Pienosakkaan arkea?

Pienosakas

Olen pienosakas eräällä etelä-Suomen golfkentistä. Kuinka ollakaan, kun kävin pelaamassa ja maksoin green feen kentän caddie masterilla, niin tämä maksu ei mennyt osakkaana olevani kenttäyhtiön kassaan, vaan tämän emoyhtiön kassaan kuitin mukaan. Ihmettelin tuota jälkeenpäin kovastikin, kunnes asia valkeni kokonaisuudessaan.

Emoyhtiö on suuromistaja tällä kenttäyhtiön kentällä, kuten samassa yhteisössä olevalla toisellakin kentällä, ja joutuu maksamaan satojen tuhansien vastikemaksut joka vuosi kenttäyhtiölle. Ymmärrettävästi muutoin tämä suuri urheilukeidas olisi muutaman vuoden tai vuosikymmenen päästä jopa konkurssikypsä, jos se omasta pussistaan maksaisi vastikkeet, eikä kierrättäisi kenttäyhtiölle kuuluvia green fee tuloja oman kassansa kautta maksaakseen vastikkeet joka vuosi. Minusta toiminta on törkeästi pienosakasta loukkaavaa. En tiedä, onko osakkeista, joiden pelioikeuksia myydään green feenä kenttäyhtiön caddie masterilla, maksettu vuotuinen vastike vasta kun riittävä summa on saatu kasaan, mikä on yhtiöjärjestyksen vastaista. Joka tapauksessa yhtiön hallitus ja toimitusjohtaja eivät ole asian laitaa kertoneet avoimesti pienosakkaille, että tällainen järjestely on tehty jne. Haistakoon paskat…

10

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyinOsakkeen2006

Siirry Hiekkaharjun Golfiin pelaamaan, siellä on asiat tip top.

• MitesOn

Hiekkaharju Golf -keskustelu sujettiin Golfpisteen forumilla, alkoiko tulla esiin liian arkaluonteisia tosiasioita UGG:n konkurssipesässä ja HieG:ssa tapahtuvassa vedätyksestä?

• Huh! Hyvä jako ja oppi muille. Kiitos paljon.

• Anonyymi

En kyllä mikä on pienosakas golf kentällä , jos tarvitsee maksaa greenfeen ? Mä olen osakas clubillani, enkä maksa mitään greenfeetä vaan pelaan koko kauden vastikkeellani ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä mikä on pienosakas golf kentällä , jos tarvitsee maksaa greenfeen ? Mä olen osakas clubillani, enkä maksa mitään greenfeetä vaan pelaan koko kauden vastikkeellani ?

Mekin Håkanin kans hutkitaan klubilla ihan vastikkeen edestä. Joskus takaakin

• Ostopäälikkö

Jos tunnet itsesi huojatuksi, myy GOLF osakkeesi pois.

http://osakkeistaeroon.simplesite.com/

Kaikki kelpaa, vaikka golf-kerhosi uhkailee ja varoittelee, heidän on merkittävä uusi omistaja osakerekisteriin viipymättä. Osakeyhtiölaki vaatii, hallitus tekee rikoksen josta joutuu tiilenpäitä lukemaan.

• Anonyymi

Kuka voisi kertoa mitä tarkoittaa Pienosakas ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka voisi kertoa mitä tarkoittaa Pienosakas ?

Se on sellainen nousukas. Suuri osa golfin pelaajista on pienosakkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sellainen nousukas. Suuri osa golfin pelaajista on pienosakkaita.

Toi avaus on täyttä roskaa, pelkkää mustamaalausta jos olet osakeyhtiö golfkentän osakas et maksa mitään greenfee maksua. Suurin osa näistä golfkenttä asiantuntijoista on vaan lukenut nettisivuja, eivät ole edes käyneet golfkentällä saati pelanneet.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe