"Ikävöin" entistä väkivaltaista suhdetta

roar13

En tiedä onko "ikävöidä" oikea sana, mutta viime aikoina on tullut semmosia kaipaavia ajatuksia, kun mietin sitä aikaa elämässäni. Tällä hetkellä olen siis väkivallattomassa parisuhteessa, asumme yhdessä ja kaikki on ok. Molemminpuolista rakkautta löytyy ja talousasiat ovat hyvin.

Entinen suhde oli pääosin alistava ja nöyryyttävä henkisesti ja fyysisesti aina neljän seinän sisällä ja niiden ulkopuolella taas täysin vastakohta. Muistan kuinka silloin unelmoin vaan ajasta ja elämästä, jollaista elän nyt. Suhde päättyi vuoden päästä alkamisestaan (eli aika lyhyt suhde) raiskaus/pahoinpitelyyn.

Voiko mun ajatuksiin olla minkäänlaista luonnollista "normaalia" selitystä? Järjellä ajateltuna en halua enää ikinä kokea tuota, mutta tunteen tasolla tunnen kaipaavani/tarvitsevani juuri tuommoista enkä "pysy kurissa" ilman tuollaista kohtelua.

What's wrong with me :(

2

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Niin kauan kuin et toimi noiden sairaan tyhmien ajatusten mukaan, olet kuivilla. Kyllä aivosi aikanaan tottuvat terveeseen elämään ja huomaamaan kuinka kaunista, rakentavaa ja antoisaa elämä voi olla.

      Noiden sairaiden ajatusten poksahtaessa mieleesi, oikein tarkoituksella poista ne. Ala oppimaan jotain uutta, hanki aivoillesi jotain vaativampaa ja itseäsi kehittävämpää sen sijaan että puntaroit ja haudot mennyttä typerää historiaa!

    • joskuspihalla

      "Noiden sairaiden ajatusten poksahtaessa mieleesi, oikein tarkoituksella poista ne."
      - Ei hell....nyt ei olla englantilaisessa 1600-luvun sisä-siitto-oppilaitoksessa :O

      Ihmisen tulee olla rehellinen itselleen, on eri asia ajatella että "haluan asiaa a" kuin tuntea että "haluan asiaa b". Sinä haluat tunnetta joka tulee siitä että alistetaan ja sinua pahoinpidellään ja/tai raiskataan. Miksi näin on? Hyvä kysymys ja suosittelen todellakin terapiaa ja heti.
      Voi olla myös vaikea eroitella mikä tunne liittyy siihen edelliseen uhrina olemisen suhteeseen ja nykyiseen, ehkä nykyinen ei ole todella mitä haluat mutta täyttää ne mittarit mihin uskoit ollessasi hakattavana alistettavana ja raiskattavana. Ehkä lopulta haluat vahvempaa tunnetta ja intohimoa, mutta ainoa sellaikseksi kokemasi oli väkivalta ja hyväksikäyttö.

      Tavallaan olet ihminen miksi esim naistenhakkaaminen ei enää itseäni tai monia miehiä juuri hetkauta vaikka jokainen vihaisikin naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja etenkin seksuaalirikollisia. On myös vapaaehtoisi uhreja. Ei ehkä terve tunne, mutta toisaalta osa voi olla ihan darwinin teoriaa ja kyseiset naiset esim olisivat aikoinaat olleet niitä jotka pariutuivat miesten kanssa jotka aina ja joka kerta löivät naisen kallon halki tai käskivät hakemaan puita sapelihammastiikerin luolasta. Lähinnä itse joka krt toivoo ettei olisi/tulisi lapsia sillä oppi silloin etenee pyramidimallilla.

      Mitä itse sanoisit ihmiselle joka haluaa tulla alistetuksi hakatuksi ja raiskatuksi? Ja montako euroa häneen haluat käyttää vähiin käyviä yhteiskunnan euroja joilla voisi auttaa vaikka ville 5-v syöpä lasta sen sijaan että lastoittaisi hakkaamista haluavan käden? Ei ihmistä voi estää syömästä paskaa jos se kiihottaa, voi vain toivoa ettei hommaa lapsia samaa paskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1047
    Aihe