Väestöliitto on löytänyt kaksi tehokasta miehille sopivaa ehkäisykeinoa. Nämä ovat työttömyys ja pienituloisuus.
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005222986.html
Uusia ehkäisykeinoja miehille
17
270
Vastaukset
- StatusJaResurssit
Vanhaa tietoa. Raha on yhtä kuin kemia/rakkaus suurimmalle osalle naisista.
- niimnpaniin
Työtön, ulosotossa velkaa, asunnoton. Eipä nämä estäneet lisääntymästä eri naisten kanssa :D
Naiset, joilla on omaa rahaa eikä tartte parisuhdetta ainakaan miehen kanssa eivät kuulustele taloustilannetta.
Kun mulla oli työpaikka ja luottotiedot kunnossa, niin eipä mahat menny pystyyn...
Elämä on ihmeellistä :) Niitä on ollut ennestäänkin pitkä rivi ja keinovalikoima laajenee entisestään.
- Expihtarikurppa
Lisäisin tuohon Sinkut-palstailun. Täällä majaileville ei takuulla irtoa.
Noh en onnellisuuttani jätä olla tekemättä lapsia vaikka kuinka työtön mies olisi. Sit kun lapset on kasvanut ei se estä minunkin menemistä töihin ja 2000€ kattaa varmasti meidän kahden ihmisen menot mutta ei suuren perheen.
Ihmiset on massan mukana meneviä eikä oman tienkulkijoita. Niin kuin minustakin sanottiin oman tienkulkija.Koska olen PositiivariRealisti, niin näen tässäkin Totuudessa omat hyvät puolensa.. Niin kuin näen monesta muustakin asiasta, kuten Globalisaatiosta, Feminismistä, RahanVallan ja Eliitin säännöstelemättömyydessä jne..jne.. ;D
.. Eli Nykyisestä Maailmassa ja Taloustilanteessa on esimerkiksi sellainen hyvä juttu, että monista IhmisOtuksista näkee millaisia he AikuistenOikeasti ovat ja miten monet asiat AikuistenOikeasti Menevät jne., eikä Sumutukset ja Valheet onnistu, koska kaikki on KaikkienNähtävissä, jos/kun haluaa vain nähdä.. Senkun vain AvaaSilmänsä.. ;D
.. Ja mitä useampi saa kokea ja/tai nähdä tämän kaiken lisäksi näitä vaikutuksia itse ja/tai lähipiirissään, niin sitä varmemmin pahimminkin aivopestyt heräävät ja näkevät selvemmin Totuuden monista asioista.. Musta siis Aikast hyvä ja Positiivinen juttu kaiken kaikkiaan.. =)
.. Niin ja sekin vielä, että yhä useammalla on aikaa Pysähtyä ja Havahtua näkemään Totuus edellä mainittujen syiden takia.. Varsinkin, jos/kun syystä tai toisesta vielä tämän kaiken lisäksi pääsee sellaiseen asemaan/tilaan, ettei ole Manipulaattorien pommitettavana ja Kauheassa kiireessä OravanPyörässä jne.. ;D- Expihtarikurppa
No jos oikeasti haluaa astua ulos tuosta oravanpyörästä ja aseman arvostella niitä, jotka siinä pyörivät, niin kannattaa muuttaa maalle. Siellä on hyvä kasvattaa, metsästää ja kalastaa omat ruokansa eikä ole riippuvainen yhteiskunnan tuista. Mutta veikkaanpa, että moni Valaistunut ja Muita Parempi ja Viisaampi nostaa silti mieluummin ne helpot, muiden kustantamat tuet ja istuu mukavasti soffallaan vittuilemassa idiooteille, jotka viitsii käydä mm. töissä.
Expihtarikurppa kirjoitti:
No jos oikeasti haluaa astua ulos tuosta oravanpyörästä ja aseman arvostella niitä, jotka siinä pyörivät, niin kannattaa muuttaa maalle. Siellä on hyvä kasvattaa, metsästää ja kalastaa omat ruokansa eikä ole riippuvainen yhteiskunnan tuista. Mutta veikkaanpa, että moni Valaistunut ja Muita Parempi ja Viisaampi nostaa silti mieluummin ne helpot, muiden kustantamat tuet ja istuu mukavasti soffallaan vittuilemassa idiooteille, jotka viitsii käydä mm. töissä.
Ompas Sulla KurpanenMielikuvitus.. Ei kun Siis Kuppainen.. Ja Rajoittunut, sekä YksiSilmäinen.. ;D
.. En jaksa edes alkaa Vänkää Sun Kanssa, koska jos lähtötilanne on Tämä, niin IkiVänkää On luultavasti tiedossa.. ;P
.. Et taida Oikeesti edes tajuta mistä puhut.. Etkä näe mitä muutoksia mitä on tapahtunut ja tapahtuu yms.. Mut joo.. Toivottavasti tuo Asenne kostautuu Karman kautta korkojen kera, niin sittenpähän, ehkä ymmärrät asioita paremmin.. Noh, tuskin, mutta ainakin Tunnet.. ;D
- nauranhiljaa
Elä luuloissasi :)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Rumuus on paras ehkäisykeino. Ei rumat pääse lapsia tekemään. Ulosotossa olevat naiset haluaa varakkaan miehen joka maksaa naisen elämisen ja auttaa myös laskujen maksuissa. Kyllähän naisetkin kaikenlaisten velkaongelmaisten jännämiesten kanssa niitä lapsia tekee kuitenkin. Hyvä työpaikka ei tarkoita että pärjää hyvin, monet elää kädestä suuhun kun on lainaa ja kaikenlaista velkaa. Itselläni ei velkaa ole koskaan ollut ja rahaakin on riittävästi. Eipä vaan naisia kiinnosta näin ruma mies. Täytyy kyllä sanoa että mitään velkaongelmaista naista en huolisi.
- RumillaEhkäisySyntyessää
Olin juuri sanomassa samaa kun syntyy rumaksi on ehkäisy jo automaattisesti hankittu. En minäkään kelpaa hyvin toimeentulevana ja koulun jälkeen ikäni töitä tehneenä kenellekään mutta jos mies on komea niin kyllä naiset huolii vaikka olis työtön ja velkainen pummi koko mies.
Onko työttömyys ja pienituloisuus parempi ehkäisykeino kuin kortsu?
Paljaalla on parempi tuntuma kuin kortsulla, mutta ehkä kortsun kanssa on parempi tuntuma kuin työttömyydellä ja pienituloisuudella ehkäistessä.- Rumasinkkumies-
Kaikenlaiste hulttio renttu linnakundit saa tehdä lapsia mutta kunnollinen mies ei kelpaa lapsia tekemään vaikka olisi töitä ja rahaa eikä velkaa yhtään. Naamasta se on kiinni pääseekö lisääntymään.
Kyllä minä väitän että feminismi ja naisten hypergamia huolen pitävät siitä että pisa-tulokset laskee eikä synny liikaa lapsia kilteille & kunnollisille tavismiehille.
- jännäjörniä
Oikeasti kiltit ja kunnolliset lisääntyy häiden jälkeen, he eivät käytä tätä palstaa.
- 54545454
Mutta koko maailman väkiluku kasvaa kokoajan, joten syntyvyyden lasku yhdessä pienessä Suomessa tuskin ketään kiinnostaa.
"Eikös moderni nainen pyrikään eroon vanhoista sukupuolirooleista? Kun nyt näyttääkin siltä, että mitä koulutetumpi nainen, sen tiukemmassa istuu vaatimus hyvätuloisesta miehestä resurssien tarjoajana..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962