Leclanche akut räjähti pääkonttorissa.

Yhtiön noteeraus ja kaupankäynti on keskeytetty,
http://www.lematin.ch/suisse/yverdon-explosion-batteries-leclanche/story/26560323
Ilmoita

4 VASTAUSTA:
Taas käydään kauppaa....
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Akustoasennuksesta lähtenyt tulipalo on kontaminoinut tuotantotilat. Fluorihappo pitää pestä ammoniakilla pois. Menee useita viikkoja.
Sellaista se on uuden tekniikan kehittäminen. Noh, toivottavasti saavat nopeasti harjoitukset taas käyntiin!

Mitäpä olisi tullut, jos Rudolph Diesel olisi lyönyt hankskat tiskiin, kun ensimmäinen diesel moottori räjähti silmille.
+Lisää kommentti
Leclanchen taloustiedoissa on virheitä. Myyntejä oli kirjattu, vaikka niitä ei ollut toteutettu. Kyseessä on iso kupla.
1 VASTAUS:
Vakavuus näkyy näistä kuvista.
https://www.laregion.ch/explosion-treize-personnes-hospitalisees/
+Lisää kommentti
Tekisivät LiFePo4 akkuja niin ei tulisi katastrofeja. Akut myös kestäisivät käytössä kauemmin.
Ilmoita
6 VASTAUSTA:
Mielenkiintoista. Enpä ole kuullut LiFePo4 litiumrautafosfaattiakkujen palamisongelmista sähköautoissa ja lentokoneissa. Sen sijaan muissa tyypeissä paukkumis- ja syttymismahis tuntuu olevan suurempi, Boeingin tapauksessa olivat litiummanganeesipattereita jota loppuraporttikaan ei kerro. Yleistettiin kaikki litiumakut saman sateenvarjon alle. https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Pages/AIR1401.aspx

Eli olen sitä mieltä edelleenkin että LiFePo4 on kokonaisuudeltaan paras noista pattereista. Energiaerotkin ovat aika pienet. Jos pääsen LiFePo4:llä vaikka 100km niin LTO:lla 108km. Ei siis kovin "läpimurtoa" kehityksessä, ainakaan vielä.
Shenzenissä on valmistettu vaarallisia LiFePO4 akkuja. Akut on valmistettu halvimmalla mahdollisella tavalla. Kosteusvapaa puhdastila puuuttui. Tuotanto perustui kuulamyllytetyn anodigrafiitin ja LiFePO4 katodin käyttöön vesipohjaisina pastoina. Korvattiin kallis NMP. Akuista tuli epästabiileja.

https://fi.wikipedia.org/wiki/N-metyylipyrrolidoni

Nyt Kiinassa joudutaan korvaamaan sähköbusseissa shenzeniläistehtaan akut .
1._Markkinat kirjoitti:
Eipä nuo kovin vaarallisia tai tulenarkoja ole. Nutta huonoja akkuja on tehty myös ameriikassa kun yrittivät valmistaa LiFe akkuja TS:n lisenssillä. Olivat tosi huonoja ja lyhyt ikäisiä.
Savu on melko vaaratonta ja syttymään on paha saada esim Calbin, Winstonin, BYDin tai Sinopolyn LiFe akkuja;
https://www.youtube.com/watch?v=EMARDvMz62A
https://www.youtube.com/watch?v=DrUYJCdW4yw
https://www.youtube.com/watch?v=XymqQ-YlfJ0
https://www.youtube.com/watch?v=p21iZVFHEZk

Kaikki on tietenkin suhteellista. Olen monta kertaa todistanut lyijyakkujen räjähdyksiä. Niitä ei kannata panna paksuilla kaapeleilla oikariin.... Tai kannattaa ainakin mennä kauemmaksi ja suojautua hyvin sekä panna kuulosuojaimet.
ElectricPhantom kirjoitti:
Eipä nuo kovin vaarallisia tai tulenarkoja ole. Nutta huonoja akkuja on tehty myös ameriikassa kun yrittivät valmistaa LiFe akkuja TS:n lisenssillä. Olivat tosi huonoja ja lyhyt ikäisiä.
Savu on melko vaaratonta ja syttymään on paha saada esim Calbin, Winstonin, BYDin tai Sinopolyn LiFe akkuja;
https://www.youtube.com/watch?v=EMARDvMz62A
https://www.youtube.com/watch?v=DrUYJCdW4yw
https://www.youtube.com/watch?v=XymqQ-YlfJ0
https://www.youtube.com/watch?v=p21iZVFHEZk

Kaikki on tietenkin suhteellista. Olen monta kertaa todistanut lyijyakkujen räjähdyksiä. Niitä ei kannata panna paksuilla kaapeleilla oikariin.... Tai kannattaa ainakin mennä kauemmaksi ja suojautua hyvin sekä panna kuulosuojaimet.
Litiumakkujen elektrolyytin kaasuuntuminen tuottaa AINA vaarallisia myrkkyjä.

http://www.itbusinessedge.com/blogs/unfiltered-opinion/a-reminder-that-lithium-ion-batteries-can-be-deadly.html

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4293605/

Vaara !
1._Markkinat kirjoitti:
Niin no, tuossakin linkittämässäsi jutussa sabnotaan että "LiFePO4 has good thermal tolerance for no heat is produced in reactivity with electrolytes below 200°C" .
Ja toisessa jutussa mainittiin jälleen lentokoneet (tarkoittaen Boeingia) jossa litium manganeesipatterit. Eli patterityypillä on väliä.
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Asetoni ja vesi on huonoja NMP:n korvaajia.
http://translationportal.epo.org/emtp/translate/?ACTION=abstract-retrieval&COUNTRY=US&ENGINE=google&FORMAT=docdb&KIND=A1&LOCALE=en_EP&NUMBER=2015303482&SRCLANG=EN&OPS=ops.epo.org/3.2&TRGLANG=fi

Samsung, Panasonic, LG ja Toshiba nojaa NMP:n käyttöön. Vielä sitä ei voida korvata...
https://www.nature.com/articles/srep23150
+Lisää kommentti
Leclanche SA käyttää UMICORE:n valmistamaa kotodipulveria. UMICORE kuusinkertaistaa NMC -katodituotannon. Syynä on Aasia ja sähköbussituotanto/sähköautot yleensä.

NMC katodi on käytössä myös litiumtitanaattiakuissa ja niiden kysyntä rajussa kasvussa Kiinassa.

https://www.ft.com/content/008f2ec2-33db-11e7-99bd-13beb0903fa3?mhq5j=e2

Umicore osti 3M NMC patentit..
http://www.umicore.com/en/media/press/20170110acquisitionpatents3m-en/

Samoin BASF-Argonne riita soviteltiin rahalla.
https://www.basf.com/en/company/news-and-media/news-releases/2017/04/p-17-204.html
Ilmoita
Umicore ja Makita rikkoi USA:ssa 2015 Basf-Argonne patentteja.
http://www.iptechblog.com/2016/12/basf-wins-big-in-battery-battle/
Makita ja myöhemmin myös Umicore taipui lisenssiin.

http://www.umicore.com/en/media/press/20170508rbmexpansionen/
Ilmoita
Leclanche SA yhtiökokous on PERUTTU ! Yhtiöllä on KASSAKRIISI !
Rahoitus puuttuu!

https://www.bloomberg.com/press-releases/2017-06-08/eqs-adhoc-leclanch-sa-leclanch-postpones-annual-general-meeting
Ilmoita
Nyt loppukuusta erääntynyt laina muutetaan jälleen osakkeiksi. Kaikkien osakkeet "laimenee".
Saksassa Wilstättissä Leclanchen akkutehtaalla keväällä 2016 oli tulipalo. Tällöin huomattiin, että akuissa on "riski".
Siksi Leclanche alkoi ostamaan LG Chem akkukennoja. Leclanche siirtyi integraattoriksi. Leclanche akustoja korealaisella tekniikalla.

Tämä koki kolauksen nyt Sveitsissä. Omat ja vieraat akut paloivat.

Kurssi alittaa pian 2 CHF...
Ilmoita
Toronto on mahdollista, mutta sieltä ei isoja rahoja kerätä.
https://web.tmxmoney.com/quote.php?qm_symbol=EFL&locale=en
Ilmoita
Omistajat "vedättää" kurssia. Pelko on aiheellista!
Ilmoita
1 VASTAUS:
Omistajat nostaa kurssia. Baring halutaan rahoittajaksi. Ei tulevaisuutta.
+Lisää kommentti
-suomi, positron, alu hybridi akku.
jäikö kehitys osakepääoman keräämiseen?
-hyytelö liittiumakku toiminnassa texasissa jo?
-grafeeni? -fisker jatkot?
3 VASTAUSTA:
Siinä kusetettiin taviksia ja tohtoreita.
Tässä vakuutusyhtiöitä ja pankkeja.
https://www.six-swiss-exchange.com/issuers/services/tensid_news_en.html?id=07df2c17

Jokainen ymmärtää yhtälön mahdottomuuden.
Leclanche SA ilmoitti keväällä 2017: Maple Leaf LP rahoittaisi (2016 joulukuu) IESO akkuvarastoa Ontarioon.
Todellisuudessa Kitcnerissä on ainoastaan mittakepit laanilla.

http://www.energystorageexchange.org/projects/global_search?q=hecate

http://www.energystorageexchange.org/projects/2023

Verifioinnit puuttuu.

http://www.investorideas.com/news/2017/renewable-energy/04044LECN.asp
+Lisää kommentti
Narada sopimus kaatui. Kotitalousakkuvarastojen myynti (aurinkovarastot) on ollut olematonta.
Aasian KAIKKI Leclanche SA lisenssivalmistusaikeet on umpikujassa.
Saudien aurinkoakkuvaloprojektit on jumissa (Scotialight).

http://www.scotialight.com/news/2015/riyadh-delivery/

http://www.scotialight.com/

http://www.proff.dk/firma/scotialight-aps/københavn-ø/designvirksomhed/15706383-1/
Ilmoita
Bruellan SA ja Recharge A/S on kymmeniä miljoonia punaisella Leclanche SA sijoituksissa.
https://www.linkedin.com/company/bruellan-s-a-

Leclanche SA kurssia yritetään pitää väkisin ylhäällä, koska rahoittajat etsii "rahoittajaa" ..

Kuvio 30-50 sähköbussin akustokaupasta kaatui. Syynä oli toimimattomuus.
https://chargedevs.com/newswire/swiss-and-finnish-firms-collaborate-to-build-drivetrain-for-battery-electric-ferry-city-buses/
1 VASTAUS:
Tulee turskaa....
http://moderninvestor.com/fund/bruellan-dynamic-tactical-eur/c167435
Leclanche SA velat konvertoidaan arvottomiksi osakkeiksi.
Vesipohjaiset akut ei toimi.
+Lisää kommentti
Laina muutetaan osakkeiksi 30. 6. 2017. Korko 8% ja pääoma on 20 miljoonaa CHF.
https://www.photon.info/en/news/leclanche-secures-213-million-credit-facility
Ilmoita
Maaliskuussa saatu rahoituspaketti hupeni palkkoihin ja huhtikuussa Willstättissä tapahtuneen akkutehtaan tulipalon aiheuttamiin kustannuksiin. Kanadan IESO-akkuvarastorahoitukseen sitä rahaa ei sitten jäänyt.
Joulukuussa se " Kanada rahoituspaketin " väitettiin järjestyneen (Maple Leaf LP). Summat jätettiin kuitenkin kertomatta.
Ilmoita
Tänään nähdään laskua.
Ilmoita
Leclanche - Hecata - Deltro! METADATA Kanadan IESO projektista on väärä!
Lisäys 22. 12. 2016 " operational " VÄÄRIN !

http://www.energystorageexchange.org/projects/2023
Ilmoita
Hybricon-mania vaihtui Leclanche-maniaan.

Olitko laittanut rahojasi tähänkin puljuun?
Ilmoita
Valitettavasti. Sijoitus Teslaan jäi tekemättä.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW

Sveitsissä Leclanche SA perustuu valheisiin... Patentit on valetta. Tase on valetta. Toteutuneet kaupat on valetta. Odotusarvo on valetta. Kiinasopimukset ja testit on valetta. Yhteistyökuviot on valetta.
1 VASTAUS:
Sikäli kun monologisi tarkoitus on keskustella itsesi kanssa sijoitussalkkusi tilanteesta, oikeampi osoite olisi esimerkiksi Pörssi ja osakkeet - palsta. Tällä palstalla olisi tarkoitus keskustella autoista, eikä akkutehtaan osakekurssista.
+Lisää kommentti
Sähköautossa akku on ehdottomast kriittisin komponentti. Akkuturvallisuus on prioriteetti. Vesipohjainen akkuvalmistus on riski. Shenzeniläistehtaan akuissa on turvallisuusriski.

Teslan Panasonic akut takaa tuoteturvallisuuden. Marginaalivalmistajat kaatuu. Tuotantoa yritetään ensimmäisen ja toisen tuotesukupolven laitteilla. Winderit ja päällystyskoneet on hitaita ja epätarkkoja.

Ongelma on myös käsityö! Kalleus ja epätarkkuus.

Nyt on käytössä jo viides tuotantokoneiden evoluutio.
2 VASTAUSTA:
Tottakai akut ovat sähköauton kriittisin komponentti. Sähkömoottorit ja taajuusmuuttajat ovat vanhaa ja tunnettua tekniikkaa, mutta tehokkaita akkuja vasta kehitetään. Ongelmia riittää ja riskit ovat isoja.
+Lisää kommentti
11 miljoonaa uutta LECN- osaketta Saidin yhtiölle.
https://www.crunchbase.com/person/adam-said#/entity

Mustapekka jää hänelle,
Leclanche SA:n valmistamia akkuja ei hyväksytä Kanadan IESO projektiin.
https://www.energy-storage.news/news/powin-energy-to-deliver-canadas-largest-energy-storage-rollout-at-52.8mwh
Ilmoita
Powin Energy ja Eaton luottaa LiFePO4 akkuihin. Suurissa akkusähkövarastoissa ne on järkeviä ja turvallisia.

https://www.energy-storage.news/news/powin-energy-and-eaton-collaborate-to-fast-track-california-aliso-canyon-en
Ilmoita
Hecate joutuu nojaamaan konkkurssivaarassa oleviin marginaaliyhtiöihin.
http://www.buzzfile.com/business/Hecate-Energy-LLC-480-239-5617

Leclanche SA omistajat yrittää suojata osaketta. Powin Energy on myös konkurssivaarassa.
Ilmoita
Leclanche LTO akuissa on PAHOJA ONGELMIA autoissa ja varsinkin busseisssa.
http://www.scib.jp/en/applications/automotive.htm
Ilmoita
6 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ranskalainen akkuvalmistaja Saft luottaa laiva-akustoissa LiFePO4 akkuihin, vaikka energiatiheys on huono. Corvus johtaa.

https://www.saftbatteries.com/market-sectors/transportation/marine

Corvus-Kokam NMC-litiumpolymeeriakkujen turvallisuus on erinomainen. Lipo kestää tärinää, koska rakenne perustuu ionijohtavaan KIINTEÄÄN polymeeriin.

Leclanche "keraaminen" akkuerotin ei toimi. Samoin H2O binder !

https://www.researchgate.net/publication/291821589_Battery_Power_Conference_Washington_Nov_2014
Pystyy maksamaan.
http://www.titans.com.cn/
1._Markkinat kirjoitti:
Ranskalainen akkuvalmistaja Saft luottaa laiva-akustoissa LiFePO4 akkuihin, vaikka energiatiheys on huono. Corvus johtaa.

https://www.saftbatteries.com/market-sectors/transportation/marine

Corvus-Kokam NMC-litiumpolymeeriakkujen turvallisuus on erinomainen. Lipo kestää tärinää, koska rakenne perustuu ionijohtavaan KIINTEÄÄN polymeeriin.

Leclanche "keraaminen" akkuerotin ei toimi. Samoin H2O binder !

https://www.researchgate.net/publication/291821589_Battery_Power_Conference_Washington_Nov_2014
Siis LiFePo4 akkujen energiatiheus ei ole huono vaan vain hiukan pienempi kuin parissa muussa. Hyvin vanha ja maineikas akkutehdas Saft haluaa vain ja ainoastaan laatua ja varmatoimisuutta. Saft tekee edelleeb akkuja avaruuteen, varavoimaloihin, armeijakäyttöön...
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Skodauutinen antoi mahdollisuuden PÄÄOMISTAJILLE keventää leclanche salkkua. Ostajina oli rahastot ja vakuutusyhtiöt. Riskit katuu heille.

Leclanche ei pysty tarjoamaan Skodaa tyydyttäviä akkuja. Lupaavat "kehittää" niitä vuoden lopussa.
Ilmoita
Konkurssi on lähellä! 79 000 000 CHF negatiivinen. Akut ei toimi. Pahoja turvallisuuspuutteita!.
https://www.bloomberg.com/press-releases/2017-07-04/leclanch-sa-leclanch-invitation-to-the-upcoming-annual-general-meeting-of-shareholders
Ilmoita
12 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Leclanche ja Tanska-NZ-CH.....
https://shakespearebay.wordpress.com/2017/05/12/great-danes-acquisitive-australians-and-a-coterie-of-swiss-accountants/

Nyt on rahat lopussa. Visio on, mutta ei ole tuotetta.
Pääomavaltaista teollisuutta ei voi perustaa olemattomilla resursseilla ja huonolla johtamisella.

Siksi konkurssi pudistaa ilmaa.
Pelurit yrittää VEDÄTTÄÄ !!
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW 79 000 000,00 Vajeeseen ei ole saatu RAHOITUSTA.

LECN-päiväkaupalla yritetään herättää sijoittajien kiinnostus. Heilurikauppa on vanha malli.
1._Markkinat kirjoitti:
Pääomavaltaista teollisuutta ei voi perustaa olemattomilla resursseilla ja huonolla johtamisella.

Siksi konkurssi pudistaa ilmaa.
Ongelmia.
https://www.six-exchange-regulation.com/en/home/publications/significant-shareholders.html?companyId=LECLANCHE
Sveitsissä Leclanchen tilanne on KESTÄMÄTÖN ! !
Trendi jatkuu.... https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Xalt Energy ja Leclanche saivat Kiinassa turvallisuusluokituksen LTO anodiakuille.

https://chargedevs.com/newswire/xalt-energy-receives-chinas-new-gbt-certification-for-lithium-titanium-oxide-cells/

http://www.prnewswire.com/news-releases/china-certification-paves-the-way-for-leclanche-to-capitalise-on-the-100bn-e-transport-market-in-china-300419544.html

Kuitenkin molempien akkuvalmistajien akkujen toimintakyky SÄHKÖBUSSEISSA ON HEIKKO.

VOLVO tietää ongelmat hyvin.
Intian Leclanche kaupat jäi saamatta. Texasissa myynti sakkasi. Kanadan sopimus jäi .
Tanskan laivasopimuksessa ongelmia.
Kiinaan ei mene akun akkua. Samoin sopimusvalmistusta ei tapahdu.
Skoda & aiesopimukset on paperia.
+Lisää kommentti
AES ja Siemens maailman johtavaksi sähkövarasto toimittajaksi.
Pientoimijoilta putoaa pohja.
LECN syöksyy.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/reuters-aes-and-siemens-create-joint-venture-for-energy-storage/2ZSZfNjP
Ilmoita
26. 7. 2017. Hyytävä tulos.

LECN osake romahtaa. Se on jo tiedossa.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Ilmoita
LECN ei saanut rahoitusta.
1 VASTAUS:
Siltarahoitus on ainoastaan paperilla.

http://www.greencarcongress.com/2017/07/20170726-leclanche.html

" 450MWH " ? ? ? - Real world is less than 10MWH ! !

http://www.closeaeuropeancompany.com/close-a-company-switzerland.html
+Lisää kommentti
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Suuruus ja automaatio antaa kustannusetuja. Tietysti tuotteen pitää olla valmis.
R&D on avainasemassa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/varkauden-akkutehdas-kaynnistyy---kumppanit-etsinnassa/xhqHsQD3
Ilmoita
Prototyypissä oli jo Riiassa akkuvikoja...
https://2030-sekretariatet.se/bbgreen/
4 VASTAUSTA:
Leclanche on menettänyt USA:n ja Kanadan "aiesopimukset" .
Taloustilanne on käytännössä katastrofi.
Akkuresepetit nojaa 2000 luvun tuotekehitykseen . Tuotanto on hidasta ja kallista.
Saksassa Leclanche tehtaan konekanta on täysin vanhentunut. Ongelma on tuotannon epätarkkuus ja hitaus. Lisäksi automaatioaste on varsin alhainen. Tämä johtaa korkeaan kustannustasoon ja täydelliseen kilpailukyvyttömyyteen.

Yhtlä on mahdoton Puolassa ja Unkarissa uudenaikaisissa tehtaissa valmistetut akut on edullisia ja erinomaisia.
Samsung ja LG Chem
johtaa Euroopassa.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

LECN omistajat on laittaneet rahansa moskaan. Valheelle ja odotusarvolle perustettu yritys.
Pääomistajat yrittää päästä eroon.
+Lisää kommentti
Nyt osakkaiden lupaamaa rahoituspakettia ei saada kasaan. LECN käyttöpääoma alkaa olla lopussa.

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
1 VASTAUS:
Tässä ketjussa toistasataa kommenttia ja kaikki sun kahta lukuunottamatta.
Mikä tällaisessa yksinpuhelussa on ideana?
+Lisää kommentti
Varoittaa tuulipukukomptenssilla varustettuja " miljonäärisijoittajia " .
Leclanche valmistaa vanhoilla koneilla rullattuja akkuja.

Kysymys on "turskatehtaasta" LG Chem ei tee turskaa.

https://www.youtube.com/watch?v=Q2Lczd7MjGc

LECN on tämän pankin tasolla....
https://www.youtube.com/watch?v=sBY7eOq3Tfw

http://money.cnn.com/2017/08/22/investing/provident-stock-bank/index.html
Ilmoita
5 VASTAUSTA:
Leclanchen osake liukuu. Pienillä tukiostoilla liukumista yritetään jarruttaa. Made in Germany and Swiss ei takaa laatua. Substanssiosaaminen puuttuu ja tuoteet on ala-arvoisia.
LECN matkalla pohjiin....

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Leclanchen ongelma on LTO anodiakuissa KAASU ! ja ylikuumeniminen !
https://chargedevs.com/features/wildcat-discovery-technology-creates-new-experiments-to-accelerate-battery-research/

NMC-akuissa korkea impedanssi ja heikko kestävyys.
Vastaavasti LG Chem ja Samsung SDI NMC akuissa alhainen impedanssi sekä hyvä kestävyys.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Vain idiootti uskoo Leclanchen akkuosaamiseen.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Ilmoita
Jos juttelee vain itsensä kanssa niin sen voi tehdä myös ilman nettiä. Toki voit jatkaa tätä täälläkin, mutta aivan saman tuloksen saat kun kirjoitat nämä juttusi post-it lapuille ja liimaat ne jääkaappisi oveen. Tasan yhtä monta lukijaa.
Ilmoita
Sijoittajat on alttiita huijauksille. LECN on siinä malliesimerkki.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW

Skoda EI käytä Leclanche akkuja.

https://www.skoda.cz/en/references/elektrobus-s-rychlodobijenim/?from=prod
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Leclanche SA luottoluokitus on HEIKKO. Kriisiyhtiö.
https://www.moneyhouse.ch/de/company/leclanche-sa-2874582161
1 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
10 VASTAUSTA:
Yhtiöllä on nyt kassakriisi. Ei täytä Sveitsin lakiin perustuvia vakavaraisuusmääräyksiä.
Safety is problem. No money. Projektien loppu lähellä.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kreisel Porsche 911 . Akustosta alkanut tulipalo tuhosi Porschen.
.http://www.krone.at/oberoesterreich/elektro-bolide-ging-in-ooe-ploetzlich-in-flammen-auf-lenker-entkam-knapp-story-406291
Leclanche 30 M CHF ! EI saa rahoitusta lokakuussa ! POHJAT !
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
1._Markkinat kirjoitti:
Kompetenssin puute näkyy KAIKESSA !
https://www.laregion.ch/explosion-treize-personnes-hospitalisees/

KAIKISSA LECLANCHE AKUISSA ON TURVALLISUUSRISKEJÄ!

Siksi niitä ei käytetä.
Bruellan SA ja Recharge A/S on menettäneet miljoonia Leclanche SA epäonnisissa liiketoimissa. Baring ei rahoita.

https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/snapshot.asp?privcapId=279467898
https://www.bloomberg.com/profiles/companies/1378368D:SW-bruellan-sa

Todennäköisesti LECN alittaa 2 CHF....
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Maailman ensimmäinen AUTONOMINEN SÄHKÖLAIVA.

https://www.youtube.com/watch?v=VjTKL4hm4B0&feature=youtu.be

Turkissa on rakenteilla Norjaan toimitettava AUTOMAATTISÄHKÖLAUTTA.
Automaation toimittaa Rolss-Royce.

https://www.iims.org.uk/fully-automated-electric-ferries-norway/
Ilmoita
Suomessa on erikoisosaamista.
https://www.iims.org.uk/ships-going-increasingly-digital-clean/

http://navigatormagazine.fi/smm-messut-hampurissa/

Autonomisuus on tulossa autoihin, laivoihin, lentokoneisiin.
Ilmoita
Turvallisuus numero 1.
http://corvusenergy.com/safety-at-sea-is-the-top-priority-for-corvus-energy-orca-ess/

http://maritimebatteryforum.com/news/hybrid-ferry-fannefjord-launched

Myös Wärtsilä on edelläkävijä.

Wärtsilä kehittää langatonta latausta.

Wärtsilä laajenee sähkövarastohallintaan ja sähkölaivatekniikkaan. Wärtsilän osake on erinomainen. Keihäänkärkiyritys.
Ilmoita
Navigointi ja automaatio. Sähkövarastot ja hybridivoimalat.
Dieseltuotannon merkitys laskee. Akkujen ja ohjauselektroniikan merkitys kasvaa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/wartsila-ottaa-vaantoa-voimaloista-ja-huolloista/krJDibRc
Ilmoita
Leclanchen valmistamat akut on vanhanaikaisia ja riskialttiitta. Siksi niitä ei osteta.
https://chargedevs.com/features/seaworthy-evs-leclanche-designs-and-manufactures-li-ion-cells-and-systems/

Kanadalainen Corvus valmistaa erinomaiset akut sähkölaivoihin.
http://www.miningandenergy.ca/sustainability/article/vancouver_area_company_named_electric_and_hybrid_supplier_of_the_year/

Corvus käyttää akkuliittimissä nopeita itsekeskittäviä liittimiä. Luo säästöjä asennuksessa ja huollossa. Akuissa on turvallisuus otettu hyvin huomioon. Kennot on eristetty lämpöryntäysturvallisesti. Vakavassa oikosulussa kaasupurkausaukot johtaa kuumakaasut purkuputken kautta ulkoilmaan.
Ilmoita
Saksassa osataan teollisuusautomaatio. Panasonic ja LG Chem hallitsee akkukemian.

http://spare-part-management.thyssenkrupp-system-engineering.com/de/batterieindustrie/uebersicht.html
Ilmoita
Leclanche SA pörssikurssi on noussut. Syynä on laajasti uutisoitu"sopimusluonnos" FastNed latauspalveluja tuottavan palvelutarjoajan kanssa. Tarkoituksena on tuottaa puskuriakustoja latausasemille, koska usein on vaikeaa ja kallista saada riittävä sähkösyöttö sähköverkosta.

Tämä koskee pieniä ja hiljaisia latausasemia. Pääväylien varrella on oltava usean megawatin päämuuntaja suoraan keskijänniteverkkoon (20kV). Ainoastaan siten voidaan saavuttaa riittävä latauskapasiteetti.

https://fastned.nl/de/blog/beitrag/fast-charging-station-capacity-and-economies-of-scale
Ilmoita
1 VASTAUS:
Leclanche SA ei hallitse akkuvalmistusta. Kemia ja tuotantoinfra puuttuu.
Osakekurssi "crash" on väistämätön.

Nissan ei pystynyt riittävän kilpailukykyiseen akkutuotantoon. Panasonic ja LG Chem pystyy.
+Lisää kommentti
LG Chem aloittaa Puolassa NCM 811 akkkukennovalmistuksen.
http://pushevs.com/2017/09/08/lg-chem-will-introduce-ncm-811-battery-cells-evs-next-year/

Myös SK innovation. NCM811 akut on ratkaisevasti halvempia valmistaa/ paremmalla energiatiheydellä/kestävyydellä.

http://pushevs.com/2017/09/02/sk-innovation-start-producing-ncm-811-battery-cells-soon/
Ilmoita
Leclanche SA ei pysty hyödyntämään NCM811 katodia.

https://ecs.confex.com/ecs/231/webprogram/Paper99334.html

H2O slurry NO ! ! NMP YES ! !
Ilmoita
Korealainen konserni SK-Group näkee akkuteollisuuden uhkana ja mahdollisuutena.
Työllistää 70 000.
https://en.wikipedia.org/wiki/SK_Group

https://www.youtube.com/watch?v=y9H4JjpPFjc

Mercedes ja Kia käyttää SK-Innovation akkuja.
https://www.just-auto.com/news/mercedes-benz-to-source-ev-batteries-from-sk-innovation_id167173.aspx
Ilmoita
EI hyäksyttyjä akkuja Skodalle! Kanada IESO-projekti on loppu. Kanada Elcamion rahoitus puuttuu.

Hollant-Saksa Leclanche - Fastned akkurahoitus puuttuu.

Leclanche SA alittaa pian 2 CHF !
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
1 VASTAUS:
Leclanche SA PÖRSSINOTEERAUS HALTED !

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
+Lisää kommentti
Leclanche SA rikkoi pörssin sääntöjä.
EI TIEDOTA !

http://www.leclanche.com/investor-relations/leclanche-share/shareholder-information/
Ilmoita
Deadline 30 miljoonan rahoituksen kirjaamiseen oli 29.9. 2017. Viimeinen mahdollisuus on tiedottaa siitä on nyt 13.10.

Leclanchen selitys tyydytti pörssiä ja KAUPANKÄYNTIKIELTO kumottiin.
6 VASTAUSTA:
Leclanche SA toimitusjohtaja salli "valeuutiset". Valheet veivät uusiin valheisiin.
Loppu on nyt käsillä.
Leclanche SA osaaminen ei tuonut lisäarvoa Naradalle. Siksi yhteistyö loppui.
Sähköbussiakkujen kysyntä on Kiinassa erittäin suurta. Siksi kiinalaiset yritykset suuntautuu japanilaiseen LTO-anodi ja elektrolyyttiosaamiseen.

http://www.cnchemicals.com/Press/89282-Lithium Titanate battery: New downstream market for TiO2 in China is rising.html
+Lisää kommentti
Deadline ! VAKAVASTI kääntyneen negatiivisen taseen ja kestämättömän VELKAANTUMISEN korjaaminen 30 M CHF rahoituksella ei onnistunut.

https://www.bloomberg.com/press-releases/2017-10-02/eqs-adhoc-leclanch-sa-leclanch-announces-a-delay-in-the-publication-of-its-half-year-results

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
2 VASTAUSTA:
Mikä sulla on ideana tässä yksinpuhelussa? 155 postausta ja 153 sulta.
+Lisää kommentti
LG Chem on pystynyt kehittämään lukuisia latauspurkausjaksoja kestävän NMC-grafiittiakun, joka on myös hyvin pikaladattavissa.
Akku on myös varsin edullinen ja turvallinen.

https://chargedevs.com/newswire/proterra-and-lg-chem-co-develop-new-battery-cell/
6 VASTAUSTA:
Leclanche SA joutuu ilmoittamaan rahoitustilanteen 13. 10. 2017.
Nyt rahoitusta EI OLE SAATU ! Monimutkainen pantti ja rahoitussuunnitelma!
Tietää vaikeuksia Leclanche SA rahoitukseen.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toshibalta-superakku-auto-latautuu-kahvitauon-aikana/U5DxZe4H

http://www.toshiba.co.jp/about/press/2017_10/pr0301.htm

Niobiumia on yritetty soveltaa titanaattianodeissa. Jos Toshiba on saanut sen toimimaan, niin sitä voidaan pitää läpimurtona.
Sähkölautta viivästyy! Akkuongelma !
Leclanche SA... CH 0€ !

https://ec.europa.eu/inea/en/horizon-2020/projects/h2020-transport/waterborne/e-ferry
Arvio huhtikuu 2018.
http://www.xn--el-frgeprojekt-3ib.dk/projektplan-status
Huomenna Leclanche SA ilmoittaa HUONOT LUVUT ! RYTISEE !
+Lisää kommentti
Tänään Leclanche SA putoaa...
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Ilmoita
Lakkaako ne akut räjähtelemästä jos minä lyön sinulle tapin perseeseesi.
Ilmoita
!# 13. 10.2017 Leclanche SA lyö veret seisauttavan huonon tuloksen.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
6 VASTAUSTA:
Puolivuotisraportti tulee yöllä ! Syöksy on maanantaina.
Leclanche SA ei tule saavuttamaan NYT 2017...... 2016 toimitustasoa !
IESO KANADA projekti on menetetty.

Skoda EI tule tilaamaan sähköbussiakkuja.
Myös muut pohjoisamerikkalaiset projektit on saamatta.
Narada-Kiinasopimus ei edennyt.

Tanskassa sähkölautalla vedetään jo kaapeleita.
http://www.xn--el-frgeprojekt-3ib.dk/nyheder

Rahoitusopimusta ei ole vielä kirjattu.. 700MWh tilauskuvio on utopiaa. 40 M CHF on epärealistista.
Nyt "manipuloitu kursinousu" johtaa maanantaina 16. 10. 2017 kurssilaskuun.
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Toisella vuosijaksolla Q2 tase oli negatiivinen -12 M CHF.
Anti 10 miljoonaa osaketta a 1.50 CHF.
Willstättissä kapasiteetti 175 MWh. Sähkövarastojen kysntä kasvaa samalla hintaeroosio pudottaa yksikkökustannuksia. Leclanche SA on kestämättömässä tilanteessa. Valehtelu ja vääristäminen maksaa rahaa.

Tässä akkuteollisuus toistaa aurinkopaneeliteollisuuden syklin n 10v sitten. Eurooppalainen tuotanto kaatui.
+Lisää kommentti
Electrovaya (Litarion) Kamenz ei saanut akkutoimituksista suorituksia.
Ilmoita
Leclanche SA jätti laskut maksamatta Kameziin.
http://www.electrovaya.com/pdf/PR/2015/PR20150702.pdf
Ilmoita
Leclanche väittää toimittavansa Bremeniin 15MWh akkuvaraston.
http://www.finanzen.ch/nachrichten/Aktien/Leclanché-erhaelt-Auftrag-fuer-15-MWh-Stromspeicher-in-Norddeutschland-1007030946

https://www.swb-gruppe.de/

Kaikki Kanadan akkuvarastokaupat jätettiin toimittamatta. Todennäköisesti tämäkin "kauppa" on vapowarea.
Ilmoita
Leclanche on varma rysähtäjä. Silti hype tuo rahaa.
Ilmoita
Leclanche SA kaatuu. Väärään odotusarvoon ja kustannuksiin.
https://www.docdroid.net/jpBVDhE/edison-research-template.pdf#page=2
Ilmoita
Edison Research on uskonut Leclanche SA:n antamia tiedotteita eikä ole kyseenalaistanut niitä

Väärää tietoa on grafiitti-NMC akkujen erinomaisuuden korostaminen.
Grafiitti-NCA akku on ylivoimaisesti tehokkain ja kestävin akkutyyppi.

Myös Leclanchen LTO anodiakun pullistumisvikaa ei tuotu esille. Litiumtitanattianodeissa ja elektrolyytissä/ katodeissa on suuria ongelmia. Toshiba on ainoa valmistaja, joka pystyy niitä valmistamaan sähköbusseihin.

Willstättissä olleen tulipalon jälkeen NMC akkujen valmistus lopetettiin.
Nyt Leclanche ostaa LG Chem yhtiön valmistamia grafiitti-NMC akkuja.
Ilmoita
Edison Research VALMISTI "TUTKIMUSRAPORTIN" Leclanche SA tilaamana !
Sveitsin pääkonttorin tulipaloa ei käsitelty lainkaan eikä siihen johtaneita syitä,

Samoin Willstättissä tapahtuneesta grafiitti-NMC akkutulipaloon johtaneista syistä vaiettiin.

Tulipalo lopetti riskialttiin omavalmiste Leclanche grafiitti-NMC akkukennojen valmistuksen.

Siltikin "raportti" hehkuttaa Leclanche akkuosaamista. Se on täysin perusteetonta.

Edison Research DISCLAIMER mainitsee etukytkennän ja tuo selvästi "TUTKIMUSRAPORTIN" tilaajan esille !
Ilmoita
Willstätissä Lecanche NMC-akkukennolinja on suljettu. Sen teoreettinen kapasiteetti oli 150MWh vuodessa.

LTO anodiakuissa on pahoja laatuongelmia.

https://yle.fi/uutiset/3-9957714
Ilmoita
SE ON NYT KUSIPÄÄT SILLÄLAILLA, ETTÄ SÄHKÖAUTOJEN AKUT RÄJÄHTELEE AINOASTAAN SÄHKÖAUTOJEN VASTUSTAJIEN PERSEESSÄ.
2 VASTAUSTA:
Panasonic, Samsung SDI ja LG Chem akut toimii erinomaisesti.
Samoin sähköbusseissa Toshiban valmistamat litiumtitanattianodilla varustetut akut.

Leclanchen NMC akkukennovalmistus Saksan Willstättissä loppui tulipaloon 2016- huhtikuussa seitsämännen päivän aamuna.

Tulipalo syttyi 12 metriä korkeassa akkuformatointihallissa. Akusto oli loppulatauksessa ja yksi kenno joutui valmistusvian takia oikosulkuun. Tulipalo levisi varastossa olleisiin akkuihin.

https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/110975/3294863

"2017 tulipalo" toistui nyt Sveitsissä Leclanchen pääkonttorissa.
Leclanche SA uutisoi 2016 peräti 53MWh akkusähkövaraston toimituksesta IESO:lle Kanadaan.
Sitä ei saatu toimitettua.

Nyt yritetään taas Deltron kanssa. 2MWh ja 6MWh miniprojektien kanssa.
Tämäkin projekti myöhästyy "Huonon maaperän ja joen läheisyyden takia".
+Lisää kommentti
2 VASTAUSTA:
Räjähtääkö sekin kohta?
+Lisää kommentti
SE ON NYT KUSIPÄÄT SILLÄLAILLA, ETTÄ SÄHKÖAUTOJEN AKUT RÄJÄHTELEE AINOASTAAN SÄHKÖAUTOJEN VASTUSTAJIEN PERSEESSÄsi.
Ilmoita
on leca-akut
Ilmoita
Akut räjähtelee kullin päässä.
Ilmoita
Muutosvastarinta voi olla innovaatioprosessin siemen.
http://www.tttlehti.fi/muutosvastarinta-voi-kaantya-innovaatioiksi/
Ilmoita
Toshiba LTO akut on käytännössä kaikissa pikaladattavissa sähköbusseissa.
Tampereella ne akut on toimineet erinomaisesti.

Proterra (BMW kumppani) käyttää niitä sähköbusseissa.

Hidasladattavissa sähköbusseissa Proterra käyttää LG :n valmistamia akkuja.
Samoin maailmanennätyksen tehneessä sähköbussissa.
http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-proterra-range-record-20170919-story.html
Ilmoita
Paskaa valuva ketju, joka on unohdettava. Tämä on loppu nyt.
Ilmoita
Vituissa räjähtelee.
Ilmoita
Perkeleen saatana!! Työnnä nyt perseeseesi.
Ilmoita
Tämä business tulee raketoimaan kahdessa vuodessa.
Ilmoita
5 VASTAUSTA:
Todellisuudessa 2MWh + 6MWh.
Pääomistajat kelluttaa osaketta. YRITYS ON KUPLA !
100% varmuudella CRASH !
1.___Markkinat kirjoitti:
Työnnähän tollo nuo räjähtelevät akut perseeseesi. Työnnä.
Muutama ontariolainen sijoittaja sijoitti yhtiöön ja polttaa näppinsä. Luuli eurooppalaisuuden olevan muodikasta.
+Lisää kommentti
Tämä on vain ajan kysymys, kun on konkurssi.
1 VASTAUS:
Tyännöhän perseeseesi.
+Lisää kommentti
Leclanche LTO akut rikkoutuivat sähköbusseissa. Yritys on pulassa.
6 VASTAUSTA:
PUTOAA.....
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Nyt Leclanche aikoo toimittaa Kanadaan 4000kWh akuston.
Leclanche käyttää siinä Aasiassa valmistettuja akkukenoja ja "OMAA AKUSTOHALLINTAA".....
Akkukennoja.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
1.__-Markkinat kirjoitti:
Sulla on inhottava tapa terrorisoida tätä palstaa. Tässäkin ketjussa yli 200 kommenttia ja kaikki sun. Sä nostat tän ketjun aina ekaks, tänääänkin kommentoinut itsellesi jo kaksi kertaa.

Mitä haet tällä itsesi kanssa keskustelulla?
Valheelle perustettu ja kyvyttömyys on huono yhtälö.
Tesla on erinomainen yhtiö.
+Lisää kommentti
Vauhtipyörää ja paineilmaa on jo yritetty. Niiden kustannukset nousee liian korkeaksi.
Siksi Annette uskoo litiumakkuihin.

https://www.youtube.com/watch?v=CtN6H9lAJfI
Ilmoita
Maruti Suzuki , Denso, Toshiba rakentaa yhteisen giga-akkukennotehtaan Intiaan.
1 VASTAUS:
Leclanche SA kommunikaatio ei toimi Kiinassa. Käytönnössä siellä ollaan napit vastakkain. Siksi halutaan yhteistyötä Intiassa.
Yrityksen tila on heikko, mutta suhdanteissa on myötätuuli, vaikka tuotteet ei toimi.
+Lisää kommentti
Leclanche SA ja Intiarahoitus Lontoon kautta Kanadaprojekteihin voi käytännössä vaikeutua.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tappiot-nousemassa-miljardeihin---intian-historian-suurin-pankkiskandaali-syvenee/PZEW6Z4z
Ilmoita
Christian Denizon joutuu lunastamaan osakkeet kun hallitsemat velat muutetaan osakkeiksi.
Tappio tilikaudelta 2017 40 miljoonaa CHF.
1 VASTAUS:
Poikkeus lunastamisesta antaa vähän lisäaikaa...
+Lisää kommentti
Leclanche SA valmistamissa akkukennoissa ja akustoissa oli huono suorituskyky. Ne olivat epävakaita ja kalliita.

Yritys kaatui huonoon johtoon ja yleiseen osaamattomuuteen.
Ilmoita
Finexis menettää sijoituksensa. Lunastuspykälää ei käytetty, vaikka vaihtovelkakirjojen konvertointi nosti Finexis Cristian Denizonin osakepotin yli 49% lunastuspykälän yli.

50-55MWh tilauskanta ei perustu realismiin.

Samoin yrityksen voitollisuuden saavuttaminen vuonna 2020 on utopiaa.
Yritys ei pysy pystyssä.
Ilmoita
Skoda ei hyväksynyt Leclanche akkuja sähköbusseihin.
http://www.protestilista.com/?yritys=leclanche+sa&kaupunki=
1 VASTAUS:
Liukuu...
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
+Lisää kommentti
KÄYTTÖKATE pysyy negatiivisena loppuun saakka (konkurssiin).
Kanadakaupat on peruttu. Akkusähkövarastot&Trans Canada...
Sähköbussiakkukaupat Skodan kanssa on peruttu.

Saksaan tarkoitetut sähkövarastot ei toteudu.
Hollantilaisen latausketjun akkusähkövarastot ei toteudu.

Tanskan sähkölaivan akusto on vaiheessa.
Ilmoita
Japanissa ja Etelä-Koreassa osataan akkujen teko. Startup yhtiöillä akkukehitys on käytännössä mahdotonta.

http://www.iltalehti.fi/digiuutiset/201802232200767199_dx.shtml
Ilmoita
Leclanche SA uutiset rahoituksista ja kaupoista on opittu kiinalaisilta.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kiina-kyllastyi-huijareihin-leikkaa-rajusti-sahkoautotukiaan/LQDpmDk2
Ilmoita
Liukuminen jatkuu. Denizon tuo turskaa hallinnoimiensa rahastojen omistajille.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Ilmoita
Tästä TURSKASTA päästään pian. Denizon ei voi pääomittaa. Käytännössä yritys on ollut jo vuosia konkurssikypsä..

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=fi&js=y&prev=_t&hl=de&ie=UTF-8&u=http://www.takeover.ch/transactions/document/id/3161&edit-text=&act=urlitä.
2 VASTAUSTA:
Tilanne on vaikea. Katastrofaalinen ongelma. Kukaan ei suostu rahoittamaan.

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Denizon on lirissä...
+Lisää kommentti
Leclanche ei pystynyt valmistamaan toimivaa akkukennoa.

Microvast pystyy. He toimittivat pikaladattavat akustot 7500 sähköbussiin.
http://www.microvast.com/index.php/solution/solution_cell

https://cleantechnica.com/2017/02/14/microvast-breaks-internal-record-with-more-than-7500-electric-bus-deliveries-in-2016/
Ilmoita
1 VASTAUS:
Tänään tehtiin LECN Share pohjat..
+Lisää kommentti
4 VASTAUSTA:
Denizon EI RAHOITA !

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Irtautuminen on mahdotonta !
Taas pohjat.

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
1.___-Markkinat kirjoitti:
Taas uudet pohjat. USA:aan ei saada myytyä akun akkua. Sama ongelma Kanadassa ja Saksassa. Tanskan sähkölautan akuissa on ongelmia.
+Lisää kommentti
Sijoittajien rahat hävisi. Akkukennotehdas sakkasi .
https://www.bloomberg.com/profiles/people/1752435-stephen-j-barber
Ilmoita
3 VASTAUSTA:
Barber sijoitti "40 miljoonaa". Todellisuudessa hänellä ei ole ollut niitä rahoja.
Samoin "BMS" kehitys ja 75%-25% joint venture japanilaisen yrityksen kanssa. Satuja...,

https://www.youtube.com/watch?v=utjm_ERKzrQ
Henkilökunta toivotti CEO:lle ja hänen vaimolleen terveisiä.

https://www.glassdoor.com/Overview/Working-at-Oakridge-Global-Energy-Solutions-EI_IE1335858.11,43.htm
+Lisää kommentti
2 VASTAUSTA:
+Lisää kommentti
Hybricon AB tilausten haihtuminen rapauttaa Leclanche SA:n kurssia.
Kaikki sähköbussiakustotilaukset on vapowarea.
Ilmoita
Leclanche SA pääomistaja yrittää realisoida osakeitaan. Se ei onnistu.
Leclanchen Willstättissä Saksassa sijaitsevan tehtaan tuotantolinja on vanhentunut ja epätaloudellinen sekä epätarkka.
Siksi tuotanto on pysähtynyt.
8 VASTAUSTA:
Yhtiö neuvottelee rahoituksesta. Mitään ei ole saatu.
Intiassa ei ole mitään.

50 MWh akkuvarastot on aiesopimuksia.
100 MWh on utopiaa.

Kannattavuus 2020 on täyttä utopiaa. Kannattavuutta on haettu jo yli 10 vuotta. "Väite" toistuu vuosittain.

Pienvalmistajien mahdollisuudet on menneet. Sony oli liian pieni. Siksi Sony lopetti akkutuotannon.

Hintaeroosio ja suursarjatuotanto vie maton vanhanaikaisilta akkutuottajilta.
Lainanasitoumuksia vaihdetaan osakkeisiin. Rahaa ei näy. Yritys on hyvin pian konkurssissa.
Herra Denizon ja Finexis rahastot on vaikeuksissa Leclanche SA sijoutuksen kanssa.
Konkurssista seuraa suuret alaskirjaukset. Koko rahastoyhtiö on vaarassa.
Yritys antaa vääriä tietoja. Sveitsin rahoitusvalvonta ei niitä hyväksy.
LECN toistaa.
+Lisää kommentti
Leclanche SA hätärahoitus ei ole toteutunut. Yhtiö antaa vääriä tietoja.
https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
Intian Exidellä ei ole osaamista. Leclanchen osaaminen ja resurssit on olemattomat.
Denizon ei voi enää rahoittaa.

Käytännössä yritys on tyhjä kuori, jota ei voida päästää nurin. Rahastot ei sitä kestä.
2 VASTAUSTA:
Denizon-FEFAM hukkaa rahastosijoittajien rahoja Leclanche SA:n toivottomiin projekteihin.
Kaikki on jo menetetty, mutta pelko ja ahneus syöttää lisää rahastorahaa Leclanche SA:n kitaan!

https://www.bloomberg.com/quote/LECN:SW
+Lisää kommentti
8 VASTAUSTA:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.reuters.com/article/northvolt-financing/rpt-northvolt-cuts-cost-estimate-for-european-battery-plant-as-seeks-investors-idUSL8N1TG5X0

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leclanche SA on varoitus yhtiöstä, jolla ei ole lainkaan substanssia.

Panasonic, LG Chem, Sasmung SDI, CATL on esimerkkejä yhtiöistä, joilla on osaaminen.
Tietysti Samsung SDI 30km Budapestista pohjoiseen....
Leclanche SA teki pohjat 1.50 CHF 14.8. 2018.....
Tänään alitettiin 1.50 CHF. 15.8 2018.
+Lisää kommentti
Denitzon käyttää rahaston rahaa KURSSIN tukemiseen.
Ilmoita
Päätökurssi 1.47 CHF....
1 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Syy ja seuraus.
Tanskassa Leclanche SA sähkölauttaan valmistettavat akut ! TAAS myöhästyy turvallisuuspuutteiden takia.

http://www.maritimedenmark.dk/?Id=19652
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Sulla herra/rouva "1.___-Markkinat" on melkoinen missio hyökätä yhtä akkuvalmistajaa vastaan. Pitkässä ketjussa heität usein mielipiteisi "tueksi" linkkejä, jotka eivät mitenkään tue tai edes liity suoraan ko. kommenttiisi. Se näyttää vakuuttavalta, jos ei viitsi lukea linkkejä. Ja usein linkit on jo samoja vuosi sitten julkaistuja juttuja, joita olet linkittänyt aikaisemminkin. Sen verran on akkutekniikasta tietoa, että vedät mutkat melkoisen vahvasti suoraksi. Isoissa akkujärjestelmissä on "vähän" muutakin merkityksellisyyttä kuin akkukennojen kemia. Ja jostain syystä kehumasi hienot yhtiöt eivät nekään mitään menestylentoa kiidä. Esimerkiksi Teslalla näyttää olevan melkoisia ongelmia saada tuotantoa oikealle tasolle.
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Mitenkä tuo kommentti liittyy tähän ketjuun tai yleensä mihinkään?
+Lisää kommentti
Kyvytön valmistamaan ja vääriä väitteitä.
Ilmoita
Lähes kaikki Leclanche SA aiesopimukset ovat kaatuneet. Lisäksi kaikissa toimitetuissa projekteissa on vaikeita ongelmia.
Leclanche SA oma akkukennotuotanto on loppunut.
Ilmoita
Kanadassa tuli ongelmia.
https://www.nrcan.gc.ca/energy/funding/icg/19851

