Olen naimisissa afrikkalaisen muslimin kanssa. Seurusteluaikoina kävimme yhdessä ulkona sekä ihan lenkkeilemässä että baareissa. Esim. elokuvissa emme ole käyneet koskaan ja hänen mielestään nykyään riittääkin se, että näemme toisiamme kotonamme. Emme myöskään kutsu tänne yhteisiä vieraita, vaikka olen sanonut, että.minun ystäviäni kiinnostaisi tavata hänen ystäviään.
Käymmekin nyt aina baareissa ja pippaloissa erikseen. Yhdessä emme tee paljoakaan. Jo ravintolassa käyminen on iso juttu ja minun pitää se useimmiten maksaa. Tämä on alkanut ärsyttää minua. En tajunnut seurustelun alussa, että avioliitossa eläminen olisi tällaista. Emme suunnittele yhteisiä matkoja tms. Meillä on vain perusarki ja hauskaa pidetään eri leireissä.
Pian alkaa ramadan, jonka aikana mies oli viime vuonna erityisen kärttyinen ja ilkeä. Ottaa päähän, todella. Ikinä ei mitään erityistä naistenpäivänä tai nimppareilla. En siis odota kalliita lahjoja, vaan ihan vaan muistamista ja vaikkapa yhteistä aikaa ja keskustelua tulevaisuudestamme.
Eilen mies oli ulkona kavereidensa kanssa. Kun ihan ystävällisesti kysyin aamukahvilla, että oliko hauskaa, mies tuntui ihan suuttuvan ja meni takaisin nukkumaan. Tänään olimme sopineet menevämme aamulenkille yhdessä. Tuntuu, että nykyään mies on aina vain vihainen jostain. Suunnitteleekohan hän eroa? Onko kuvioissa joku muu? On jäänyt kiinni valehtelusta aiemminkin ja hänen puhelimeensa en saa koskea ollenkaan tai hän raivostuu kuin mieletön.
Alan nyt itse valmistautua eroon tekemällä rahallisen suunnitelman sinkkuna elämiseen. Ettei sitten tule hätä, jos mies lähteekin pois täältä kiukuttelemasta. Mutta jospa keskusteluyhteys sittenkin löytyisi...
Lasta meillä ei ole, koska siitäkään asiasta ei mies suostu keskustelemaan. Sanoo vain, etteivät kavereidenkaan vaimot mitään keskustelua ole vaatineet. Kyllä minä haluaisin puhua siitä, että Suomessa on uskonnonvapaus ja että hänen täytyy osallistua lapsen on paljonkin, kun olen itse illat töissä.
Afrikkalaisen muslimin muutos
10
356
Vastaukset
- qqqvadis
Pakene...
- AhaaSinä
Aika huono edes trolliksi ;)
- rekyyli
Miksi suominaiset eivät ajattele asioita ennen ongelmia.
- Näio
Kaikella kunnioituksella sinua kohtaan, mutta olet rasisti. Sinun pitää ottaa paremmin huomioon miehen kulttuuritausta ja yrittää mukautua siihen niin hyvin kuin pystyt. Jos tuntuu, ettei tämä onnistu, miehen on parempi hakea eroa. Et kertonut kuinka kauan olette olleet naimisissa/onko mies työelämässä tms. yksityiskohtia, mutta olet aika paha ja ilkeä ihminen, jos suunnittelet selän takana kuinka rahallisesti suojaudut omilta virheiltäsi leikkien, että tämä olisi miehen syy. Jos hiemankin omaat omatuntoa, suunnittelisit kuinka voit auttaa miestäsi rahallisesti sen jälkeen kun olet lähtenyt pois.
Mikä ihme tarve teillä suomilutkilla on leikkiä muslimien tunteilla? Ensin nautitaan komeasta miehestä ja kävellään niin nokka pystyssä. Sitten kun mies odottaa sinun käyttäytyvän kuin oikea nainen niin itketään netin keskustelupalstoilla , että mies on muuttunut ja kuinka elämä on pilalla.
Häpeäisit. Mies ansaitsee parempaa kuin sinut. - persu-ukko-ihihihiii
aloittaja on sama vanha persu-ukko joka jonottaa kikkelikeikkaukseen, haluaa nääs olla tytsi ihiihihihi
- hihijihiii
Hihiiihii mistä sulle saatas leikattua järkeä päähän.
- Xantias
Unohda hänet, pikaisesti. Onneksi ei ole lapsia.
- AofD
Pakene! Nyrkkiä tulet saamaan jos et lähde.
- Islam.is.love
Parempi se on kuin joku juntti suomirasisti mies, ole nyt vain tyytyväinen valintaasi.
- Todellaraamikkaita
Arabit ovat raamikkaita enkä sitä ihmettelekään, he eivät ravaa suomalaisten tavoin baarissa vaan pitävät huolta kehostaansa. Suomiukko vain kasvattaa mahaansa kaljalla ja ainoa liikunnanmuoto on sohvalta jääkaapille hakemaan olutta ja makkaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289