten joilla on olemassa vain yksi miehen muotti. Minäkin tunnen yhden erittäin suositun naisen, jolla on kulmikas Hollywood-leuka (googlatkaa vaikka Jeremy Meeks).

        Kun haet kuvia kauniista naisista, sielä on pitkiä ja lyhyitä...todella hoikkia ja todella muodokkaita, isotissisiä ja pienitissisiä, vahvaleukaisia ja siroleukaisia, jne.

        Jos teet saman haun miehistä, saat tulokseksi kuvia samasta pitkästä, harteikkaasta, jykeväleukaisesta miehestä eri tavalla treenattuna ja stailattuna.

        Tässä se alkuperäinen kuva jolla Svetla tuomittiin miehekkääksi:

        http://www.sporting-heroes.net/content/thumbnails/00080/07874-zoom.jpg

        On ilmeisesti aktiiviuransa jälkeen rajoittanut "palkkarijuomien" vetämistä, koska videossa esiintyy ihan vastaavan oloinen tapaus kuin monikin tätsky ruokakaupassa.


    • tällaisia-tulimieleen

      Rumuus on paljon kiinnostavampaa kuin kauneus. Jos ruma on sinut itsensä kanssa, hänestä usein tulee todella karismaattinen, mikä on puoleensavetävää. Kaikki jotka poikkeavat normaalista joutuvat silmätikuiksi, mutta se toisaalta antaa mahdollisuuksia myös. Silloin parhaimmillaan voi oppia erottamaan mitä todella on siitä, miten toiset minut näkevät, jolloin voi jossain määrin olla riippumaton ja vapaa.

      Kuvittelet näkeväsi itsensä toisten silmin, niinhän asia ei voi olla. Toiseksi sinut on nähnyt vain rajallinen määrä ihmisiä, ja maailma on suuri. Kun ajatukset junnaavat liiaksi omassa soppakattilassa, voi kopauttaa itseään päähän lusikalla ja muistuttaa itseään siitä, miten iso maapallo on. Asut paikassa x, mutta paikassa y maailma näyttääkin aivan toisenlaiselta, vaikka olet edelleen sinä itse, samannäköinen. Mitä pienempi maailmasi on, sitä isommalta ongelmasi tuntuvat, mutta omaa maailmaa voi itse laajentaa. Joskus vain muuttaminen isompiin ympyröihin voi ratkaista ongelmia, koska se muuttaa näkökulmaa.

      Jos mietin naista, jolla on joitakin maskuliinisia piirteitä, niin ainoa asia mikä voi tehdä siitä huomiotaherättävän oudon on se, että pukeutuu hyvin naisellisesti. Vastaavasti kiinnittää huomiota feminiininen mies, joka pyrkii pukeutumaan korostetun machosti. Mieleeni tekstistäsi tulee siis se, että et ole löytänyt omaa tyyliäsi vielä, jos se tosiaan pitää paikkansa, että sinua tuijotetaan (mitä epäilen).

      • tyylikaikenajao

        Sama tuli mieleen: erittäin feminiininen pukeutuminen hyvin maskuliinisella näyttää koomiselta. Ylipäätään hyvin feminiininen pukeutuminen ja tyyli sopii erittäin harvalle naiselle, jos kellekään, näyttämättä kanamaiselle ja jotenkin tyhmälle. Monet missit ja kauniit näyttelijätkin pukeutuvat välillä hieman poikamaisesti tai maskuliinisesti, se korostaa heidän feminiinisyyttään kummasti.

        Jos ap lla on hyvin feminiininen tyyli, hän näyttää naiseksi pukeutuvalta mieheltä. Jos hän taas pukeutuisi melko poikamaisesti, mutta niin että naiselliset piirteet erottuisivat selvästi (esim. rinnat (push upit on keksitty) ja vaikka pitkät silmäripset, kauniisti muotoillut kulmakarvat tms. mihin pystyy vaikuttamaan erottuisi. Hiuksetkin voisivat olla lyhyet, jos kaula on lyhyt, mutta siinä voisi olla joku epäsymmetrinen "heitto", mikä olisi naisellinen ja sirot hopeakorut jne.

        Kuninkaallisista rotevista ylävartaloista tulee mieleen Stephanie, jota häntäkin on pidetty nättinä, vaikka hyvin leveähartainen ja lyhytkaulainen onkin:

        http://imalbum.aufeminin.com/album/D20101221/608337_XKLNYOZE8QMH7E8CXLQNOM52RGG5W7_stephaniemonaco29_H151237_L.jpg


      • toim.huom
        tyylikaikenajao kirjoitti:

        Sama tuli mieleen: erittäin feminiininen pukeutuminen hyvin maskuliinisella näyttää koomiselta. Ylipäätään hyvin feminiininen pukeutuminen ja tyyli sopii erittäin harvalle naiselle, jos kellekään, näyttämättä kanamaiselle ja jotenkin tyhmälle. Monet missit ja kauniit näyttelijätkin pukeutuvat välillä hieman poikamaisesti tai maskuliinisesti, se korostaa heidän feminiinisyyttään kummasti.

        Jos ap lla on hyvin feminiininen tyyli, hän näyttää naiseksi pukeutuvalta mieheltä. Jos hän taas pukeutuisi melko poikamaisesti, mutta niin että naiselliset piirteet erottuisivat selvästi (esim. rinnat (push upit on keksitty) ja vaikka pitkät silmäripset, kauniisti muotoillut kulmakarvat tms. mihin pystyy vaikuttamaan erottuisi. Hiuksetkin voisivat olla lyhyet, jos kaula on lyhyt, mutta siinä voisi olla joku epäsymmetrinen "heitto", mikä olisi naisellinen ja sirot hopeakorut jne.

        Kuninkaallisista rotevista ylävartaloista tulee mieleen Stephanie, jota häntäkin on pidetty nättinä, vaikka hyvin leveähartainen ja lyhytkaulainen onkin:

        http://imalbum.aufeminin.com/album/D20101221/608337_XKLNYOZE8QMH7E8CXLQNOM52RGG5W7_stephaniemonaco29_H151237_L.jpg

        Todella hyviä vinkkejä!

        En kuitenkaan suosittele lyhyitä hiuksia!! En kyllä poikamaisuuttakaan -sääret kuitenkin hyvät, ja poikamaisia naisia on Suomessa ihan tarpeeksi!

        Avara pääntie, tyylikäs hame.. Liian halpa vaikutelma kuitenkin vetää sellaisia miehiä puoleensa, joita ap ei halua tuntea.


    • Fffvttyffddfggdd

      Sinänsä ok, minulle olet yksi ihmisistä. En tuntisi mitään negatiivisiä juttuja lkonäöstäsi mutta empä positiivisiakaan. romanttista tai seksuaalista jännitettä ei olisi. Noiden raojen ulkopuolella kohtaamisesi olisi ok ja saattaisit olla paremmassakin sosiaalisessa statuksessa kuin joku jonka luonteesta en pidä riippumtta minkä näköinen kaunistus on.

      Muista keissin parin vuoden takaa kun olin vielä vapaaehtoistyössä - mestassa oli asiakkaana yksi nainen kaliberia rumilus. Hän jäi taustalle ja kohtaamatta koska ilmeisesti häpesi tseään niin paljon että se vaikutti jo peruskohtaamiseenkin. Huomasin että hänen varautuneisuutensa teki esim itslleni saman peilikuvana - hänen oli vaikea pyrkiä toisten luo - mutta sama vaikeus toimi myös toiseen suuntaan, ja myös ihmisille joiden homma ja pyrkmys on ottaa väkeä mukaan. Tällöin ulkopuolisuus ei ole välttämättä toisten antama rangaistus - vaan se on kaksisuuntainen tie ja tapa kuitenkin olla kahden käsivarrenmitan päässä ihmisestä.

      Toiminnassa mukana oli myös vielä rumempia ihmisiä muta he kompensoivat puutteitaan sosiaalisuudella ja se yhdisti heidät joukkoon jossa ulkonäkö ei merkinnyt mitään.

      Ja jos joku ihmettelee miten olen voinut olla vapaaehtoistominnassa näillä asenteilla niin sanottakoon nyt että tein työtä hyvin syvissä vesissä uineiden kanssa. He tarvitsivat tulkin ja heille totuus oli usein tärkeämpää kuin kauniisti asetellut poliittisesti korrektit sanat. Jotkut vihasivat minua koska en osallistunut heidän paapomiseensa (comfort-seeking ei ollut minun leipåni), toisille olin ainoa signaali maailmasta että jokut eivät puhu paskaa enkä siloitellut vaan minua vasten pystyi peilaamaan henkistä minäänsä ja pystyin heille selväsanaisesti tulkkaamaan maailmaan kontra he itse.

    • muistottulimieleen

      Eräs ystäväni lukiosta oli hieman näköisesi, ehkä. Hänellä oli leveät hartiat, lyhyet tummat hiukset, matala ääni, isot rinnat ja rintakehä, kapeahko lantio. Häntä luultiin usein rotevaksi pojaksi ensi vilkaisulla. itse olin ja olen hänen vastakohtansa; pieni siro, kauniskasvoinen, pitkätukkainen. Mutta kyllä hänellä silti tykkääjiä oli. Ne pojat lukiossa olivat ehkä normia feminiinisempiä (eivät esim. minun makuun), vaan pitkät, kihartuvat hiukset, hento, pitkä olemus, pukeutuminen pastellisävyihin toisella ja toisella sellainen blondattu tukka, poikamainen ja pitkä, merkkivaatteet. Eli tuli mieleen, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kaverini piti selvästi itsekin itseään feminiinisemmistä pojista. Joskus meitäkin luultiin lesbo-pariksi, hän olisi ollut se mies- ja minä nainen-, kuulemma. Noh, tykättiin pojista molemmat..

      Nyt olisikin kiva tietää, millaisista miehistä sinä pidät? Siis jos saisit valita?

      • 12121212121212

        Useimmissa tapauksissa se menee näin.

        Feminiininen nainen: "vastakohdat täydentävät toisiaan"
        Maskuliininen nainen: "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"

        Se sama pitkä, harteikas, jykeväleukainen ja matalaääninen korkean statuksen saavuttanut alfamies on just sopiva kaikille naisille.


      • muistottulimieleen
        12121212121212 kirjoitti:

        Useimmissa tapauksissa se menee näin.

        Feminiininen nainen: "vastakohdat täydentävät toisiaan"
        Maskuliininen nainen: "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"

        Se sama pitkä, harteikas, jykeväleukainen ja matalaääninen korkean statuksen saavuttanut alfamies on just sopiva kaikille naisille.

        Juurihan kerroin päinvastaisesta tapauksesta. Eikä ollut eka kerta,kun näin on tapahtunut.Minun makuuni liian nätit ja feminiiniset pojat ovat usein jotenkin kookkaampien tai muuten fyysisesti itseni kanssa erilaisten (ei välttämättä maskuliinisempien) kaverieni suosiossa. Ja minun makuuni olevat miehet ovat heistä rumia/ei ole kemiaa. Minusta se johtuu siitä, että kavereissani ja miesihanteessani on jotain liian samaa ulkoisesti. Ja heidän miesihanteessaan ja itsessäni on liikaa samaa, koen katsovani miespuolista itseäni ja se ei viehätä.


    • dritogdra

      Tää sama maailmankaikkeuden rumin kitisee täällä tasaisin väliajoin!
      Että jotkut vielä viitsii ja jaksaa kommentoida sille?!
      Rasittava akka.

      • APalstamäki

        Mun mielestäni PRM meni jo mauttomuuksiin, tää on siihen verrattuna hauska.


    • Pillujen--asiantuntija

      Aloitus on provo. Nainen on aina se joka valitsee miehen ja naisen pitää näyttää että haluaa miehen. 100% varma on että hoikka normaalipainoinen nainen kelpaa aina jollekkin miehelle. Et vain ole kelpuuttanut ketään joten turha alkaa miehiä syyttämään. Lihavat naisetkin kelpaa varmasti edes rumille miehille mutta naiset ei kelpuuta rumia miehiä.

      • Kull...eikuAsiantuntija

        Ei tuo pidä paikkaansa. Tunnen erään hyvinkin lihavan ja ruman miehen (näyttää vaaleanpunaiselta possulta) ja hänellä on nyt jo neljäs vaimo! Ihan perkeleen köyhäkin se on!


      • toim.huom

        Älä mitätöi..

        Myös vähemmistö naisista on sen tyyppisiä, joille sun tyyppinen ruikuttava vajakkipaska kääntää selkänsä. Olen itse nähnyt.


      • toim.huom
        toim.huom kirjoitti:

        Älä mitätöi..

        Myös vähemmistö naisista on sen tyyppisiä, joille sun tyyppinen ruikuttava vajakkipaska kääntää selkänsä. Olen itse nähnyt.

        Haha!

        Pertsa tuki, ruman ikirunkut lyttäsivät.. Ehkä yksinäisyytenne syy on kuitenkin sielun rumuudessa..

        En ole Pertsa. Mieheltä ei löydy tämän tasoista tietämystä ulkonäön muokkauksesta.


      • Kull...eikuAsiantuntija

        Ja se on vielä ihan tyhmäkin, mutta ei ne sen vaimotkaan mitään ruusuja ole olleet, eikä miestään kovin paljon viisaampia.


    • Jos tämä ei ole TrolliProvo, jota jotkut tuossa hieman epäilivät, niin Musta suurin harmitus on tuo Sun Olotila, eli haluaisit ainakin vähintään saada kulkea/liikkua rauhassa IRL elämässä, mutta nyt et sitä sitten pysty tekemään, joko muiden ja/tai (sisäisen) itsesi takia.. ;P

      Sulla olis hyvä olla tuonkaltaisia NaisPuolisia Tuttuja, joita tässä ketjussa oli ainakin KaksinKappalein.. Sellainen/Sellaiset pystyisivät Sua luultavammin parhaiten auttamaan tuon ongelman kanssa.. Oli se sitten kuinka todellinen tai ei.. Molemmissa tapauksissa hänestä/heistä olisi Sulle kuitenkin Suurta Hyötyä.. ;P

    • järjettömän_ruma

      Kyllä mä olen elämäni aikan ihastunut monen näköisiin ja tyyppisiin miehiin laidasta laitaan jopa monen mielestä todella rumiinki miehiin. Ehkä en välttämättä tunne vetoa ainakaan kovinkaan paljon itseni näköisiin miehiin eli joku iso jykeväleukainen ei vedä niin suuresti koska itse olen sellainen joten sellainen oikein maskuliininen jykeväleukainen ei tunnu kovin kotoisalta mieheltä, vaikka toki niissäkin on mukavan näköisiä paljonki, mutta ei silti omaan makuuni kovinkaan suuresti.

      Sopusuhtainen mies on passeli, vaikka jos kohdalle sattuisi todella pienikin mies tai todella iso niin ei väliä jos rakastuu niin ulkonäköseikat ei haittaa. Mutta eipä nuo miehet ole koskaan olleet kiinnostuneita musta tipan tippaa oli mies sitten ollut minkänäköinen ja kokoinen tahansa jopa lievästi kehitysvammainenki mies on hylännyt mut. Kaikenlaisia tyylejä olen itseenikin kokeillut hiuksista lähtien ja pukeutumistyylejä myöten, mikään ei ole auttanut tekemään mua yhtään paremman näköiseksi. Ja voin sanoa, että monia tyylejä on tullu kokeiltua olenhan 80-luvulta lähtien yrittänyt saada parisuhdetta edes johonkikaan mieheen tai edes miestä vähänkään muistuttavaan. Olen ollut myös kaikenlaisissa painoluokissa hoikimmillaan olen painanut 40 kiloa ja painavimmillaan 120 kiloa ja missään painoluokassa en ole ollut koskaan yhtään naisellisempi ja kauniimpi.

      Ainoa kerta jolloin mies olisi halunut viedä mut sänkyynsä oli joskus teini-ikäisenä 16 veenä joku itseäni yli 20 vuotta vanhempi humalainen pultsari olisi siis suostunut kanssani seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta enhän mä silloin halunut mitään sellaista enkä varsinkaan sellaisen miehen kanssa ja jo silloin häpesin itseäni niin paljon, että en olisi edes kehdannut näyttäytyä alasti miehelle. Myöhemmin olisin taas suostunutkin, vaikka yhdenillan juttuihin jonkukaan kanssa, mutta eipä enää yksikään mies ole ollut kiinnostunut asiasta. En tiedä, sitten saisiko rahallakaan ketään miestä, en ole vielä sitä kokeillut.

    • Avio.ATMies

      "Niinsanotusta" naisesta??? Kait sinä nyt ihan täysnainen silti olet (ellet sitten tunne itseäsi transsukupuoliseksi - tekstin perusteella ei siltä vaikuta) vaikka ulkonäössä olisikin toivomisen varaa.

      Eikö tärpää nettideiteissäkään? Olen kuullut, että siellä kaikki naiset saavat paljon lähestymisiä miehiltä. Suurin osa on varvaan seksinnälkäisiä häntäheikkejä, mutta jos sekaan sattuisi muutama kelvollinenkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3352
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      97
      2274
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      323
      2146
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2060
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1819
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1274
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1265
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe