mistä kunnon nainen

missä.normi.naiset

niin kaikkialla on korkeastikoulutettuja sinkkunaisia mutta mistä löytää kunnollinen normaali tavis nainen vai onko tosiaan niin että kunnon naiset on varattuja ja sinkkuina on mitä on eli korkeastikoulutetut tinderitytöt niin olis kiva edes jutella normaalien ja kunnollisen naisen kanssa esim baarissa tai kahvilassa mutta ei aina on vain näitä koulutettuja naisia niin ei niitä koulutettuja jaksa kovin pitkään katsoa saatikka kuunnella

64

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä vika on korkeasti koulutetuissa naisissa?

• ja.rillit

yleensä nerd ulkonäkö, sössöttävä puhetyyli ja ylpeä olemus, käytännön asioiden osaamattomuus, ei vaimoainesta

• Avio.ATMies

Valitettavan usein korkeakoulutetut naiset ovat ylimielisiä. Ennenkaikkea siten, että näkevät korkeakouluttamattomat vähä-älyisinä juntteina jotka eivät ole sivistyneitä ja joiden kanssa ei voi keskustella henkevästi. Ystäväpiirikin koostuu siinä vaiheessa lähinnä muista korkeakoulutetuista (eli opiskelupiireistä tutuksti tulleista) ystävistä.

Miehiin sitä ennakkoluuloisuutta kohdistetaan sitten kaksin verroin, ja hyvin monen akateemisen naisen vaatimuksiin kuuluu että mieskin on akateeeminen, eikä vähemmän koulutettua edes harkita.

Akateemisuus sinänsä ei naista huononna.

• Avio.ATMies kirjoitti:

Valitettavan usein korkeakoulutetut naiset ovat ylimielisiä. Ennenkaikkea siten, että näkevät korkeakouluttamattomat vähä-älyisinä juntteina jotka eivät ole sivistyneitä ja joiden kanssa ei voi keskustella henkevästi. Ystäväpiirikin koostuu siinä vaiheessa lähinnä muista korkeakoulutetuista (eli opiskelupiireistä tutuksti tulleista) ystävistä.

Miehiin sitä ennakkoluuloisuutta kohdistetaan sitten kaksin verroin, ja hyvin monen akateemisen naisen vaatimuksiin kuuluu että mieskin on akateeeminen, eikä vähemmän koulutettua edes harkita.

Tuoksahtaa sellaiselta yleistykseltä. Yksittäistapaukset on vain yksittäistapauksia.

• Avio.ATMies
        Nainen32v kirjoitti:

Tuoksahtaa sellaiselta yleistykseltä. Yksittäistapaukset on vain yksittäistapauksia.

Yleistykseltä, kuten sinunkin kommenttisi alla. Minä sentään lisäsin "Valitettavan usein" ja "hyvin monen" enkä edes väittänyt että jokainen akateeminen nainen olisi tuollainen, toisin kun sinä taas alla yleistit oman mielipiteesi kaikkiin miehiin. Ettet yhtään olisi tekopyhä?

• Avio.ATMies kirjoitti:

Yleistykseltä, kuten sinunkin kommenttisi alla. Minä sentään lisäsin "Valitettavan usein" ja "hyvin monen" enkä edes väittänyt että jokainen akateeminen nainen olisi tuollainen, toisin kun sinä taas alla yleistit oman mielipiteesi kaikkiin miehiin. Ettet yhtään olisi tekopyhä?

Valitettavan usein tarkoittaa sitä mitä sanoit. Kyllä se yleistyksestä käy.

• Avio.ATMies
        Nainen32v kirjoitti:

Valitettavan usein tarkoittaa sitä mitä sanoit. Kyllä se yleistyksestä käy.

Jos ihminen (mies tai nainen) alkaa luokittelemaan ihmisiä kahteen kastiin pelkästään koulutuksen perusteella, se on valitettavaa, vaikka niitä tapauksia olisi vain yksi sadasta. Todellisuudessa heitä lienee enemmän.

En ole myöskään huomannut miesten tällaista asennetta koskaan ainakaan ääneen viljelevän. He ovat valmiita kohtaamaan ihmiset samanarvoisina koulutuksesta välittämättä.

• Avio.ATMies kirjoitti:

Jos ihminen (mies tai nainen) alkaa luokittelemaan ihmisiä kahteen kastiin pelkästään koulutuksen perusteella, se on valitettavaa, vaikka niitä tapauksia olisi vain yksi sadasta. Todellisuudessa heitä lienee enemmän.

En ole myöskään huomannut miesten tällaista asennetta koskaan ainakaan ääneen viljelevän. He ovat valmiita kohtaamaan ihmiset samanarvoisina koulutuksesta välittämättä.

Niin, tartuin vain tuohon kun sinä totesit että valitettavan usein...

Et silti tarkoittanut asiaa noin.

• Avio.ATMies

Sinä et voi tietää etkä sanoa mitä tarkoitin.

• Niinpäsjuu
        Avio.ATMies kirjoitti:

"ennenkaikkea siten, että näkevät korkeakouluttamattomat vähä-älyisinä juntteina jotka eivät ole sivistyneitä ja joiden kanssa ei voi keskustella henkevästi."

Valitettavan usein alemmin koulutetuilla on vahvat ennakkoluulot korkeammin koulutettuja kohtaan. Korkeammin kouulutettua nimitellään heti kermaperseeksi, paperinpyörittäjäksi tai ylimieliseksi, vaikka ei olla edes yritetty tutustua henkilöön, eikä tiedetä mitään hänen luonteestaan tai taustoistaan.

Heittäkääs nyt vielä joku se legendaarinen "Eivät tiedä mitään oikeasta elämästä", niin päästään taas ihmettelemään että mitä on se oikea elämä, joka jää kokonaan väliin jos opiskelee enemmän.

• Avio.ATMies
        Niinpäsjuu kirjoitti:

"ennenkaikkea siten, että näkevät korkeakouluttamattomat vähä-älyisinä juntteina jotka eivät ole sivistyneitä ja joiden kanssa ei voi keskustella henkevästi."

Valitettavan usein alemmin koulutetuilla on vahvat ennakkoluulot korkeammin koulutettuja kohtaan. Korkeammin kouulutettua nimitellään heti kermaperseeksi, paperinpyörittäjäksi tai ylimieliseksi, vaikka ei olla edes yritetty tutustua henkilöön, eikä tiedetä mitään hänen luonteestaan tai taustoistaan.

Heittäkääs nyt vielä joku se legendaarinen "Eivät tiedä mitään oikeasta elämästä", niin päästään taas ihmettelemään että mitä on se oikea elämä, joka jää kokonaan väliin jos opiskelee enemmän.

Ennakkoluulot eivät ole luokkasidonnainen ominaisuus joten kyllähän sitä noinkin päin esiintyy.

• jepulis.jee
        Avio.ATMies kirjoitti:

Ennakkoluulot eivät ole luokkasidonnainen ominaisuus joten kyllähän sitä noinkin päin esiintyy.

Eivätkä ole sukupuolisidonnaisia. Samalla tavalla ne miehetkin on ylimielisiä.

• poikkeuksiaa
        ja.rillit kirjoitti:

yleensä nerd ulkonäkö, sössöttävä puhetyyli ja ylpeä olemus, käytännön asioiden osaamattomuus, ei vaimoainesta

Pieni osa on sellaisia kun luettelet. Kaikki muut on taviksia. Valitse vaan.

• Naista arvostetaan vain jos se on tyhjäpää, olisiko miesten itsetunnossa vikaa?

• Avio.ATMies

Onko sinun mielestäsi vähemmän koulutettu nainen sitten automaattisesti tyhjäpää? En ole kyllä itse tällaista havainnut.

Ei-akateeminen nainen voi myös olla maanläheisempi ja käytännöllisempi kuin korkeakoulutettu.

• Avio.ATMies kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi vähemmän koulutettu nainen sitten automaattisesti tyhjäpää? En ole kyllä itse tällaista havainnut.

Ei-akateeminen nainen voi myös olla maanläheisempi ja käytännöllisempi kuin korkeakoulutettu.

Totesin vain että naisen älykkyys tuntuu olevan miehille vaikea nieltäväksi.

• Avio.ATMies
        Nainen32v kirjoitti:

No kun ei ole.

• Avio.ATMies kirjoitti:

No kun ei ole.

Hyvä jos ei ole. Usein vain tuntuu että naisen koulutusta halutaan nihiloida tavalla tai toisella.

• Avio.ATMies
        Nainen32v kirjoitti:

Hyvä jos ei ole. Usein vain tuntuu että naisen koulutusta halutaan nihiloida tavalla tai toisella.

Aina löytyy nihiloijia joka asialle.

• Nainen32v kirjoitti:

EI todellakaan ole, niitä arvostetaan.

• Avio.ATmies
        valtakunta kirjoitti:

Aivan. Mutta fiksun/älykkään ihmisen (miehen tai naisen yhtälailla) ei tarvitse todistella tai vakuutella olevansa älykäs. Jos mainostaa itseään älykkäänä (esim. keskustelupalstoilla) niin se useimmiten tarkoittaa juuri päinvastaista.

• Avio.ATmies kirjoitti:

Aivan. Mutta fiksun/älykkään ihmisen (miehen tai naisen yhtälailla) ei tarvitse todistella tai vakuutella olevansa älykäs. Jos mainostaa itseään älykkäänä (esim. keskustelupalstoilla) niin se useimmiten tarkoittaa juuri päinvastaista.

Noh mutta minun tarvitsee , johtuu heikkoudesta. Minusta se ole yhtään häpeä mutta esim, koen tässä tapauksessa että minua saatetaan kiusaamaan erityisen paljon heikkoudestani. Ja toi on nyt pelkkää

on sinun ikävä sanoa minua vähemmän älykkääksi sen vuoksi, kun olen tehnyt testit moneen kertaan ja mainostan sitä. Jos koet minut vähemmän älykkääksi, koen myös sinut koska testini kertoo muuta.

sinä taas puhut sitä myöten kuin itsensä kehu olisi sinun alistamista.
        älä mene tuohon lankaa.mitä narsiset syöttää alistaakseen olla sinun kehumatta.
        minä kerron älykkäillä avoillani "itsensä kehuminen vahvistaa henkisesti myös sinua".

Tottakai mainostan koska poikkean kaavasta, en ole tyhmä ja jää kiusattavaksi sen vuoksi koska en ilmaise itseäni selkeäksi koska omaan kiellellisen erityisvaikeuden ja sen myötä minua kiusataan herkemmin.

• Hilipatipaa

Aika harva mies haluaa parisuhteeseen tyhjäpään kanssa, vaikka onhan niitäkin jotka omaa egoaan pönkittääkseen etsivät naisen, jolla on botoxia huulissa, tekoripset (joista näkyy kauas, että muovia on), rakennekynnet, silarit... Tyhmät miehet haluavat rinnalleen tyhmän naisen, eli kyllä vakka kantensa valitsee. Koulutus ei takaa älykkyyttä, eikä kouluttamattomuus tarkoita tyhmyyttä. Kaikilla vain ei ole varaa tai mahdollisuutta kuluttaa 10 vuotta yliopistossa valmistuakseen alalle, jossa ei välttämättä ole töitä tarjolla. Mutta hyvä esimerkki "älykkäistä ja kauniista" naisista oli tämän vuoden bachelor-ohjelmassa. Kävi hyvin ilmi, että hammaslääkäriopiskelija ja sairaanhoitajaopiskelija ovat omasta mielestään parempia ihmisiä kuin esim. parturikampaajat. Mutta kyllä tytöille tulisi itku, jos ei kukaan heidän kutrejaan leikkaisi ja värjäisi. Mutta ruma luonne tekee naisesta ruman, vaikka itse kuvittelisi olevansa jotain parempaa kuin muut. Koulutus ja sivistys on aina hyvä juttu, mutta jos ajatusmaailma on kuin juntilla, niin eipä ole ihme, että näitä kauniita akateemisia sinkkunaisia on niin paljon! Itse en ole akateemisesti kouluttautunut, mutta vakiduuni on ja seuraakin on aina tarvittaessa löytynyt.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Riippuu täysin ihmisestä, on ylimielisiä ja mukaviakin korkeastikoulutettuja naisia !
        Ylimieliset taitavat jäädä ilman miestä usein?

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu täysin ihmisestä, on ylimielisiä ja mukaviakin korkeastikoulutettuja naisia !
        Ylimieliset taitavat jäädä ilman miestä usein?

Huono kohtelua ei kukaan arvosta, kyllä älykäs osaa kertoa sen harvemmin lähtee aliarvioimaan toisia ylimielisyys ei ole huono juttu mutta se että satutaa toista se on pahinta.

• muuturhaa

Nainen kaipaa ainoastaan vaimokoulutusta.

• mitäseon

Että nyrkin ja hellan väliin vaan paljasjalkaisena, maha pystyssä? Kuuluuko kettinkiin kiinnisitominenkin kuvioon? Tehän voisitte perustaa ätmien lahkon, joka on vähän niin kuin lestadiolaiset tai jotain. Vähä-älyisten yksinkertaisten luolamiesten oma pikku kaverikerho. Ongelmaksi taitaa vaan jäädä se kun niitä naisia ette edelleenkään saa, ei noihin kriteereihin nyt varmaan hirviästi löydy. Nainen saattaa haluta elämältään muutakin kuin kokin, pyykin- tiski- tai lastentekokoneena ja siivoajana toimimista. Eikä se ukon passauskaan valitettavasti niin antoisaa ole.

• oiva.esimerkki
        mitäseon kirjoitti:

Että nyrkin ja hellan väliin vaan paljasjalkaisena, maha pystyssä? Kuuluuko kettinkiin kiinnisitominenkin kuvioon? Tehän voisitte perustaa ätmien lahkon, joka on vähän niin kuin lestadiolaiset tai jotain. Vähä-älyisten yksinkertaisten luolamiesten oma pikku kaverikerho. Ongelmaksi taitaa vaan jäädä se kun niitä naisia ette edelleenkään saa, ei noihin kriteereihin nyt varmaan hirviästi löydy. Nainen saattaa haluta elämältään muutakin kuin kokin, pyykin- tiski- tai lastentekokoneena ja siivoajana toimimista. Eikä se ukon passauskaan valitettavasti niin antoisaa ole.

tässä oiva esimerkki kun koulutettu pilkkaa raskaana olevia naisia ja äitejä ja koulutetun mielestä raskaus on luonnotonta samoin äitiys niin ei tuollaista jaksa oikeassa elämässä kuunnella tai kun pilkkaa ja ivaa perheitä ja toivoo että kuolisivat nälkään ja että palkat otettais kaikilta ihmisiltä pois ja että mä olen huippu älykäs niin ei sellaisia jaksa kuunnella niin me miehet kaivataan kunnon naisia juttu kavereiksi ja toiseksi kun puhe jatkuu niin koulutettu sanoo luonnotonta kun mies ja nainen rakastuvat ja minä koulutettu saan muualta rakkautta kuten myymällä itseäni tinderissä tai muilta naisilta eli naiset rakastaa paremmin kuin miehet niin älä pilkkaa ja ivaa normaaleja ihmisiä jotka haluaa saada lapsia ja olla äiti ja hyvä vaimo rakastamalleen miehelle niin koulutetut on mulkkuja luonteeltaan ja poikkeavia yksilöitä mielipiteineen ja arvoineen

• 4409
        oiva.esimerkki kirjoitti:

tässä oiva esimerkki kun koulutettu pilkkaa raskaana olevia naisia ja äitejä ja koulutetun mielestä raskaus on luonnotonta samoin äitiys niin ei tuollaista jaksa oikeassa elämässä kuunnella tai kun pilkkaa ja ivaa perheitä ja toivoo että kuolisivat nälkään ja että palkat otettais kaikilta ihmisiltä pois ja että mä olen huippu älykäs niin ei sellaisia jaksa kuunnella niin me miehet kaivataan kunnon naisia juttu kavereiksi ja toiseksi kun puhe jatkuu niin koulutettu sanoo luonnotonta kun mies ja nainen rakastuvat ja minä koulutettu saan muualta rakkautta kuten myymällä itseäni tinderissä tai muilta naisilta eli naiset rakastaa paremmin kuin miehet niin älä pilkkaa ja ivaa normaaleja ihmisiä jotka haluaa saada lapsia ja olla äiti ja hyvä vaimo rakastamalleen miehelle niin koulutetut on mulkkuja luonteeltaan ja poikkeavia yksilöitä mielipiteineen ja arvoineen

Luetun ymmärtämisen taito hukassa. Nimimerkki mitäseon ei kirjoittanut mitään sen suuntaistakaan kuin nimimerkki oiva.esimerkki väittää.

• lukeevainmitähaluaa
        4409 kirjoitti:

Luetun ymmärtämisen taito hukassa. Nimimerkki mitäseon ei kirjoittanut mitään sen suuntaistakaan kuin nimimerkki oiva.esimerkki väittää.

Tyypillinen ätmi. Vaikeahan se on tasoistaan seuraa tuolla tavalla löytää. Joillakin ihmisillä kun liikkuu pääkopassa muutakin kuin pari biologian ohjaamaa puuronjyvää, mutta tätä näiden matalaotsaisten on todella vaikea ymmärtää. Varmaankin juuri niiden vain parin puuronjyväsen vuoksi. Ja sitten ne kokevat sen jotenkin itselleen uhkaksi.
        Väittäisin, että on olemassa myös korkeammin koulutettuja naisia, jotka myös haluavat olla hyviä äitejä ja puolisoita, mutta tehdä toki elämässään muutakin. Eikä sellaisen ole edes tarvinnut tinderissä "myydä itseään" löytääkseen hyvän miehen rinnalleen. Uskokaa tai älkää.

• Esimerkkiä.sulle
        oiva.esimerkki kirjoitti:

Oiva esimerkki siitä, että ei ymmärretä lukemaansa ja toisaalta ei ole kirjoitustaitoa. Aika paljon on pitkälle kouluttautuneita äitejä ja isiä, mutta vielä enemmän on lapsia pelkän peruskoulun läpikäyneillä. Se on kumma, miten ehkäisy on tuntematon käsite näille työttömille yhteiskunnan eläteille.

• OmahyväisetEmpaatittomat
        Esimerkkiä.sulle kirjoitti:

Oiva esimerkki siitä, että ei ymmärretä lukemaansa ja toisaalta ei ole kirjoitustaitoa. Aika paljon on pitkälle kouluttautuneita äitejä ja isiä, mutta vielä enemmän on lapsia pelkän peruskoulun läpikäyneillä. Se on kumma, miten ehkäisy on tuntematon käsite näille työttömille yhteiskunnan eläteille.

Sinun kommenttisi on oiva esimerkki kaltaistesi ajatusmaailmasta.

• voiälypää
        OmahyväisetEmpaatittomat kirjoitti:

Miksi yhteiskunnan elättejä pitäisi jotenkin erityisesti empatisoida, kun he ovat matalan koulutuksensa vuoksi työttömiä (osa työhaluttomiakin) ja siten taakkana muille työssäkäyville veronmaksajille? Ja vielä pykäävät runsain mitoin lisää yhteiskunnan elättejä maailmaan? Onko niillä yhtään mitään käsitystä siitä, mistä ne rahat siihen heidän elättämiseensä tulevat? Joo Kelalta, sossusta, työkkäristä? No mistähän ne instanssit taas saa ne jaettavat rahansa? No muilta veronmaksajilta!!
        Kannattais elättien pitää housut jalassa ja jumala mielessä. Ja alkaa tekeen töitä.

• Esimerkkiä.sulle
        OmahyväisetEmpaatittomat kirjoitti:

Kerrotko vielä, mitä tarkoittaa minun kaltaiseni? Ilmeisesti olet itse yhteiskunnan elätti, koska minä ja kaltaiseni olemme tehneet töitä koko ikämme, maksaneet verot ja siinä samalla elättäneet alati lisääntyviä loisia.

• uloste.hiljaa
        Esimerkkiä.sulle kirjoitti:

Kerrotko vielä, mitä tarkoittaa minun kaltaiseni? Ilmeisesti olet itse yhteiskunnan elätti, koska minä ja kaltaiseni olemme tehneet töitä koko ikämme, maksaneet verot ja siinä samalla elättäneet alati lisääntyviä loisia.

oletko sinä loisen uloste niin uloste on hiljaa kun loiset puhuu puhumattakaan kun ihmiset puhuu niin paska pitää päänsä kiinni olis edes ihmisen paskaa mutta ei kun on loisen paskaa

• pese.suus
        uloste.hiljaa kirjoitti:

oletko sinä loisen uloste niin uloste on hiljaa kun loiset puhuu puhumattakaan kun ihmiset puhuu niin paska pitää päänsä kiinni olis edes ihmisen paskaa mutta ei kun on loisen paskaa

Tais kommentti kosahtaa elättiin kun ei pysty kuin solvaamaan. 😂

• kuluttaa.happea.turhaan
        pese.suus kirjoitti:

Tais kommentti kosahtaa elättiin kun ei pysty kuin solvaamaan. 😂

no kosahti se et sinä ole mikään sanomaan ketä saa syntyä ja ketä ei niin jokainen ihminen saa rakastella ja jokainen ihminen saa tehdä lapsia mielensä mukaan niin sinä voit vain miettiä miksi sinä synnyit ja jos otat loparit ja joku muu tekee työsi niin synnyitkö turhaan niin miksi vanhempasi sai synnyttää sinut niin kulutatko happea turhaan sekin on muilta ihmisiltä pois mutta joo unohdetaan tämä sana sota suutuin kyllä ja hyvää päivän jatkoa

• Esimerkkiä.sulle
        uloste.hiljaa kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kouluja käynyt, että pystyisit edes solvaamaan minua! Liikakansoitus on ongelma maapallolla ja juuri nämä kouluttamattomat ja sivistymättömät suoltaa tenavia maailmaan muiden ruokittavaksi. Töissä käyvät maksaa itse mukuloittensa menot.

• Dfhoirdu

Olin aikaisemmin duunari, mutta kyllästyin matalaan palkkaan ja opiskelin itselleni korkeakoulututkinnon. Olen edelleen sama ihminen kuin ennen valmistumista! Ei se paperi ihmistä muuta, voi hölmö!

• hieno.juttu

ja nyt olet sitten työnantaja ja omistaja ja suur sijoittaja no se kannatti ja hyvä kun et enään ole palkollinen ja eikä tarvitse enään olla työtä tekevä työläinen

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset meikkaa naamaansa ja heti luulevat olevansa fiksuja. Kyllä monelle kouluja käyneelle naiselle on käynyt huonosti jännämiehen kanssa,.

• otajännä

Kuin myös monelle miehelle jännänaisen kanssa.

• Minusta tuntuu että korkeasti koulutetut naiset jotka osaavat käyttää käytäntöä teoriaan ovat kultaa.

• missa.fiksut.miehet

"niin ei niitä koulutettuja jaksa kovin pitkään katsoa saatikka kuunnella"

Et varmaan jaksa niin kun et mitään ymmärrä heidän jutuistaan niin kun ei itsellä ilmeisesti äly riitä niin

• jaarinjaarin

Nytkö olet toista mieltä kun aloituksessasi?

• Rööperin_kylähullu

Rakastan oikeasti älykkäitä naisia. Valitettavasti älykkyys on hyvin harvinaista sukupuolesta ja koulutuksesta riippumatta...

• On.se.näin

Totta ja älykkyyttäkin on monenlaista, toiset osaa käytännön hommat ja toiset teorian. Itse arvostan enemmän tekijää kuin suunnittelijaa. Elämässä parhaiten menestyvät sosiaalisesti älykkäät, sellaiset jotka tulevat kaikkien kanssa toimeen.

• valmiinatutustumaan

Miten aloittajaan saisi yhteyden henkilökohtaisesti?`?`?`?`T: Ei koulutettu mut kunnon nainen

• Vähän koulutettuja naisiakin löytyy, ei sen pitäisi olla ongelma.

• tosiasiaaaa

Ne vähemmän koulutetut kunnon naiset pyörittää sitä lapsiperheen arka jok miehen kanssa tai ilman. Sinkut on koulutettuja.

• myöstosiasiaa

Jokainen on sinkku ennen perheen perustamista.
        Myös lasten aikana opiskellaan. Mullakin on ihan lähipiirissä kaksikin pienten lasten äitiä jotka opiskelee vaikka on se arki pyöritettävänä.

• SINNUA ONNISTI NY! Koska MINNÄ löysi tätä palstaa! Oon Jenna ja kuule kunno naine

• Sä oot Jenna just sitä mitä palsta on kaivannu, rempseä nainen joka ei pelkää puhua poikien kanssa alapään juttuja.

Palstan pojat tykkää pillujutuista, ne kiihottuu siitä.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Sä oot Jenna just sitä mitä palsta on kaivannu, rempseä nainen joka ei pelkää puhua poikien kanssa alapään juttuja.

Palstan pojat tykkää pillujutuista, ne kiihottuu siitä.

Kumarrus Aksu ! Huippuu et oon tervetullu. Ai tykkääks poijjaat pimpsajutskista millaisist. Jenna voi kertoo vaik ja mittää ku on kokenu naine iäst huolimatti

• Jännäjenna kirjoitti:

Kumarrus Aksu ! Huippuu et oon tervetullu. Ai tykkääks poijjaat pimpsajutskista millaisist. Jenna voi kertoo vaik ja mittää ku on kokenu naine iäst huolimatti

Mä luulen että tollasen viehättävän daamin ei tarvi kuin mainita pikkarit tai pillun, niin herkimmillä jo roiskuu.

Ei tarvitse välttämäti kertoilla pesevänsä alapäätä juuriharjalla tai kärsivänsä hiivatulehduksesta tai visvasyylästä, nää kundit on tyytyväisiä kun ne tietää juttelevansa alapäähygieniasta hottiksen kanssa.

• Pillujen--asiantuntija

Kunnollisia naisia ei ole olemassa. Kyllä sen näkee kun lehtiäkin lukee että missit on naimisissa eikä ne ole neitsyitä enää.

• äläjaksatorvi

Yhteiskunta on tasapainossa. Miehet kunnollisia ja naiset kunnottomia. Asia todettu lukemattomia kertoja.

• äläjaksatorvi kirjoitti:

Yhteiskunta on tasapainossa. Miehet kunnollisia ja naiset kunnottomia. Asia todettu lukemattomia kertoja.

JännäJenna on varmasti sun makuusi, sehän sanoi olevansa kunnon nainen.

• M184

Vaikka koulutus itsessään ei ole minulle mikään suuntaviitta jolla jakaisin naiset hyviin ja epäkelpoihin niin korkeastikoulutettujen kanssa olen törmännyt yhteen ilmiöön joka on joskus lopettanut kiinnostuksen. Nimittäin korkeastikoulutetuilla usein tahtoo työ-ja oman ajan käyttö hämärtyä. Treffeillä on kehuttu miten tuodaan pc ja paperit kotiin ja jatketaan siellä.
      Ymmärrän että joskus näin voidaan tehdä, mutta jos tämä on säännöllinen tapa niin ei kiitos. Jos minulla on omat harrastukset ja ajatukset yhteiselle ajalle ja toisella on omat harrastukset ja työ niin aika ohuella nuoralla tanssitaan parisuhteessa.
      Joillekin tuollainen voi toimiakin mutta itse en halua jäädä henkilöksi joille annetaan aikaa kun työt sallii.

• Ehkä ongelma on enempi kiinni työtehtävästä kuin koulutuksesta..

• 2998
        A.Palstamäki kirjoitti:

Ehkä ongelma on enempi kiinni työtehtävästä kuin koulutuksesta..

Tietyissä duuneissa ei ole paljon valinnanvaraa, niitä töitä tuodaan kotiin ja kännykkä pidetään auki, koska on pakko.

• On.se.näin

Elämässä pitää olla muutakin kuin työ. Jos ajattelee olevansa korvaamaton töissä niin mahdollinen perhe jää taka-alalle. Lapsille ja kumppanille se poissaoleva on korvaamaton, mutta jos hän ei koskaan ole läsnä, niin perhe huomaa pärjäävänsä mainiosti ilmankin.

• DoubtofOrder

Hiukan on hankala yhtälö. Kuten tiedämme, tytöt, etenkin ne kiltit ja kunnolliset, menestyvät koulussa. Heille kerrotaan, että kiltin ja kunnollisen tulee hankkia koulutus. Ja korkeakouluun on nykyisin kovin helppo päästä ja opiskelua tuetaan. On todella vaikeaa kuvitella tilanne, että nainen olisi kunnollinen, mutta ei kouluja käynyt. Jospa etsisit kehitysvammaisten toimintakeskuksista? Tai sitten maahanmuuttajista, sieltä löytyy kouluttamattomia mutta varsin kunnollisia naisia.

• Anonyymi

Ongelma on vain pahentunut vuosien myötä. Nykyisin näitä koulutettuja joutonaisia on jo joka nurkalla luimistelemassa ihan jo stressaa tinderissä ja kahviloissa kun tavalliset maanläheiset neitokaiset.ovat amk/maisteri/lisensiaattimassaan hautautuneena.

Aika vähähappiseksi ovat nämä lammet käyneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe