Onpa tylsiä ketjuja :(

Kun katsoo eilisen/tämän päivän tuotoksia palstalla niin eipä ole hääppöistä keskustelua. Itse jätin eilen ihan tietoisesti kommentoimatta/avaamatta mitään jotta puskista huutelevat vihakurpat saisivat tilaisuuden näyttää kykynsä parempaan keskusteluun mutta taisi käydäkin niin nekin ikävystyivät kuoliaaksi ja häipyivät sen sijaan että olisivat nostaneet palstan tasoa.

Mitä tästä opimme, jos/kun kukaan ei hauku naisia palsta kuolee pystyyn. Ihan turha on palstan akkojen marista palstan tasosta kun ette tilaisuuden tullen pysty tason nostoon tai ylläpitämään edes sitä surkeaakaan tasoa. Suominaisten lyttääminen, ansiosta, siis jatkukoon.

62

853

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäs nyt vaivuta synkkyyteen siellä! Oot menny aika helppoon, jos saisin huomauttaa. Täällä joku niksahtanut tuttu multinikkeilee yli 50% kommenteista muutenkin, jos viitsit vähän vilasta. Menis vaikka töihin tai hankkis harrastuksia. Niin että ei se ollut mikään kurppalauma, hölmö.

• Mutta kun senkin touhu on jotenkin väsähtänyttä, selvästikin vaikuttanut masentavasti myös trolleihin liiallinen solidaarisuus palstalla. Jos ja kun yhteiskunnastakin katoaa sukupuolten välinen eripura näin multiseksuaalisuuden, kaikenlaisen ymmärtämisen ja loukkaamattomuuden aikakaudella ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa, euroopassahan se on jo nähtävissä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Mutta kun senkin touhu on jotenkin väsähtänyttä, selvästikin vaikuttanut masentavasti myös trolleihin liiallinen solidaarisuus palstalla. Jos ja kun yhteiskunnastakin katoaa sukupuolten välinen eripura näin multiseksuaalisuuden, kaikenlaisen ymmärtämisen ja loukkaamattomuuden aikakaudella ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa, euroopassahan se on jo nähtävissä.

Jaahans! Tää valon lisääntyminen siis taas kiukuttaa sinkkumiestä. Mutta ajattele, se vois vaikuttaa paljon pahemminkin, niin kuin tälläkin palstalla joistain huomaa. Varmaankin tervepäisimmät ovat ulkosalla enemmän tai sitten on liikaa kiireitä töissä, siksi veikkaisin tän tason nyt olevan aika.. hmm... pakko-oireinen.

Tämmöisillä keleillä tyttöset alkaa pukeutumaan niin paljon kevyemmin, että suosittelisin mököttäjille terassikaljoja ja tummia aurinkolaseja.

Mutta kun senkin touhu on jotenkin väsähtänyttä, selvästikin vaikuttanut masentavasti myös trolleihin liiallinen solidaarisuus palstalla. Jos ja kun yhteiskunnastakin katoaa sukupuolten välinen eripura näin multiseksuaalisuuden, kaikenlaisen ymmärtämisen ja loukkaamattomuuden aikakaudella ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa, euroopassahan se on jo nähtävissä.

Mikset mene lenkille jos actionia kaipaat? Ei kai se jatkuva palstakina voi olla ainoa elämänsisältösi..

• LinerT.2 kirjoitti:

Jaahans! Tää valon lisääntyminen siis taas kiukuttaa sinkkumiestä. Mutta ajattele, se vois vaikuttaa paljon pahemminkin, niin kuin tälläkin palstalla joistain huomaa. Varmaankin tervepäisimmät ovat ulkosalla enemmän tai sitten on liikaa kiireitä töissä, siksi veikkaisin tän tason nyt olevan aika.. hmm... pakko-oireinen.

Tämmöisillä keleillä tyttöset alkaa pukeutumaan niin paljon kevyemmin, että suosittelisin mököttäjille terassikaljoja ja tummia aurinkolaseja.

Kyllähän tuo muuten mutta kalja ei ole kovin terveellistä viikolla tissutella, ehtiihän sinne terassille viikonloppunakin jos kelejä vielä riittää.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Mikset mene lenkille jos actionia kaipaat? Ei kai se jatkuva palstakina voi olla ainoa elämänsisältösi..

Se lenkkeilykin on aika tylsää ja liian lämmintäkin on. Ei tokikaan ainut mutta olisihan tuo mukava jos tänne tullessa olisi jotain kommentoimisen arvoista näkyvillä.

Kyllähän tuo muuten mutta kalja ei ole kovin terveellistä viikolla tissutella, ehtiihän sinne terassille viikonloppunakin jos kelejä vielä riittää.

Ei yksi alibikalja mitään haittaa viikollakaan, kun tarkoitus on hyvä. Tää ei tietenkään koske Kaappia.

Se lenkkeilykin on aika tylsää ja liian lämmintäkin on. Ei tokikaan ainut mutta olisihan tuo mukava jos tänne tullessa olisi jotain kommentoimisen arvoista näkyvillä.

Oikeastaan tämä tilanne on ollut pitkään palstalla, normaaliväki on pääosin kaikonnut ja palsta on täyttynyt trollien keskinäisellä viestittelyllä. Nyt kun trollit ovat taustamelua lukuunottamatta olleet hiljakseen, niin palsta vaikuttaa autiolta.

Mikäli jengi haluaa palata keskinäiseen trollailuun, niin voihan jokainen marssittaa tänne oman kauhugalleriansa. Se ei kuitenkaan tuo palstalle aitoa keskustelua, sitä mitä 99 prosenttia ihmisistä kaipaa.

• airistolle.tietenkin
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuules nyt narisija, lenkkeillä sä voit myös reippaasti kävellen ja silloin ehkä näkisit jotain mukavaa. Turussa ainakin ovat Aurajoen rannassa kirsikkapuut alkaneet kukintansa, ne ovat kerrassaan upeita!
        Siellä täällä näkyy tulppaanejakin kukassaan, krookuksia on ollut jo kauan ja skillaa aivan sinisenään näin tuolla eräällä nurmikolla... on päässyt kai oikein villiintymään.

Pullasorsiakin näkyy joessa ja sen rantamilla ja vanhuksia syöttämässä niitä... mikä ikävä kyllä on kiellettyä, mutt siltikin hellyyttävää katseltavaa.
        Jokirannassa ja puistoissa ihmisiä nauttimassa lämpimistä ilmoista... minä ainakin olen niin paljon ulkona kuin pystyn ja istuttelen kukkia maahan kukkapenkkeihin sekä ruukkuihin.

Viimevuotisen persilja ruukun haimme myös taas käyttöön... syksyllä istutin siinä olleen juuristo paakun tuonne kukkamaahan talvehtimaan. Nyt jännään nouseeko se sieltä vai ei. persilja kun on kaksivuotinen ja se pystyy talvehtimaan ulkona... ainakin emon persiljat mökillä joskus aikoinaan tekivät niin. Ruukussa on nyt uus multa ja siemenet kylvin sinne reunoille kun keskelle istutin kaupasta ostetut 3 kähärälehtistäpersilja ruukkua; joissa on 10-15cm korkea kasvusto jo valmiina. Krassin siemet laitoin juuri likoomaan yöksi ja ne mä istutan huomenna pieniin muovisiin istutusruukkuihin 3 siementä aina ruukkuun, ja viikon tai kahden kuluttua istutan vasta ulos!

Kuule kasvata sinäkin vaikka herneitä itsellesi, helppo homma kun muistat kastella silloin tällöin... jos ei ole satanut. Mä kylvin jo herneet aidan vierustalle ja peittelin ne sinne, tänään mä ripustelin kaksi polkupyörän moniväristä verkkoa aitaan herneille kiipeilytelineiksi! =))
        Harmis... kaiva se sitruunan siivu jo suustasi... ja nauti toivottavasti pian alkavasta kesästä!
        Kohta on mansikka aikakin...

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille tasapuolisesti!

• Köhköh
        A.Palstamäki kirjoitti:

Oikeastaan tämä tilanne on ollut pitkään palstalla, normaaliväki on pääosin kaikonnut ja palsta on täyttynyt trollien keskinäisellä viestittelyllä. Nyt kun trollit ovat taustamelua lukuunottamatta olleet hiljakseen, niin palsta vaikuttaa autiolta.

Mikäli jengi haluaa palata keskinäiseen trollailuun, niin voihan jokainen marssittaa tänne oman kauhugalleriansa. Se ei kuitenkaan tuo palstalle aitoa keskustelua, sitä mitä 99 prosenttia ihmisistä kaipaa.

Oletko sinä 99 prosenttia ihmisistä? Jos et, annetaisko ihmisten ihan itse päättää mistä ja miten kukakin haluaa täällä keskustella?

• tähänsekaappi
        LinerT.2 kirjoitti:

Ei yksi alibikalja mitään haittaa viikollakaan, kun tarkoitus on hyvä. Tää ei tietenkään koske Kaappia.

Häh. Miten niin? 😲

No eilen otin vaan julmetun hauskalle ololle finaalisen tiputuksen muutamalla oluella nopeasti. Tipahdin kuin tikka taulusta räystäspusikkoon. 😂

Mutta kyllä kannatan terasseja. Ja ihmisten joukkoon menemistä kesällä. Itse en nyt eilen olis jaksanutkaan sellaista. Ennemmin olin kotona ja "huilasin" tänään käyn porukoitten kesäpaikalla levittämässä puutarhatilkuille hevosp..kaa ja tasoittelen ne kyntöjen jäljiltä...eli toukotöitä tänään. :o)

• airistolle.tietenkin kirjoitti:

Kuules nyt narisija, lenkkeillä sä voit myös reippaasti kävellen ja silloin ehkä näkisit jotain mukavaa. Turussa ainakin ovat Aurajoen rannassa kirsikkapuut alkaneet kukintansa, ne ovat kerrassaan upeita!
        Siellä täällä näkyy tulppaanejakin kukassaan, krookuksia on ollut jo kauan ja skillaa aivan sinisenään näin tuolla eräällä nurmikolla... on päässyt kai oikein villiintymään.

Pullasorsiakin näkyy joessa ja sen rantamilla ja vanhuksia syöttämässä niitä... mikä ikävä kyllä on kiellettyä, mutt siltikin hellyyttävää katseltavaa.
        Jokirannassa ja puistoissa ihmisiä nauttimassa lämpimistä ilmoista... minä ainakin olen niin paljon ulkona kuin pystyn ja istuttelen kukkia maahan kukkapenkkeihin sekä ruukkuihin.

Viimevuotisen persilja ruukun haimme myös taas käyttöön... syksyllä istutin siinä olleen juuristo paakun tuonne kukkamaahan talvehtimaan. Nyt jännään nouseeko se sieltä vai ei. persilja kun on kaksivuotinen ja se pystyy talvehtimaan ulkona... ainakin emon persiljat mökillä joskus aikoinaan tekivät niin. Ruukussa on nyt uus multa ja siemenet kylvin sinne reunoille kun keskelle istutin kaupasta ostetut 3 kähärälehtistäpersilja ruukkua; joissa on 10-15cm korkea kasvusto jo valmiina. Krassin siemet laitoin juuri likoomaan yöksi ja ne mä istutan huomenna pieniin muovisiin istutusruukkuihin 3 siementä aina ruukkuun, ja viikon tai kahden kuluttua istutan vasta ulos!

Kuule kasvata sinäkin vaikka herneitä itsellesi, helppo homma kun muistat kastella silloin tällöin... jos ei ole satanut. Mä kylvin jo herneet aidan vierustalle ja peittelin ne sinne, tänään mä ripustelin kaksi polkupyörän moniväristä verkkoa aitaan herneille kiipeilytelineiksi! =))
        Harmis... kaiva se sitruunan siivu jo suustasi... ja nauti toivottavasti pian alkavasta kesästä!
        Kohta on mansikka aikakin...

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille tasapuolisesti!

Kohta pitääkin lähteä kävelemään, ei olisi ihan pakko mutta sellainen tilanne tässä, saapa nähdä näkyykö sorsia. Ei muuten kaikki ole vanhuksia ne syöttäjät, yksi kaverini vaimoineen syöttänyt veneellä niitä niin että osa jo tuttuja ja seuraavat niitä vissiin kotiinkin asti, positiivinen riesa :)

Sulla sitä on noita puuhasteluja näin kesän(kin) kynnyksellä, muistahan kuitenkin levätäkin välillä. Mulla ei oikeen onnistu noin kasvattelut kun ei ole pihaa muuta kuin vähän asfalttista tuossa edessä niin siinä huonosti varmaan itäisi mutta pitää kai nyt koettaa muuten nauttia sitten :)

• Köhköh kirjoitti:

Oletko sinä 99 prosenttia ihmisistä? Jos et, annetaisko ihmisten ihan itse päättää mistä ja miten kukakin haluaa täällä keskustella?

Tarkoitus on antaa ihmisten itsensä päättää, ja se ei onnistu jos trollit dominoi palstalla.

Trolleja ei ole montaa, mutta ne on äänekkäitä sille päälle sattuessaan.

• airistolle.tietenkin
        Harmaaritari kirjoitti:

Kohta pitääkin lähteä kävelemään, ei olisi ihan pakko mutta sellainen tilanne tässä, saapa nähdä näkyykö sorsia. Ei muuten kaikki ole vanhuksia ne syöttäjät, yksi kaverini vaimoineen syöttänyt veneellä niitä niin että osa jo tuttuja ja seuraavat niitä vissiin kotiinkin asti, positiivinen riesa :)

Sulla sitä on noita puuhasteluja näin kesän(kin) kynnyksellä, muistahan kuitenkin levätäkin välillä. Mulla ei oikeen onnistu noin kasvattelut kun ei ole pihaa muuta kuin vähän asfalttista tuossa edessä niin siinä huonosti varmaan itäisi mutta pitää kai nyt koettaa muuten nauttia sitten :)

Moikka! Joo, olen huomannut ett muutkin kuin vanhukset syöttävät noita pullasorsia. Ne kyllä saattavat tosiaan kesyyntyä liikaakin, näin kun mamma kaivoi nahkakassistaan pussista pullan kappaleita ja urossorsa kävi ihan kädestä nappaamassa aina oman osuutensa.
        Muille sorsille mummeli viskoi siihen eteensä niitä pullanpalasia... mutt Repe otti kämmeneltä aina omansa; eikä joutunut kinastelemaan muiden kanssa mikä niistä paloista olis kuulunut hänelle!
        Juttelin sen mummelin kanssa ainakin vartin siinä lähellä Turun Tuomiokirkkoa... joenrannassa. 2-3 kertaa viikossa hän käy sorsia syöttämässä... on kulkenut koko talvenkin niitä ruokkimassa, rollaattorin kanssa kun siinä voi välillä istua huilaamassa. Antanut sille rohkeimmalle urokselle nimenkin, jonka se sorsa kuulemma tuntee... ja tulee luokse.
        No, oli kuin oli... mä uskon puolestani ett sorsa tuntee/tunnistaa mummelin äänen ja tietää ett ruokaa tulossa ja lennähtää oitis sapuskoimaan...

Se sorsa muuten olis varmaan ihan käsin pyydystettävissä... kun on noin paljon kesyyntynyt!
        (Enkä mä nyt ole sen sorsan vihollinen, vaikka mä metsästänkin) ...niistä kun tulee puolikesyjä on suuri vaara... ett joku käyttää vielä sitä luottamusta hyödykseen!

"Muista levätäkin"; voihan nenä! Kasvien kasvattaminen on eräänlaista terapia myös.(mulle)
        Aivan samoin kuin leipominen, metsästys, kalastus tai sienestys/marjastus... kaikista niistä saan mielihyvää, joskin ne ovat hieman erilaisia mielihyvän tuntemuksia.

Tee vaikka vanhasta trukkilavan laudoista (tai osta valmiina n.50€) Kukkalaatikko suomalaista mäntyä. Korkeus 32 cm, leveys 38 cm ja syvyys 80 cm. Koristekukkien tai hyötykasvien yrttien istutuksiin.
        Vuoraa 200 litran jätesäkillä ja täytä mullalla... parveke sulla kai on mihin voit hyvin mahduttaa tuon kokoisen laatikon.

1½ litran tyhjä viccypullo käy hyvin kastelukannuksi... paripullollista vettä iltaisin kun aurinko on jo laskenut... auringon paisteessa kasveja ei yleesä kastella, koska märkä kasvi "palaa" helposti auringossa ja kuolee! Persilja, tilli, lipstikka, herneet ja pavut... helppoja kasvattaa laatikossakin ja torilta löydät kolme ensinmainittua purkissa kasvusto jo päällänsä, pavut ja herneet saat itsekin itämään ja kasvamaan.

• Tervemenoa.vaan
        Harmaaritari kirjoitti:

Kannattaa siirtyä vauva.fi palstalle, siellähän kaikki muutenkin pyörii. Mutta siellä ei taas pääse pätemään ja esille samalla tavalla kuin täällä.

• eipähaittaa

Jatka vaan ihan vapaasti lyttäämistä. Äitiäsi siinä haukut.

• Sun ja sunkaltaistesi ääntä tarvittaisiin tänne enemmän.

• Thiud

Ketjut on aina samanlaisia. Keskustelijat tylsiä. Siinä ongelmanne.

• Tämä tosi, tylsät keskustelijat toistavat samaa kaavaa joka ketjussa.

Jos joku yrittää rakentaa keskustelua ihan uudesta aiheesta, niin hetken päästä ketjuun pölähtää 1-2 palstajankkaajaa vääntämään keskustelua totuttuun muottiin.

• nuuskamuikkune_ei_kirj

Harmaaritari pakko olla.

• Menisit.pois
        A.Palstamäki kirjoitti:

Tämä tosi, tylsät keskustelijat toistavat samaa kaavaa joka ketjussa.

Jos joku yrittää rakentaa keskustelua ihan uudesta aiheesta, niin hetken päästä ketjuun pölähtää 1-2 palstajankkaajaa vääntämään keskustelua totuttuun muottiin.

Poistatit sitten viestini. Se ei taas poista sitä tosiseikkaa että palsta oli ennen sinua viihdyttävä huumoripalsta. Sinun ilmestymisen jälkeen täällä ei ole muuta tehty kuin jankattu ja vainoharhailtu. Kova saavutus yhdeltä mieheltä pilata koko palsta.
        Kiitos.

• onetrickpony
        Menisit.pois kirjoitti:

Poistatit sitten viestini. Se ei taas poista sitä tosiseikkaa että palsta oli ennen sinua viihdyttävä huumoripalsta. Sinun ilmestymisen jälkeen täällä ei ole muuta tehty kuin jankattu ja vainoharhailtu. Kova saavutus yhdeltä mieheltä pilata koko palsta.
        Kiitos.

Viestin poistattaminen on syyllisyyden merkki, hyvä tietää, että totuus sentään kaihertaa, vaikkei sitä tietenkään ääneen halutakaan myöntää. Olen sun kanssa samaa mieltä, palsta oli kaikesta huolimatta viihdyttävämpi aikaisemmin ja mukaan mahtui monenlaisia kirjoittajia laidasta laitaan, toisinkuin nyt, yksi pompöösi tylsimys pätemässä joka ketjussa.

• Jepujujee
        A.Palstamäki kirjoitti:

Tämä tosi, tylsät keskustelijat toistavat samaa kaavaa joka ketjussa.

Totta. Ja kummasti on palsta rauhoittunut, kun ritari tuolla sanoikin, että hän on jättänyt kommentoinnin vähemmälle, mutta samalla on poistunut superätmi, naisasialuuseri ja pikkukakkonen. Eli mitä tästä pitäisi ajatella? Multinikkailua? Itse olen kyllä löytänyt keskusteluja ja keskustelijoita, kun nämä jankkaajat ovat poissa. Suunta on parempaan päin.

• omin.käsin.onneen
        Jepujujee kirjoitti:

Totta. Ja kummasti on palsta rauhoittunut, kun ritari tuolla sanoikin, että hän on jättänyt kommentoinnin vähemmälle, mutta samalla on poistunut superätmi, naisasialuuseri ja pikkukakkonen. Eli mitä tästä pitäisi ajatella? Multinikkailua? Itse olen kyllä löytänyt keskusteluja ja keskustelijoita, kun nämä jankkaajat ovat poissa. Suunta on parempaan päin.

On täältä poistunut moni muukin kirjoittaja ja palsta kumisee tyhjyyttään.

Mitäkö pitäisi ajatella? Varmaankin että jengi äänestää jaloillaan ja kohta on tosi rauhallista kun jäljellä on enää yksi tunnettu multinikkailija sivupersoonineen. Mutta jos jotain hyvää halutaan hakea, niin keskustelun taso on ainakin siinä vaiheessa riittävän korkealla. :)

• Kiitos.pertti
        omin.käsin.onneen kirjoitti:

Mitäkö pitäisi ajatella? Varmaankin että jengi äänestää jaloillaan ja kohta on tosi rauhallista kun jäljellä on enää yksi tunnettu multinikkailija sivupersoonineen. Mutta jos jotain hyvää halutaan hakea, niin keskustelun taso on ainakin siinä vaiheessa riittävän korkealla. :)

Näin se on. Kun pertti pitää yksinään keskusteluja yllä niin taso on sitten hänen mielestä riittävän korkea.

• Menisit.pois kirjoitti:

Kiitos.

Olen huomannut että joku poistattaa muhun kohdistettuja negatiivisiä viestejä, en ole itse asian takana.

Mulla ei ole tapana poistella itkuviestejä, ne on mulle kuin prenikoita rintapielessä.

• Jepujujee kirjoitti:

Olen huomannut samanlaista kehitystä, multinikkailu on ollut kohtalaisen pienen piirin hommia.

• omin.käsin.onneen kirjoitti:

Oikeastaan viestien lukumäärä on antanut väärän kuvan palstan aktiivisuudesta, oikeasti viestejä on tullut tosi pieneltä piiriltä.

Yhden trollin sulkiessa koneensa poistuu parhaassa tapauksessa monta nikkiä.

• Minä olen käyttänyt sananvapauttani eikä minulla ole katkeruutta asiassa.

• Kiitos.pertti
        A.Palstamäki kirjoitti:

Minä olen käyttänyt sananvapauttani eikä minulla ole katkeruutta asiassa.

Taas poistatit asiallisen viestin. Etkö kestä kritiikkiä, vätys?

• Kiitos.pertti kirjoitti:

Taas poistatit asiallisen viestin. Etkö kestä kritiikkiä, vätys?

En minä poistata viestejä, luen niitä mielelläni ja vastasinkin viestiisi.

Voit laittaa viestiä myös spostiini jos haluat jutella jostakin erityisestä asiasta.

• Hohhoijaa, sä oot tosi tylsä.

• Parempi.siirtyä.muualle

Tässäkin yksi syy, miksi täällä jengi vähenee, kun joku kukkahattutäti palstapoliisi poistattelee kommentteja. On viime aikoina aika monessa ketjussa on ollut ongelma, että asiallisetkin viestit häviää, mutta solvaukset jää. Ei paljon synny keskustelua, kun ei omaa viestiään saa näkyviin.

• Parempi.siirtyä.muualle kirjoitti:

Tässäkin yksi syy, miksi täällä jengi vähenee, kun joku kukkahattutäti palstapoliisi poistattelee kommentteja. On viime aikoina aika monessa ketjussa on ollut ongelma, että asiallisetkin viestit häviää, mutta solvaukset jää. Ei paljon synny keskustelua, kun ei omaa viestiään saa näkyviin.

Ihan ok jos sellaiset poistuu joiden kommentit eivät täytä asiallisuuden kriteerejä. Tervemenoa.

• Kun katsoo keskusteluja vuodesta 1998-2017, niin eipä ole hääppöistä. :-)
      Avauksia ei tarvitse tehtailla liukuhihnalta, useimmiten riittää yksi aihe mikä itseään kiinnostaa ja vastauksia voi odotella viikkoja. Tarkoitus ei liene päivitellä keskustelua hetimiten.

Kokeile opetella kehumaan naisia, voisiy yllättyä. ;-) Tarvitseeko kenenkään marista jos kaikki keskustelee hyvässä hengessä? Kannattaa antaa palstan akoille kuukausia aikaa, ehkä jopa vuosia. Rakennettiinko Roomaakaan päivässä?

• SAATANA SENTÄÄN! JOS EI SE AINAINEN AKKOJEN HAUKKUMINEN LOPU, HETI MITEN JA VÄHÄN HELVETIN ÄKKIÄ NIIN...

se saa sitten jatkua. :)

• Heh. Zönkköhän repäs. :oD

• tähänsekaappi kirjoitti:

Heh. Zönkköhän repäs. :oD

Vähän koitin vitsailla, lähinnä saa itsensä nauramaan ja sekin on jo paljon. ;)

• zönggö kirjoitti:

Vähän koitin vitsailla, lähinnä saa itsensä nauramaan ja sekin on jo paljon. ;)

Hassu nainen oot. :oP Voin vaan kuvitella sut hihittämässä omille jutuilles siellä. :oD

Hassu nainen oot. :oP Voin vaan kuvitella sut hihittämässä omille jutuilles siellä. :oD

Heh, joo kyllä mä itseäni aina osaan vihdyttää. Kertoa mukavia juttuja ja vitsejä. Yleisö sen sijaan sattaa olla asiasta ihan eri mieltä. Mut tavallaan sekin on sitten taas vaan hauskaa. :)

Joku ottaa kauheesti pulttia ja heittää volttia ja tekee kierteitä jostain sanomisistani, niin eihän se oikeastaan muuta, kun kaikessa hulluudessaan huvittaa yleensä. Johtuu kai siitä, kun itseä ei kauheesti häiritse mikään ja osaa suodattaa juttuja, niin ettei ne ärsytä. Niin sitten sitä on vähän lepsu omillekin jutuilleen? Ainakin välillä. :)

Mutta itelleen ja kömmähdyksilleen on yleensä kiva nauraa. Tai sitä ei vaan pysty hallitsemaan, naurattaa vaan. Toopeilee oikeen niin, että muutkin kattoo hartaasti, niin kyllä siinä väkisin naurunremakka pääsee.

• zönggö kirjoitti:

Heh, joo kyllä mä itseäni aina osaan vihdyttää. Kertoa mukavia juttuja ja vitsejä. Yleisö sen sijaan sattaa olla asiasta ihan eri mieltä. Mut tavallaan sekin on sitten taas vaan hauskaa. :)

Joku ottaa kauheesti pulttia ja heittää volttia ja tekee kierteitä jostain sanomisistani, niin eihän se oikeastaan muuta, kun kaikessa hulluudessaan huvittaa yleensä. Johtuu kai siitä, kun itseä ei kauheesti häiritse mikään ja osaa suodattaa juttuja, niin ettei ne ärsytä. Niin sitten sitä on vähän lepsu omillekin jutuilleen? Ainakin välillä. :)

Mutta itelleen ja kömmähdyksilleen on yleensä kiva nauraa. Tai sitä ei vaan pysty hallitsemaan, naurattaa vaan. Toopeilee oikeen niin, että muutkin kattoo hartaasti, niin kyllä siinä väkisin naurunremakka pääsee.

No huvittaa muakin eilinen kaljapäissään töttöreittely. Hieroskelin jo kuvitteellisesti Linerin takapuolta ja kaikkea. :oD Hassua..

No huvittaa muakin eilinen kaljapäissään töttöreittely. Hieroskelin jo kuvitteellisesti Linerin takapuolta ja kaikkea. :oD Hassua..

Sulla sentään riittää mielikuvitusta, kaikilla ei. :)

• zönggö kirjoitti:

Sulla sentään riittää mielikuvitusta, kaikilla ei. :)

Voi kuule. :oD

Kaikkee ei passaa ees julkistaa, mitä päässä pyörii. ;oP

Voi kuule. :oD

Kaikkee ei passaa ees julkistaa, mitä päässä pyörii. ;oP

Jättää vaan painamatta lähetä nappia. :>

Joo, jos kaiken kertois mitä päässä pyöris joku vinkuintiaani olis oitis valittamassa. Soo soo ei saa ajatella noin. :)

• zönggö kirjoitti:

Joo, jos kaiken kertois mitä päässä pyöris joku vinkuintiaani olis oitis valittamassa. Soo soo ei saa ajatella noin. :)

Vinkuintiaani, eli vinkkari! :oD

Tulin just kotiin. Ihan poikki. Pitäis vielä pyörähtää kaupassa ja taidan lämmittää kyllä saunankin. :o)

• zönggö kirjoitti:

Onks sulle tuo elinakettu tuttu hahmo? Sähän oot ollut piireissä pitkään? Pitää nojautua sun pitkään palstahistoriatietämykseen nyt. :o)

Onks sulle tuo elinakettu tuttu hahmo? Sähän oot ollut piireissä pitkään? Pitää nojautua sun pitkään palstahistoriatietämykseen nyt. :o)

Elinakettu vai Elisakettu? Hdnkilökohtaisesti en tunne kuin pari ihmistä palstoilta. Ellei joku tuttava ole anonyyminä jäänyt tunnistamatta, mutta en voi sanoa tuntevani Elisakettuakaan. Olen toki lueskellut hänen viisaita ja fiksuja kommenttejaan. Mielikuani Elisaketusta on pelkästään positiivinen. :)

• zönggö kirjoitti:

Elinakettu vai Elisakettu? Hdnkilökohtaisesti en tunne kuin pari ihmistä palstoilta. Ellei joku tuttava ole anonyyminä jäänyt tunnistamatta, mutta en voi sanoa tuntevani Elisakettuakaan. Olen toki lueskellut hänen viisaita ja fiksuja kommenttejaan. Mielikuani Elisaketusta on pelkästään positiivinen. :)

Joo. Sehän se olikin. Joo. Minustakin on huikee tyyppi. Mä ainakin tykkään. Ei oo nyt tullut toviin turistua. :o)

Mäkin sain jakopään remmin vaihdettua autoon. Nyt sit kesätilalle yöksi mummon ja ukin luo. Sisko ja muksut on jo siellä. Jos pääsis samalla vähän venettä jo laittelemaan. Mietin, että jos saisikin koko kapineen jo omaan pihaan. Siinä se ois vähän lähempänä. Pressut vaanvielä laittamatta. Mutta ei kai se pienestä sateesta pahaa tykkää. :o)

• .. Eipähän täällä tainnut olla oikeastaan ketään eilen.. Kävin välillä kurkkimassa, mutta oli sen verran TönkköäTouhua, että OiVoi.. ;D

• airistolle.tietenkin

Hyvää yötä, nuku hyvin!

• airistolle.tietenkin kirjoitti:

Hyvää yötä, nuku hyvin!

Hyvää yötä myös Sulle.. Ja Makoisia Unia.. =)

• Kiltti-ja-kunnollinen

Anteeksi kauheasti kun en ole haukkunut naisia tänään. Kyllä palstan taso laskee kun en ole haukkumassa naisia. Nyt ei ole naisia kuollut jännämiehen takia pariin päivään mutta eiköhän niitä taas pian tule juttuja lehtiin.

• On on, on kuollu ne tiedot ei vaan ole vielä ehtinyt lehteen saakka. Joten voit huokaista. :)

Ja jos ei kotimaassa, niin ulkomailla senkin edestä.

• qwqwqwqwqw
        zönggö kirjoitti:

On on, on kuollu ne tiedot ei vaan ole vielä ehtinyt lehteen saakka. Joten voit huokaista. :)

Ja jos ei kotimaassa, niin ulkomailla senkin edestä.

Aika mautonta.

Parikymmentä kuoli, toiset parikymmentä kriittisessä tilassa.

Osaat toki sönkkömäiseen tapaan selittää itsesi näppärästi eroon tästäkin tilanteesta.

"En mä missään tapauksessa tarkoittanut.. Surullista.. Elän vain omaa elämääni.. Ei mua haittaa muiden mielipiteet... tms..."

• qwqwqwqwqw kirjoitti:

Aika mautonta.

Parikymmentä kuoli, toiset parikymmentä kriittisessä tilassa.

Osaat toki sönkkömäiseen tapaan selittää itsesi näppärästi eroon tästäkin tilanteesta.

"En mä missään tapauksessa tarkoittanut.. Surullista.. Elän vain omaa elämääni.. Ei mua haittaa muiden mielipiteet... tms..."

Voihan sen noinkin ottaa, jos haluaa. Totuus nyt kuitenkin on, että maailmalla kuolee ihmisiä kaiken aikaa. Kaikki ei päädy koskaan lehtiin. Ne "vähäpätöisemmät" asiat ja ihmiset ei pääse lehteen, jos ei ole kyse lööppien kanssa mässäilystä. Enkä viittaa nyt sinun viittaamaasi terroritekoon, vaan yleensä. Ja ihmiset jotka noilla uutisilla mässäilee, ne on surullisia. Tosiasian toteaminen ei minusta ole surullista.

Kai siitäkin voi marttyyriksi ruveta, jos oikeen haluaa. Koko maailmaa ei voi pelastaa, voit toki yrittää mutta et pysty. Niin ikävää, kun se onkin. Ja kyllä jokaisen lopulta vaan täytyy elää omaa elämää, muiden elämää ei voi puolesta elää. :)

Mä en ollut itseäni räjäyttämässä, joten miksi mulle valitat? Mitäs mun sun mielestä pitäis nyt tehdä, että olisin mielestäsi tehnyt oikein?

• zönggö kirjoitti:

Voihan sen noinkin ottaa, jos haluaa. Totuus nyt kuitenkin on, että maailmalla kuolee ihmisiä kaiken aikaa. Kaikki ei päädy koskaan lehtiin. Ne "vähäpätöisemmät" asiat ja ihmiset ei pääse lehteen, jos ei ole kyse lööppien kanssa mässäilystä. Enkä viittaa nyt sinun viittaamaasi terroritekoon, vaan yleensä. Ja ihmiset jotka noilla uutisilla mässäilee, ne on surullisia. Tosiasian toteaminen ei minusta ole surullista.

Kai siitäkin voi marttyyriksi ruveta, jos oikeen haluaa. Koko maailmaa ei voi pelastaa, voit toki yrittää mutta et pysty. Niin ikävää, kun se onkin. Ja kyllä jokaisen lopulta vaan täytyy elää omaa elämää, muiden elämää ei voi puolesta elää. :)

Mä en ollut itseäni räjäyttämässä, joten miksi mulle valitat? Mitäs mun sun mielestä pitäis nyt tehdä, että olisin mielestäsi tehnyt oikein?

Laittaa kukkahattu päähän & rukoilla

=)

• super-ytm kirjoitti:

Laittaa kukkahattu päähän & rukoilla

=)

Ja sekö korjaa kaiken ja kuolleet herää henkiin? Enpä usko. Jos kuolemaa ei markkinoitasi median voimalla, ketään se ei enää kiinnostaisi siinä määrin, että sillä hakisi julkisuutta. Capish.

Sosiaaliporno on sianruokaa.

• zönggö kirjoitti:

Ja sekö korjaa kaiken ja kuolleet herää henkiin? Enpä usko. Jos kuolemaa ei markkinoitasi median voimalla, ketään se ei enää kiinnostaisi siinä määrin, että sillä hakisi julkisuutta. Capish.

Sosiaaliporno on sianruokaa.

Tuomari Nurmion sanoin. Mukampaa päevää. :)

https://www.youtube.com/watch?v=cGnQFGktt-I

Pst. Äkkiä pois tämmönen propaganda. Ilmianna nappulaa nus... eikun painamaan. :)

• hetero.mies

Homohan sö oot.

• Jepujepujee

Jaa niin kuka? Hiukan jää epäselväksi?

• PerusSinkku

Nyt on kesä, ihmiset on ulkona eikä netissä!

• Totuus.Komissio

Palstalla on tylsää sakkia kun eivät edes kelpaa parisuhteeseen koska ovat niin tylsiä. Täällä päivät ja vuodet pälyilevät toisiaan koska eivät ole sosiaalisia eivätkä uskalla käydä missään ulkona tutustumassa oikeisiin ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63