Omarahoitusosuus jäi vajaaksi.
Ilmoita
Lisätietoja---

http://manitobaev.ca/
Ilmoita
-------------------------
http://e-ferryproject.eu/Portals/0/News/launchingoftheE-Ferrydelayed.pdf

Nyt syksyllä on tullut lisää ongelmia.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Akkuvalmistaja Leclanche SA ja suomalainen aurinkopaneelivalmistaja Valoe Oyj jakaa saman osaamisen.

https://www.taloustutka.fi/company/0749606-1
Ilmoita
9 VASTAUSTA:
Samoja ongelmia Ruotsissa, mutta VDL sähköbussit on toimineet loistavasti.
Leclanche SA akkukennoista on jouduttu päästämää kaasua... Ruuvimeisselillä reikä ja ilmastointiteippiä päälle...

Tämä tieto sisäpiiristä...
1-Markkinat kirjoitti:
Leclanche SA akkukennoista on jouduttu päästämää kaasua... Ruuvimeisselillä reikä ja ilmastointiteippiä päälle...

Tämä tieto sisäpiiristä...
Suurilla latausvirroilla LECLANCHEN valmistuttamissa akkukennoissa syntyy vetyä, kun niitä pikaladataan. Valmistustekniikassa ja kemiassa on vakava ongelma.

Pienyritys ei pystynyt kehittämään tuotetta valmiiksi ja toimivaksi.

Suuryrityksilläkin on ollut erittäin suuria vaikeuksia, mutta he saivat akkukennot toimiviksi ja menestystarina oli valmis.
Tanskan sähkölaivan akusto on valmiiksi asennettu. Jäähdytysputket, ilmastointi ja sprinkler vaahdolla on asennettu...

https://web.facebook.com/SobyShipyard/photos/pcb.586660838457865/586658801791402/?type=3&theater
Leclanche ei ole edennyt Skodan sähköbussien akkuaiesopimuksessa. Viat on tiedossa.
Saksassa akkusähkövarastot on jumissa.

Kanadassa kaikki sopimukset on jumissa. Samoin Yhdysvalloissa.
Leclanche CEO valehteli useista projekteista.
https://www.bloomberg.com/press-releases/2018-12-27/leclanch-completes-installation-of-100mwh-of-projects-around-the-world-including-landmark-replicable-projects-accelerating-the

Tammikuussa rysähtää !

Tänään nousi lähes 10 prosenttia.
Hän tietysti odottaa niiden toteutumista. Disclaimer kannattaa ottaa todesta !

Heidän omavalmiste LTO-akku on raakile ! Se on todettu 100% varmuudella.
Tammikuussa rysähti.
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Panasonic Tesla toimii.
https://www.youtube.com/watch?v=w7BMaG3zyVo
+Lisää kommentti
Leclanche SA akustot maksaa reilusti yli 1000€ /kWh ja ne on lisäksi huonoja.
Ilmoita
Leclanche SA on vaikeuksissa.
SEC siviilikanne.

https://www.sec.gov/litigation/complaints/2018/comp24207.pdf
Ilmoita
Barber on Australiassa tai Kiinassa. Haastetta ei saatu toimitettua.
Arrawood myöntää ja on yhteistyössä tutkijoiden kanssa.

https://www.sec.gov/litigation/complaints/2018/comp24207.pdf

https://www.lawinsider.com/contracts/7krH1NrzDBIzyimqcFCXxh/global-acquisition/830483/2014-12-11
Ilmoita
Leclanche SA kauppasopimukset ja pörssitiedotteet noudattaa usein samaa kaavaa...

https://www.sec.gov/litigation/complaints/2018/comp24207.pdf
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Leclanche SA on oppinut rikollisilta viestintää ja manipulointia.
On ainoastaan ajan kysymys, kun kaikki paljastuu.

http://businessnc.com/alevos-dreams-dashed-as-promises-proved-unattainable/
Leclanche SA menetti sähkövaraston kauppasopimuksen tälle start up yritykselle. Leclanche SA saanut vakuuksia rakentamiseen.
Kanadan suurin akkusähkövarasto.

https://www.youtube.com/watch?v=RmmRJZx8pB4
3 VASTAUSTA:
Mikä juttu tämä on ?
Powin Energy hallitsee energiavarastoinnin. Heidän akustonhallintajärjestelmä (BMS) on sovellettavissa kaikkiin akkuvalmistajiin .

He saivat osaajan!

http://www.powinenergy.com/company

http://www.greensmithenergy.com/
Kerro kirjoitti:
Mikä juttu tämä on ?
On keskustellut itsensä kanssa jo lähes 350 kertaa, saattaa kommentoida kymmeniäkin kertoja päivässä. Nähdäkseni yhteenkään kommenttiin ei ole tullut kommentteja muilta.
Kaappaa monia keskusteluja tykittämällä kymmeniä kommentteja peräjälkeen, jolloin muilla menee mielenkiinto ko. asian kommentoimiseen, kun viimeiset kymmenet kommentit on yhdeltä ja samalta.
Tätäkin kommenttiketjua on jatkunut kohta 2 vuotta (aloituskommentti olio jo 22.05.2017).
Minun mielestäni tämä on häiriköintiä ja ilmoitinkin siitä juuri. Toivon, että muut tekisivät samoin, koska tämmöisessä sabotoinnissa ei ole mitään järkeä. Kesäkuussakin hän on kommentoinut 4-8 kertaa päivässä itselleen koko kuukauden ilman yhtäkään muitten kommenttia, koska kesällä oli paljon uusia kommenttiaiheita ja tää kaveri halusi pysyä 5 uusimman joukossa.
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Tuki on vahva.

http://www.go-green.ae/greenstory_view.php?storyid=2485
+Lisää kommentti
1 VASTAUS:
Barber "tutkinnot". Niitä ei yksinkertaiseti ole olemassa.

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/830483/000154812314000018/barberurbanelectionslwbclean.htm
+Lisää kommentti
Barberilla on ongelmia kotiinpaluussa.
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/830483/000154812314000018/barberurbanelectionslwbclean.htm

Barber jätti irtaimiston Floridan tehtailun ajaksi Australiassa varastoon.
https://www.grace.com.au/storage/

Barber jätti säilytysmaksut tilittämättä. irtaimisto myydään nyt huutokaupalla.

https://www.goldcoastbulletin.com.au/classifieds/ad/3171443/
Floridassa akkukennojen valmistus tapahtui manuaalisesti käsivaralla.
Barber ei ymmärtänyt yhtään...

https://www.ien.com/operations/video/20841643/after-millions-in-incentives-fl-manufacturer-stops-paying-workers
Ilmoita
INVESTOIJAN VIERAILU akkukennotehtaassa Floridassa! Johtaja käskytti työntekijöitä olemaan AKTIIVISIA toimimattomien koneiden ympärillä...

TÄRKEÄÄ OLI NÄYTTÄMINEN, että ne toimisi. Koneet oli jo ikääntynyttä romua.

https://www.ien.com/operations/video/20841643/after-millions-in-incentives-fl-manufacturer-stops-paying-workers
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Leclanche akut räjähti pääkonttorissa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta